Serieus, maar het is maar 1 op de 100 keer of zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is dat serieus of een grapje? Dan weet ik hoe ik moet reageren.
Ben je tegen de bof ingeënt?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Serieus, maar het is maar 1 op de 100 keer of zo.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ben je tegen de bof ingeënt?
Vrijdag weer.quote:
Okok, zie het verbandtdtdt verder niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Controleer dat, verder kan ik niks voor je doen
je kunt er blijkbaar ook posts mee maken..quote:Op maandag 11 maart 2013 22:10 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoe kan je nou weer pijn hebben in iets wat niet eens met het blote oog te zien is en een erg goede elektromicroscoop aan te pas moet komen, verrekte hondelul
En ik moet na het niezen altijd ballenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:10 schreef DeLachendeVierde het volgende:
ik moet na het ballen wel eens niezen
quote:Als je dit altijd hebt en al heel lang verder geen klachten hebt, lijkt het mij vrij onschuldig.
Bij niezen neemt de intra-abdominale druk (druk in de buik) ineens sterk toe, waardoor er meer druk komt te staan op de weefsels in de buik.
De testikels komen vanuit een opening in de buik in het scotum (zak).
Het kan zijn dat er een afwijking bestaat aan de testikels (bijv. torsio testis) die deze symptomen geeft.
Voor een volledig en betrouwbaar advies, is het misschien toch raadzaam naar de huisarts te gaan, alhoewel ik betwijfel als je het al zo lang hebt, of het bij jou op een afwijking wijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |