quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Nice, vanwaar die hype om zoveel man mee te nemen? Of al het hele seizoen goedgevulde uitvakken?quote:
Kuipquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nice, vanwaar die hype om zoveel man mee te nemen? Of al het hele seizoen goedgevulde uitvakken?
Het gaat dit seizoen wel iets beter qua uit-supporters maar het is niet normaal nee dat ''we'' er zoveel meenemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nice, vanwaar die hype om zoveel man mee te nemen? Of al het hele seizoen goedgevulde uitvakken?
Oke tof, altijd goed om volle uitvakken te hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het gaat dit seizoen wel iets beter qua uit-supporters maar het is niet normaal nee dat ''we'' er zoveel meenemen.
Er zijn verschillende kortings-acties geweest en ook seizoenskaarthouders zonder uitkaart mogen dit keer mee. En daarbij zijn er nog mensen die geloven in de 4e plaats en dan is deze wedstrijd cruciaal natuurlijk.
Gloryhunters.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die is 3 klasse minder dan Clasie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor Janmaat niet inderdaad, maar mocht Clasie vertrekken dan kan Vormer toch wel op zijn plek spelen?
Komt al jaren geen hond meer op af en nu het goed gaat opeens uitverkocht.quote:
Je hebt niet opgelet blijkbaar?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt al jaren geen hond meer op af en nu het goed gaat opeens uitverkocht.![]()
Hij is gek manbij Feyenoord gaan er nu ook meer supporters mee naar uitwedstrijden nu de titel een mogelijkheid is.Zijn eigenlijk ook gloryhunters.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet blijkbaar?
Uitvak zit al seizoenenlang elke wedstrijd vol, weet niet wat je bazelt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij is gek manbij Feyenoord gaan er nu ook meer supporters mee naar uitwedstrijden nu de titel een mogelijkheid is.Zijn eigenlijk ook gloryhunters.
Stiekem zijn we 't allemaal!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij is gek manbij Feyenoord gaan er nu ook meer supporters mee naar uitwedstrijden nu de titel een mogelijkheid is.Zijn eigenlijk ook gloryhunters.
Heb het over de mensen die EXTRA mee gaan en in de normale vakken terecht komen. Of heb jij onder een steen geleefd afgelopen weken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitvak zit al seizoenenlang elke wedstrijd vol, weet niet wat je bazelt.
Dat laatste is sowieso wel positief, zouden eigenlijk alle 'kleine' clubs weer moeten doen. Beter dan elke wedstrijd tegen 40 man aankijken. Utrecht was ook altijd één van de weinige clubs die er 1600 meenamen naar de Kuip.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Stiekem zijn we 't allemaal!
Maar in dit geval zoals gezegd vooral kortingsacties en geen uitkaart verplichting.
Is ook al jarenlang het geval.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb het over de mensen die EXTRA mee gaan en in de normale vakken terecht komen. Of heb jij onder een steen geleefd afgelopen weken.
Uiteraard. Vind het alleen maar tof een vol uitvak Hageneesjes kregen dat ook nog wel voor elkaar maar verder niet veel. Respectquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Stiekem zijn we 't allemaal!
Maar in dit geval zoals gezegd vooral kortingsacties en geen uitkaart verplichting.
sowiesoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Utrecht met 1200 man naar de kuip
Utrecht is groter dan psv en twente
Heerlijk. Kijk zo uit naar zondagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:00 schreef zoekeenleven het volgende:
Utrecht met 1200 man naar de kuip
Utrecht is groter dan psv en twente
Nee ik zeker niet, maar jij blijkbaar wel. Die berichten komen al jarenlang van clubs als Roda/NEC etc etc, maar misschien ben je pas net een paar maanden fan, dan ontgaan je dat soort dingen nog wel eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb het over de mensen die EXTRA mee gaan en in de normale vakken terecht komen. Of heb jij onder een steen geleefd afgelopen weken.
Dat doen ze dan ook al jaren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet op deze schaal anders hadden clubs uit de provincie wel eerder lopen mekkeren.
Die indo die zelfmoord gepleegd had toch? Tragisch verhaal welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Caland het volgende:
Kan me nog een keer herinneren dat die Utrecht supporters een overleden maat in de Kuip herdachten, dat was wel indrukwekkend. Stond de hele harde kern in dat onderste vak allemaal in het zwart gekleed.
Ze overweggen nu kennelijk stappen te nemen zowel Roda als NEC omdat het kennelijk dit jaar extreem is. Verder weet jij dat elke club gloryhunters kent dus Feyenoord ook.quote:
Ik ben het met je eens hoor. Het meereizende Feyenoordpubliek begint langzamerhand proporties aan te nemen welke voorheen enkel bij Ajax mogelijk leken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet op deze schaal anders hadden clubs uit de provincie wel eerder lopen mekkeren.
Dat zeggen ze ook elk jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze overweggen nu kennelijk stappen te nemen zowel Roda als NEC omdat het kennelijk dit jaar extreem is. Verder weet jij dat elke club gloryhunters kent dus Feyenoord ook.
Wát?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Het meereizende Feyenoordpubliek begint langzamerhand proporties aan te nemen welke voorheen enkel bij Ajax mogelijk leken.
Ook dat roepen ze al jaren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze overweggen nu kennelijk stappen te nemen zowel Roda als NEC omdat het kennelijk dit jaar extreem is.
Neemt Ajax zoveel fans mee dan? Dacht dat wij standaard de meeste uit-supporters meebrachten. Ook toen we 10e werden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Het meereizende Feyenoordpubliek begint langzamerhand proporties aan te nemen welke voorheen enkel bij Ajax mogelijk leken.
Subtiel getrolledquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt bij RKC niet uit hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
Twijfel om naar RKC - Feyenoord te gaan. Kaarten moeten wel te regelen zijn voor de thuisvakken dus dat is het probleem niet. Ben er alleen niet zo'n voorstander van om mijn mond dicht te houden wanneer Feyenoord scoort.
Over het algemeen niet nee en ligt er ook aan op welk vak je zit. Ben er alleen niet gerust op. Zou geen lastige trip worden voor me, omdat ik uitkijk op dat lelijke stadion wanneer ik uit mijn raam kijkquote:
Kom op zeg,voor dat je naar een ander wijst uitvakken bij Feyenoord zijn altijd uitverkocht, maar thuis is het nu ook ineens uitverkocht nu we nog mee doen om de titel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt al jaren geen hond meer op af en nu het goed gaat opeens uitverkocht.![]()
Staan daar die lui van voetbalfansquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou het niet proberen op de Hoek van EE
Deze valt onder de passepartout, en die verkopen al jaren goed toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Kom op zeg,voor dat je naar een ander wijst uitvakken bij Feyenoord zijn altijd uitverkocht, maar thuis is het nu ook ineens uitverkocht nu we nog mee doen om de titel.
Die zitten ook op EE, maar dan achter de goal. Volgens mij worden die wekelijks uitgelachenquote:
Uitvak is bij Feyenoord is al jaren altijd uitverkocht dus lul niet zo dom!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omschrijf het dan duidelijk!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Das achter de goal toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Ik zou het niet proberen op de Hoek van EE
twitter:LaticsOfficial twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 11:30:52Manager awaiting scans for confirmation but expects Ryo Miyaichi's injury to be season ending. More on http://www.wiganathletic,com soon reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |