Bedankt voor de linkjes!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, het zou zoveel leuker kijken op zaterdag bij de finale als we er voor de verandering dan nog eens in zitten
Lees ook eens hier, da's leuk!
ESF / Buitenlandse reacties op Birds
[..]
Het overgrote deel wel!
ESF / Deelnemers 2013 van A t/m Z
Ja prachtig hequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:21 schreef Pluto1975 het volgende:
Terwijl wij als Nederlanders zitten te twijfelen of ze in de finale komt of niet, discussieert men in buitenland of het een winnaar is of top 3 wordt....
Ik heb geen hoop meer...ik wéét het al!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja prachtig he
Maar die buitenlanders moeten nog wel even stemmen...
En we weten nog niet hoe het als live act over gaat komen.
Gewoon een kwestie van nog niet durven hopen denk ik.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:39 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop meer...ik wéét het al!
Alle slechte reacties (en dat zijn er nogal wat) komen echt allemaal van Nederlanders.
Dat ze de finale haalt lijkt me een zekere zaak, top 10 verwacht ik eigenlijk ook wel. En wie weet.....
Jullie maken mij steeds blijer!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
Ik weet het ook zeker!
99% van de tijd, that is
En soms heeft die ene procent de overhand die het nog niet durft te geloven.
Maar om in de woorden van Jan Smit te blijven... MENSEN DIT KAN NIET MEER MIS GAAN!
Ik vind het echt een briljant nummer. Men vergelijkt het met Skyfall en Lana del Rey, maar persoonlijk vind ik het meer een Portishead achtig nummer. Helemaal mijn smaak. Fantastisch gezongen, goed arrangement en Anouk is een prettige verschijning.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:43 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken mij steeds blijer!![]()
Maar wat vinden jullie van de song (niet gebaseerd op de reacties uit het buitenland)?
Prachtige vrouw, prachtige stem en het is een bijzonder nummer. Ik zeg eerlijk: het is niet mijn muzieksmaak.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Luister nog een keer, doe lekker je ogen dicht of kijk naar Anouk,
Oefquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef creno het volgende:
Alle jaren keek ik naar het songfestival maar ik kan dit jaar helemaal niets zien van het songfestival, dus zul je zien dat ze gewoon wint...
Ook een prima idee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef Greys het volgende:
Een koor kan niet, want er mogen max 6 personen (incl Anouk dus) op het podium staan.
Dus eiiiigenlijk zou ik als ik haar was die achtergrondzangers niet zichtbaar laten zijn op het podium en een geheel donker podium met alleen haar in 1 spotlight. Less is more, in dit geval. Het lied voor zich laten spreken en geen enkele poespas.
Overigens bleef het refrein (biiiiiirds falling down the roooooof tops) wel direct hangen hier. Maar dat zal bij iedereen verschillen uiteraard.
En ik ben een sucker for wals
Anouk had het over drie minuten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:17 schreef iFok. het volgende:
Daarnaast moet je in 4 minuten een topshow geven. Ik weet niet wat ze van plan zijn, maar als je Anouk met een paar achtergrond zangeressen het podium opstuurt, dan heb ik er weinig vertrouwen in. Gooi er een koor achter, en het ziet er meteen al beter uit.
Dus ik ben benieuwd wat ze van plan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |