Ja en ook 1 uit Roosendaal. Kper is weer goed bezig al zegt ie het zelfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Happy new topic.
Kper, moest er niet iemand uit Wouw in de OP?
Graag gedaan hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:59 schreef superkimmi het volgende:
Ooooh Kper, dank je wel, keilief van je, die krat bier komt zo snel mogelijk jouw kant op hihi
Is bij ons ook ja. En veel ontevredenheid. Het wordt er allemaal niet gezelliger op zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Kper_Norci het volgende:
Het schijten naar beneden heb je overal wel. Dat ben ik wel gewend. Het is meer dat er in het kader van kostenbesparing een soort big brother achtige controle overal op is. Sommige mensen lopen ook echt gespannen rond. Bang om een foutje te maken waar ze op afgerekend kunnen worden. Tsja, zo kan je ook reorganiseren natuurlijk...
scharrelen is wel helemaal "in" hoor!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Sja, uhm, sorry, maar kan er niet veel over vertellen dan dat het spannend is. Gaat over een scharrel die wellicht toch wat meer is dan dat. Lastig verhaal.
Nou ja, niemand kent toch de naam van het bedrijf waar jij werkt toch? Dan zal het allemaal wel mee vallen denk ik...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, da's kut ja, dat slaapt niet lekker. Ik moet zeggen dat ik hier ook wel een aardig productief dagje heb. Maarja, moet ook wel, want best druk eigenlijk. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het momenteel ook erg klote vind dat het zo lastig is om wat anders te vinden, ik begin me ook steeds meer te irriteren aan van alles. Nou heeft er altijd al wel een beetje een afschuifsfeertje hier gehangen, zeker boven, maar er beginnen steeds meer mensen last van te krijgen. Veel laksheid ook allemaal. Zijn nog meer dingen die spelen trouwens. Weet niet of het van alles wel verstandig is om op te schrijven hier...
Inderdaad, werkgevers hebben helaas altijd al het laatste woord gehad en dat zal nog wel even zo blijven vrees ik...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:12 schreef superkimmi het volgende:
zal me ook niks verbazen dat veel bedrijven juist misbruik maken van de ruime arbeidsmarkt.. je hofft mensen nu niet heel hard te paaien
Leuk voor je!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef mrspoeZ het volgende:
Woensdag! Dat is bijna vrijdag, en vrijdag is bijna zaterdag en zaterdag is heul spannend...iets met verliefd.
Hahaha, droog hoor!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef KaBuf het volgende:
Ja maar zaterdag is bijna zondag, en zondag is maar één dag verwijderd van maandag. Dus eigenlijk is het zo al weer maandag!
Maar ik wil niks voor je verpesten hoor
Neuh, wel een potentiële kindermisbruiker. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen. Één van mijn doopnamen is die van de nieuwe Paus. Ben ik nu de Antichrist?
We komen je wel tegen in R&P.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef mrspoeZ het volgende:
Sja, uhm, sorry, maar kan er niet veel over vertellen dan dat het spannend is. Gaat over een scharrel die wellicht toch wat meer is dan dat. Lastig verhaal.
Het is bijna maandag.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:29 schreef KaBuf het volgende:
Ja maar zaterdag is bijna zondag, en zondag is maar één dag verwijderd van maandag. Dus eigenlijk is het zo al weer maandag!
Maar ik wil niks voor je verpesten hoor
Hey Staal! Allereerst gecondoleerd, en een dikke knuffel, snap dat je niet veel zin hebt in Fok met zoveel narigheid. Hoe is het met de hond?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:16 schreef Staal het volgende:
Hoi allemaal..
Ik ben na e.e.a. aan kankerzooi + drie begrafenissen verder even weggeweest van FOK!
Hoe was jullie meet? Zijn jullie allemaal klef nu?
In verband met wondgenezing niet veel drank.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat wordt een tijdje vloeibaar voedsel dan! Ach ja, een biertje is ook 2 bruine boterhammen hèEn Olvarit is best goed te pruimen hoor
Dan in het kader van pijnbestrijding hèquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
In verband met wondgenezing niet veel drank.
Haha, ik mag helaas in totaal tien dagen geen alcohol... En dan op 18 maart jarig zijn hè!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat wordt een tijdje vloeibaar voedsel dan! Ach ja, een biertje is ook 2 bruine boterhammen hèEn Olvarit is best goed te pruimen hoor
Ja bedankt!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:39 schreef teknomist het volgende:
Hier vorige week maandag axex resectie gehad; heb een week met een flink gezwollen pijnlijke kaak rondgelopen. Qua vloeibaar voedsel genoeg keuzen: sowieso Olvarit is niet echt smerig, pap, appelmoes, ontbijtdrank, yoghurt/vla, de inhoud van een kroket (en dan de rest wegsabbelen) etc.
Wel vervelend dat het een lastige operatie wordt; sterkte!
Tien dagen niet? Bij mij hooguit een dag ...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha, ik mag helaas in totaal tien dagen geen alcohol... En dan op 18 maart jarig zijn hè!!!
[..]
Ja bedankt!!
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Die laatste zin heeft een enorm "forever alone" gehalte, zo met zelfgemaakt tussen haakjes aan het einde van de zin
Echt!?!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij mij deden ze de verdoving met alcohol
Ja ik ook! Maar bedankt en smakelijk alvast!quote:Op zondag 17 maart 2013 10:12 schreef superkimmi het volgende:
sterkte atmosphere.. ik haar alles wat met tandartsen enzo te maken heeft
Vanavond gezellig tapas eten met vrienden (zelfgemaakt)
quote:
Pieh pieh rahoe! alsnog.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Precies 17 minuten geleden ben ik officieel jarig!![]()
En ook meteen de pijnlijkste verjaardag (letterlijk dan) in m'n leven...
Goedemiddag! Grappig filmpje!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel toepasselijk nu
http://www.flabber.nl/linkdump/video/forward-backward-14500
Goedemiddag! Gefeliciteerd ermee!quote:![]()
Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben morgen vrij. Ben dan 4 jaar samen met mn lief. gaan we wat leuks doen
Bah?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:50 schreef KaBuf het volgende:
Ed, ik zit in de accountancy. In deze maanden standaard minimaal 50 uur dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |