+1quote:
toen was het inet en de hardware (en verwachtingen van mensen) minder goed. Nu verwachten we 100% online te kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:34 schreef cherrycoke het volgende:
je moet maar zo denken in classic was het bijna ieder dag raak met world server down
jepquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Servers plat?
WoW europe laad ook niet...
Hey. Daar zitten wij ook tegenwoordig!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik speel inmiddels weer.
Server is wel helemaal leeg, dat wel. En het is normaal echt een drukke server (Draenor)
Absoluut!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Oh, nice. Bevalt het een beetje tot nu toe?
Ja is mogelijk natuurlijk en zeer goed zelfs.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is het mogelijk om onder level 90 random instance te doen, of wordt dat gewaardeerd?
Yup. vooral de extra quests leveren lekkere exp. Soms wel 7-8+ balkjes in totaal van je dungeon. (de quests meegerekend natuurlijk)quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is mogelijk natuurlijk en zeer goed zelfs.
Ik doe elke instance sowieso 1 keer tijdens het levellen, omdat in elke een berg quests zitten voor goede items en xp.
Wel een beetje jammer van de login queue vanavond. Healer kreeg een dc, en kon niet binnen een minuut weer terug komen dankzij de login server die traaaag is.quote:
je kan die toch omruilen voor dingen in seven stars staat zo'n vendor die verkoopt toch gems die je kan cutten?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:34 schreef Olment het volgende:
HMMMM.. iemand enig idee waarom ik gister wel spirit of Harmony naar ander char kon sturen en vandaag niet meer
Hebben ze die onzin weer soulbound gemaakt?
Had er eindelijk een doel voor gevondenHeb zelf herb en jc en dan heb je maar bar weinig aan die dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |