Wat fijn voor je Bosquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:11 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
(zo goed als zeker, erg geringe kans dat de mensen van de post nee gaan zeggen, vooral omdat mijn profiel gewoon goed matcht)
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De consulente zou vandaag nog proberen om het rapport te schrijven en doorsturen naar de directie, die het weer naar de post stuurt. Ze hoopt begin volgende week iets te horen, zodat er binnen 2 weken een afspraak ter kennismaking kan worden gepland![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:11 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
(zo goed als zeker, erg geringe kans dat de mensen van de post nee gaan zeggen, vooral omdat mijn profiel gewoon goed matcht)
quote:
81 doesn't ring a bellquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daardoor denk ik altijd dat Pisces 83 is
Ja okee het zegt niet altijd wat. Tong80 komt ook uit 62 en niet uit 80.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij mij moet je eerst worteltrekken, dan keer 10. Daarna +10. Dan tel je de laatste 2 cijfers van het jaar er bij op. En al laatste doe je dan - 81 en zie daar mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik ook zo verwarrend altijd die getallen. Is het van voor Christus of na, moet je optellen, terugrekenen, worteltrekken. Moeilijk.
Gewoon trekken, zit je altijd goed!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik ook zo verwarrend altijd die getallen. Is het van voor Christus of na, moet je optellen, terugrekenen, worteltrekken. Moeilijk.
Bedoel maar, dat is geen kinderspel. Bedankt!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij moet je eerst worteltrekken, dan keer 10. Daarna +10. Dan tel je de laatste 2 cijfers van het jaar er bij op. En al laatste doe je dan - 81 en zie daar mijn leeftijd.
Ik moet over een maand of 2/3 weer veranderen, ik ben ook benieuwd wat dat onbeperkt internet gaat worden. Wat Vaduz dus zegtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Het was ff afzien maar ik heb net mijn KPN mobiele contract opgezegd en nu een simonly van 19 euro met 250 belminuten en onbeperkt internet genomen, yay
Zo jong nog?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die laatste, ik wil die Franse Bull!!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Niet quoten bitte
Foto's voor oh-oh, niet spectaculair, maar toch
Het lijkt me best tof, zo'n ding bij de voordeurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Die laatste, ik wil die Franse Bull!!!!!
Ik heb een betonnen Anubis naast mijn achterdeur. Al zo'n 15 jaar, kado van Pagan toen ik een half jaar gestopt was met roken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik baal nog steeds dat die Dog van laatst meteen door moest lopen van het baasje
[..]
Het lijkt me best tof, zo'n ding bij de voordeur![]()
Wat tof! Is hij ook erg groot?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb een betonnen Anubis naast mijn achterdeur. Al zo'n 15 jaar, kado van Pagan toen ik een half jaar gestopt was met roken.
Wat heb je gegeten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef Bos81 het volgende:
Zo dat eten was lekker![]()
.
En gelukkig geen sterretjes e.d. op het dessert, ook al was bekend dat ik jarig ben (verjaardagskorting)
Vooraf krokante champignons met knoflooksaus en Enchiladas als hoofdgerechtquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vooraf krokante champignons met knoflooksaus en Enchiladas als hoofdgerecht![]()
Zittend model, 85 centimeter tot de puntjes van zijn oren.quote:
Jammiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |