Dan pak je een andere server?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:58 schreef MrManuel het volgende:
Checklist:
• Gekocht
• Account recovered
• Spel toegevoegd
• Spel gedownload
• Spel geïnstalleerd
• Spel geupdate
• Spel gespeeld
Tuurlijk nog niet gespeeld..
Godverdomme nu al 20 minuten wachten om op EU West 2 te komen o.O
alle servers staan op zichzelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:00 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Vriend van me zit op die server..
Of maakt het niet uit?
same here.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:11 schreef _NZT_ het volgende:
Gvd... weer 20 minuten wachten voordat ik de server op mag, ik dacht dat deze ongein zo langzamerhand was verholpen
Had me een dm gestuurd, had het direct na de update (zondagavond) alweer werkend...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:08 schreef Ensiferum het volgende:
Voor diegenen met de Russische key en sinds 1.4 niet fatsoenlijk kunnen spelen:
http://community.simtropo(...)e-file/#entry1342784
Meer winkels en handelsdepots neerplempen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:23 schreef over_hedge het volgende:
Wat kan je er aan doen als ze steeds zeggen: we willen onze vrachten ergens naar toe kunnen doen
Maar volgens dat blauwe balkje is er haast geen vraag naarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:24 schreef KaasManiak het volgende:
[..]
Meer winkels en handelsdepots neerplempen.
quote:Looks like it is in fact a density bug. Discussed in the following SimCity forum, someone ran some tests and found as density increased from low to mid, worker population did not increase accordingly:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9347991.page
EDIT: Looks like it's also discussed more in depth here:
http://answers.ea.com/t5/(...)led-Jobs/td-p/713482
Although it appears to take some people a bit to realize there's a problem - usually brushing off the idea that there could be a huge game-breaking issue like this with answers like "Oh well you just have to zone more and/or build more schools."
quote:Looks like there is a deep bug in the game- As population density increases, workers/shoppers/students do not. So you end up with huge cities that only have 10% of the population working and shopping - this explains why Industry never has enough workers. Presumably if true Maxis knew about it and decided the balance the game around it, probably because the simulation breaks down at high levels of people working/shopping - ie - traffic nightmare.
Hier in Nederland worden de hulpverleners in elkaar getrapt als ze de auto uitstappen, dus ik weet niet wat meer wenselijk isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef waxmask het volgende:
Zit nu met een stad waar alle wegen zijn dicht geslipt, en waar zelfs de nooddiensten geen voorrang meer krijgen als ze de garage willen verlaten....
Ik ook ja, maar wat wil je met 202.000 inwoners op ongeveer 55% oppervlakte van je stadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:28 schreef waxmask het volgende:
Zit nu met een stad waar alle wegen zijn dicht geslipt, en waar zelfs de nooddiensten geen voorrang meer krijgen als ze de garage willen verlaten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |