Dat hij nog steeds een kleine pik heeftquote:Op maandag 25 maart 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Hehe nu ben ik wel benieuwd wat hij had gezegd wat we niet mogen weten.
Nah niet zo interessant dus.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Dat hij nog steeds een kleine pik heeft
Ik gok er niet op dat dat wordt uitgezonden, daar zullen die spelers nooit toestemming voor geven... ook wel raar dat je dit als spelersgroep door de strot krijgt geduwdquote:Op maandag 25 maart 2013 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Dus ook als ze douchen wordt lekker gefilmd?
Nee dat zou sowieso niet gebeuren maar ik zou niet eens gefilmd willen worden dan. En volgens mij archiveren ze gewoon ALLES, dus dat zal wel ergens in het depot van rtl blijven liggen.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok er niet op dat dat wordt uitgezonden, daar zullen die spelers nooit toestemming voor geven... ook wel raar dat je dit als spelersgroep door de strot krijgt geduwd
ja maar ik begin me wel te ergeren aan al die statistieken, vieze reclame elke keer. Ik wil gewoon beelden zien van kleedkamers, trainingen etc en niet of de keeper van 75 naar 90 reddingen wil.quote:
Precies, het is vrij zwak qua inhoud, de documentaires over Heracles en Heerenveen die ooit zijn gemaakt waren veel beterquote:Op dinsdag 2 april 2013 02:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ja maar ik begin me wel te ergeren aan al die statistieken, vieze reclame elke keer. Ik wil gewoon beelden zien van kleedkamers, trainingen etc en niet of de keeper van 75 naar 90 reddingen wil.
Nou, als trouw Spartagangerquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:51 schreef TheVulture het volgende:
Stiekem vind ik het dan wel weer grappig dat ze ondanks die analyses en statistieken momenteel keihard het kampioenschap weer aan het weggeven zijn
Vorig jaar rondleiding gehad in de kleedkamer van Sparta (en de rest vh stadion), is een deprimerende douche daar hoor..is sinds de oplevering in 1999 niets aan gewijzigd.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Dus ook als ze douchen wordt lekker gefilmd?
quote:Op maandag 29 april 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Een teamsport met emoties onderling, goh, komt ie nu achter.
Meer Mclareniaansquote:Op maandag 29 april 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
Wat een Cruyffiaanse uitspraak: als je niet scoort kun je niet winnen.
Eerst moeten ze Helmond en daarna vermoedelijk Roda verslaan.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef icloud het volgende:
Is er nog een kans dat sparta promoveert in de nacompetitie ten koste van vvv? Of is dat luchtfietserij?
Weet ik, maar ik zei ook ten kosten van vvv, oftwel ik hoop dat vvv degradeert en sparta promoveert.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Sparta kan inderdaad niet tegen VVV komen. Zie:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Eerst moeten ze Helmond en daarna vermoedelijkRoda Fortuna verslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |