Ja, ik had teruggelezen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Strega, had je zaterdag nog mijn post gezien over jullie kaart?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:31 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh bedankt voor de Chai!Probeer hem vanavond, is echt koud weer gekruide thee. En ik heb het koud.
De Oscar kaart!![]()
![]()
GEWELDIG! Hij krijgt een ereplaats.
Haley, tja...in de lijn der verwachting
Daar ging de koffie...quote:
Oh mooi, hij staat mij echt heel erg tegen en hij klonk zo lekkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:45 schreef Pagan het volgende:
[..]
Daar ging de koffie...![]()
Wij vinden die Rooibos Spicy Chai erg lekker. Thanx!
O ja ik kan ook wat online bestellen, hoef ik de deur niet uitquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Gelijk heb je!
Ik heb nog noodles van gisteren maar eigenlijk wil ik chinees bestellen
Hehe, geen slecht idee met deze kouquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja ik kan ook wat online bestellen, hoef ik de deur niet uit![]()
Recept?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, geen slecht idee met deze kou
Hier wordt het een kipstoofpotje met koolrabi
Ja, daarom heb ik hem ook uitgekozen, lekker makkelijk en snelquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, beetje simpel, maar mss best leuk om t weekend es te doen, ipv die eeuwige rundstoofjes!
Nee, ik doe er krieltjes bij, die staan al in de ovenquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:14 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik ben gek op koolrabi en eigenlijk eet ik dat nooit, het is vast ook goed te eten met zilvervliesrijst ipv die vieze piepers denk ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |