Ben het wel met je eens, Rotterdam is toch wel de voetbalhoofdstad van NL en dat laat je daar toch mee zien, verder toch alleen Eindhoven met meer dan 1 profclub (nou ja)?quote:
Aldus mijn vriend Wikipidediaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze er mee zijn doorgegaan. De opbrengst ging naar de jeugd van Sparta en Feyenoord. Dat is toch een prima wedstrijdje voor in de winterstop. Nu hadden we een oefenwedstrijd tegen AGOVV... veel minder aantrekkelijk.
Wel mooi dat ik ook nog wat credits krijg voor m'n bijdragequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Is dit net nieuw onder aan de pagina of zie ik het nu pas voor het eerst?
[..]
Wat is jouw bijdrage precies?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel mooi dat ik ook nog wat credits krijg voor m'n bijdrage
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kennis vooral. Al zorg ik natuurlijk ook vaak genoeg voor de vrolijke noot.
Jij hebt ooit je account in 99 aangemaakt, en onlangs je account weer gevonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Jimbo het volgende:
ik vind dat alle actieve oldbies in de colofon moeten![]()
Neuh, maar heb wel echt pauzes van een paar jaar gehadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt ooit je account in 99 aangemaakt, en onlangs je account weer gevonden?
Extra posts.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De lol daarin heb ik nooit begrepen
Newcastle United.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De lol daarin heb ik nooit begrepen
Limburgquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zo is het niet leuk nee. Je had 'Newcastle United' moeten typenSnap je de spelregels wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |