SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
PSV is natuurlijk onder druk gezet na de aantijgingen van Ronald Waterreusquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Mark van Bommel een nieuw één-jarig contract kan tekenen bij PSV.
johquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Eindhovens Dagblad meldt dat Mark van Bommel een nieuw één-jarig contract kan tekenen bij PSV.
Eind 2010 zaten we op 114quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
We slaan nu al 600 topics onzin uit.
Heerlijk
Gelukkig is die het niet geworden.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef RensAjacied het volgende:
Bazenuitzending! Topic gaat hard! -> Was mijn TT.
Do-re-mi-fa-sol al 600 topics vol!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
We slaan nu al 600 topics onzin uit.
Heerlijk
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik ook nog maar net geregistreerd.
Ik dacht vroeger altijd dat meme's grappen moesten zijn, maaar blijkbaar is het de bedoeling dat je de meest saaie dingen die gebeurd zijn in meme-vorm overbrengt.quote:
Ik vier dit met een van de beste tweets van Aad300quote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef XSbig het volgende:
Topic #600 welke uitgaat naar @aad300 en dat ook nog is tijdens de nu al legendarische Heereveen uitzending.
twitter:
Met Jaap te Laatquote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Harry is back, dat worden formidabele topshows
Wat een kennisquote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vier dit met een van de beste tweets van Aad300twitter:
quote:
Een meme is een "hype" op het internet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat meme's grappen moesten zijn, maaar blijkbaar is het de bedoeling dat je de meest saaie dingen die gebeurd zijn in meme-vorm overbrengt.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een meme is een "hype" op het internet.
Niet zo'n kutplaatje, ongeacht of ie grappig is of niet.
Ho ho, van Dijk is minder slecht.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je Groningen gaan trainen? 11 kutspelers die niks kunnen.
Rickazio, lees je mee?
+ je komt om door de aardbevingenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Rickazio, lees je mee?
Mee eens. De Leeuw en Bacuna kunnen íets.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Rickazio, lees je mee?
RIckazio is gayquote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Rickazio, lees je mee?
Ten eerste zijn het meer dan 11 spelers,quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
Rickazio, lees je mee?
Nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het meer dan 11 spelers,
Ten tweede loopt er echt wel potentie tussen en dat weet jij ook wel
zoals? Henk Bos?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het meer dan 11 spelers,
Ten tweede loopt er echt wel potentie tussen en dat weet jij ook wel
Dan is hij vies dik!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat staat niet vast. Hij is rossig en koppig.
het schijnt ook dat hij een vetpens heeft.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat staat niet vast. Hij is rossig en koppig.
Hij zorgt wel voor een automatisch veldoverwicht. In elk geval, het veld helt over naar de kant waar hij op staat.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Die Zeefuik loopt net over het veld als die Peter Beemse.
quote:
Da's dus nog 1 van de beste spelersquote:
Ik zag 'm eens in de Papiermolen met z'n chick. Werd de hele dag achterna gezeten door kleine jongetjes.quote:
Lekkere chick?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zag 'm eens in de Papiermolen met z'n chick. Werd de hele dag achterna gezeten door kleine jongetjes.
Welke wedstrijd voor het laatst? Hij heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's dus nog 1 van de beste spelers
Gijp weet het ook, een nare acteurquote:
Geen idee. Ze kunnen er allemaal niets vanquote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Welke wedstrijd voor het laatst? Hij heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |