Cynthia is niet Libanees, maar Mexicaans.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:12 schreef MultiBanaan het volgende:
Donderstraal nou toch eens een keer op met je Libanese kankerzooi, je bent gewoon een vieze golddigger die op Nederland zeikt dus dondertyfstraal nou maar weer op naar je eigen land
Kijk zo zie ik het graag! Gooi die emoties er uit! Laten we die domme snol met zijn allen van dit forum werken!quote:
Count deze boi in.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef MultiBanaan het volgende:
Kijk zo zie ik het graag! Gooi die emoties er uit! Laten we die domme snol met zijn allen van dit forum werken!
NEE! Ze draagt net zulke kleding als ik. Je noemt mij dus eigenlijk ook slet. En dat kan niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:17 schreef Copycat het volgende:
Wat een slet, die Cynthia.
Met d'r bijna onzichtbare 'outfit'.
Slet.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef sanasoufi het volgende:
NEE! Ze draagt net zulke kleding als ik. Je noemt mij dus eigenlijk ook slet. En dat kan niet.
Dat doet hij inderdaad, en dat ben je ook gewoon! Wanneer zie je dat nou eens in! Je wordt zelfs in gaten geneukt waarvan je niet eens wist dat je ze had!quote:Op maandag 11 maart 2013 22:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEE! Ze draagt net zulke kleding als ik. Je noemt mij dus eigenlijk ook slet. En dat kan niet.
Hij???quote:Op maandag 11 maart 2013 22:20 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat doet hij inderdaad, en dat ben je ook gewoon!
Omdat bijna niemand behalve loco TS naar haar kijkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:22 schreef Rodawa het volgende:
Samenvatting: waarom kennen jullie shakira wel maar cynthia niet!!!!!!!1111111111
dat jullie durven te stemmen! zodra je op JA of Nee klikt: JE IP WORDT VASTGELEGD (DOODENG).quote:Op maandag 11 maart 2013 22:41 schreef PriesterB het volgende:
Poll: Moet sanasoufi opbokken?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |