Lijken mij wel duidelijke cijfers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:30 schreef Dagonet het volgende:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)eer/2013-3770-wm.htm
Nog wat cijfers van 1 maart.
Wist dat je dat ging zeggen.quote:
En dat doen ze niet, niet in vergelijking met ons omringende landen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. Maar als softe strafjes de boventoon voeren in dit land,
Nee want dan krijgen ze strafvermindering he.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga je dan anoniem boze berichtjes posten op dit forum?
Nee, tot het aankomt op boete's.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat doen ze niet, niet in vergelijking met ons omringende landen.
http://www.nrc.nl/rechten(...)-binnen-west-europa/
Hun onderzoeksmethode is wel een beetje schrijnend:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dat doen ze niet, niet in vergelijking met ons omringende landen.
http://www.nrc.nl/rechten(...)-binnen-west-europa/
Dat zegt natuurlijk niks.quote:Als maatstaf voor de punitiviteit’ van een rechtssysteem delen de onderzoekers het aantal gevangenen op enig moment door het aantal veroordeelden dat in de cel zit.
Nee is niet krom, het is een makkelijke prooi voor de door links bomenknuffelendgeeitenwollensokkendragendetheedrinkende zweefteven gecreëerde maatschappij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef RingBewoner het volgende:
Wat een ongelooflijk kromme redenatie.
Opa gaat voortaan alleen binnen pinnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef RingBewoner het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bejaarde_man__.html
http://www.geenstijl.nl/m(...)tmobie.html#comments
[..]
Maar we mogen niet zeggen dat het allochtonen zijn en dat die ook statistisch gezien hier vaker bij betrokken zijn want dat is racistisch.
Dat heb je goed gelezen meid.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
Dus volgens sommigen kan men als men oud is en in een scootmobiel zit beter niet meer gaan pinnen. Gewoon ons als samenleving er bij neerleggen dat het rovende tuig de baas is op straat?
En die ene staat er gewoon bij te lachen. Echt om te kotsenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen meid.
Als je nog ff wacht komt het Wilde Westen ook weer terug alszijnde geaccepteerd. Wat een mooi vooruitzicht... knal je dit soort nutteloze toevoegingen zo van de stoep af.
Scum of the earth. Ik zal ze niet missen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die ene staat er gewoon bij te lachen. Echt om te kotsen
Vertel dat die opa, verwende blaag wat nog niks heeft meegemaakt en de wereld wel even verteld hoe het werkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
Stelletje dramaqueens zijn jullie ook
Ik stel nergens dat misstanden niet voorkomen en dat alles koek en ei is. Het is echter een beste sprong van simpelweg erkennen dat dergelijke shit gebeurt naar dit soort bullschijt:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vertel dat die opa, verwende blaag wat nog niks heeft meegemaakt en de wereld wel even verteld hoe het werkt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat heb je goed gelezen meid.
Als je nog ff wacht komt het Wilde Westen ook weer terug alszijnde geaccepteerd. Wat een mooi vooruitzicht... knal je dit soort nutteloze toevoegingen zo van de stoep af.
Vind jij bullshit. enkel, datgene waar jij achter staat resulteert enkel in meer van dit soort gevallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat misstanden niet voorkomen en dat alles koek en ei is. Het is echter een beste sprong van simpelweg erkennen dat dergelijke shit gebeurt naar dit soort bullschijt:
[..]
Gebeurt wel vaak he, hoevaak jij dit soort discussies al niet gevoerd hebt hier... valt het je zelf niet een keer op dat je er bijna een dagtaak aan hebt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel nergens dat misstanden niet voorkomen en dat alles koek en ei is. Het is echter een beste sprong van simpelweg erkennen dat dergelijke shit gebeurt naar dit soort bullschijt:
[..]
Wil best erkennen dat het vaak gebeurt, maar dan nog is de sprong naar een Wilde Westen-achtige situatie fucking groot.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaak he, hoevaak jij dit soort discussies al niet gevoerd hebt hier... valt het je zelf niet een keer op dat je er bijna een dagtaak aan hebt?
Elke fucking dag weer beweren dat het allemaal niet zo vaak gebeurt.
Wat probeer je hier nou eigenlijk te zeggen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vind jij bullshit. enkel, datgene waar jij achter staat resulteert enkel in meer van dit soort gevallen.
zeg me dat het niet waar is, er is weer een actie die niet door de beugel kan en wie is er als de kippen bij om anderen als dramaqueens weg te zetten, juistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef KoosVogels het volgende:
Stelletje dramaqueens zijn jullie ook
exact, altijd maar zeggen dat het een incident is,... keer op keer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaak he, hoevaak jij dit soort discussies al niet gevoerd hebt hier... valt het je zelf niet een keer op dat je er bijna een dagtaak aan hebt?
Elke fucking dag weer beweren dat het allemaal niet zo vaak gebeurt.
wanneer was dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef dashung het volgende:
[..]
Nee is niet krom, het is een makkelijke prooi voor de door links bomenknuffelendgeeitenwollensokkendragendetheedrinkende zweefteven gecreëerde maatschappij.
Helaas overigens
Zolang je het over je kant laat gaan en maar blijft roepen dat het heus niet zo erg is wordt het elke dag een klein stukje minder groot. Jij met je passiviteit en je kinderlijke naïviteit bent mede debet aan de verhuftering van onze maatschappij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wil best erkennen dat het vaak gebeurt, maar dan nog is de sprong naar een Wilde Westen-achtige situatie fucking groot.
Nee, met roepen dat het allemaal heel erg is en dat niemand meer veilig is, daar schiet je veel mee op. Je lult elkaar op deze wijze de put in. En nee, ik ontken niet dat er vreselijke dingen gebeuren, zeker niet. Ik vind gewoon dat sommigen mensen een reality-check nodig hebben wanneer ze doen alsof je niet meer veilig over straat kunt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang je het over je kant laat gaan en maar blijft roepen dat het heus niet zo erg is wordt het elke dag een klein stukje minder groot. Jij met je passiviteit en je kinderlijke naïviteit bent mede debet aan de verhuftering van onze maatschappij.
Dat kán toch ook niet? Of heb je dit 'incident' niet gezien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, met roepen dat het allemaal heel erg is en dat niemand meer veilig is, daar schiet je veel mee op. Je lult elkaar op deze wijze de put in. En nee, ik ontken niet dat er vreselijke dingen gebeuren, zeker niet. Ik vind gewoon dat sommigen mensen een reality-check nodig hebben wanneer ze doen alsof je niet meer veilig over straat kunt.
je kan niet meer over straat dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kán toch ook niet? Of heb je dit 'incident' niet gezien?
Ik denk dat jij een realitycheck nodig hebt.
Dit slaat op mijn opmerking over veilig over straat kunnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |