PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging naar beneden en ik was net terug dus ik was net op tijdquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Hij was er stiekem de hele tijd
Doe even OP Chick erbij
Pak je USB stickje erbij en zet even een OP Chick overquote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging naar beneden en ik was net terug dus ik was net op tijd
Kan niet, is niet Frans en niet minderjarigquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Reemi het volgende:
Micah Richards wellicht naar Arsenal, prima.
Ik heb daar alleen een paar gifs op staan dus dat is niet geschiktquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pak je USB stickje erbij en zet even een OP Chick over
Nieuwe Jovetic jaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV heeft een speler van Zeta gekocht
ja leuk nog meer semi-grappige (maar eigenlijke domme) opmerkingen?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan niet, is niet Frans en niet minderjarig
Dat zou erg mooi zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Reemi het volgende:
Micah Richards wellicht naar Arsenal, prima.
Die zijn er nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja leuk nog meer semi-grappige (maar eigenlijke domme) opmerkingen?
[..]
Dat zou erg mooi zijn
Kabouter Wesleyquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan niet, is niet Frans en niet minderjarig
Nice, dat soort dingen zijn echt goed. Al zijn de Ajax spitsen nog niet zichtbaar beter geworden met Bergkamp erbij bij onsquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Nistelrooij gaat 3-5 jaar spitsen trainen bij de A1 en soms het eerste elftal
Makaay heeft Pelle aan de praat gekregenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, dat soort dingen zijn echt goed. Al zijn de Ajax spitsen nog niet zichtbaar beter geworden met Bergkamp erbij bij ons
De Jong is als spits wel beter gewordenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, dat soort dingen zijn echt goed. Al zijn de Ajax spitsen nog niet zichtbaar beter geworden met Bergkamp erbij bij ons
Die uitspraak van Bergkamp vorige week.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ach, de verliezer van het weekend krijgt het altijd over zich heen. Als volgende week Ajax uit verliest bij AZ en/of Feyenoord thuis niet wint van FC Utrecht, en PSV pakt de koppositie, dan is het weer kampioenskandidaat nummer 1.quote:
True...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ach, de verliezer van het weekend krijgt het altijd over zich heen. Als volgende week Ajax uit verliest bij AZ en/of Feyenoord thuis niet wint van FC Utrecht, en PSV pakt de koppositie, dan is het weer kampioenskandidaat nummer 1.
Ik doelde meer over het relaas over de beslissingen die gemaakt zijn voor het middenveld.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef Zhano het volgende:
Nee joh. PSV was wel slecht, maar Heerenveen was gewoon de eerste helft geweldig
Daar ben ik het ook niet mee eens. 3 cdm'squote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik doelde meer over het relaas over de beslissingen die gemaakt zijn voor het middenveld.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om Hansie op zn gemak te stellen, met sneue homevideo's
Je bent niet in vormquote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Zhano het volgende:
Niet helemaal eens met dat Marco een waardeloze selectie heeft. Finnbogasson, Djuricic zijn belangrijk maar waren tegen PSV juist slecht. Ghanassy was wel goed maar is niet 100% fit, maar nog beter dan blind paar Rajiv. Op het middenveld is De Roon de laatste wedstrijden echt goed. V/d Berg is gewoon nuttig, en Kums krijgt ook weer wat zn vorm terug. Van Aanholt speelt gewoon goed als RB voor een CDM. Kum doet het als gelegenheidslinksback echt niet slecht en was bij ADO gewoon goed.
Zomer is vergane gloriie blijkbaar want die kan niks meer, Gouweleeuw een ruggegraatloze lul. Nordfeldt een belangrijke keeper.
Verder hebben we echt niks op de bank helaas
Pappaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm
En je vergeet jullie tropische verrassing op de bank
Anholt ja, ben altijd in de war.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm
En je vergeet jullie tropische verrassing op de bank
zeg het maar.quote:
quote:
Bill.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik altijd een baas![]()
Lol watquote:Op maandag 11 maart 2013 21:52 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
waarom trappen mensen hier steeds in?![]()
nee, maar het werkt wel vakerquote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lol watHeb je er 5 tegelijk zo opstaan?
Waarin?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:52 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
waarom trappen mensen hier steeds in?![]()
Is dat weer begonnenquote:
Die silver cb van 22 pacequote:Op maandag 11 maart 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
De langzaamste speler van het spel blijkt ook nog wat waard te zijn want ik verkocht hem net voor 1.5k
Ja, zie het nu toevallig. O.a. over vliegen op het paspoort van een anderquote:Op maandag 11 maart 2013 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat weer begonnenOok maar even terugkijken straks
21 pace zelfs al is hij in H2H wat snellerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die silver cb van 22 pace? Die quicksell ik namelijk altijd
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, zie het nu toevallig. O.a. over vliegen op het paspoort van een ander
Ik ben laatst ook naar Spanje gevlogen zonder dat mijn ID werd bekeken
Die heb ik nooit gehad. Die van 22 (Barth) wel al een paar keerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
21 pace zelfs al is hij in H2H wat sneller
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)cf6-072865bfe4a8.mp4quote:Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Rtlgemist pleur Cheat on me er ff op. Heb ik wat te doen als ik de markten afstruin
In Turkije?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Dan zie je er waarschijnlijk heel betrouwbaar uit
In Turkije mocht ik ook gewoon doorlopen, zag ik dat de Douane beambte Bejeweled zat te spelen
Dat is een ander programmaquote:Op maandag 11 maart 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)cf6-072865bfe4a8.mp4
Die is volgens mij niks waardquote:Op maandag 11 maart 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad. Die van 22 (Barth) wel al een paar keer
Ander programma en kapt ermee na 2 secondequote:Op maandag 11 maart 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)cf6-072865bfe4a8.mp4
Jap. Daar hadden ze er echt schijt aanquote:
quote:
Ha, ik heb jullie ge-16 en zwanger'd. Dat is het nieuwe Rick Rollen. U hoorde het hier voor het eerst.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ander programma en kapt ermee na 2 seconde
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ha, ik heb jullie ge-16 en zwangerd. Dat is het nieuwe Rick Rollen. U hoorde het hier voor het eerst.
Nou en, ik word niet boos als ik word geRickRoll'dquote:Op maandag 11 maart 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ha, ik heb jullie ge-16 en zwangerd. Dat is het nieuwe Rick Rollen. U hoorde het hier voor het eerst.
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Ha, ik heb jullie ge-16 en zwanger'd. Dat is het nieuwe Rick Rollen. U hoorde het hier voor het eerst.
Wat een bazenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap. Daar hadden ze er echt schijt aan
Als je dat tof vindt, moet je Basta even downloaden. Het originele belgische concept, en dat was nog 10x beterquote:
Dat was echt lame ja..als ze dat iedere week gaan doenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuk man bij Cheat on me weer die hele introductie
Is het een leuk programma of maar een beetje pauper?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Leuk man bij Cheat on me weer die hele introductie
ziekquote:
Naja als ze dat volgende week weer doen sla ik gewoon tot na de eerste reclame overquote:Op maandag 11 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was echt lame ja..als ze dat iedere week gaan doen
Programma duurt ook best lang..anderhalf uur ofzo
Ik vind dit soort programma's echt leuk vanwege de domme mensen, en de voice-overs. Oh Oh Europa vond ik ook tof. Als je dat kut vindt zal je dit ook niet leuk vindenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is het een leuk programma of maar een beetje pauper?
Hoeveel afleveringen zijn er geweest dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dit soort programma's echt leuk vanwege de domme mensen, en de voice-overs. Oh Oh Europa vond ik ook tof. Als je dat kut vindt zal je dit ook niet leuk vindenMaar als je er om kan lachen dat je plaatsvervangende schaamte krijgt is het hilarisch
.
Dit is de 2dequote:Op maandag 11 maart 2013 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen zijn er geweest dan?
Ook echt flut onderzoekers en onderzoekjesquote:Op maandag 11 maart 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Wat een nutteloos programma'tje is dat De Wereld Leert Door zeg
Vervelende stem ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook echt flut onderzoekers en onderzoekjesAllang gestopt met kijken toen die vent met dat schaamhaarbaardje het ging presenteren.
nopequote:
Skillquote:Op maandag 11 maart 2013 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom krijg jij net een Ajax speler?
Moet je even je account gegevens sturen open ik er wel 10.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kun je dan ook zorgen dat ik nu een IF krijg?
nee sorryquote:Op maandag 11 maart 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet je even je account gegevens sturen open ik er wel 10.
Nee ik heb een truukjequote:Op maandag 11 maart 2013 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
nee sorry
heb je EA omgekocht ofzo
dat denk jijquote:Op maandag 11 maart 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn geen methoden om betere packs te krijgen behalve heel veel openen
Cheat on Me? Zit ik nu te kijkenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
Keek iemand net dat programma op rtl 5 ?
PSV?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:03 schreef Fuszy het volgende:
Gaat lekker met die so called profclubs. FC Emmen kan niet aan zijn verplichtingen van 60k voldoen. Veendam gaat waarschijnlijk failliet. Wie nog meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
Dunne lijn tussen geniale onderschepping en genaaid:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/153384830
Rose en Titusquote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een toffe lb - cb triple link? Silvers.
Pieters Boumaquote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
Nelom - Martins Indiquote:Op maandag 11 maart 2013 23:13 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
Heb 50k voor een zilveren team.
Iemand tips? Speel het liefst 4231.
Wel een mooi team van gemaaktquote:Op maandag 11 maart 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk net erboven qua budget.Speciaal zitten puzzelen..
Afzichtelijk ditquote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef vandermar het volgende:
Gewoon dit team maken. Zilvers zijn toch pure aids
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
Even een weekendje geknald en de site is nu écht bijna af.Deze week gaat 'ie online, beloofd.
AL zou die niet online gaan, wat dan nogquote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
Even een weekendje geknald en de site is nu écht bijna af.Deze week gaat 'ie online, beloofd.
Dan gaan jullie allemaal huilen van verdriet.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
AL zou die niet online gaan, wat dan nog
Neuh, ik gebruik alleen futhead af en toe, voor de rest gebruik ik de markt.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan gaan jullie allemaal huilen van verdriet.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
Nicequote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
Ik eigenlijk ook. Een paar features zullen later pas komen, omdat die nog goed getest moeten worden. De database en de squad builder zijn wel te gebruiken.quote:
Is het trouwens niet iets om een zoekfunctie toe te voegen voor dingen zoals triple links? Dat je kan zoeken op een cb met minimaal 65 pace en een lb met minimaal 70 pace van hetzelfde land en dezelfde club bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
Nicequote:Op maandag 11 maart 2013 23:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Een paar features zullen later pas komen, omdat die nog goed getest moeten worden. De database en de squad builder zijn wel te gebruiken.
Nee, allemaal negers. Die gaan niet werkenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit werken?
inb4 ' Futwiz'
Samaras LMquote:Op maandag 11 maart 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit werken?
inb4 ' Futwiz'
zijn er maar 4 van de 11quote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, allemaal negers. Die gaan niet werken
Speel je dus met 7 manquote:
Hij moet van Celtic komen, of een andere formatie(en dan het liefst wel met backs, ben niet heel tevreden over die 3 CB's..)quote:
Dat is niet zo moeilijk om te maken, dus die zal er vast bijkomen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Is het trouwens niet iets om een zoekfunctie toe te voegen voor dingen zoals triple links? Dat je kan zoeken op een cb met minimaal 65 pace en een lb met minimaal 70 pace van hetzelfde land en dezelfde club bijvoorbeeld.
Aangezien ik merk dat daar best veel vraag naar is, en het makkelijk zou zijn als je dat snel zou kunnen opzoeken
Maar volgens mij pakken ze de bal wel vaak van de opponent afquote:
wat een aidsquote:Op maandag 11 maart 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
zou dit werken?
inb4 ' Futwiz'
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk om te maken, dus die zal er vast bijkomen.
die voorste 3 moeten blijvequote:
Hoe kom je op die keeper? En geen Zouma, geen Umtiti en spelers alsquote:Op maandag 11 maart 2013 23:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij moet van Celtic komen, of een andere formatie(en dan het liefst wel met backs, ben niet heel tevreden over die 3 CB's..)
moar like focking verkoudheidquote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je op die keeper? En geen Zouma, geen Umtiti en spelers alsHavenaar
en matige verdediging.
Het mag niet te duur worden, wil mij gold team niet verkopen, want daar zitten nog wat IF's in die gaan stijgen en ik wil wat geld overhebben om te traden.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kom je op die keeper? En geen Zouma, geen Umtiti en spelers alsHavenaar
en matige verdediging.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
ik vind het wel een leuk team hoor Richmond.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
Welke spelers moeten er echt in?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het mag niet te duur worden, wil mij gold team niet verkopen, want daar zitten nog wat IF's in die gaan stijgen en ik wil wat geld overhebben om te traden.
4-1-2-1-2 maar proberen dan? speelt toch wel fijn en je bent niet zo kwetsbaar...
Ik ben nog helemaal niet thuis in silvers, alleen een keer een mixteam gemaakt met Russenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
Net alsof het uit zo'n random teammaker ofzo komt
Maar wel origineel (L)
Eindelijk iemand die het door heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
Doumbia, Pele en Kakuta.quote:
loooooolquote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
waar is die dekselse jongen eigenlijk?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het door heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom die Pele?quote:
Omdat die niet zo'n kleine kutkabouter is als de overige Franse keepersquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat die niet zo'n kleine kutkabouter is als de overige Franse keepers
Was 'm net aan het kijken, zag je post in dat hiphop topicquote:
Verhoeven is dan ook een prima optie, zolang hij zijn goal niet uitkomt.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:41 schreef vandermar het volgende:
Ik zet liever van Hout in goal dan Casiljas
oké, dankje, vanavond even die spelers goedkoop binnehengelenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel wat duurder door je spitsen, maar je bespaart ook coins omdat je niet na 2 wedstrijden je kutteam hoeft te dumpen
Ik maak gewoon altijd winst hoor met mijn kutteamsquote:Op maandag 11 maart 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel wat duurder door je spitsen, maar je bespaart ook coins omdat je niet na 2 wedstrijden je kutteam hoeft te dumpen
Wel even afwegen of je die coins wil uitgeven aan die spitsen. Zijn het waard, maar wel ruim boven je eerdere budgetquote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oké, dankje, vanavond even die spelers goedkoop binnehengelen
Jij maakt die teams toch niet echt? Misschien 1 op de 10 ofzo..of je speelt er echt maar 1 of 2 potjes mee en verkoopt ze standaard..quote:Op maandag 11 maart 2013 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik maak gewoon altijd winst hoor met mijn kutteams
mwah, ik neem me nu altijd voor alleen die spelers te kopen als ik ze later met winst kan verkopen. Dus ik zal er geen verlies op maken als ik het goed doe. Dan wil ik best wat duurdere spitsen gebruikenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel even afwegen of je die coins wil uitgeven aan die spitsen. Zijn het waard, maar wel ruim boven je eerdere budget
Ik maak ze bijna allemaalquote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij maakt die teams toch niet echt? Misschien 1 op de 10 ofzo..of je speelt er echt maar 1 of 2 potjes mee en verkoopt ze standaard..
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik maak ze bijna allemaal
Dan koop ik de spelers, vervolgens zonder te spelen vind ik het kut en verkoop ik ze met winst
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan koop ik de spelers, vervolgens zonder te spelen vind ik het kut en verkoop ik ze met winst
Dus dat betekent morgen weer een nieuw teamquote:Op maandag 11 maart 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien wel, 370K heb ik nogquote:Op maandag 11 maart 2013 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dus dat betekent morgen weer een nieuw team
De originele is echt zo gigantisch veel leuker.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind de Inbetweeners stiekem best wel grappig.
Zelfs als slechte Amerikaanse versie, maar ik heb het origineel nooit gezien.
Toen afgestraft door even met 5-2 te winnenquote:Lucky? Yes fuckin lucky you twat
komt me toch wel bekend voorquote:Op maandag 11 maart 2013 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef detennismaster het volgende:
Goaltje met Faurlin. Team speelt echt heerlijk, ik vind 3421 lekkerder spelen dan 352.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/153387869
[ afbeelding ]
Nadat ik die goal (1-1) scoorde stuurde mijn tegenstander dit:
[..]
Toen afgestraft door even met 5-2 te winnen
quote:
Ja, die heb ik dus nooit gezien. Daarom vind ik dit al briljant.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
De originele is echt zo gigantisch veel leuker.
Die Britse accenten maken het helemaal afquote:Op maandag 11 maart 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus nooit gezien. Daarom vind ik dit al briljant.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
De originele is echt zo gigantisch veel leuker.
Hij is echt baas, maar helaas niet veel toffe opties voor om hem heenquote:
Niet gezien in de 10 potjes die ik met dat team gespeeld heb en toen met 6k verlies verkocht.quote:
Zet je hem spits en die andere knakker van die club CAM in 451quote:Op maandag 11 maart 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is echt baas, maar helaas niet veel toffe opties voor om hem heen
Nicequote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef detennismaster het volgende:
Goaltje met Faurlin. Team speelt echt heerlijk, ik vind 3421 lekkerder spelen dan 352.
[ afbeelding ]
[..]
Als CF perfectquote:Op maandag 11 maart 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet gezien in de 10 potjes die ik met dat team gespeeld heb en toen met 6k verlies verkocht.
Dat heb ik met Shameless. Al is die Amerikaanse versie ook wel te geniaal voor woordenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus nooit gezien. Daarom vind ik dit al briljant.
Lekker goaltje.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die stats zien er echt bizar uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:02 schreef Maver24 het volgende:
Het moment is aangebroken, SIF Suarez is in tha club, 685k voor betaald, nog redelijk netjes,
Hij is het vast waard ha ha oh neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:02 schreef Maver24 het volgende:
Het moment is aangebroken, SIF Suarez is in tha club, 685k voor betaald, nog redelijk netjes,
Nicequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:02 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is het vast waard ha ha oh nee
Pereyra doet het heel goed. Verdedigend erg sterk en hij lijkt een stuk sneller dan 79 pace. Ik denk dat hij ook echt de schakel is dat het team zo goed in balans is. Diouf (LM) helpt daar ook wel mee, want hij is fysiek erg sterk. Het valt mij alleen op dat Lukaku niet heel veel scoort. Hij loopt 1 op 1 net als El Ghanassy. Ik had verwacht dat hij wel meer zou scoren, want in jouw 3421 scoorde Ibra echt ontzettend veel.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Welke kit is dat? En hoe doet die RM het?
Geen ideequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou ik voor IF Campagnaro of IF Samuel gaan?
geen idee wie die eerste is, volgens mij Campagnaro, die bedoel je toch?, ik zou voor hem gaan,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Qua doelpuntenverdeling zal het niet veel anders dan 4-3-2-1 zijn denk ik, wat de voorhoede betreft. Iedere vergelijking met Ibra is niet eerlijk..zelfs niet voor Romeluquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pereyra doet het heel goed. Verdedigend erg sterk en hij lijkt een stuk sneller dan 79 pace. Ik denk dat hij ook echt de schakel is dat het team zo goed in balans is. Diouf (LM) helpt daar ook wel mee, want hij is fysiek erg sterk. Het valt mij alleen op dat Lukaku niet heel veel scoort. Hij loopt 1 op 1 net als El Ghanassy. Ik had verwacht dat hij wel meer zou scoren, want in jouw 3421 scoorde Ibra echt ontzettend veel.
Deze kit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee wie die eerste is, volgens mij Campagnaro, die bedoel je toch?, ik zou voor hem gaan,
Staat er tochquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
geen idee wie die eerste is, volgens mij Campagnaro, die bedoel je toch?, ik zou voor hem gaan,
Lastige keuze. IF Campagnaro is wat meer een voetballer en wat sneller, Samuel heerst verdedigend en heeft betere workrates maar is wat trager. Om welke plek gaat het?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dan zou ik Dede of Santana doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er tochMaar dat is puur op Pace besloten? Tis in een verdediging met Chiellini en Ramos
Samu... Wacht dit Fut. Campagnaro want pace.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
In welke formatie? 3-5-2 centraal zou ik Samuel nog wel doen, maar anders neig ik toch snel naar Huugquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
GK dacht ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lastige keuze. IF Campagnaro is wat meer een voetballer en wat sneller, Samuel heerst verdedigend en heeft betere workrates maar is wat trager. Om welke plek gaat het?
en kleinquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lastige keuze. IF Campagnaro is wat meer een voetballer en wat sneller, Samuel heerst verdedigend en heeft betere workrates maar is wat trager. Om welke plek gaat het?
Lachen.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In welke formatie? 3-5-2 centraal zou ik Samuel nog wel doen, maar anders neig ik toch snel naar Huug
Nee, srs bssnsquote:
In 4321 liep ik 2 op 1 met Lukaku en scoorde Iturbe heel vaak. Nu juist El Ghanassy. Maar ik heb Romelu natuurlijk niet verkocht dus ik heb zijn gemiddelde nog.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua doelpuntenverdeling zal het niet veel anders dan 4-3-2-1 zijn denk ik, wat de voorhoede betreft. Iedere vergelijking met Ibra is niet eerlijk..zelfs niet voor Romelu
Ja jouw team ga ik makenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Samu... Wacht dit Fut. Campagnaro want pace.
In dat team van gisteren toevallig?
Wel kut van rechtspoot links achterin en vice versaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jouw team ga ik maken
Dus 352
Balo-Natale
Messi
IF Pedro-Fabregas-Zanetti-Maggio
Ramos-Campagnaro/Samuel-Chiellini
Ik zou centraal voor Samuel gaan, al zijn er waarschijnlijk nog wel betere opties. Hij is klein voor een CB, maar verdedigend wel top.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jouw team ga ik maken
Dus 352
Balo-Natale
Messi
Toen ik die Amerikaanse trailer zag, moest ik huilen. Inbetweeners mag je niet nadoen. Dat is echt een unieke seriequote:Op maandag 11 maart 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind de Inbetweeners stiekem best wel grappig.
Zelfs als slechte Amerikaanse versie, maar ik heb het origineel nooit gezien.
Voor het verdedigen prima. Opbouwend alleen even opletten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel kut van rechtspoot links achterin en vice versa
Houden zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb gewoon nog nooit naar Jersey Shore gekeken.
Had ook nog niet aan Campagnaro gedachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jouw team ga ik maken
Dus 352
Balo-Natale
Messi
me 2 en dat zal zo blijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb gewoon nog nooit naar Jersey Shore gekeken.
Ramos heeft 3 star weakfoot dus dat is geen probleem. Met Chiellini idd jammer maar helaasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel kut van rechtspoot links achterin en vice versa
Ik heb Kjellinie ook gewoon op RCB. Prima plek heur. Verdedigend top juist.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ramos heeft 3 star weakfoot dus dat is geen probleem. Met Chiellini idd jammer maar helaas
Ja en als ik dat doe, kan Chiellini centraal. Misschien is dat nog een betere optie danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had ook nog niet aan Campagnaro gedachtGoede optie.
Ik weet niet hoeveel verschil die 4 defending nog gaat maken, en ook in de lucht ontloopt het elkaar niet veel, beiden Samuel wel wat sterker, maar die 10 pace... Ik zou gaan voor Campagnaro
quote:
Mijn moeder kijkt dat altijdquote:
De eerste keer wel, als je alles al 2x hebt gezien is het saaiquote:
Oke topquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Kjellinie ook gewoon op RCB. Prima plek heur. Verdedigend top juist.
workrates al gezien?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en als ik dat doe, kan Chiellini centraal. Misschien is dat nog een betere optie dan
Engelse New Castle variant toch? Daar waar ze iedereen als she aansprekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:12 schreef vandermar het volgende:
Geordie Shore is ook wel vermaak 's nachts
Sterke of triple?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goede LM-LB Silver,sterke link?
De pace van Chiellini aan de zijkant is ook wel fijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en als ik dat doe, kan Chiellini centraal. Misschien is dat nog een betere optie dan
Willems - Depayquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef BDIL het volgende:
Iemand een goede LM-LB Silver,sterke link?
Van Campagnaro, ja. Daarom zei ik ook dat dat minder wasquote:
Seizoen 4/5 waren nog te doen, 6 gestopt na 2 afleveringenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het ook vermakelijk. Gewoon dom grappig.
Ja precies. Iwan denkt meteen dat iedereen wil zijn zo als die dudesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het ook vermakelijk. Gewoon dom grappig.
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Engelse New Castle variant toch? Daar waar ze iedereen als she aanspreken
en me = usquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Engelse New Castle variant toch? Daar waar ze iedereen als she aanspreken
Ik heb het 1x een paar afleveringen gekeken. Het was wel grappig maar ook best wel slechtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
De eerste keer wel, als je alles al 2x hebt gezien is het saai
Ik vond het wel grappig toen ze in Italie waren
Ik ga wss nog een 352 maken met IF Ibarbo en IF Guarin, daar kan ik de andere dan inzetten en gewoon kijken welke het beste bevaltquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De pace van Chiellini aan de zijkant is ook wel fijn![]()
Met jouw budget zou ik ze gewoon alle 3 kopen en een beetje doorwisselen
Sterkequote:
Beide zitten in andere teamsquote:
Alleen door dat programma zou ik wel eens naar Newcastle willenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Geordie is al helemaal absurd ja.Kansloos briljant vermaak.
Newcastle cruisequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen door dat programma zou ik wel eens naar Newcastle willen
goin out for a drink with the lassesquote:
We wouden ook gaan voor een dag. Was maar 15 pond heen en terug. Maar toch niet gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen door dat programma zou ik wel eens naar Newcastle willen
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga wss nog een 352 maken met IF Ibarbo en IF Guarin, daar kan ik de andere dan inzetten en gewoon kijken welke het beste bevalt
15 pond.. daar hoef je het toch niet voor te laten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
We wouden ook gaan voor een dag. Was maar 15 pond heen en terug. Maar toch niet gedaan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
We wouden ook gaan voor een dag. Was maar 15 pond heen en terug. Maar toch niet gedaan.
I sharted mieselfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
an' he be lyin in the shag room ermahgerd
HAHAHA WOUDEN AHAHHAHAHA XDquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
an' he be lyin in the shag room ermahgerd
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"she came sum closa and sudley we be spoonin' and forkin' al roun' the room "
Haha truequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ook hebben ze in Ternaard een bordje waar Ternaard met een d op staat en daaronder Ternaart met een t omdat mensen het anders niet snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |