PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ging naar beneden en ik was net terug dus ik was net op tijdquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Hij was er stiekem de hele tijd
Doe even OP Chick erbij
Pak je USB stickje erbij en zet even een OP Chick overquote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging naar beneden en ik was net terug dus ik was net op tijd
Kan niet, is niet Frans en niet minderjarigquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Reemi het volgende:
Micah Richards wellicht naar Arsenal, prima.
Ik heb daar alleen een paar gifs op staan dus dat is niet geschiktquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pak je USB stickje erbij en zet even een OP Chick over
Nieuwe Jovetic jaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV heeft een speler van Zeta gekocht
ja leuk nog meer semi-grappige (maar eigenlijke domme) opmerkingen?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan niet, is niet Frans en niet minderjarig
Dat zou erg mooi zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Reemi het volgende:
Micah Richards wellicht naar Arsenal, prima.
Die zijn er nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja leuk nog meer semi-grappige (maar eigenlijke domme) opmerkingen?
[..]
Dat zou erg mooi zijn
Kabouter Wesleyquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan niet, is niet Frans en niet minderjarig
Nice, dat soort dingen zijn echt goed. Al zijn de Ajax spitsen nog niet zichtbaar beter geworden met Bergkamp erbij bij onsquote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Nistelrooij gaat 3-5 jaar spitsen trainen bij de A1 en soms het eerste elftal
Makaay heeft Pelle aan de praat gekregenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, dat soort dingen zijn echt goed. Al zijn de Ajax spitsen nog niet zichtbaar beter geworden met Bergkamp erbij bij ons
De Jong is als spits wel beter gewordenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, dat soort dingen zijn echt goed. Al zijn de Ajax spitsen nog niet zichtbaar beter geworden met Bergkamp erbij bij ons
Die uitspraak van Bergkamp vorige week.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ach, de verliezer van het weekend krijgt het altijd over zich heen. Als volgende week Ajax uit verliest bij AZ en/of Feyenoord thuis niet wint van FC Utrecht, en PSV pakt de koppositie, dan is het weer kampioenskandidaat nummer 1.quote:
True...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ach, de verliezer van het weekend krijgt het altijd over zich heen. Als volgende week Ajax uit verliest bij AZ en/of Feyenoord thuis niet wint van FC Utrecht, en PSV pakt de koppositie, dan is het weer kampioenskandidaat nummer 1.
Ik doelde meer over het relaas over de beslissingen die gemaakt zijn voor het middenveld.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef Zhano het volgende:
Nee joh. PSV was wel slecht, maar Heerenveen was gewoon de eerste helft geweldig
Daar ben ik het ook niet mee eens. 3 cdm'squote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik doelde meer over het relaas over de beslissingen die gemaakt zijn voor het middenveld.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om Hansie op zn gemak te stellen, met sneue homevideo's
Je bent niet in vormquote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Zhano het volgende:
Niet helemaal eens met dat Marco een waardeloze selectie heeft. Finnbogasson, Djuricic zijn belangrijk maar waren tegen PSV juist slecht. Ghanassy was wel goed maar is niet 100% fit, maar nog beter dan blind paar Rajiv. Op het middenveld is De Roon de laatste wedstrijden echt goed. V/d Berg is gewoon nuttig, en Kums krijgt ook weer wat zn vorm terug. Van Aanholt speelt gewoon goed als RB voor een CDM. Kum doet het als gelegenheidslinksback echt niet slecht en was bij ADO gewoon goed.
Zomer is vergane gloriie blijkbaar want die kan niks meer, Gouweleeuw een ruggegraatloze lul. Nordfeldt een belangrijke keeper.
Verder hebben we echt niks op de bank helaas
Pappaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm
En je vergeet jullie tropische verrassing op de bank
Anholt ja, ben altijd in de war.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm
En je vergeet jullie tropische verrassing op de bank
zeg het maar.quote:
quote:
Bill.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vond ik altijd een baas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |