quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat kan niet meer via de landingspaginaCrewbash, banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
En dan de sleutel weggooienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:27 schreef MPG het volgende:
Zou wel tof zijn. Wij als eerste erin, en dan een slotje erop
Wandel dan gewoon het Grolschcafe binnen, dan "ken" je ook meteen een paar mensenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet. Ik kom uit Brabant, wereldvreemd dit dat alles.
Ik heb al met mensen afgesproken om een Subway te zoeken, maar misschien willen ze dit wel. Ik ken wat mensen alleen ik kom nooit bij Bijlmerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wandel dan gewoon het Grolschcafe binnen, dan "ken" je ook meteen een paar mensen.
En zo duur is het nou ook weer niet, 15-20 euro voor een hoofdmaaltijd, stukken beter dan een stuk kip of een whopper.
Ga jij ook?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die user uit het vorige topic heb ik je doorgemaild om 14.52
jaquote:
Als je uit Tilburg komt kunnen we samen reizen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alsje uit tilburg komt mag je wel opschietenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je uit Tilburg komt kunnen we samen reizen!
Ik ben net Tilburg al voorbij geraasd vanuit Bredaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als je uit Tilburg komt kunnen we samen reizen!
V 16:39 Tilburg Universiteit spoor 2 [+]quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsje uit tilburg komt mag je wel opschieten.
Als je het station uitloopt (via de normale uitgang dus niet de kant waar de bushaltes zijn) naar rechts en dan 200 meter doorlopen. Dan zie je de KFC vanzelf, circa 4 minuten lopen vanaf het station.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zelfde route als KFC alleen het is iets dichterbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al met mensen afgesproken om een Subway te zoeken, maar misschien willen ze dit wel. Ik ken wat mensen alleen ik kom nooit bij Bijlmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |