Nou.. dan kun je je geluk weer gaan sparenquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:35 schreef cherrycoke het volgende:
3x TK niks
3x kara niks
1x ZG nikskan ik trouwens niet meer op mage doen vanwege evo nerf
1x MC bindings drop![]()
3x the eye niks
omfg. en dan heb je er nog 10 nodig...quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:46 schreef cherrycoke het volgende:
niemand die die http://www.wowhead.com/item=17771/enchanted-elementium-bar verkoopt
heb ze twee weken geleden aan guildie verkochtquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:54 schreef Olment het volgende:
Denk dat het verstandig is dat ik al begin met het verzamelen van die 10 bars![]()
Heb de binding van Garr op het moment en mis die van Baron Geddon nog.
dat is zuurquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb ze twee weken geleden aan guildie verkocht
ik heb er 4 weten te bemachtigenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:15 schreef Olment het volgende:
[..]
dat is zuur
Gaat nog een hele klus worden om die arcanite bars te krijgen.. Ze gaan bij ons op de realm voor 100g each :S
Wie laten jullie kiten, healers + range dps? Of tanks + 2 healers?quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:33 schreef Olment het volgende:
Garalon is easy nou. We zaten eerst ook op hem vast, ma na 1 wipe hadden we hem. Amber-shaper was even oefenen maar die ging dezelfde avond ook nog down.
Empress is kut met die adds.
Al paar keer op gewiped, gewoon Imba dmg op de tanks.
Ik heb er al 2 maanden last van. Betaald tot juniquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb echt al meer dan een week geen WoW gespeeldHeb wel een paar keer ingelogd maar na 5 minuten er toch maar weer mee gestopt. Geen idee wat er aan de hand is
Is dat die laatste, waar je rooted wordt in drijfzand? En dat je target steeds verandert?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:43 schreef Chevalric het volgende:
Gisteren drie nieuwe items uit de LFR gehaald. Nieuwe chest, nieuwe helm en nieuwe ring. Uiteindelijk maar twee ilvls omhoog, maar ja, je kunt niet alles hebben
Council of Elders is trouwens wel heel hectisch. Lijkt me een zware fight als we die straks op 10-man Normal moeten doen.
Sorry beetje late reactiequote:Op donderdag 14 maart 2013 17:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wie laten jullie kiten, healers + range dps? Of tanks + 2 healers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |