SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
PSV is natuurlijk onder druk gezet na de aantijgingen van Ronald Waterreusquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Mark van Bommel een nieuw één-jarig contract kan tekenen bij PSV.
johquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Mark van Bommel een nieuw één-jarig contract kan tekenen bij PSV.
Eind 2010 zaten we op 114quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
We slaan nu al 600 topics onzin uit.
Heerlijk
Gelukkig is die het niet geworden.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Bazenuitzending! Topic gaat hard! -> Was mijn TT.
Do-re-mi-fa-sol al 600 topics vol!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
We slaan nu al 600 topics onzin uit.
Heerlijk
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik ook nog maar net geregistreerd.
Ik dacht vroeger altijd dat meme's grappen moesten zijn, maaar blijkbaar is het de bedoeling dat je de meest saaie dingen die gebeurd zijn in meme-vorm overbrengt.quote:
Ik vier dit met een van de beste tweets van Aad300quote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef XSbig het volgende:
Topic #600 welke uitgaat naar @aad300 en dat ook nog is tijdens de nu al legendarische Heereveen uitzending.
twitter:
Met Jaap te Laatquote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Harry is back, dat worden formidabele topshows
Wat een kennisquote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vier dit met een van de beste tweets van Aad300twitter:
quote:
Een meme is een "hype" op het internet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat meme's grappen moesten zijn, maaar blijkbaar is het de bedoeling dat je de meest saaie dingen die gebeurd zijn in meme-vorm overbrengt.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een meme is een "hype" op het internet.
Niet zo'n kutplaatje, ongeacht of ie grappig is of niet.
Ho ho, van Dijk is minder slecht.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je Groningen gaan trainen? 11 kutspelers die niks kunnen.
Rickazio, lees je mee?
+ je komt om door de aardbevingenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Rickazio, lees je mee?
Mee eens. De Leeuw en Bacuna kunnen íets.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Rickazio, lees je mee?
RIckazio is gayquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Rickazio, lees je mee?
Ten eerste zijn het meer dan 11 spelers,quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Rickazio, lees je mee?
Nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het meer dan 11 spelers,
Ten tweede loopt er echt wel potentie tussen en dat weet jij ook wel
zoals? Henk Bos?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het meer dan 11 spelers,
Ten tweede loopt er echt wel potentie tussen en dat weet jij ook wel
Dan is hij vies dik!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat staat niet vast. Hij is rossig en koppig.
het schijnt ook dat hij een vetpens heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat staat niet vast. Hij is rossig en koppig.
Hij zorgt wel voor een automatisch veldoverwicht. In elk geval, het veld helt over naar de kant waar hij op staat.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Die Zeefuik loopt net over het veld als die Peter Beemse.
quote:
Da's dus nog 1 van de beste spelersquote:
Ik zag 'm eens in de Papiermolen met z'n chick. Werd de hele dag achterna gezeten door kleine jongetjes.quote:
Lekkere chick?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zag 'm eens in de Papiermolen met z'n chick. Werd de hele dag achterna gezeten door kleine jongetjes.
Welke wedstrijd voor het laatst? Hij heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's dus nog 1 van de beste spelers
Gijp weet het ook, een nare acteurquote:
Geen idee. Ze kunnen er allemaal niets vanquote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Welke wedstrijd voor het laatst? Hij heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen.
En hij is niet welkomquote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef GGMM het volgende:
Erwin KoemanZo'n kleurloze trainer die tactisch ook weinig kan.
Kan er echt niks van.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Ik snap die voorliefdes voor Strootman niet. Wat een flapdrol is dat.
quote:
is allemaal getroll snap dat danquote:Op maandag 11 maart 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Daar doe je even een gewaagde uitspraak zeg.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:19 schreef VMSDKR het volgende:
Dat geeft niet, ik kan hoogstens met de dood gecapslocked worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar doe je even een gewaagde uitspraak zeg.
Hoppahoppaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
hiljemark beter dan eriksen en maher aldus hoppahoppa
Ik heb het nu al lastig, omdat er ook allerlei mensen zijn die via dm vi quotes van mij willen horen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef Quyxz_ het volgende:
1000 respect en 20 euro voor Wilfred als hij dit topic helemaal kan volgen, terwijl hij ook nog mensen moet onderbreken op tv.
Ik hou het elke minuut bij. Ik geef ontzettend veel om dit topic.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt zeg.
Schijnt kogelstootster te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:22 schreef Keukendrol het volgende:
Wat een onappetijtelijk wijf tussen hans en renee.
En dan ook nog dat stomme programma proberen te volgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het nu al lastig, omdat er ook allerlei mensen zijn die via dm vi quotes van mij willen horen.
Iedereen zit deze film te kijken.quote:
Gewoon vanuit het niets met de punt naar achter spelen en sindsdien bedroevend slecht spelenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
geniaal toch
advocaat met 3 controleurs op het middenveld![]()
Ik kijk niet naar een stom programma hoor, ik kijk naar VI.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En dan ook nog dat stomme programma proberen te volgen.
Heeft een mannelijke bouw.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:22 schreef Keukendrol het volgende:
Wat een onappetijtelijk wijf tussen hans en renee.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
en 90% van de psv gekkies hier op het forum stellen dat niemand er meer door komt met van bommel en strootman voor de verdediging
Oh?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
en 90% van de psv gekkies hier op het forum stellen dat niemand er meer door komt met van bommel en strootman voor de verdediging
Sla je slag.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
iemand moet toivonen eens een keer flink te grazen nemen
ik gun hem wel het een en ander
Een slechte wedstrijd maakt nog geen slechte speler. Hij komt ook totaal niet uit de verf natuurlijk op zo'n middenveld.quote:
Ja ik ook. Maar ik dacht dat iedereen hier ook een 2de tv had aanstaan met Memories.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar een stom programma hoor, ik kijk naar VI.
Pleonasme.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan
Die Wiedemijer floot als een doorgesnoven teringdebiel
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
Oh?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Peter R de Vries kan deze post wel traceren he.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
Mja, ok. Al vond ik het wel heel schrijnend. Niet alleen tegen Heerenveen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een slechte wedstrijd maakt nog geen slechte speler. Hij komt ook totaal niet uit de verf natuurlijk op zo'n middenveld.
ik gun hem het kampioenschapquote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Jahr00n het volgende:
Die mensen hebben maar één visie en dat is televisie.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik dacht dat iedereen hier ook een 2de tv had aanstaan met Memories.
Was ie dat ooit?quote:
op het veld bedoel ik ik hoop dat peter dat ook snaptquote:Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Peter R de Vries kan deze post wel traceren he.
Zeker nu ik z'n naam nu geplaatst heb.
Peter weet heel veel van Voetbal, zelfs meer dan Johan Cruijff.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
op het veld bedoel ik ik hoop dat peter dat ook snapt
Het is ook geen voetbalwonder, iets waar een aantal PSV supporters hier wel op hoopten. Logisch ook, je moet je toch ergens op richten als de enige prijzen die je de laatste jaren wint bekers en supercups zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ok. Al vond ik het wel heel schrijnend. Niet alleen tegen Heerenveen.
quote:I.v.m. een oproep tot vandalisme op diverse voetbalforumsites nav een televisieprogramma is dit lemma voorlopig tegen anoniem bewerken door voetbalvandalen beveiligd.
Je hoeft er ook niet naar te kijkenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil Mark niet per se zien in een leren string.
Dat viel mij ook al op.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heb zijn broer meegenomen HAHAHAHAHA
kampioenschap wegquote:
Al 5 jaar niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef GGMM het volgende:
PSV is één en al frustratie. Die kunnen niet tegen de druk.
Inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef GGMM het volgende:
'Van Bommel is de belangrijkste speler van PSV'![]()
Hij speelde zelf nog het slechtst van allemaal.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Bazenactie van Van BastenEcht een toffe trainer is dat geworden.
Wie is Leo Vogelzang?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zie ze samen chillen, Marco en Emile
[ afbeelding ]
Is die foto toevallig van Leo Vogelenzang?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
ik bespeur enig sarcasmequote:Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Bazenactie van Van BastenEcht een toffe trainer is dat geworden.
Is deze foto gemaakt door Leo Vogelzang?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Leo Vogelzang moet geen witte achtergrond gebruiken, zo is z'n naam nauwelijks te lezen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar heb je een punt!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is die foto toevallig van Leo Vogelenzang?
Weet jij toevallig door wie die foto genomen is?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
I'm a dick advocate.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Hoe zou Dick advocaat zichzelf voorstellen in het engels
Wie heeft die foto gemaakt?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vriend van Sjek
[ afbeelding ]
Engquote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vriend van Sjek
[ afbeelding ]
Met haar!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vriend van Sjek
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |