Heel representatief, die kan het weten!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Ireth het volgende:
Gistermiddag heb ik hier mijn verzekeringsmannetje over de vloer, radio op de achtergrond aan...
Komt "Birds" voorbij op de radio. Verz.Mannetje en ik kletsen voort, zegt ie ineens "Jezus, wat een zeiknummer!"
Hij had nog niet meegekregen dat dit onze inzending zou zijn
Ach miep niet zo, vond het gewoon grappig dat hij dat ineens tussendoor gooide nadat ik even daarvoor zoveel verschillende meningen had gehoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Heel representatief, die kan het weten!
Ik kan niet zeggen dat ik het met hem oneens ben.. ik vind het truttigheid ten top, zo ook mijn zweedse vrienden waar ik, jaja, tijdens het ESF logeer.. ze wonen in Malmö Dquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach miep niet zo, vond het gewoon grappig dat hij dat ineens tussendoor gooide nadat ik even daarvoor zoveel verschillende meningen had gehoordHij vond het iig een zeiknummer zonder enige weet over het ESF
Wat ik me afvraag, ze noemde t een killersong en dat kan ik het zelfs met heel veel goede wil echt niet vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat mij eigenlijk verbaasd, wat heeft Anouk dat de hele heisa meteen al bestierd was?
Ik bedoel: zij stelde eisen, ik of anders niemand heeft dan de hele kliek gedacht: oh, Anouk, laten we dat maar doen? Niemand een poot in het spel?
Ik ontken niet dat ze kwaliteiten kan hebben maar echt: zij eist en iedereen loopt mee? Kennelijk was er niks beters (vrijwillig) te krijgen.
Een love it or hate it nummer doet het vaak heel goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Ireth het volgende:
Gistermiddag heb ik hier mijn verzekeringsmannetje over de vloer, radio op de achtergrond aan...
Komt "Birds" voorbij op de radio. Verz.Mannetje en ik kletsen voort, zegt ie ineens "Jezus, wat een zeiknummer!"
Hij had nog niet meegekregen dat dit onze inzending zou zijn
En laten we Rusland niet vergeten? Ik hoorde zojuist de nieuwe versie en ben toch wel bang dat dit een grote kanshebber is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb er nog even naar geluisterd, het liedje is kwalitatief rijp voor de top-3. Ik denk dat ze Noorwegen en Denemarken zelfs voorbij kan streven als de juiste sfeer neergezet kan worden in de show.
Backing vocals :quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef grazz het volgende:
Inmiddels ook op songfestival.nl bevestigd:
Vanmorgen heeft Anouk bij Giel Beelen op 3FM bekendgemaakt dat Yerry Rellum (Big Boy Caprice), Shirma Rouse en Ricardo Burgrust mee zullen gaan als backing vocals voor het Eurovisie Songfestival in Malmö.
3FM interview: http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/98120
Dat worden flinke schaduwen achter het doekquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Backing vocals :
Shirma Rouse
[ afbeelding ]
Ricardo Burgrust
[ afbeelding ]
Yerry Rellum
[ afbeelding ]
Het hele liedje kun je eigenlijk wel goed schreeuwen, dat zou wat zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat worden flinke schaduwen achter het doekIn de studio versie klinkt het als een kinderkoortje, misschien dat Anouk het liedje toch wat meer kracht gaat bijzetten voor de show. Iets stevigere uithaal aan het einde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |