wut?quote:

Superieure intelligentiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe konden boelers als Saind en Jimbo net posten?

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe konden boelers als Saind en Jimbo net posten?
ik zit via de pc ?quote:

Toen deed die het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik zit via de pc ?
gewoon f5en als je het postwindow niet ziet ?
zijn dr problemen dan ?

Merk er niks vanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
ik zit via de pc ?
gewoon f5en als je het postwindow niet ziet ?
zijn dr problemen dan ?

dit dusquote:

natuurlijke selectie op fok.quote:

Ik neem aan dat die van Feyenoord de echte is. Sparta is niet te vertrouwens. Net als die Zilveren Bal in 2011.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:21 schreef Saind het volgende:
[..]
En er zijn twee exemplaren van die meeuw
quote:Feyenoord mag dan wel de strijd om de Zilveren Bal (4-2 winst op Sparta Rotterdam) gewonnen hebben, de prijs zal niet in de prijzenkast van De Kuip komen te staan. Sparta houdt de bal op Het Kasteel.
De eerstedivisionist heeft namelijk de productiekosten van de bokaal betaald en omdat deze behoorlijk hoog waren, willen de Spartanen de bal in eigen huis houden. Dat meldt RTV Rijnmond. Schrale troost voor Feyenoord: de naam van de club wordt wél vereeuwigd op de bokaal.
Feyenoord won de strijd om de Zilveren Bal, afgelopen woensdag op Het Kasteel, met 4-2.

wowquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die van Feyenoord de echte is. Sparta is niet te vertrouwens. Net als die Zilveren Bal in 2011.
[..]

Kinderachtig ja. Al is het ook wel vreemd dat Sparta alle kosten op zich moest nemen. Zij zaten in die periode waarschijnlijk in verhouding nog verder in de schulden dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die van Feyenoord de echte is. Sparta is niet te vertrouwens. Net als die Zilveren Bal in 2011.
[..]

Oh shitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]

ligt eraan als dat t echt zilver is en hoe zwaar ie dan is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel kan dit toch niet gekost hebben?

Zal toch gewoon verzilverd zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ligt eraan als dat t echt zilver is en hoe zwaar ie dan is.
bladzilver zal niet zo veel kosten nee

ik snap niet waarom ze er mee zijn doorgegaan. De opbrengst ging naar de jeugd van Sparta en Feyenoord. Dat is toch een prima wedstrijdje voor in de winterstop. Nu hadden we een oefenwedstrijd tegen AGOVV... veel minder aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel kan dit toch niet gekost hebben?

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:36 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]

Kwamen nagenoeg geen Spartanen op af.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze er mee zijn doorgegaan. De opbrengst ging naar de jeugd van Sparta en Feyenoord. Dat is toch een prima wedstrijdje voor in de winterstop. Nu hadden we een oefenwedstrijd tegen AGOVV... veel minder aantrekkelijk.

Je bedoelt niet mee doorgegaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze er mee zijn doorgegaan. De opbrengst ging naar de jeugd van Sparta en Feyenoord. Dat is toch een prima wedstrijdje voor in de winterstop. Nu hadden we een oefenwedstrijd tegen AGOVV... veel minder aantrekkelijk.

Ben het wel met je eens, Rotterdam is toch wel de voetbalhoofdstad van NL en dat laat je daar toch mee zien, verder toch alleen Eindhoven met meer dan 1 profclub (nou ja)?quote:

Aldus mijn vriend Wikipidediaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]

Wel mooi dat ik ook nog wat credits krijg voor m'n bijdragequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:47 schreef onlogisch het volgende:
Is dit net nieuw onder aan de pagina of zie ik het nu pas voor het eerst?
[..]

Wat is jouw bijdrage precies?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel mooi dat ik ook nog wat credits krijg voor m'n bijdrage

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kennis vooral. Al zorg ik natuurlijk ook vaak genoeg voor de vrolijke noot.

Jij hebt ooit je account in 99 aangemaakt, en onlangs je account weer gevonden?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:13 schreef Jimbo het volgende:
ik vind dat alle actieve oldbies in de colofon moeten

Neuh, maar heb wel echt pauzes van een paar jaar gehadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt ooit je account in 99 aangemaakt, en onlangs je account weer gevonden?

Extra posts.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De lol daarin heb ik nooit begrepen

Newcastle United.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De lol daarin heb ik nooit begrepen

Limburgquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zo is het niet leuk nee. Je had 'Newcastle United' moeten typenSnap je de spelregels wel?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |