quote:ahjacied12 maart 2013 om 08:38
Ajax gaat gewoon 8 wedstrijden achter elkaar winnen. Ben benieuwd wie de 2e plaats pakt.
Voetbalzone natuurlijk. Altijd leuk om die reacties te lezen.quote:
Waarheidquote:PSVamazigh12 maart 2013 om 09:03
Rivalen?? niks van te merken de laatste jaren , eerder beste vrienden die elkaar nodig hebben met als vijand Psv..
Voetbalzonequote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voetbalzone natuurlijk. Altijd leuk om die reacties te lezen.
Zal me niks verbazen als Davy er ook post, meer zijn niveau.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbalzone
Het afvoerputje van voetballend Nederland.
Je doet als dat dat nooit gebeurdquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Davy er ook post, meer zijn niveau.
Nicequote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor altijd vereeuwigd op mijn lichaam
Daar staat echt altijd een ongelooflijke boel onzinquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voetbalzone natuurlijk. Altijd leuk om die reacties te lezen.
[..]
WaarheidLekker elkaars kont kussen.
Is er iets? Beetje zielig gedrag laatste dagen. Je was toch 25 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als Davy er ook post, meer zijn niveau.
Zielig gedrag, wat dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is er iets? Beetje zielig gedrag laatste dagen. Je was toch 25 jaar ofzo?
Weer afgewezen door een 14 jarige of waar ligt het aan?
Is dat naast je FIIIR tattoo ?quote:
quote:
OWWWWWWWWWWWWWWWWW BRRRA BRRRAAA POWPOWPOWquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is er iets? Beetje zielig gedrag laatste dagen. Je was toch 25 jaar ofzo?
Weer afgewezen door een 14 jarige of waar ligt het aan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OWWWWWWWWWWWWWWWWW BRRRA BRRRAAA POWPOWPOW![]()
Dat was een snelle, zeer informatieve bijdrage van je daar, kapiquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rens leuk filmpje op facebookHerkende je stem.
haha tof héquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef Jimbo het volgende:
Die wedstrijd met die marter op t veld
mooi man
Ik zat te wachten tot iemand dat beest een trap gaf, zodat de hele wereld weer in een rel was.quote:
Zag wel hoe ze het in België op hadden gelost. Dat ging best hardhandig met een vogelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot iemand dat beest een trap gaf, zodat de hele wereld weer in een rel was.
maar ze hebben het netjes opgelost
Met die uil toen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag wel hoe ze het in België op hadden gelost. Dat ging best hardhandig met een vogel
Eddy Treijtelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:17 schreef Jimbo het volgende:
Wie was die keeper die ooit een meeuw uit de lucht schoot ?
quote:
Mobiel deed t wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe konden boelers als Saind en Jimbo net posten?
wut?quote:
Superieure intelligentiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
ik zit via de pc ?quote:
Toen deed die het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik zit via de pc ?
gewoon f5en als je het postwindow niet ziet ?
zijn dr problemen dan ?
Merk er niks vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik zit via de pc ?
gewoon f5en als je het postwindow niet ziet ?
zijn dr problemen dan ?
dit dusquote:
natuurlijke selectie op fok.quote:
Ik neem aan dat die van Feyenoord de echte is. Sparta is niet te vertrouwens. Net als die Zilveren Bal in 2011.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:21 schreef Saind het volgende:
[..]
En er zijn twee exemplaren van die meeuw
quote:Feyenoord mag dan wel de strijd om de Zilveren Bal (4-2 winst op Sparta Rotterdam) gewonnen hebben, de prijs zal niet in de prijzenkast van De Kuip komen te staan. Sparta houdt de bal op Het Kasteel.
De eerstedivisionist heeft namelijk de productiekosten van de bokaal betaald en omdat deze behoorlijk hoog waren, willen de Spartanen de bal in eigen huis houden. Dat meldt RTV Rijnmond. Schrale troost voor Feyenoord: de naam van de club wordt wél vereeuwigd op de bokaal.
Feyenoord won de strijd om de Zilveren Bal, afgelopen woensdag op Het Kasteel, met 4-2.
wowquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die van Feyenoord de echte is. Sparta is niet te vertrouwens. Net als die Zilveren Bal in 2011.
[..]
Kinderachtig ja. Al is het ook wel vreemd dat Sparta alle kosten op zich moest nemen. Zij zaten in die periode waarschijnlijk in verhouding nog verder in de schulden dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die van Feyenoord de echte is. Sparta is niet te vertrouwens. Net als die Zilveren Bal in 2011.
[..]
Oh shitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
ligt eraan als dat t echt zilver is en hoe zwaar ie dan is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel kan dit toch niet gekost hebben?
Zal toch gewoon verzilverd zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan als dat t echt zilver is en hoe zwaar ie dan is.
bladzilver zal niet zo veel kosten nee
ik snap niet waarom ze er mee zijn doorgegaan. De opbrengst ging naar de jeugd van Sparta en Feyenoord. Dat is toch een prima wedstrijdje voor in de winterstop. Nu hadden we een oefenwedstrijd tegen AGOVV... veel minder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel kan dit toch niet gekost hebben?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Kwamen nagenoeg geen Spartanen op af.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze er mee zijn doorgegaan. De opbrengst ging naar de jeugd van Sparta en Feyenoord. Dat is toch een prima wedstrijdje voor in de winterstop. Nu hadden we een oefenwedstrijd tegen AGOVV... veel minder aantrekkelijk.
Je bedoelt niet mee doorgegaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze er mee zijn doorgegaan. De opbrengst ging naar de jeugd van Sparta en Feyenoord. Dat is toch een prima wedstrijdje voor in de winterstop. Nu hadden we een oefenwedstrijd tegen AGOVV... veel minder aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |