Ook het feit dat je je vriend maandenlang alleen in de gevangenis kan bezoeken had een eye opener kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:02 schreef barca1971 het volgende:
Dat valt ook niet te snappen..ze heeft hem geloofd op zijn woord, het nota bene voor hem opgenomen en overal geroepen; je kent me toch, ik heb het hem gevraagd en er is niets van waar'
Vervolgens heeft hij toch ergens along the way op moeten biechten dat het allemaal wel waar was..
Veel vrouwen zouden laaiend zijn om zo'n publieke vernedering, want dat is het, dat je als volwassen vrouw van 2 kinderen het zo opneemt voor iemand die je net een blauwe maandag kent, en dan compleet voor aap staat..
Blijkbaar was ze zo wanhopig en eenzaam door de vele slippertjes van Ruud en het altijd maar alleen zijn, dat ze niet meer helder kon denken en alleen maar heel blij was dat zo'n jonge sterke vent haar wel aandacht gaf..genoeg op de bank ook nog..
Maar je zou ook denken dat als de eerste rush voorbij is en je weer helder kan denken, je weer op aarde zou landen en je voor jezelf en je kinderen iets anders en beters zou willen, maar misschien zjn wij wel gek
Zolang ze maar op de foto kan, waar maakt niet uit. Aandachtshoer. Ik krijg tegenwoordig vanzelf goede zin als ik haar ook maar ergens hoor of zie. Aapjes kijken. Ze doet ook haar best om er op te lijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ook het feit dat je je vriend maandenlang alleen in de gevangenis kan bezoeken had een eye opener kunnen zijn.
Lijkt meer de eenkennigheidsfase te zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:45 schreef barca1971 het volgende:
Conclusie; Stellemans zit nog in haar kleuterfase
In het geboorteland van je moeder.... waar jij de taal spreekt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:52 schreef Copycat het volgende:
Een paar vergaderingen bijwonen is natuurlijk ook wel wat anders dan een vechtsportspektakel waarbij sowieso veel toeschouwers zijn.
Ja wat mot je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef Jappie het volgende:
Ik vraag me af of er hier iemand te vinden is die uberhaupt willekeurig welke verklaring Badr ook zou geven bereid is deze als voldoende of oprechte spijtbetuiging te accepteren.
Nou als blijkt dat hij echt alleen een tik heeft uitgedeeld en niet verantwoordelijk is voor de meest ernstige verwondingen van Everink zoals hij heeft verklaard en wat imo helemaal niet zo ondenkbaar is dan kan ik wel begrijpen dat hij erg is geschrokken van het complot en de volks en media-hetze die hij op zijn dak kreeg waarin alles wel in zijn schoenen geschoven werd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
En het feit dat zowel Estelle als hijzelf bij iedere vorm van spijt en/of medeleven met de slachtoffers vooral moet benadrukken dat het voor henzelf toch ook echt heel erg is, is eigenlijk het meest storend.
Hij staat terecht voor meer dan een aanklacht, en het totaal is zeker meer dan een tik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou als blijkt dat hij echt alleen een tik heeft uitgedeeld en niet verantwoordelijk is voor de meest ernstige verwondingen van Everink zoals hij heeft verklaard en wat imo helemaal niet zo ondenkbaar is dan kan ik wel begrijpen dat hij erg is geschrokken van het complot en de volks en media-hetze die hij op zijn dak kreeg waarin alles wel in zijn schoenen geschoven werd.
En dat dus allemaal als hij maar 1 tik heeft uitgedeeld he... en daarvoor maanden heeft moeten zitten wat toch buiten proportie is dan snap ik best dat hij zegt dat hij vind dat de slachtoffers een moeilijke periode hebben doorgemaakt, maar dat hij zelf het er ook moeilijk mee had.
Hij had het over "de" slachtoffers, niet "zijn" slachtoffers...quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zo doordacht vind ik het anders allemaal niet. Dat soort ongelukkige opmerkingen als 'voor mij was het ook heel moeilijk, niet alleen voor mijn slachtoffers', is imo juist enorm ondoordacht. Als er al een mediaplan achterzit, is dat nodig aan revisie toe.
Ik zeg ook niet dat het heel handig isquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij staat terecht voor meer dan een aanklacht, en het totaal is zeker meer dan een tik.
Het is gewoon niet handig om bij een verklaring over medeleven met je slachtoffers te gaan roepen dat je het zelf ook echt wel heel zwaar hebt hoor.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.
Badr Hari (L.) en Estelle kort voor vertrek naar Zagreb. © Brunopress. De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.
Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.
Bij de Kroatische douane leek het even mis te gaan. De kickbokser werd uit de rij geplukt en apart genomen. Gelukkig waren er geen problemen voor Badr, de mannen wilden slechts op de foto met de 'bad boy'.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:52 schreef tong80 het volgende:
Kickbokser Badr Hari is aangekomen in de Kroatische hoofdstad Zagreb. Het is zijn eerste bokswedstrijd sinds hij werd beschuldigd van mishandeling en daarvoor in de gevangenis heeft gezeten. Op foto's is te zien hoe de K-1 vechter en zijn vriendin Estelle aankomen bij het hotel voordat Hari een persconferentie geeft.
Badr Hari (L.) en Estelle kort voor vertrek naar Zagreb. © Brunopress. De vlucht naar Zagreb verliep volgens entertainmentwebsite Bruno overigens niet vlekkeloos. Op de website valt te lezen dat Badr uit de rij werd gepikt door de Kroatische douane. Fotograaf Edwin Janssen, die meereist met het stel voor Bruno, zag hoe de vechter uit de rij werd gehaald en mee moest lopen naar een kantoor. Daar zou hij zijn paspoort hebben moeten laten zien. Volgens de website was het op dit moment erg onduidelijk of het gevecht van Hari wel door kon gaan, omdat hij misschien niet werd toegelaten in het land.
Janssen maakte nog snel twee foto's van Badr, die te zien zijn op de site. Toch lijkt het erop dat niks Hari meer in de weg staat om vrijdag mee te doen aan de World Grand Prix finale nu hij is aangekomen in de stad. Wat er precies aan de hand was en of Badr in het land wordt toegelaten is nog onduidelijk.
Oh, dat zou natuurlijk ook kunnen, want die foto konden ze natuurlijk niet ter plekke maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:47 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Bij de Kroatische douane leek het even mis te gaan. De kickbokser werd uit de rij geplukt en apart genomen. Gelukkig waren er geen problemen voor Badr, de mannen wilden slechts op de foto met de 'bad boy'.
Tegenover RTL Boulevard verklaart Badr dat er niets aan de hand is. Hij zou door de douane uit de rij zijn geplukt met andere bijbedoelingen. 'Ze wilden allemaal met mij op de foto', vertelt de kickbokser enthousiast. 'Ik ben de tegenstander van hun favoriet, maar zo goed ontvangen. Kroatië is echt super voor me, ik voel me als een klein kind in een snoepwinkel!'
http://www.parool.nl/paro(...)oatische-grens.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |