Jaquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Betekent een trackingnummer dat eindigt op DE dat het uit Duitsland komt?
Dat vraag je aan mij? Ik weet alleen dat DE voor Duitsland staat en NL voor Nederlandquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heeft Banggood daar een warehouse zitten dan?
Whah ik verzamel orders voor emte (groente)quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Marco, 19 jaar, Overijssel![]()
Vakkenvuller bij Em-té
Eerste jaar hbo in enschede.
Opleiding ICT en geen paypalquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:55 schreef tharonny het volgende:
Ron, 20 jaar, Opleiding ICT, en shop te weinig omdat ik nog geen eigen paypal rekening heb
Had al zoiets verwacht inderdaad!quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:00 schreef monkeybrain het volgende:
Monkeybrain, 30, stuntman als dagbaan, gigolo als nachtbaan.
Ik fotografeer ook nog freelance voor Playboy.
Haha ja erg hequote:Op donderdag 14 maart 2013 15:56 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Opleiding ICT en geen paypal
Nog geen last van, ziet er hier toch wel als een degelijke rits uitquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:45 schreef dud0r het volgende:
Prima vest voor die prijs inderdaad. Enige nadeel. Bij mij is de rits al stuk. Daar moet even een nieuwe in.
Of ik moet met een tang op zak lopen om m elke keer iets dicht te knijpen.
sennheiser CX300II zijn goed maar duurder en de AWEI ES900I zijn er goed, maar waarom koop je niet gewoon opnieuw ES800I's?quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:44 schreef fissure het volgende:
Helaas is gebeurd waar ik bang voor was. kabelbreuk in mijn awei's. Zijn er qua geluid dopjes die erop lijken maar niet zo snel last hebben van kabelbreuk of uit elkaar vallen? Heb verschillende dopjes voorbij zien komen maar daar lees ik dat ze uit elkaar vallen of dat rubbertjes in oren blijven zitten.
Iemand nog tips?
Nu ik nog eens naar mijn order kijk; ik heb de verkeerde ontvangen in wel de juiste kleurquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:00 schreef dud0r het volgende:
Hij voelde bij mij in het begin al beetje crappy aan. Eens kijken of ik wat met de seller kan regelen.
Maar verder is het een nice vest. Ga er denk ik nog wel 1 halen of een soort gelijke. En dan wel in L
Shiz, je weet dat je maar 1 hoofd hebt he? En dus maar 1 headphone tegelijkertijd op kan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:42 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha, lol. WTF.
[..]
Ok, ok...Ben benieuwd.
[ afbeelding ]
Die Takstar thread lijkt mij een beetje verdacht. Het is welgeteld 1 dude die ze de hele tijd de hemel in prijst maar zelf niet veel andere merken gehoord heeft. Hij maakt de hele tijd vergelijkingen gebaseerd op aannames en stookt zo anderen op. Als je de impressies van de mensen leest die het op zijn aanraden hebben gekocht lees je tussen de regels een beetje dezelfde mening. Tevens zijn de posters in die thread bijna allemaal noobs. Dit baseer ik trouwens op hun postcount en de hoofdtelefoons in hun bezit (kun je in de profielen zien). Dat is misschien niet helemaal eerlijk en een beetje gegeneraliseerd, maar het is wel opvallend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:14 schreef neo2000 het volgende:
Als we toch een voorstelrondje aan het doen zijn:
Neo2000, 31 jarige ICT consultant overdag, 's nachts hoerenbaas in Hong Kong. (Dat laatste zou best leuk bijverdienen bedenk ik mij net..)
Verder ontopic:
[..]
Shiz, je weet dat je maar 1 hoofd hebt he? En dus maar 1 headphone tegelijkertijd op kan?
Dat zegt m'n wederhelft ook altijd. Like I care.
Zit nu weer verder te kijken naar andere leuke China best value for money budget headphones. De JVC is erg grappig en heeft een lekker strakke (sub)bass, zeker betere geluidskwaliteit dan andere headphones in dezelfde prijsklasse.. Maar goed, die's natuurlijk Japans en telt niet mee.![]()
Zoek nog steeds een leuke open koptelefoon. Zat al even te kijken naar de Takstar HI2050, maar sinds ik een Sennheiser hd650 gehoord heb ben ik eigen een beetje verknocht aan die sound signature.. Kwam laatst dit tegen op head-fi:
http://www.head-fi.org/t/(...)ead/615#post_9212305
Ziet er dus naar uit dat de volgende aankoop binnenkort ergens een Somic mh463 wordt. Hier en daar wel voor een leuke prijs te krijgen via aliexpress. Direct een goed excuus om dat eens te proberen, aliexpress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |