SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleepyheadquote:
Dat er niet geneukt wordt vanavond. Althans niet door mij.quote:
seksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Er is altijd wel wat, verkouden, nu beginnende oorontsteking dan weer verkouden. en over het algemeen is de energie VER te zoeken
Seks
Als ik het wist...
waarom ga je dan de deur uit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er niet geneukt wordt vanavond. Althans niet door mij.
Ja euh jij kwam je nest niet uit.quote:
Omdat Mila op groot scherm en in 3D!quote:
Grrrrr geen kaartjes meer!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Mila op groot scherm en in 3D!![]()
En zeg even tegen je kat dat ze niet over mijn hoofd moet lopen 's nachts, oke? gr gr.quote:
Niemand met kaartje over? Geen afzeggingen?quote:
Nee, sta wel op de reservelijst. Miss dat er vandaag nog wat vrij komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand met kaartje over? Geen afzeggingen?
En ik wilde je nog zo de wc in sleurenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er niet geneukt wordt vanavond. Althans niet door mij.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
seks? dat zou een oorzaak kunnen zijn
Wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:55 schreef Cryothic het volgende:
Hier alleen maar zon momenteel.
Maar wel koud op t fietsie.
lurken, en af en toe roepen dat de zon schijntquote:
Welke zon?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lurken, en af en toe roepen dat de zon schijnt
hoezo? wil je me weg hebben ofzow?
Dat mag wel hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik wilde je nog zo de wc in sleuren![]()
Bummer
ik zit hier met m'n oogjes te knijpen van de zon. Geen zin om de luxaflex voor dat effies naar beneden te doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke zon?
Zit je me te controleren of zo?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Mila op groot scherm en in 3D!![]()
Had je je niet opgegeven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:45 schreef Fera het volgende:
Ik ben jaloers op de filmgangers van vandaag.
Ik loop ook tegen problemen aan, topics die maar gedeeltelijk laden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vreemd...als ik een nieuw topic open, dan blijven alle user icons blanco en het vakje waar je tekst in kan typen verschijnt niet??
Het leuke is, ik kan dus ook niet een bugreport postenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik loop ook tegen problemen aan, topics die maar gedeeltelijk laden.
nopes....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet als je een nieuwe pagina opent?
We kunnen wel appen en afsprekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja eerst maar eens mensen vinden
En anders doe ik wel alsof ik niemand ken
Txt only toch?quote:
Fijnquote:
Kantoorseks?quote:
Ambitieuze pupquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Dat is wel iets voor mij, ik ben immers FOK! slet 2013quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je carnavalkostuum voor volgend jaar?
[ afbeelding ]
Voor de zandbak?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Nee, moest helpen met een vat leeghalen van +/- 1m in doorsnede en 3m lang, waarvan 30cm gevuld met zand
Ik moest hardop lachen!! Nu wil mijn moeder weten waaromquote:
Nope, geen zekerheid over vervoer en dergelijke. Dus dan ga ik geen kaartje inpikken van iemand die wel kan.quote:
Zulk zand was het wel jaquote:
Ah zo, jammerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, geen zekerheid over vervoer en dergelijke. Dus dan ga ik geen kaartje inpikken van iemand die wel kan.
Ik had zaagsel gegokt maar zand kan ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zulk zand was het wel ja.
2 keer m'n kop gestoten vlak achter elkaar op dezelfde plek (jaja ezel blabla), doet nu nog pijn
En mijn kop zit vol zand volgens mij
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had zaagsel gegokt maar zand kan ook.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah zo, jammer. Je wilde mij ook niet aanspreken?
Hij heeft wel gelijk!quote:
is goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen wel appen en afspreken![]()
Als je dat wilt
Niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij woont toch bij Deest ergens? Ik rij vanaf 's-Hertogenbosch...
Nee, dan kunnen de vrouwen gewoon binnen lopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe die deur dan eens dicht(hahaha).
Je bent onze eerste ritje alweer vergeten?quote:
Ik refereerde aan je vorige baanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, dan kunnen de vrouwen gewoon binnen lopen
Hmm boze ambitieuze pupquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent onze eerste ritje alweer vergeten?. Tot zover mijn eerste indruk bij Fera
.
[..]
Ik refereerde aan je vorige baan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen de vrouwen gewoon binnen lopen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm boze ambitieuze pup![]()
Grappig wel
Omdat je daar in de tocht zat en zeurde dat niemand de deur sloot. Godver nu is mijn grapje verpest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom?
Hier staan de deuren gewoon open en os het lekker warm
Mjah, niet echt onder de indruk hoorquote:
Dus als ik de deur voor andere mensen om de 5 minuten dicht ga doen ben ik slim? Wat is jouw definitie van slimquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je daar in de tocht zat en zeurde dat niemand de deur sloot. Godver nu is mijn grapje verpest.
Onder dwang?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, niet echt onder de indruk hoor![]()
Mijn mama luistert nu Sonata Arctica
NEEHEEEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als ik de deur voor andere mensen om de 5 minuten dicht ga doen ben ik slim? Wat is jouw definitie van slim
Ik weet iets wat ik kan doen, maar dat doe ik niet, want daar heb ik mijzelf ook meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, niet echt onder de indruk hoor![]()
Mijn mama luistert nu Sonata Arctica
Ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik snap je Vin, jij snapt de term 'open deur' natuurlijk niet. Sorry man kusje erop?
Nee. Ik vraag mensen niet graag om gunsten, dus zoiets komt niet in me op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent onze eerste ritje alweer vergeten?. Tot zover mijn eerste indruk bij Fera
.
[..]
Ik refereerde aan je vorige baan.
Rokjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik rij met huppel en viro mee
Sort ofquote:
Nouja, ik wil best om een tegenprestatie vragenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag mensen niet graag om gunsten, dus zoiets komt niet in me op.
Uitleg op de WA aubquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet iets wat ik kan doen, maar dat doe ik niet, want daar heb ik mijzelf ook mee
You sexy momma!!quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Halve rapper ja, ik vind Eminem iets beter maar rap in het algemeen waardeer ik niet zo.
Denk om de ramen...quote:
Bohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zo voel ik me de laatste weken niet echt hoor
* Huppelmuts gaat compliment en lieve woordjes weg edittenquote:
Jawel, dat ik rap niet zo waardeer ergo er weinig vanaf weet vanwege een gebrek aan interessequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat compliment en lieve woordjes weg editten
Dat bedoelde ik niet met 'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, dat ik rap niet zo waardeer ergo er weinig vanaf weet vanwege een gebrek aan interesse.
quote:
Ik zie het soms ook wel. Maar dan gebeurd er weer iets en bam wordt die zekerheid weer de grond ingetrapt...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh![]()
Als jij je eigen mooiheid toch eens kon zien!!!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het soms ook wel. Maar dan gebeurd er weer iets en bam wordt die zekerheid weer de grond ingetrapt...
Mja dan komt het uiteindelijk 3x zo hard terug heb ik het ideequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik doe tegenwoordig mn best om dat dan te negeren
Picsquote:
Daar doe ik heel bewust niet aan denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dan komt het uiteindelijk 3x zo hard terug heb ik het idee
Ja half half maar op de 1 of andere manier hou ik dat niet vast. Ik kan het wel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics
[..]
Daar doe ik heel bewust niet aan denken.
Ik heb gemerkt dat ik me veel beter voel als ik positief over mezelf denk. Blijkbaar straal ik dat dan ook uit en stiekem bevalt me dat wel! Maar of dat voor jou ook zo is weet ik niet natuurlijk
J. Liet hem gister zien ik twijfelde nog of ik hem moest appenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe kijk Tal, dat kan ik heus wel maken voor Jules. Kan leuk worden!! Ik heb hier wel een sleutel van jouw huis toch?
[ afbeelding ]
Mijn moeder wil hem namakenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. Liet hem gister zien ik twijfelde nog of ik hem moest appen
Moet ik een taart bakken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik wil best om een tegenprestatie vragen.
Mjah ik snap je wel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja half half maar op de 1 of andere manier hou ik dat niet vast. Ik kan het wel hoor. Ik ben ook maar mens, soms dan neemt die onzekerheid de overhand. Ik haat dat.
nee ik vind dat zo triestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je carnavalkostuum voor volgend jaar?
[ afbeelding ]
Goed puntquote:
sommige mensen lopen ook met een bord rond.. free hugs.. of free kisses.... en meer van dat....quote:
Doe crea-bea en maak er zelf 1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef rival het volgende:
ik ga volgend jaar maar eens een pak hergebruiken, blijf nieuwe kopen
Mooi. Mijn moeder maakt hele lekkere appeltaart.quote:
Hij moet nog wel wat warmpjes zijn bij afleveringquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi. Mijn moeder maakt hele lekkere appeltaart.
ja daaahaaaag, die zien er altijd cheap uitquote:
moest aan american pie denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij moet nog wel wat warmpjes zijn bij aflevering.
Zoals je zei, je bent maar mensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja half half maar op de 1 of andere manier hou ik dat niet vast. Ik kan het wel hoor. Ik ben ook maar mens, soms dan neemt die onzekerheid de overhand. Ik haat dat.
Ik kan er een meenemen naar de meet, maar dat ligt aan de dag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij moet nog wel wat warmpjes zijn bij aflevering.
Kun je ook een oreo-cheesecake maken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er een meenemen naar de meet, maar dat ligt aan de dag.
had ik van jou niet verwacht.....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je zei, je bent maar mens. Hoe vaak ik wel niet in foetushouding in een hoekje lig, je wilt 't niet weten.
Dat werkt voor mij nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ook een oreo-cheesecake maken?
Wel een kitkat lasagne. Maar ik kan niet beloven dat er geen paard in zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik bastognemousse kan maken dan ook vast wel datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent sowieso batman!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
ja daaahaaaag, die zien er altijd cheap uit
het hangt van de groep af he.. als mijn maatje ineens als superman, iron man en de hulp gaan dan moet ik ook een superheld worden natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een kitkat lasagne. Maar ik kan niet beloven dat er geen paard in zit.
Bastognemousse? Dat klinkt niet slecht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik bastognemousse kan maken dan ook vast wel dat
Dat is het welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bastognemousse? Dat klinkt niet slecht.
Paar kussens om me heen bindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
waar haal je die gespierde borstkas vandaan dan?
Als Hercules!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer als spiderman gaan, of als wolverine
Whehehe, dat geloof ik wel.quote:
quote:
Ik maak wel vaak cheesecake. Is dat een kwestie van oreo's erop leggen of ... ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bastognemousse? Dat klinkt niet slecht.
schuimrubberen pakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
waar haal je die gespierde borstkas vandaan dan?
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik maak wel vaak cheesecake. Is dat een kwestie van oreo's erop leggen of ... ?
quote:
Omdat Batmanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo dat? die heeft niet mijn voorkeur
Hij probeerde het wel altijd en liet zich nooit uit het veld slaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar hij hosselde toch juist nooit wat?
Muhahaha ook nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar hij hosselde toch juist nooit wat?
Waarom staat er rival in je quote terwijl het van mij is?quote:
Simpel!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom staat er rival in je quote terwijl het van mij is?
dat sowiesoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij probeerde het wel altijd en liet zich nooit uit het veld slaan.
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nou mijn avatar lopen haten?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom staat er rival in je quote terwijl het van mij is?
Dat, en hij kan onder water ademen en is in het water even sterk en snel als Superman.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja
Aquaman is gay.
Zijn kracht is dat ie met fucking vissen kan praten.
Die ken ik nietquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja
Aquaman is gay.
Zijn kracht is dat ie met fucking vissen kan praten.
In het water ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat, en hij kan onder water ademen en is in het water even sterk en snel als Superman.
Come to mama.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Hij leek hierop:
http://in-homeculinarycla(...)cheesecake-cake.html
[..]
Niet eens ik?
Idd.quote:
Zo loopt er regelmatig een jongetje hier in de buurt in zo'n spidermanpakkiequote:
Buiten het water is hij nog steeds een baas, alleen niet op het niveau van de anderen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In het water ja.
Kortom, gewoon nep dus.
Een harige Canadese dwerg met anger-issues.quote:
Mijn ex maakte die soms voor me.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buiten het water is hij nog steeds een baas, alleen niet op het niveau van de anderen.
En hij kan zingen.
[..]
Een harige Canadese dwerg met anger-issues.
Een dronkenman zonder enige kracht die afhankelijk is van een pak om niet dood te gaan.
[..]
Mijn ex maakte die soms voor me.
Ga jij nu Wolverine belachelijk maken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buiten het water is hij nog steeds een baas, alleen niet op het niveau van de anderen.
En hij kan zingen.
[..]
Een dronkenman zonder enige kracht die afhankelijk is van een pak om niet dood te gaan.
[..]
Mijn ex maakte die soms voor me.
Ik heb het een keer gegeten in een restaurant... en toen dacht ik.. thafuck dat wil ik ook kunnen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:23 schreef Samzz het volgende:
Heb jij bastongemousse gemaakt, Lola? Hoe was dat?
Iemand waar niemand wat tegen kan beginnenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heheheh.quote:
En toch zijn er voldoende mensen die hem makkelijk verslaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga jij nu Wolverine belachelijk maken?
Een gast met fucking adamantium klauwen, met genezende krachten, getraind in diverse martial arts.
Wolverine in een loser, er zijn er zat die hem verslaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand waar niemand wat tegen kan beginnen
en
iemand zo rijk dat hij een pak heeft waarmee hij kan vliegen en de wereld redden
ga jij lekker de oceaan verkennen zeemeermannetje
thats what she saidquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ja alsof er een engeltje over je tong piest....
zet jouw zwemhomo met mijn moordbeest in een kamertje en wolverine is de enige die er in 1 stuk uit komtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wolverine in een loser, er zijn er zat die hem verslaan.
Kom op, zo makkelijk is Logan niet te verslaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheheh.
[..]
En toch zijn er voldoende mensen die hem makkelijk verslaan.
Die er toevallig niet uitzien als harige dwergen.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:42 schreef Fera het volgende:
Ik zou Aquaman wel willen zijn. Vooral onder water ademen lijkt me supertof. Beats flying anytime.
Hij maakt sushi van de vissenmanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
zet jouw zwemhomo met mijn moordbeest in een kamertje en wolverine is de enige die er in 1 stuk uit komt
Echt niet! Onder water is zoveel moois, een wereld op zich!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT!
vliegen > onder water ademen
Dit, jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:42 schreef Fera het volgende:
Ik zou Aquaman wel willen zijn. Vooral onder water ademen lijkt me supertof. Beats flying anytime.
En kunnen zingen wilde ik altijd al.
Ik vind alleen Aquaman uit Batman The Brave en the Bold tof.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
zet jouw zwemhomo met mijn moordbeest in een kamertje en wolverine is de enige die er in 1 stuk uit komt
Hij wordt aan de lopende band door iedereen verslagen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op, zo makkelijk is Logan niet te verslaan.
Dat is wel een echte eindbaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
Of anders kies ik The Tick.
Spppooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnn..
En hij heeft meerdere in dat lijstje zelf ook verslagen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit, ja
[..]
Ik vind alleen Aquaman uit Batman The Brave en the Bold tof.
Maar Aquaman maakt zonder twijfel gehakt van Wolverine. Geen twijfel mogelijk. Hij is sneller, sterker en heeft meer hulpmiddelen. Wolverine is dusdanig zwaar dat hij niet kan zwemmen. En laat verdrinken nou net zijn waar mensen met een healing factor niet tegen kunnen.
[..]
Hij wordt aan de lopende band door iedereen verslagen.
Hulk, Daken, Deadpool, Hyperion, Juggernaut, Gladiator, Omega Red, Sabretooth, Cyber, Nitro, Namor, Invisible Woman, Iron Fist, Squirrel Girl.Need i go on?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, zou wel lullig zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
goed punt
maar zou je dat nog hebben als je kon vliegen?
Plot armour, je weet. De enige 2 met meer plotarmour zijn Captain America en Batman.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij heeft meerdere in dat lijstje zelf ook verslagen.
Ook Logan heeft weleens een offday.
Wat is plot armour? Een soort onschendbaarheid?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plot armour, je weet. De enige 2 met meer plotarmour zijn Captain America en Batman.
Ik vergeet the Punisher helemaal.![]()
Even zoeken.
Healing factor ja, en zijn klauwen. Waren origineel van bot, maar nadat ze hem een adamantium bad hadden gegeven, was alles ineens van metaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Maar kaneel, Logans kracht is in principe toch alleen genezing? Ik vind het al heel wat dat ie zijn kop nog heeft.
Klopt. Omdat hij het meest populaire karakter is, mag hij eigenlijk zelden verliezen. Kijk naar Batman, die nooit verliest ondanks dat hij het tegen allemaal goden opneemt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is plot armour? Een soort onschendbaarheid?
Jup. En hij had al zijn klauwen, alleen dan van bot.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Maar kaneel, Logans kracht is in principe toch alleen genezing? Ik vind het al heel wat dat ie zijn kop nog heeft.
En het enige wat de Bat heeft is een latex pakjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Healing factor ja, en zijn klauwen. Waren origineel van bot, maar nadat ze hem een adamantium bad hadden gegeven, was alles ineens van metaal.
[..]
Klopt. Omdat hij het meest populaire karakter is, mag hij eigenlijk zelden verliezen. Kijk naar Batman, die nooit verliest ondanks dat hij het tegen allemaal goden opneemt.
En zie hier de reden waarom jij dus geen superheld kan mag zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het enige wat de Bat heeft is een latex pakje
Dat dacht ik wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Healing factor ja, en zijn klauwen. Waren origineel van bot, maar nadat ze hem een adamantium bad hadden gegeven, was alles ineens van metaal.
[..]
Klopt. Omdat hij het meest populaire karakter is, mag hij eigenlijk zelden verliezen. Kijk naar Batman, die nooit verliest ondanks dat hij het tegen allemaal goden opneemt.
Zullen wij maar gewoon neuken dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Jongens en hun stripfiguurtjes/helden
Ineens zijn ze weer 8
Ghehequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
Jongens en hun stripfiguurtjes/helden
Ineens zijn ze weer 8
Batman is daarom ook saai.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het enige wat de Bat heeft is een latex pakje
Tss, ik hoorde dat het een erge close call was tussen mij en Christian.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zie hier de reden waarom jij dus geen superheld kan mag zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tss, ik hoorde dat het een erge close call was tussen mij en Christian.
Maar hij nam met minder geld genoegen ofzo
Godver die stripsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Batman is daarom ook saai.
Dat en hij is short range. Hij moet naast je staan om je aan te vallen terwijl de meesten daar geen last van hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:55 schreef muhahaha het volgende:
Waar ik dus op doelde is dat Wolverine geen absurde spierkrachten heeft en dat hebben zijn tegenstanders wel. Dan is het niet gek dat hij vaak wordt ingemaakt.
Dat maakt veel verhalen wel saai.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.Anders is het verhaal ook zo snel afgelopen.
Wait whut? Sorry?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Zullen wij het over malibu barbie gaan hebben dan?
Ik denk dat ie niet het goede nummer heeft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!!!!!
Ben je al gebeld door Koeman eigenlijk?
Hij is melee ja, ik denk dat zijn rage een groter aandeel heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat en hij is short range. Hij moet naast je staan om je aan te vallen terwijl de meesten daar geen last van hebben.
Kssst shoo shooquote:
Ik zal tv Rijnmond in de gaten houdenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet het goede nummer heeft.
Ik denk dat ik hem maar ga verrassen door van de week op een training gewoon opeens naast hem te gaan staan in een groepgesprek.
Ik mag jullie toch wel even kort knuffelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kssst shoo shoo![]()
Ze gaat al met mij de wc in
Nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mag jullie toch wel even kort knuffelen.
Niet lang?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mag jullie toch wel even kort knuffelen.
Naar de ArenAquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef Royco1 het volgende:
Oh ja, jullie gaan allemaal naar Amsterdam natuurlijk.
Hij gaat onder de indruk zijn van mijn aantekeningen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal tv Rijnmond in de gaten houden
Ben je weer door je pillenvoorraad heen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij gaat onder de indruk zijn van mijn aantekeningen.
Ik sluit niet uit dat ie me mee gaat nemen zodra de trein naar Barcelona komt.
Messi zal later in zijn memoires opnemen dat er een wereld voor hem openging door mijn trainingsstof.
Omdat wij een VOETBALstadion hebben, geen multifunctioneel theater waarin OOK gevoetbald ZOU kunnen worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de ArenA![]()
Opvallend wel dat er geen première in de kuip is
Is dat zo?quote:
Kom maar met die haat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat wij een VOETBALstadion hebben, geen multifunctioneel theater waarin OOK gevoetbald ZOU kunnen worden.
Volgens mijn therapeut ben ik in ordequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je weer door je pillenvoorraad heen?
Mijn laptop heeft er moeite meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik lees ze altijd op fullscreen.
[..]
Kom maar met die haat.
Ik kan pas om half 5 aanrijden en we moeten ook nog ergens etenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja zeg kom je zo laat aankakken
Dat was 10 jaar geleden zo... er kan vanalles gebeurd zijn, chemische stofjes in je hoofd enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mijn therapeut ben ik in orde
Ja mcdrive /carequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan pas om half 5 aanrijden en we moeten ook nog ergens eten.
Uhm bij beiden staat er in een straal van 100 meter een Pathe sukkel!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat wij een VOETBALstadion hebben, geen multifunctioneel theater waarin OOK gevoetbald ZOU kunnen worden.
Bas is GEEN therapeut!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mijn therapeut ben ik in orde
Ik moet zo toch weer in beweging. spiegel naar boven dragen en even de badkamer soppenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik ze niet meer posten.
Details Hups, details.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm bij beiden staat er in een straal van 100 meter een Pathe sukkel!
quote:
Ik ga me ook maar eens douchen en aankleden voor straks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet zo toch weer in beweging. spiegel naar boven dragen en even de badkamer soppen
Ik ben echt fucking zenuwachtig aan het worden.quote:
Gaat ook gebeuren, ik reken wat extra tijd ivm spits, vinden van een plek, ernaar toe lopen etcquote:
Misschien zie ik je nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar eens douchen en aankleden voor straks.
Het is bij de Arena, dat ding is niet te missen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren, ik reken wat extra tijd ivm spits, vinden van een plek, ernaar toe lopen etc. Niet bekent in Amsterdam
.
Nee, die weet ik nog wel te vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is bij de Arena, dat ding is niet te missen.
Volg je hart, dan vind je me vanzelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren, ik reken wat extra tijd ivm spits, vinden van een plek, ernaar toe lopen etc. Niet bekent in Amsterdam
.
Weet jij hoe ik er uit zie dan?quote:
P2quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
.
Ik wil niet vervelend doen maar als ik mijn hartje volg dan neem ik haar mee naar mijn huisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volg je hart, dan vind je me vanzelf.
Als Leonard van TBBT tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volg je hart, dan vind je me vanzelf.
[..]
Weet jij hoe ik er uit zie dan?
Mag ik effe een teiltjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar als ik mijn hartje volg dan neem ik haar mee naar mijn huis![]()
.
Touché.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen maar als ik mijn hartje volg dan neem ik haar mee naar mijn huis![]()
.
quote:
Ik moet bobben dan he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben echt fucking zenuwachtig aan het worden.
Ik sluit niet uit dat ik in tranen uitbarst als wij kampioen worden.
Neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja zeg, mag ik ook verliefd doen?
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja zeg, mag ik ook verliefd doen?
Naar de IKEA!! Daar bij die afslag zit ook de McDquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die weet ik nog wel te vinden. Ik heb er nog niet zo naar gekeken eerlijk gezegd, gewoon navigatie aan
.
Ja, of we gaan met het ov als jij ook wil drinkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet bobben dan he?
Komt goed!!
Ik moet biljarten vanavond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waarom ga jij niet naar de film? Zeker last van AA?
Nee, ik bob wel!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, of we gaan met het ov als jij ook wil drinken
quote:
Ze gaat ook meequote:
Thanks, straks even flink bunkerenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar de IKEA!! Daar bij die afslag zit ook de McD
Daar is niks te doen danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik bob wel!!
Gelukkig weet ik heel goed de weg naar Amsterdam
prioriteiten he... ik snap hetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en we gaan ook filmen voor de bruiloft van mijn beste maat in het cafe.
die bruiloft is toch niet vanavond?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal tegen hem zeggen dat hij zijn bruiloft maar moet uitstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |