SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleepyheadquote:
Dat er niet geneukt wordt vanavond. Althans niet door mij.quote:
seksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Er is altijd wel wat, verkouden, nu beginnende oorontsteking dan weer verkouden. en over het algemeen is de energie VER te zoeken
Seks
Als ik het wist...
waarom ga je dan de deur uit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er niet geneukt wordt vanavond. Althans niet door mij.
Ja euh jij kwam je nest niet uit.quote:
Omdat Mila op groot scherm en in 3D!quote:
Grrrrr geen kaartjes meer!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Mila op groot scherm en in 3D!![]()
En zeg even tegen je kat dat ze niet over mijn hoofd moet lopen 's nachts, oke? gr gr.quote:
Niemand met kaartje over? Geen afzeggingen?quote:
Nee, sta wel op de reservelijst. Miss dat er vandaag nog wat vrij komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand met kaartje over? Geen afzeggingen?
En ik wilde je nog zo de wc in sleurenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat er niet geneukt wordt vanavond. Althans niet door mij.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
seks? dat zou een oorzaak kunnen zijn
Wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:55 schreef Cryothic het volgende:
Hier alleen maar zon momenteel.
Maar wel koud op t fietsie.
lurken, en af en toe roepen dat de zon schijntquote:
Welke zon?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lurken, en af en toe roepen dat de zon schijnt
hoezo? wil je me weg hebben ofzow?
Dat mag wel hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik wilde je nog zo de wc in sleuren![]()
Bummer
ik zit hier met m'n oogjes te knijpen van de zon. Geen zin om de luxaflex voor dat effies naar beneden te doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke zon?
Zit je me te controleren of zo?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Mila op groot scherm en in 3D!![]()
Had je je niet opgegeven?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:45 schreef Fera het volgende:
Ik ben jaloers op de filmgangers van vandaag.
Ik loop ook tegen problemen aan, topics die maar gedeeltelijk laden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vreemd...als ik een nieuw topic open, dan blijven alle user icons blanco en het vakje waar je tekst in kan typen verschijnt niet??
Het leuke is, ik kan dus ook niet een bugreport postenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik loop ook tegen problemen aan, topics die maar gedeeltelijk laden.
nopes....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook niet als je een nieuwe pagina opent?
We kunnen wel appen en afsprekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja eerst maar eens mensen vinden
En anders doe ik wel alsof ik niemand ken
Txt only toch?quote:
Fijnquote:
Kantoorseks?quote:
Ambitieuze pupquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Dat is wel iets voor mij, ik ben immers FOK! slet 2013quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je carnavalkostuum voor volgend jaar?
[ afbeelding ]
Voor de zandbak?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Nee, moest helpen met een vat leeghalen van +/- 1m in doorsnede en 3m lang, waarvan 30cm gevuld met zand
Ik moest hardop lachen!! Nu wil mijn moeder weten waaromquote:
Nope, geen zekerheid over vervoer en dergelijke. Dus dan ga ik geen kaartje inpikken van iemand die wel kan.quote:
Zulk zand was het wel jaquote:
Ah zo, jammerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope, geen zekerheid over vervoer en dergelijke. Dus dan ga ik geen kaartje inpikken van iemand die wel kan.
Ik had zaagsel gegokt maar zand kan ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zulk zand was het wel ja.
2 keer m'n kop gestoten vlak achter elkaar op dezelfde plek (jaja ezel blabla), doet nu nog pijn
En mijn kop zit vol zand volgens mij
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had zaagsel gegokt maar zand kan ook.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah zo, jammer. Je wilde mij ook niet aanspreken?
Hij heeft wel gelijk!quote:
is goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen wel appen en afspreken![]()
Als je dat wilt
Niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij woont toch bij Deest ergens? Ik rij vanaf 's-Hertogenbosch...
Nee, dan kunnen de vrouwen gewoon binnen lopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doe die deur dan eens dicht(hahaha).
Je bent onze eerste ritje alweer vergeten?quote:
Ik refereerde aan je vorige baanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, dan kunnen de vrouwen gewoon binnen lopen
Hmm boze ambitieuze pupquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent onze eerste ritje alweer vergeten?. Tot zover mijn eerste indruk bij Fera
.
[..]
Ik refereerde aan je vorige baan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen de vrouwen gewoon binnen lopen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm boze ambitieuze pup![]()
Grappig wel
Omdat je daar in de tocht zat en zeurde dat niemand de deur sloot. Godver nu is mijn grapje verpest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom?
Hier staan de deuren gewoon open en os het lekker warm
Mjah, niet echt onder de indruk hoorquote:
Dus als ik de deur voor andere mensen om de 5 minuten dicht ga doen ben ik slim? Wat is jouw definitie van slimquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je daar in de tocht zat en zeurde dat niemand de deur sloot. Godver nu is mijn grapje verpest.
Onder dwang?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, niet echt onder de indruk hoor![]()
Mijn mama luistert nu Sonata Arctica
NEEHEEEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als ik de deur voor andere mensen om de 5 minuten dicht ga doen ben ik slim? Wat is jouw definitie van slim
Ik weet iets wat ik kan doen, maar dat doe ik niet, want daar heb ik mijzelf ook meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, niet echt onder de indruk hoor![]()
Mijn mama luistert nu Sonata Arctica
Ik snap het wel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:17 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik snap je Vin, jij snapt de term 'open deur' natuurlijk niet. Sorry man kusje erop?
Nee. Ik vraag mensen niet graag om gunsten, dus zoiets komt niet in me op.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent onze eerste ritje alweer vergeten?. Tot zover mijn eerste indruk bij Fera
.
[..]
Ik refereerde aan je vorige baan.
Rokjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik rij met huppel en viro mee
Sort ofquote:
Nouja, ik wil best om een tegenprestatie vragenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag mensen niet graag om gunsten, dus zoiets komt niet in me op.
Uitleg op de WA aubquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet iets wat ik kan doen, maar dat doe ik niet, want daar heb ik mijzelf ook mee
You sexy momma!!quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Halve rapper ja, ik vind Eminem iets beter maar rap in het algemeen waardeer ik niet zo.
Denk om de ramen...quote:
Bohquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zo voel ik me de laatste weken niet echt hoor
* Huppelmuts gaat compliment en lieve woordjes weg edittenquote:
Jawel, dat ik rap niet zo waardeer ergo er weinig vanaf weet vanwege een gebrek aan interessequote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat compliment en lieve woordjes weg editten
Dat bedoelde ik niet met 'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, dat ik rap niet zo waardeer ergo er weinig vanaf weet vanwege een gebrek aan interesse.
quote:
Ik zie het soms ook wel. Maar dan gebeurd er weer iets en bam wordt die zekerheid weer de grond ingetrapt...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh![]()
Als jij je eigen mooiheid toch eens kon zien!!!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie het soms ook wel. Maar dan gebeurd er weer iets en bam wordt die zekerheid weer de grond ingetrapt...
Mja dan komt het uiteindelijk 3x zo hard terug heb ik het ideequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik doe tegenwoordig mn best om dat dan te negeren
Picsquote:
Daar doe ik heel bewust niet aan denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dan komt het uiteindelijk 3x zo hard terug heb ik het idee
Ja half half maar op de 1 of andere manier hou ik dat niet vast. Ik kan het wel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics
[..]
Daar doe ik heel bewust niet aan denken.
Ik heb gemerkt dat ik me veel beter voel als ik positief over mezelf denk. Blijkbaar straal ik dat dan ook uit en stiekem bevalt me dat wel! Maar of dat voor jou ook zo is weet ik niet natuurlijk
J. Liet hem gister zien ik twijfelde nog of ik hem moest appenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe kijk Tal, dat kan ik heus wel maken voor Jules. Kan leuk worden!! Ik heb hier wel een sleutel van jouw huis toch?
[ afbeelding ]
Mijn moeder wil hem namakenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. Liet hem gister zien ik twijfelde nog of ik hem moest appen
Moet ik een taart bakken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, ik wil best om een tegenprestatie vragen.
Mjah ik snap je wel hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja half half maar op de 1 of andere manier hou ik dat niet vast. Ik kan het wel hoor. Ik ben ook maar mens, soms dan neemt die onzekerheid de overhand. Ik haat dat.
nee ik vind dat zo triestquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je carnavalkostuum voor volgend jaar?
[ afbeelding ]
Goed puntquote:
sommige mensen lopen ook met een bord rond.. free hugs.. of free kisses.... en meer van dat....quote:
Doe crea-bea en maak er zelf 1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef rival het volgende:
ik ga volgend jaar maar eens een pak hergebruiken, blijf nieuwe kopen
Mooi. Mijn moeder maakt hele lekkere appeltaart.quote:
Hij moet nog wel wat warmpjes zijn bij afleveringquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi. Mijn moeder maakt hele lekkere appeltaart.
ja daaahaaaag, die zien er altijd cheap uitquote:
moest aan american pie denkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij moet nog wel wat warmpjes zijn bij aflevering.
Zoals je zei, je bent maar mensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja half half maar op de 1 of andere manier hou ik dat niet vast. Ik kan het wel hoor. Ik ben ook maar mens, soms dan neemt die onzekerheid de overhand. Ik haat dat.
Ik kan er een meenemen naar de meet, maar dat ligt aan de dag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij moet nog wel wat warmpjes zijn bij aflevering.
Kun je ook een oreo-cheesecake maken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan er een meenemen naar de meet, maar dat ligt aan de dag.
had ik van jou niet verwacht.....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals je zei, je bent maar mens. Hoe vaak ik wel niet in foetushouding in een hoekje lig, je wilt 't niet weten.
Dat werkt voor mij nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ook een oreo-cheesecake maken?
Wel een kitkat lasagne. Maar ik kan niet beloven dat er geen paard in zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik bastognemousse kan maken dan ook vast wel datquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |