Heb je ook de glow in the dark shirt van xs4all?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook nog een behoorlijke stapel shirts van xs4all liggen lolz
is IMAX toch? Die hebben andere brillen, die je waarschijnlijk niet thuis hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
btw Krijg je een 3D bril of moet je die nog los kopen? Anders neem ik van thuis mee.
werkt nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oke dan leen ik wel, want ik weet niet of een traditionele 3D bril met IMAX 3D werkt?!
fapfapfapquote:
nee denk dat ik toen al weg was daar want die heb ik niet. ik draag ze ook niet, alleen als k moet klussen ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Heb je ook de glow in the dark shirt van xs4all?
En lekker gek met een pittig kapsel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Fendy het volgende:
Goed, 2 meter lang en zakelijk gekleed vandaag, direct uit het werk immers. Verder ben ik woest aantrekkelijk en hou ik van hobbies, knutselen en ehh...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik had nog even overwogen om met handschoentjes, hoge hoed en gilet verkleed te gaan als de Wizard. Maar dan had men me hier op het werk heel vreemd aangekeken
ik verheug me al op min whopperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef So_Surreal het volgende:
Pff heb nu al honger en moet nog tot half 6 werken
ga je wel snel voor de film nog wat eten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef So_Surreal het volgende:
Pff heb nu al honger en moet nog tot half 6 werken
Ja idd ik heb geen zin in mensen in de zaal die op een lege maag Grolsch gaan drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je wel snel voor de film nog wat eten?
Ik heb 1 arrangementkaart over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Krijg mijn kaarten NIET binnen, krijg geen antwoord van Fok via mail, Facebook of hier, heel handig!! Dus wie er misschien tot per ongeluk niet kan en nog twee kaarten over heeft, ik hou mij graag aanbevolen!!!!!!
Leuke eerste post, welkom op FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Krijg mijn kaarten NIET binnen, krijg geen antwoord van Fok via mail, Facebook of hier, heel handig!! Dus wie er misschien tot per ongeluk niet kan en nog twee kaarten over heeft, ik hou mij graag aanbevolen!!!!!!
Ik heb je mail doorgestuurd naar nog wat mensen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Ik ga toch iets anders eten denk ik hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik verheug me al op min whopperveel plezier met je pasta
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je wel snel voor de film nog wat eten?
Kaartjes van mensen die zich hebben geregistreerd voor de actie zijn afgenomen en aan diehard FOK!kers gegevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Je mail is wel verzonden. In spamfolders gekeken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Wat een profiteur hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuke eerste post, welkom op FOK!.
Jaantje is die-hard James Franco fan. Moet je niet onderschatten hoor!quote:
En dan Tong80 op de laatste rij helemaal in de hoek. Wat ben jij aardig zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef So_Surreal het volgende:
Volgende keer gewoon de stoelinrichting op postcount doen.
De mensen met het minst aantal post vooraan, die krijgen dan de meeste nekpijn van het omhoog kijken.
Zeg doe eens lief, het is alleen maar tof dat we meer users krijgen door dit soort acties.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief, het is alleen maar tof dat we meer users krijgen door dit soort acties.
Voor de zekerheid: op welk mailadres verwacht je het ticket?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef jaantje72 het volgende:
Breuls, ik weet niet hoe ik terug moet antwoorden, dan maar zo sorry. Ja ik heb alles gekeken, ik snap het niet. Ik had die mail van de week ook al niet gehad.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg doe eens lief, het is alleen maar tof dat we meer users krijgen door dit soort acties.
En die ff via pm doorsturen naar Breuls!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voor de zekerheid: op welk mailadres verwacht je het ticket?
Nee, ik ben een man.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En lekker gek met een pittig kapsel?
Ik zou je doen.quote:
Je moet lief doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
En daar heb je je speciaal voor geregistreerd? Of ben je een kloon van een gebande
Alle Spambots over je heen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hallo, haal mijn emailadres hier even weg, bedankt alvast.
Ik vind het idioot dat ze jou vrij hebben gelaten om naar de film te gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:11 schreef leeell het volgende:
ik vind het idioot dat ik sowieso nog een ticket nodig heb
Stond een fake adres in en dat is verwarrendquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik deed lief, knikker je nou zomaar mijn post weg?
Dus: JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik deed lief, knikker je nou zomaar mijn post weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |