Als je vanuit je eigen stad in de regioview zit en dan op water klikt, dan zie je wat die steden over hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:20 schreef GluonC het volgende:
[..]
Ik ben geen kijken bij hem in de stad en wat ik kon zien had hij een behoorlijke pompinstallatie staankan ik ook zien hoeveel hij voor zijn eigen stad nodig heeft?
Je ziet wat hij beschikbaar heeft als je het aan klikt, als je dat vergelijkt met wat jij nodig hebt dan kom je al een eind.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:20 schreef GluonC het volgende:
[..]
Ik ben geen kijken bij hem in de stad en wat ik kon zien had hij een behoorlijke pompinstallatie staankan ik ook zien hoeveel hij voor zijn eigen stad nodig heeft?
Als je in jouw stad het Water-icoontje aanklikt staat er in het informatie schermpje 'XX kl/u beschikbaar in regio'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:20 schreef GluonC het volgende:
[..]
Zal later wel een DLC voor komen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Het hoeft ook niet gelijk 300% groter te worden, ik zou alleen een 1.5x zo grote map dubbel zo leuk vinden.
Ook wel waar jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Het hoeft ook niet gelijk 300% groter te worden, ik zou alleen een 1.5x zo grote map dubbel zo leuk vinden.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het er echt wel mooi uit zien, zeker gezien hun doel om het ook op oudere bakken te laten draaien.. Op maxmimale zoom zien de poppetjes er niet uit inderdaad maar verder heb ik wel een stadsgevoel als ik een beetje over de map aan het zweven ben
.
Overal ter wereld worden de gebouwen aan de wegen aangepast, alleen in simcity pas je de wegen aan de gebouwen aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Eensch. Gebouwen met een enigszins variabele voorkant en ook versies voor de driekhoekjes, maakt het spel nog wel wat leuker. Nu weet je van te voren dat je niet het maximale eruit haalt als je je vierkantjes niet gebruikt.
in city builders is dit niks nieuws onder de zonquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:33 schreef BObNL het volgende:
[..]
Overal ter wereld worden de gebouwen aan de wegen aangepast, alleen in simcity pas je de wegen aan de gebouwen aan
Nee maar het zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
in city builders is dit niks nieuws onder de zon
Wat is nou de correct spacing die je moet gebruiken om skyscrapers enzo neer te planten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:29 schreef over_hedge het volgende:
http://www.rerolled.org/s(...)iewfull=1#post128039 dit werkt wel aardig!En dan veel bussen laten rijden. en als je rijk genoeg bent er een hoofdbaan met tram van maken.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
iPhone maps ook uitgebracht voor Simcity?
+1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:52 schreef mschol het volgende:
voor de geintresseerde:
http://www.change.org/pet(...)ity-and-future-games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |