Haha, ik mag helaas in totaal tien dagen geen alcohol... En dan op 18 maart jarig zijn hè!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat wordt een tijdje vloeibaar voedsel dan! Ach ja, een biertje is ook 2 bruine boterhammen hèEn Olvarit is best goed te pruimen hoor
Ja bedankt!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:39 schreef teknomist het volgende:
Hier vorige week maandag axex resectie gehad; heb een week met een flink gezwollen pijnlijke kaak rondgelopen. Qua vloeibaar voedsel genoeg keuzen: sowieso Olvarit is niet echt smerig, pap, appelmoes, ontbijtdrank, yoghurt/vla, de inhoud van een kroket (en dan de rest wegsabbelen) etc.
Wel vervelend dat het een lastige operatie wordt; sterkte!
Tien dagen niet? Bij mij hooguit een dag ...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha, ik mag helaas in totaal tien dagen geen alcohol... En dan op 18 maart jarig zijn hè!!!
[..]
Ja bedankt!!
quote:Op zondag 17 maart 2013 11:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Die laatste zin heeft een enorm "forever alone" gehalte, zo met zelfgemaakt tussen haakjes aan het einde van de zin
Echt!?!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Bij mij deden ze de verdoving met alcohol
Ja ik ook! Maar bedankt en smakelijk alvast!quote:Op zondag 17 maart 2013 10:12 schreef superkimmi het volgende:
sterkte atmosphere.. ik haar alles wat met tandartsen enzo te maken heeft
Vanavond gezellig tapas eten met vrienden (zelfgemaakt)
quote:
Pieh pieh rahoe! alsnog.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef Atmosphere82 het volgende:
Precies 17 minuten geleden ben ik officieel jarig!![]()
En ook meteen de pijnlijkste verjaardag (letterlijk dan) in m'n leven...
Goedemiddag! Grappig filmpje!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef Kper_Norci het volgende:
Wel toepasselijk nu
http://www.flabber.nl/linkdump/video/forward-backward-14500
Goedemiddag! Gefeliciteerd ermee!quote:![]()
Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben morgen vrij. Ben dan 4 jaar samen met mn lief. gaan we wat leuks doen
Bah?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:50 schreef KaBuf het volgende:
Ed, ik zit in de accountancy. In deze maanden standaard minimaal 50 uur dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |