Heel representatief, die kan het weten!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Ireth het volgende:
Gistermiddag heb ik hier mijn verzekeringsmannetje over de vloer, radio op de achtergrond aan...
Komt "Birds" voorbij op de radio. Verz.Mannetje en ik kletsen voort, zegt ie ineens "Jezus, wat een zeiknummer!"
Hij had nog niet meegekregen dat dit onze inzending zou zijn
Ach miep niet zo, vond het gewoon grappig dat hij dat ineens tussendoor gooide nadat ik even daarvoor zoveel verschillende meningen had gehoordquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Heel representatief, die kan het weten!
Ik kan niet zeggen dat ik het met hem oneens ben.. ik vind het truttigheid ten top, zo ook mijn zweedse vrienden waar ik, jaja, tijdens het ESF logeer.. ze wonen in Malmö Dquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ach miep niet zo, vond het gewoon grappig dat hij dat ineens tussendoor gooide nadat ik even daarvoor zoveel verschillende meningen had gehoordHij vond het iig een zeiknummer zonder enige weet over het ESF
Wat ik me afvraag, ze noemde t een killersong en dat kan ik het zelfs met heel veel goede wil echt niet vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat mij eigenlijk verbaasd, wat heeft Anouk dat de hele heisa meteen al bestierd was?
Ik bedoel: zij stelde eisen, ik of anders niemand heeft dan de hele kliek gedacht: oh, Anouk, laten we dat maar doen? Niemand een poot in het spel?
Ik ontken niet dat ze kwaliteiten kan hebben maar echt: zij eist en iedereen loopt mee? Kennelijk was er niks beters (vrijwillig) te krijgen.
Een love it or hate it nummer doet het vaak heel goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Ireth het volgende:
Gistermiddag heb ik hier mijn verzekeringsmannetje over de vloer, radio op de achtergrond aan...
Komt "Birds" voorbij op de radio. Verz.Mannetje en ik kletsen voort, zegt ie ineens "Jezus, wat een zeiknummer!"
Hij had nog niet meegekregen dat dit onze inzending zou zijn
En laten we Rusland niet vergeten? Ik hoorde zojuist de nieuwe versie en ben toch wel bang dat dit een grote kanshebber is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:34 schreef Jojoke het volgende:
Ik heb er nog even naar geluisterd, het liedje is kwalitatief rijp voor de top-3. Ik denk dat ze Noorwegen en Denemarken zelfs voorbij kan streven als de juiste sfeer neergezet kan worden in de show.
Backing vocals :quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef grazz het volgende:
Inmiddels ook op songfestival.nl bevestigd:
Vanmorgen heeft Anouk bij Giel Beelen op 3FM bekendgemaakt dat Yerry Rellum (Big Boy Caprice), Shirma Rouse en Ricardo Burgrust mee zullen gaan als backing vocals voor het Eurovisie Songfestival in Malmö.
3FM interview: http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/98120
Dat worden flinke schaduwen achter het doekquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Backing vocals :
Shirma Rouse
[ afbeelding ]
Ricardo Burgrust
[ afbeelding ]
Yerry Rellum
[ afbeelding ]
Het hele liedje kun je eigenlijk wel goed schreeuwen, dat zou wat zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat worden flinke schaduwen achter het doekIn de studio versie klinkt het als een kinderkoortje, misschien dat Anouk het liedje toch wat meer kracht gaat bijzetten voor de show. Iets stevigere uithaal aan het einde?
Dit inderdaad. Dat zoiets gepubliceerd wordt.quote:
Dat heeft niets met alles serieus nemen te makenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:20 schreef Eitjee het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Anouk waarschijnlijk nog harder dan ik. Neem toch niet alles zo serieus, dat doet Dijkshoorn ook niet.
Valt me sowieso wel op dat Frankrijk, Spanje en Italië zo positief zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:21 schreef Greys het volgende:
Oh hebben jullie in het buitenlandse reacties topic gezien hoe de Franse eurovisiefans over Anouk denken?
Daar heeft Dijkshoorn tegenwoordig helaas te vaak last van. Zijn columns in de VI zijn ook regelmatig niet echt geslaagd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat een beroerd stuk tekst... een geforceerde poging om grappig en grof te zijn
Toch mooi dat negativismequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef iFok. het volgende:
Ik had niet verwacht dat het slechter kon met Nederland, maar het kan blijkbaar dus wel. [ afbeelding ]
Ik ben altijd best positief, maar dit kon ik niet eens afluisteren, jammer.
Je vindt dit slechter dan dat van Sieneke, ja?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:58 schreef iFok. het volgende:
Ik had niet verwacht dat het slechter kon met Nederland, maar het kan blijkbaar dus wel. [ afbeelding ]
Ik ben altijd best positief, maar dit kon ik niet eens afluisteren, jammer.
Die van Sieneke was erger, die bleef beter hangenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vindt dit slechter dan dat van Sieneke, ja?
Ik hoorde vorig jaar ook dat de reacties positief waren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Toch mooi dat negativismeDe slechte berichten komen haast alleen maar van mensen die Anouk al kenden (lees: voor 99% Nederlanders dus). We verwachtten een rocknummer van haar, ze kwam met dit, dus is het kut en valt het tegen. Echt die reacties uit het buitenland die ik lees, zijn echt in 95% van de tijd positief en dat zegt genoeg.
Sieneke? Wie is Sieneke?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vindt dit slechter dan dat van Sieneke, ja?
Je snapt dat er een verschil zit tussen voor een deel positieve reacties en overwegend positieve reacties hè. Check voor de grap even deze poll als je het kan zien. Dat zegt toch wel heel veel lijkt me. Tel daar nog de stand bij de bookies bij op (Anouk staat 3e, Sieneke stond constant ergens in de middenmoot en zelfs laag in de middenmoot) en je beseft dat vorig jaar en dit jaar echt niet te vergelijken zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:53 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik hoorde vorig jaar ook dat de reacties positief waren?
Je hebt 4 minuten om een geweldige show te geven. Ik zie eerlijk gezegd niet hoe je dat met zo'n jank lied wilt gaan doen?
Maar ik laat me heel graag verrassen, het wordt wel tijd om de finale te halen!
[..]
Sieneke? Wie is Sieneke?
Ik wil Sieneke het liefst helemaal vergeten. Ik schaam me nog steeds.![]()
![]()
We vragen Vader Abraham, dat kan niet meer misgaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En dank je wel, nu ga ik weer naar bed met Sjalalie in mn hoofd.
En jullie nu ook!![]()
Ja, dat zie je toch!quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die tekst ook!
Van Sieneke dan.
En ze ziet er zo oud uit! Het kind was 17 toch, toen ze naar het songfestival ging?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je snapt dat er een verschil zit tussen een een deel positieve reacties of overwegend positieve reacties hè. Check voor de grap even deze poll als je het kan zien. Dat zegt toch wel heel veel lijkt me. Tel daar nog de stand bij de bookies bij op (Anouk staat 3e, Sieneke stond constant ergens in de middenmoot en zelfs laag in de middenmoot) en je beseft dat vorig jaar en dit jaar echt niet te vergelijken zijn.
Ik hoop echt dat jullie gelijk krijgen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
De reacties uit het buitenland zijn idd echt niet te geloven...
Elke dag weer. Masterpiece. Art. Top 3. Enz.
Ik ook, het zou zoveel leuker kijken op zaterdag bij de finale als we er voor de verandering dan nog eens in zittenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:01 schreef iFok. het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop echt dat jullie gelijk krijgen!![]()
Het overgrote deel wel!quote:Zijn alle nummers eigenlijk al bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |