--> K&Wquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
Zachtjes opschuren met héél fijn schuurpapier?
Als het een beetje ingetrokken is gaat dat niet werken/quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
Denk dat de kleur van je spijkerbroek dan ook iets bleker is ;-)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef Pulver het volgende:
Dagje in een bak water met Biotex laten weken.
Daarna gewoon wassen en weg is de vlek.
Zal wel meevallenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:20 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Denk dat de kleur van je spijkerbroek dan ook iets bleker is ;-)
Mama'squote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zal wel meevallen
[ afbeelding ]
Veilig voor uw kleding en kleuren, staat er groot op.
Bovendien gebruikt me moeder het ook, dus MOET het goed zijn!
Hier heb je wel een goed punt!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Mama's![]()
Maarre, ik denk dat het niet werkt omdat bv Biotex zich hecht aan vuil en dus blijkbaar niet aan kleurstof (wat de broek blauw maakt bv) Dat geel van die plasticzak is gewoon kleurstof..
Ja precies, kijken of het uit de soep loopt en of het niet de druppel die de plaat doet gloeien is?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hier heb je wel een goed punt!
Maar aan de andere kant, niet geschoten is toch de beer uit de porseleinkast met die aap en die olifant erin.
Dus baat het niet, dan.....enfin je snapt me wel.
Nu is het gewoon een werkbroek geworden.
We begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:29 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Ja precies, kijken of het uit de soep loopt en of het niet de druppel die de plaat doet gloeien is?
waarschijnlijk lost die complete zak dan opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef CafeRoker het volgende:
Ik vraag me af of bleekachtige dingen dit soort chemische kleurstof ook kunnen bleken. Misschien kun je beter eerst eens een jumbozak in de glorix zetten voor je het met je broek probeert.
Je kunt natuurlijk ook voor de jumbo staan moonen terwijl je 'hallo jumbo' roept. Succes gegarandeerd.
HA NICEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:30 schreef Pulver het volgende:
Als afsluiter dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de broek eerder zal oplossen dan de zakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef -niemand- het volgende:
[..]
waarschijnlijk lost die complete zak dan op
eerder staalborstelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef LompeHork het volgende:
remmenreiniger zou wel eens kunnen werken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:51 schreef Life2.0 het volgende:
je kan er 40wd op spuiten maar dat zal niet goed voor je broek zijn
dan kun je net zo goed bleek gebruiken..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]
remmenreiniger zou wel eens kunnen werken.
een spijkerbroek verkleurt niet van remmmenreiniger.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan kun je net zo goed bleek gebruiken..
Nee klopt komen allemaal van die vieze vlekken inquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:39 schreef -niemand- het volgende:
[..]
een spijkerbroek verkleurt niet van remmmenreiniger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |