Jup, community college gaat maar tot level 2, university boost het naar level 3...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:50 schreef _NZT_ het volgende:
Moet je een university hebben om naar het hoogste tech level te gaan?? doe het nu alleen met community college... industry zit op tech level 630 en is helemaal klaar voor next tech level, maar ze dat gebeurd niet.
NinjaMan1986quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als er nog mensen op zoek zijn naar een regio;
Europe West 1
origin: Catch22_NL
2/7 bezet. Grote steden met veel tech al ontwikkeld.
http://www.rerolled.org/s(...)iewfull=1#post128039 die denk ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo, ik heb mijn hele stad gesloopt en heb de belastingen op maximaal gezet om wat geld binnen te halen. Had iemand nog die ene grid voor een optimale stad?
Yes. Dank je!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.rerolled.org/s(...)iewfull=1#post128039 die denk ik?
misschien handig die in de OP op te nemen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.rerolled.org/s(...)iewfull=1#post128039 die denk ik?
oefening baart kunst, ik kwam eerst ook niet veel hogerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef MrManuel het volgende:
Misschien dat de Teamspeak server ook in de OP opgenomen kan worden?
Hoe meer mensen, hoe meer vreugd!
En ben blij met me eerste dag SimCity. Mega verslafend maar wel pas 3k mensen.
Ben al lang blij met me eerste appartementen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
oefening baart kunst, ik kwam eerst ook niet veel hogeren inmiddels kan ik steden van 200k uit de grond stampen..
zo ziet mijn (naar mijn mening) rottige stadje er nu uit:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ben al lang blij met me eerste appartementen!
Per dag of echt per uur zoals het in het spel is aangegeven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:10 schreef over_hedge het volgende:
jeej eindelijk gelukt om 2000000 per dag winst te halen met handel
oh ja bedoel per uur zoals die handel inc het zegt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Per dag of echt per uur zoals het in het spel is aangegeven?
Nice.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oh ja bedoel per uur zoals die handel inc het zegt.
Ik sta wel -20k per uur in het roodquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice.Mij lukt het nog steeds niet om meer dan 20k per uur te verdienen.
Oh, maar van handel wordt enkel het totale inkomen per maand gegeven hè.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik sta wel -20k per uur in het roodNiet dat dat uitmaakt omdat ik dus meer dan genoeg verdien met mijn handel.
klopt. Geen idee wat ik ongeveer per dag nu binnenhaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, maar van handel wordt enkel het totale inkomen per maand gegeven hè.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Qunix het volgende:
http://www.simcity.com/en_US/server-status
De officiele status pagina... Al klopt het niet helemaal....
quote:The requested page "/sso-login?processing=1&ts=1363122971" could not be found.
ik doe erts en kolen en dat dan omsmelten naar legeringenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef Rezania het volgende:
Bij handel lukt het me trouwens niet om boven de 150k per maand uit te komen.Misschien moet ik ook eens TV's gaan produceren.
http://answers.ea.com/t5/(...)n/m-p/737060#U737060quote:The agent system that is used for utilities (power, water, sewage) seems to be identical to the system that handles traffic.
The problem is that, just as power can sometimes take a ridiculously long time to fill the entire map (because the "power agents" just randomly move about with no sense) traffic and workers can do the same thing. Workers leave their homes as "people agents." These agents go to the nearest open job, not caring at all where they worked yesterday. They fill the job, and the next worker goes to the next building and fills that job, and so it goes until all the jobs are "filled." So, when you have all your "worker" sims leaving their houses for work in the morning, they all cluster together like some kind of "tourist pack" until they have all been sucked into "jobs." They don't seem to care if the job is Commercial or Industrial, only that it's a job.
"Scholars" are handled exactly the same way. As are school busses and mass-transit agents. This is why you see the "trains" of busses roaming through your city, and why entire sections of town may never see a school bus, despite having plenty of stops... Once all the busses are full, they return to school and stay there until school is done for the day.
Now, here is where it gets really good... In the evening, when work and school lets out, they all leave and proceed to the absolute closest "open" house. They don't "own" their houses. The "people" you see are actually just mindless agents (much like the utilities agents, as I said earlier) making the whole idea of "being able to follow a 'Sim' through their entire day" utterly POINTLESS!!"
Dat was één van hun grootste beloftes, heel veel detail qua simulatie. Mooi dan dat het totaal niet werkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Disorder het volgende:
making the whole idea of "being able to follow a 'Sim' through their entire day" utterly POINTLESS!!"
klinkt als een gerushed spel...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Disorder het volgende:
Dat hele Glassbox gebeuren is een soort smoke and mirrors verhaal:
[..]
http://answers.ea.com/t5/(...)n/m-p/737060#U737060
Bij mij upgraden een intersection niet meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:18 schreef Melleyn het volgende:
Fijne bug weer.. Mijn trams rijden niet omdat ie denkt dat m'n tramdepot niet is aangeslotenZal wel komen omdat ik net m'n hele stad heb platgegooid en opnieuw ben begonnen. Ik was een klein stukje weg vergeten waar toen de hele tijd 2 trams heen en weer bleven rijden
Zucht.
http://www.rockpapershotg(...)cessary/#more-145460quote:In all the fuss and mess of the disastrous SimCity launch, one refrain has been repeated again and again. While legions may be begging for an offline mode, EA representatives have been abundantly clear that this simply isn’t possible. Maxis’ studio head, Lucy Bradshaw, has told both Polygon and Kotaku that they “offload a significant amount of the calculations to our servers”, and that it would take “a significant amount of engineering work from our team to rewrite the game” for single player.
A SimCity developer has got in touch with RPS to tell us that at least the first of these statements is not true. He claimed that the server is not handling calculations for non-social aspects of running the game, and that engineering a single-player mode would require minimal effort.
Our source, who we have verified worked directly on the project but obviously wishes to remain anonymous, has first-hand knowledge of how the game works. He has made it absolutely clear to us that this repeated claim of server-side calculations is at odds with the reality of the project he worked on. Our source explains:
“The servers are not handling any of the computation done to simulate the city you are playing. They are still acting as servers, doing some amount of computation to route messages of various types between both players and cities. As well, they’re doing cloud storage of save games, interfacing with Origin, and all of that. But for the game itself? No, they’re not doing anything. I have no idea why they’re claiming otherwise. It’s possible that Bradshaw misunderstood or was misinformed, but otherwise I’m clueless.”
People were already perplexed by EA’s explanation of the impossibility of offline play. Kotaku ran a series of tests today, seeing how the game could run without an internet connection, finding it was happy for around 20 minutes before it realised it wasn’t syncing to the servers. Something which would surely be impossible were the servers co-running the game itself. Markus “Notch” Persson just tweeted to his million followers that he managed to play offline too, despite EA’s claims. And now with the information from our source, it would seem the claims just don’t hold water.
So what are the servers doing? Well, alongside the obvious, of being involved in allowing players to share the same maps for their cities, and processing imports and exports between them, they’re really there to check that players aren’t cheating or hacking. However, these checks aren’t in real-time – in fact, they might take a few minutes, so couldn’t be directly involved in your game.
“Because of the way Glassbox was designed, simulation data had to go through a different pathway. The game would regularly pass updates to the server, and then the server would stick those messages in a huge queue along with the messages from everyone else playing. The server pulls messages off the queue, farms them out to other servers to be processed and then those servers send you a package of updates back. The amount of time it could take for you to get a server update responding to something you’ve just done in the game could be as long as a few minutes. This is why they disabled Cheetah mode, by the way, to reduce by half the number of updates coming into the queue.”
Clearly an offline game that included a single-player simulation of the region system derived from multiplayer would be more challenging to develop, but our source assured us that it was far from impossible.
So how difficult would it be for EA to create a single-player game that simply did away with the multiplayer-derived aspects and just let us build? It seems that lies somewhere between “easy peasy” and Bradshaw’s claims of “significant engineering”. According to our source:
“It wouldn’t take very much engineering to give you a limited single-player game without all the nifty region stuff.”
EA’s claims about the necessity of online play – claims that more people are seeing for themselves not to be true, just by running the game with the internet cable yanked out – seem inexplicable.
We’d obviously be very interested to hear a proper explanation.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef Disorder het volgende:
Maxis Insider Tells RPS: SimCity Servers Not Necessary:
[..]
http://www.rockpapershotg(...)cessary/#more-145460
The plot thickens
quote:“It wouldn’t take very much engineering to give you a limited single-player game without all the nifty region stuff.”
Het punt is denk ik meer dat men zegt dat het sowieso niet mogelijk was geweest. Ook buiten het sociale gebeuren om. Dat blijkt niet te kloppen. Sterker nog. Als je je internet verbinding verbreekt kun je gewoon een tijdje door gamen. Veel berekeningen worden dus gewoon op je eigen pc gemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]draai gewoon gelijk het spel de nek om, juist het hele region gebeuren is essentieel aan deze SimCity..
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe krijg ik de wegen nou evenwijdig van elkaar af? Zoals je ziet zijn de smalle wegen op de goeie afstand maar als ik een brede weg bouw, dan zijn ze niet evenwijdig zoals uit de tweede screen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Department of Education en dan schoolbushaltes neerzetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik leerlingen uit het ene dorp naar het andere brengen?
Al een tijdje hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Energie en water kopen van een buurstad lijkt te werken.
Niet. Geduld hebben. Dan wordt het vanzelf opnieuw gebouwd als er nog een weg ligt en een industriezone.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:59 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
HELP HELP HELP
Hoe maak ik mijn laatste actie ongedaan? Buldoos per ongeluk in 1 keer mijn hele industriepark weg!
Heb alle straten verwijderdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet. Geduld hebben. Dan wordt het vanzelf opnieuw gebouwd als er nog een weg ligt en een industriezone.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:00 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[..]
Heb alle straten verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |