toen was het inet en de hardware (en verwachtingen van mensen) minder goed. Nu verwachten we 100% online te kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:34 schreef cherrycoke het volgende:
je moet maar zo denken in classic was het bijna ieder dag raak met world server down
jepquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Servers plat?
WoW europe laad ook niet...
Hey. Daar zitten wij ook tegenwoordig!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik speel inmiddels weer.
Server is wel helemaal leeg, dat wel. En het is normaal echt een drukke server (Draenor)
Absoluut!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oh, nice. Bevalt het een beetje tot nu toe?
Ja is mogelijk natuurlijk en zeer goed zelfs.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is het mogelijk om onder level 90 random instance te doen, of wordt dat gewaardeerd?
Yup. vooral de extra quests leveren lekkere exp. Soms wel 7-8+ balkjes in totaal van je dungeon. (de quests meegerekend natuurlijk)quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is mogelijk natuurlijk en zeer goed zelfs.
Ik doe elke instance sowieso 1 keer tijdens het levellen, omdat in elke een berg quests zitten voor goede items en xp.
Wel een beetje jammer van de login queue vanavond. Healer kreeg een dc, en kon niet binnen een minuut weer terug komen dankzij de login server die traaaag is.quote:
je kan die toch omruilen voor dingen in seven stars staat zo'n vendor die verkoopt toch gems die je kan cutten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Olment het volgende:
HMMMM.. iemand enig idee waarom ik gister wel spirit of Harmony naar ander char kon sturen en vandaag niet meer
Hebben ze die onzin weer soulbound gemaakt?
Had er eindelijk een doel voor gevondenHeb zelf herb en jc en dan heb je maar bar weinig aan die dingen.
Gems verkopen niet op onze realm. Eigenlijk verkoopt maar heel weinigquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:51 schreef redboyke het volgende:
[..]
je kan die toch omruilen voor dingen in seven stars staat zo'n vendor die verkoopt toch gems die je kan cutten?
koop dan leather verkoopt altijd ik ben herbalist en skinnerquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Gems verkopen niet op onze realm. Eigenlijk verkoopt maar heel weinig
Garalon is easy nou. We zaten eerst ook op hem vast, ma na 1 wipe hadden we hem. Amber-shaper was even oefenen maar die ging dezelfde avond ook nog down.quote:Op donderdag 14 maart 2013 07:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gister eindelijk 6/6 MSVVanavond maar eens kijken hoever we in HoF komen, tot nu tot zitten we vast op Garalon.
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik hoop echt dat ze het account bound gaan maken. Ik heb een aantal gathering alts, en die hebben de spirits ook niet nodig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Olment het volgende:
HMMMM.. iemand enig idee waarom ik gister wel spirit of Harmony naar ander char kon sturen en vandaag niet meer
Hebben ze die onzin weer soulbound gemaakt?
Had er eindelijk een doel voor gevondenHeb zelf herb en jc en dan heb je maar bar weinig aan die dingen.
Klopt. Ik heb 1 dag volgens mij een paar van die dingen naar ander char gehaald, maar verder niet meer bij nagedacht dat ze misschien weer "normaal" werden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:00 schreef Omega het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat gemist heb. Ik hoop echt dat ze het account bound gaan maken. Ik heb een aantal gathering alts, en die hebben de spirits ook niet nodig.
En die vendor, tsja, klopt maar sommige alts hebben die spirits veel nodig dan een leather, herb of ore.
Held, dank u,quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:29 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.elitistjerks.com/forum ?
icy-veins.com is tegenwoordig beter en duidelijker dan elitistjerks.com. Plus dat op EJ nogal Elitist Jerks zittenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er was altijd zo'n goede forum site van WoW waar allemaal specs, gear guides en rotations enz op staan. Iemand enig idee welke ik bedoel? Die was echt briljant voor het vinden van de juiste specs en gear upgrades per fase waar je bent zeg maar.
Gratzquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:51 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk na al die jaren![]()
![]()
![]()
heb het 3x gelezen.. maar weet niet wat je ermee bedoelt.. Er komt toch zon schermpje behoorlijk irritant in beeldquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:20 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Vreemd vraagje...
bestaat er een programma of add-on die je een melding geeft als je dungeon groep of pvp klaar is om te joinen? En dat deze bijvoorbeeld altijd op de voorgrond van je scherm staat?
Ben steeds vaker te laat, en zo'n half scherm is gewoon kut.
Hij bedoelt wss als je je wow scherm niet open hebt, maar andere dingen op je pc aan het doen bent..quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:22 schreef Olment het volgende:
[..]
heb het 3x gelezen.. maar weet niet wat je ermee bedoelt.. Er komt toch zon schermpje behoorlijk irritant in beeld
Dit werkt iddquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:28 schreef Skillstorm het volgende:
Ja, volume 100% en sound in background aan.
Half.. Het is nu een passive gewordenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is crusader aura voor paladin weg?
Daarom Skillstorm.quote:
Nou.. dan kun je je geluk weer gaan sparenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:35 schreef cherrycoke het volgende:
3x TK niks
3x kara niks
1x ZG nikskan ik trouwens niet meer op mage doen vanwege evo nerf
1x MC bindings drop![]()
3x the eye niks
omfg. en dan heb je er nog 10 nodig...quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:46 schreef cherrycoke het volgende:
niemand die die http://www.wowhead.com/item=17771/enchanted-elementium-bar verkoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |