Ik begrijp er echt niets van! Die lelijke wannabe Libanees Shakira die verliefd is op die knul die achter een bal aanrent daar zijn jullie helemaal weg van. Zelfs haar rotzooi Spaanse liedjes zoals La Tortura kennen jullie uit je hoofd, maar waarom willen jullie Cynthia niet kennen?
En nu niet komen met foto's van hoe aantrekkelijk Shakira is. De waarheid is dat die Shakira dezelfde plastische chirurg als mij bezoekt. Verschil is dat ik nooit lelijk ben geweest en gewoon voor vollere lippen/borsten/zachtere neus/laserontharing etc naar de plastische chirurg ga. Die Shakira heeft zich volledig omgebouwd:
![4VY2MVh.jpg]()
Ik begrijp trouwens echt niet hoe zij geen beschadigd haar heeft van 20 jaar blonderen en de stijltang. En ze had ook best een tint die ze dus ook door Nader Saab heeft laten licht maken ofzo (zal ik hem van de zomer nog eens vragen hoe dit dat heeft gedaan):
Lelijke vrouw en bovendien kan ze totaal niet zingen. Hoe kunnen jullie dat nou boven haar verkiezen:
![0EGxMbK.jpg]()
Ze zingt ook nog eens veel beter en haar liedjes geven je een soort carnaval gevoel: