SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Sorry, had niet door dat ik de lapo had gemaakt en ging ff pissen
Zegt die tjappie nu "haha 2 maar"
Pleur op, als of ik maar 2 bedpartners heb gehad, ik zeg 2 in de afgelopen 4 jaar
Fuck the EBU.![]()
maar?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
haha maar 2 in 4 jaar tijdWat een sletje ben je dan.
![]()
hoeveel heb jij gehad dan junkyskank![]()
Nogsteeds 1/3 van wat jij gehad hebt ofzo, sletje.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar?![]()
hoeveel heb jij gehad dan junkyskank![]()
Maar je kan toch niet maar 1/3e man neuken?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogsteeds 1/3 van wat jij gehad hebt ofzo, sletje.
Fuck the EBU.![]()
alleen een kerel gerukt?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogsteeds 1/3 van wat jij gehad hebt ofzo, sletje.
Doen alsof ik een sletje ben.![]()
![]()
Tuurlijk wel, alleen het topje erin.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet maar 1/3e man neuken?![]()
Niet dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen een kerel gerukt?
Doen alsof ik een sletje ben.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Whehequote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen het topje erin.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Of je hebt glashard gelogenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen een kerel gerukt?
Doen alsof ik een sletje ben..
![]()
Als jij je topje bij haar naar binnen ramt scheur je haar baarmoederhals sowieso kapot.quote:
Kutje.quote:Neger, het is Lex Steele niet. Doe normaalquote:Op maandag 11 maart 2013 19:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als jij je topje bij haar naar binnen ramt scheur je haar baarmoederhals sowieso kapot.![]()
![]()
wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Neger, het is Lex Steele niet. Doe normaal![]()
![]()
Stoned mixje is af, uploaden voor de liefhebbers van chill/rustig/spacemuziekHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Vind je dat niet jammer dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kutje.
[..]
Neger, het is Lex Steele niet. Doe normaal![]()
Jij digt blanke tollies he? Ik heb een filmpje waarbij het meisje helemaal kapot gaat.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Die zou mn baarmoeder pas pijn doenWel jammer dat die gast zo'n pussy is en niet gewoon door ramt.
Impliceer je nu dat mijn leuter je baarmoeder al pijn doet?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Die zou mn baarmoeder pas pijn doen![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat mijn leuter je baarmoeder al pijn doet?
Sweet Jesus, ga je dit nou menen?
Het interesseert Henk niet of we nou een relatie hebben (ja stiekem wel een beetje, zeidie), maar hij wil me alleen maar helpen om m'n leven beter te maken. Oftewel het is meer een vader-dochter relatie, ik ben een liefdadigheids-actie en een soort adoptiekindje ofzo. Dat hij me alleen plezier geeft omdat hij het met me te doen heeft.
Voelt hij al zo sinds dat gedoe met Piet, waar ik hem zo veel pijn mee heb gedaan maar het lullig vond om me in de shithoop die mijn leven is achter te laten. En natuurlijk voelt hij wel wat voor me maar hij 'voelde zich zo genaaid'.
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Het interesseert Henk niet of we nou een relatie hebben (ja stiekem wel een beetje, zeidie), maar hij wil me alleen maar helpen om m'n leven beter te maken. Oftewel het is meer een vader-dochter relatie, ik ben een liefdadigheids-actie en een soort adoptiekindje ofzo. Dat hij me alleen plezier geeft omdat hij het met me te doen heeft.
Voelt hij al zo sinds dat gedoe met Piet, waar ik hem zo veel pijn mee heb gedaan maar het lullig vond om me in de shithoop die mijn leven is achter te laten. En natuurlijk voelt hij wel wat voor me maar hij 'voelde zich zo genaaid'.
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...for real?
Ah fuck Moir, dat vind ik wel echt kut voor je!![]()
![]()
Thanks, ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]for real?
Ah fuck Moir, dat vind ik wel echt kut voor je!
Jammer dat sommige dingen me nu zo vreselijk pijnlijk duidelijk gemaakt worden.Fuck the EBU.![]()
Zou je een knuffel geven..quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...
Wat een oprechte kneusquote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...Jou een beetje aan het lijntje houden en je laten denken dat ie serieus was. Wtf is dat nou
![]()
Vorige week had hij nog wel gezegd dat hij echt wel verder met me wou en potentie zag enzo als ik m'n leven nou eenmaal weer op de rit had. En hij zei net dat hij dat ook meende. En er is niks anders sinds vorige week behalve dat hij in een depri-bui ineens alles losbarst op mij. Dus ga er vanuit dat hij dat diep van binnen wel nog steeds meent. En dat hij mij niet expres aan het lijntje heeft gehouden ofzo, maar zelf gewoon volledig in de knoop zit met zichzelf (wel mede door dat gebeuren met Piet, dat is wel m'n eigen schuld).quote:Op maandag 11 maart 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een oprechte kneusJou een beetje aan het lijntje houden en je laten denken dat ie serieus was. Wtf is dat nou
Maar om dit zo nu allemaal even te horen daar breekt mijn tere hartje toch wel een beetje van...
Ben benieuwd of er nog een gesprek aan te knopen valt als we allebei weer wat afgekoeld zijn en wat voor conclusies we daaruit trekken.
Wil op deze manier zelf al niet eens een relatie meer, maar wil hem niet uit mijn leven.Fuck the EBU.![]()
Hij zal het vast menen maar zoals ik het eerder al zei. Dat soort dingen blijven hangen in zijn achterhoofd dus het zal niet meer goed komen. Hoe hard het ook klinkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige week had hij nog wel gezegd dat hij echt wel verder met me wou en potentie zag enzo als ik m'n leven nou eenmaal weer op de rit had. En hij zei net dat hij dat ook meende. En er is niks anders sinds vorige week behalve dat hij in een depri-bui ineens alles losbarst op mij. Dus ga er vanuit dat hij dat diep van binnen wel nog steeds meent. En dat hij mij niet expres aan het lijntje heeft gehouden ofzo, maar zelf gewoon volledig in de knoop zit met zichzelf (wel mede door dat gebeuren met Piet, dat is wel m'n eigen schuld).
Maar om dit zo nu allemaal even te horen daar breekt mijn tere hartje toch wel een beetje van...
Ben benieuwd of er nog een gesprek aan te knopen valt als we allebei weer wat afgekoeld zijn en wat voor conclusies we daaruit trekken.
Wil op deze manier zelf al niet eens een relatie meer, maar wil hem niet uit mijn leven.
Moeilijk jaquote:Op maandag 11 maart 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige week had hij nog wel gezegd dat hij echt wel verder met me wou en potentie zag enzo als ik m'n leven nou eenmaal weer op de rit had. En hij zei net dat hij dat ook meende. En er is niks anders sinds vorige week behalve dat hij in een depri-bui ineens alles losbarst op mij. Dus ga er vanuit dat hij dat diep van binnen wel nog steeds meent. En dat hij mij niet expres aan het lijntje heeft gehouden ofzo, maar zelf gewoon volledig in de knoop zit met zichzelf (wel mede door dat gebeuren met Piet, dat is wel m'n eigen schuld).
Wil op deze manier zelf al niet eens een relatie meer, maar wil hem niet uit mijn leven.En vooral die afstand dat je niet ff naar m toe kan voor een face to face gesprek, lijkt me echt enorm frustrerend
![]()
![]()
True, hoewel ik moet zeggen dat ik vind dat we nu toch wel weer aardig quitte staan...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hij zal het vast menen maar zoals ik het eerder al zei. Dat soort dingen blijven hangen in zijn achterhoofd dus het zal niet meer goed komen. Hoe hard het ook klinkt.
Maar een relatie met hem heeft mijn grootste prioriteit ook niet meer, wil hem gewoon in m'n leven houdenIs het ook, hoewel ik gok dat hij ergens deze week hier 's avonds ineens op de stoep staat om z'n spullen te halen. Hoop dat dat gewoon een goed gesprek wordt en we normaal tegen elkaar kunnen doen en hij niet gelijk weer weghaast.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijk jaEn vooral die afstand dat je niet ff naar m toe kan voor een face to face gesprek, lijkt me echt enorm frustrerend
Fuck the EBU.![]()
Het gaat niet om het quitte staan. Ik vind dat je het dan sowieso verkeerd bekijkt als ik eerlijk mag zijn. Hij is belangrijk voor jou maar ik denk dat het beter is als jullie het contact verbreken. Hij gaat je sowieso missen en dingen verwerken op zijn eigen manier. Misschien komt 'ie wel op een punt dat hij gaat inzien hoe onzinnig het eigenlijk is over hoe het gelopen is vanuit beide kanten. Jullie zullen elkaar sowieso weer vinden als alles is verwerkt. Zo niet, dan houdt het gewoon echt op.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, hoewel ik moet zeggen dat ik vind dat we nu toch wel weer aardig quitte staan...
Maar een relatie met hem heeft mijn grootste prioriteit ook niet meer, wil hem gewoon in m'n leven houden
[..]
Is het ook, hoewel ik gok dat hij ergens deze week hier 's avonds ineens op de stoep staat om z'n spullen te halen. Hoop dat dat gewoon een goed gesprek wordt en we normaal tegen elkaar kunnen doen en hij niet gelijk weer weghaast.
[ Bericht 0% gewijzigd door E.B.A.H. op 11-03-2013 21:38:53 ]My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Weet ik ook wel hoor, en hoe het loopt met het contact moeten we idd maar even zin. Sowieso op een zo laag mogelijk pitje. Hij gaat binnenkort een week vrij nemen dat hij z'n telefoon en facebook uit laat enzo en gewoon even op zichzelf is en tot rust kan komen en na kan denken zonder andere dingen aan z'n hoofd (ik ben niet het enige). Even afwachten of dat wat oplevertquote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het quitte staan. Ik vind dat je het dan sowieso verkeerd bekijkt als ik eerlijk mag zijn. Hij is belangrijk voor jou maar ik denk dat het beter is als jullie het contact verbreken. Hij gaat je sowieso missen en dingen verwerken op zijn eigen manier. Misschien komt 'ie wel op een punt dat hij gaat inzien hoe onzinnig het eigenlijk is over hoe het gelopen is vanuit beide kanten. Jullie zullen elkaar sowieso weer vinden als alles is verwerkt. Zo niet, dan houdt het gewoon echt op.Very true, normaal zou ik daar een joint voor roken. Maar nu even nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Moira. Het komt wel goed!
Zet je koppie ff lekker op andere gedachtePiekeren helpt niet.
Ga zo slapen zelfsVan een hele dag lang gezeik word je wel moe
Fuck the EBU.![]()
Geniet ervanquote:Op maandag 11 maart 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
Lekker je rust pakken ja!
Ik heb nu wat GOA opstaan, biertje en ik chill lekker!
I'm out
Fuck the EBU.![]()
ai dies pijnlijk. Wat deze man zei:quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Moira. Het komt wel goed!
Zet je koppie ff lekker op andere gedachtePiekeren helpt niet.
![]()
Ik ben wel benieuwd Studeur. Heb je een linkje oid?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Studeur het volgende:
Stoned mixje is af, uploaden voor de liefhebbers van chill/rustig/spacemuziek![]()
https://soundcloud.com/daan789/for-the-space-continuousquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd Studeur. Heb je een linkje oid?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tik gewoon goa in bij youtubequote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:27 schreef tarantism het volgende:
[..]
Wat is GOA, linkje naar youtube anders?samme zeg
![]()
Ik ben naar de WC gegaan, open die nieuwe maar!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Mur gaat nog beestachtiger worden
ahum, zelfs ik drukte meer toen ik nog sportschool gingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:54 schreef Murdera het volgende:
bankdrukken in de ochtendIk had het zwaar met 22 kilo, true story
![]()
![]()
om 7 uur direct uit bed?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ahum, zelfs ik drukte meer toen ik nog sportschool ging
Ik doe vanavond wel een update.
Maar ik ben ook wel watje. Jij zou me zo kunnen rapen.![]()
![]()
Tijden maken weinig uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
om 7 uur direct uit bed?
Ik doe vanavond wel een update.
Maar ik ben ook wel watje. Jij zou me zo kunnen rapen.Maar ga eerst maar eens flink bulken dan ja
![]()
Tijden maken weinig uit?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tijden maken weinig uitMaar ga eerst maar eens flink bulken dan ja
Als ik mijn bed uit kom heb ik al moeite met mijn kop koffie dragen.
![]()
Maar het idee is dat ik gewicht er aan hang dat ik net 10 keer kan drukken toch?![]()
Oh ik deed altijd sets van 15, maar pin me er niet op vast. Moet je maar naar het bodybuildtopicquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tijden maken weinig uit?Als ik mijn bed uit kom heb ik al moeite met mijn kop koffie dragen.
![]()
Maar het idee is dat ik gewicht er aan hang dat ik net 10 keer kan drukken toch?![]()
![]()
Wil je me helpen met een schema ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik deed altijd sets van 15, maar pin me er niet op vast. Moet je maar naar het bodybuildtopic
Ik dacht 15× dumbells, 10 sit-ups, 10 push-ups, neuken, 15 keer bankdrukken. En dat dan 3 keer herhalen ofzo?![]()
Godverdomme, 10 maar?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je me helpen met een schema ofzo?
Ik dacht 15× dumbells, 10 sit-ups, 10 push-ups, neuken, 15 keer bankdrukken. En dat dan 3 keer herhalen ofzo?Met de rest kan ik je wel van dienst zijn.
![]()
![]()
zal die leuk vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme, 10 maar?Met de rest kan ik je wel van dienst zijn.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Er zit zon unit dat je situps met gewichten doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme, 10 maar?Met de rest kan ik je wel van dienst zijn.
10 lijkt me dan genoeg.
Deal.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:10 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
ai dies pijnlijk. Wat deze man zei:
[..]
Best kut geslapen mja, gaat wel weer denk ik
Fuck the EBU.![]()
Tis rustig hier.. Iedereen nog te pitten?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
baas en secretaressequote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waz met fittie dan? Zo begon mijn dag gister ookGestoord afentoe
![]()
gayyyyyyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
baas en secretaresseGestoord afentoe
Fuck the EBU.![]()
Mensen die gelijk wakker zijn en kunnen sporten in de ochtend..Ik voel me net een zombie als ik uit bed kom man.
http://www.ovpro.nl/trein(...)ing-op-nieuwe-trein/
Hier moeten toch goede grappen voor te bedenken zijn.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mijn naam zou nice zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef Ugjerke het volgende:
Hier moeten toch goede grappen voor te bedenken zijn.Murdera. Ik zou wel weten voor welke trein ik zou gaan als ik wilde springen
![]()
![]()
Dit. Wie wil er in godsnaam het meeste bieden om zijn naam op een trein te zetten waarvan bekend is dat hij nooit op tijd rijdtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:56 schreef Ugjerke het volgende:
Hier moeten toch goede grappen voor te bedenken zijn.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik vond het wel schattig dat ze ons even een berichtje stuurt.quote:
True, ze kon beter Mono ff DM'en of ie info over d'r ban kon geven maarjaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig dat ze ons even een berichtje stuurt.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig dat ze ons even een berichtje stuurt.![]()
Ging net even slapen en had echt iets vreemds. Mn ogen kon ik wel open doen maar vervolgens begon alles te draaien. Ik wou dus rechtop gaan zitten om op mn laptop te gaan maar dat lukte niet. Ik droomde dat ik rechtop ging zitten met mn ogen dicht en toen ik ze weer open deed zag ik alleen maar weer de muur. Op een gegeven moment besefte ik dat ik helemaal niet aan het bewegen was maar dat ik dat droomde. Maar ik kon dus wel mn ogen open doen en de muur zienEn ik kon maar niet wakker worden, tot ik heel hard dacht "NU MOET HET LUKKEN" en bam, ik kon weer bewegen.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Haha, waarom heeft ze een ban dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, ze kon beter Mono ff DM'en of ie info over d'r ban kon geven maarja
Je weet het niet?!![]()
Slaapverlamming, heb ik ook al sinds ik klein was last van.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:12 schreef Studeur het volgende:
Ging net even slapen en had echt iets vreemds. Mn ogen kon ik wel open doen maar vervolgens begon alles te draaien. Ik wou dus rechtop gaan zitten om op mn laptop te gaan maar dat lukte niet. Ik droomde dat ik rechtop ging zitten met mn ogen dicht en toen ik ze weer open deed zag ik alleen maar weer de muur. Op een gegeven moment besefte ik dat ik helemaal niet aan het bewegen was maar dat ik dat droomde. Maar ik kon dus wel mn ogen open doen en de muur zienEn ik kon maar niet wakker worden, tot ik heel hard dacht "NU MOET HET LUKKEN" en bam, ik kon weer bewegen.
![]()
![]()
Heb het best vaak. 'T schijnt dat als je je adem inhoudt het weg gaat, maar gek genoeg denk ik daar op dat soort momenten niet aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Slaapverlamming, heb ik ook al sinds ik klein was last van.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Helpt niet, je moet vanuit je tenen gaan bewegen. Ik wist nooit wat het was dus ik probeerde uit alle macht te schreeuwen en te bewegen maar dat is echt hartstikke vermoeiendquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb het best vaak. 'T schijnt dat als je je adem inhoudt het weg gaat, maar gek genoeg denk ik daar op dat soort momenten niet aan.![]()
![]()
Ditquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig dat ze ons even een berichtje stuurt.
Ik kan mijn dromen helemaal zelf indelen en kneden zo veel ik wil. Zo baas ben ik.
Ik niet. Maar al een tijdje geen terror gezien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik kan mijn dromen helemaal zelf indelen en kneden zo veel ik wil. Zo baas ben ik.![]()
![]()
quote:
Whut mate?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Mensen, generaal Moira is 48 uur afwezig. Ze wil wel vermaakt worden via PM of fotoboek. Doe het. Nu. Anders word je ass raped door Murdera met zijn anaconda.
Alsof ik dat erg vindquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
Mensen, generaal Moira is 48 uur afwezig. Ze wil wel vermaakt worden via PM of fotoboek. Doe het. Nu. Anders word je ass raped door Murdera met zijn anaconda..
![]()
Ik twijfelde nog of ik het moest vermelden over jou maar dacht je hapt zelf wel.quote:Iedereen weet dat je het graag van achteren neemt.
Ontvangt eigenlijk.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Oh snap, shit just got real.quote:![]()
Wannabe Tupac
Deze boy gaat verder grooven met zijn bass![]()
BAAAB BAAB BAAB BAAAB BAAAAB BAAAAAB
Prachtige dame ook![]()
Nu weten ze het wel ja, bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik het moest vermelden over jou maar dacht je hapt zelf wel.Iedereen weet dat je het graag van achteren neemt.
![]()
![]()
Ah jammer, ben net klaar met werk zo maar me joint aanstekenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
helemaal niets.Maar ff biertje pakken.
En daar dan![]()
Ik heb niks gehad??!?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vond het wel schattig dat ze ons even een berichtje stuurt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Of ze hebben een leven gevondenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
helaas wel ja, blijkbaar toch niet zo veel stoners in ONZ![]()
![]()
Hello. Ik ben de laatste dagen Sims aan het spelen haha, voor 't eerst in mijn levenYour beauty never ever scared me.![]()
Ben een beetje druk de laatste tijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
helaas wel ja, blijkbaar toch niet zo veel stoners in ONZ![]()
Lurk wel af en toe mee tussendoor, maar het heeft geen zin om mee te lullen als ik toch de hele tijd weg ben![]()
![]()
Hai! Heb het een paar keer geprobeerd, maar het is toch niet mijn dingquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Hello. Ik ben de laatste dagen Sims aan het spelen haha, voor 't eerst in mijn leven![]()
![]()
Cheats maken het leukerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:00 schreef Amarantha het volgende:
Hello. Ik ben de laatste dagen Sims aan het spelen haha, voor 't eerst in mijn leven
Oja en probeer ze op te sluiten in een kamertje en laat brand ontstaan, kijk wat er gebeurt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Haha ik heb de geldcheat wel gebruikt ja hahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Cheats maken het leuker
Oja en probeer ze op te sluiten in een kamertje en laat brand ontstaan, kijk wat er gebeurt.Your beauty never ever scared me.![]()
Moguh mensen,
Wat was Barça bazig aan het voetballen gisteren, onder het genot van een snaak gaat het spel nog sneller
Je weet het niet?!![]()
quote:
Voetbal is zowat het enigste wat ik kijk op tvquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:09 schreef Murdera het volgende:
ik moet tv hebben.
Nouja, niet voor voetbal, want daar vind ik weinig aan.
alle andere programma's kun je wel terugkijken.Je weet het niet?!![]()
Tv is boring man. Als ik tv kijk, kijk ik naar Family Guy of South Park.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:09 schreef Murdera het volgende:
ik moet tv hebben.
Nouja, niet voor voetbal, want daar vind ik weinig aan.
discovery channelquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Tv is boring man. Als ik tv kijk, kijk ik naar Family Guy of South Park.![]()
![]()
Zoals?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja en National Geographic, zijn goeie programma's op de laatste tijdIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Vliegtuig crashes, mensen die opgesloten zitten in een vreemd land, een man die honden kietelt. What's new?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Ja en National Geographic, zijn goeie programma's op de laatste tijdMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Zijn allemaal wel toffe programma's behalve dog whispererquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vliegtuig crashes, mensen die opgesloten zitten in een vreemd land, een man die honden kietelt. What's new?![]()
Nieuw zijn:
Scam city
Strip the city (kan ook discovery zijn)
En de rest is niet nieuw volgens mij
Je weet het niet?!![]()
Scam city is wel leuk inderdaad. Wel weer nep volgens mij.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
heb je pauze?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Te kort geslapen, ich bin kaputen moet nog 6 uur werken
en dan moet je ook niet tot 5 uur snachts fokken.![]()
![]()
Gewoon doorwerken goffedomme.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Te kort geslapen, ich bin kaputen moet nog 6 uur werken
![]()
Niet echt mijn ding denk ik. Nu heb ik het ook geen kans gegeven of zo.quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Wat nou, ik ging toch om 12 uur ofzo weg, sliep pas kwartover 1, steeds wakker worden en half 6 weer eruitquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je pauze?
en dan moet je ook niet tot 5 uur snachts fokken.
En ja ik heb pauze![]()
Ja je ging wel netjes op tijd naar bedje ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat nou, ik ging toch om 12 uur ofzo weg, sliep pas kwartover 1, steeds wakker worden en half 6 weer eruit
En ja ik heb pauze![]()
![]()
![]()
Mmmm. Bed. Lekker warm en zacht ik hou van jequote:Op woensdag 13 maart 2013 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja je ging wel netjes op tijd naar bedje ja.![]()
![]()
![]()
quote:
Vanmorgen 40 zonder kapot te gaan.
Wil alleen niet over mn gewicht heen gaan zonder spotter ofzo.![]()
Wel gelijk energie en alles. best chill zo sochtends!![]()
en dat doe je voordat je gaat werken?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
Vanmorgen 40 zonder kapot te gaan.
Wil alleen niet over mn gewicht heen gaan zonder spotter ofzo.![]()
Wel gelijk energie en alles. best chill zo sochtends!He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef Olment het volgende:
[..]
en dat doe je voordat je gaat werken?![]()
Waar haal je kracht vandaag man..quote:Heb ooit geprobeerd om te sporten in de ochtend maar dat ging dus echt niet. Als ik wakker word slaap ik zeker nog wel minimaal een uur staand.
eerst koffiequote:Op woensdag 13 maart 2013 12:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waar haal je kracht vandaag man..Heb ooit geprobeerd om te sporten in de ochtend maar dat ging dus echt niet. Als ik wakker word slaap ik zeker nog wel minimaal een uur staand.
Maar neuken in de ochtend is toch ook altijd nice? Daar mee moet je als eerste veel mee trainen.![]()
![]()
Neuken in de ochtend is zeker lekker. Hard prikken met je ochtendknaller.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst koffie
Maar neuken in de ochtend is toch ook altijd nice? Daar mee moet je als eerste veel mee trainen.
mjah. beetje bummer dat ik mn laatste FwB kwijt ben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Neuken in de ochtend is zeker lekker. Hard prikken met je ochtendknaller.![]()
VASJE help is.![]()
Flikker eens opquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah. beetje bummer dat ik mn laatste FwB kwijt ben.![]()
VASJE help is.![]()
![]()
Ik wilde je nog vragen hoe je dag was enzo, super aardig. Maar nu kan je ook gewoon een malignant neoplasma ontwikkelen.![]()
Ik sta aan de kant van de weg met mijn auto. Hij wil niet meer remmen, ik dacht dat ik dood zou gaan net.Mijn werkgever weet niet bij wie we een contract hebben lopen voor wegenwacht. Godver.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik sta aan de kant van de weg met mijn auto. Hij wil niet meer remmen, ik dacht dat ik dood zou gaan net.Mijn werkgever weet niet bij wie we een contract hebben lopen voor wegenwacht. Godver.
kut man! succes brah!
![]()
Eerste wat mijn werkgever vroeg was "vraag wat het kost als ze komen"quote:Godverdomme wat denkt 'ie. Zegt hij dat ik een contract moet afsluiten. Het is godverdomme de auto van zijn zaak dus nu is hij even een contract aan het afsluiten, hoop ik.
Ok nu zegt hij dat ze geen zakelijke contracten afsluiten. Wat een bullshit. Als hij me laat stikken laat ik de sleutel van de auto achter bij het tankstation en ga ik met de bus naar huis maar dan kom ik ook gewoon niet meer opdagen op werk.
Ok, mijn rembekrachtiger is naar de klote denk ik.
Fucked man.
Maar al s je je er beter door voelt, je bent niet de enige met een zware dag.
Ik ben nog steeds bezig op werk, en moet nog wel even.![]()
moe ik ju ghb gevuh en rapuh?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Is wil echt gaan slapen en pas vrijdag wakker worden
gr de paus![]()
Gewoon chillen ipv 11 uur werken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
ik ben niet gemaakt voor 11urige werkdagen.![]()
Ik zal aan je denken als ik zometeen mijzelf laat slaan door mijn liliputter SM meesteresquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:56 schreef Murdera het volgende:
En doe me gvd een beetje meelevendheid wil je.Ik heb het zwaar.
![]()
dat doe je altijd toch al.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik zometeen mijzelf laat slaan door mijn liliputter SM meesteres![]()
![]()
Die tijden heb ik ook gehad ja... Alles opofferen voor het bedrijf om de projecten af te krijgen en dus idioot veel uren maken, om er vervolgens uitgeknikkerd te worden door 'onvoldoende verantwoordelijkheidsgevoel'quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:45 schreef Murdera het volgende:
Fucked man.
Maar al s je je er beter door voelt, je bent niet de enige met een zware dag.
Ik ben nog steeds bezig op werk, en moet nog wel even.![]()
![]()
Damn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die tijden heb ik ook gehad ja... Alles opofferen voor het bedrijf om de projecten af te krijgen en dus idioot veel uren maken, om er vervolgens uitgeknikkerd te worden door 'onvoldoende verantwoordelijkheidsgevoel'dat is helemaal klote.
er is hier ook nog iemand die vrijwillig overwerkt omdat hij nog dingen af moet maken, ik ben nog bezig omdat de baas morgen op snoepreisje gaat. zegt hij " of wil je daarna nog echt overwerken?" The fuck kerel.Ik ben al 11 uur bezig, VOOR JOU, the fuck heb je het over
![]()
![]()
Fijn, zo'n baasquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ok nu zegt hij dat ze geen zakelijke contracten afsluiten. Wat een bullshit. Als hij me laat stikken laat ik de sleutel van de auto achter bij het tankstation en ga ik met de bus naar huis maar dan kom ik ook gewoon niet meer opdagen op werk.
Idd, laten staan als hij niets regelt en met eigen vervoer naar het werk gaan morgen. Kilometers declareren en vragen of ze de wagen al hebben opgehaald bij het tankstation![]()
![]()
ligt het aan mij of eindigt iedere space met masturberen op de wc
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2013 20:01:06 ]![]()
Ligt aan jou want ik doe het gewoon in bed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Trollscience het volgende:
ligt het aan mij of eindigt iedere space met masturberen op de wc![]()
Jah, af en toe ontbreekt het de heren bazen aan realiteitszin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Damn.dat is helemaal klote.
er is hier ook nog iemand die vrijwillig overwerkt omdat hij nog dingen af moet maken, ik ben nog bezig omdat de baas morgen op snoepreisje gaat. zegt hij " of wil je daarna nog echt overwerken?" The fuck kerel.Ik ben al 11 uur bezig, VOOR JOU, the fuck heb je het over
Al mijn overuren (een paar maanden werkte ik 70 tot 80 uur/week) heb ik ook gratis gemaakt. Baas vond dat de werkdruk niet te hoog was en het dus mijn eigen schuld was dat ik over moest werken![]()
Blij dat ik daar weg ben, zat aardig dicht tegen een burnout aan volgens de mensen om me heen. Alleen heb je dat zelf meestal te laat in de gaten....![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:00 schreef Trollscience het volgende:
ligt het aan mij of eindigt iedere space met masturberen op de wcdat ligt toch aan jou denk ik, de plee is nou niet direct mijn favo plekje om te fappen
![]()
![]()
ik ben meestal bij mijn stiefpa thuis als hij weg is en ik vind het zo onbeleefd om over zijn bed te cummen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt aan jou want ik doe het gewoon in bed.
maar even serieus ik word altijd zo onnoemelijk geil van ganja![]()
![]()
Of na sluitingstijd op de kinderboerderijquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel me altijd zo opgesloten in de WC. Ik fap liever gewoon bij de tramhalte.![]()
![]()
kookquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben meestal bij mijn stiefpa thuis als hij weg is en ik vind het zo onbeleefd om over zijn bed te cummen.
maar even serieus ik word altijd zo onnoemelijk geil van ganjaals ik gay was konden we meeten
![]()
Ook een fijne plek ja. Vooral als de geiten gaan schreeuwen. Prachtig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of na sluitingstijd op de kinderboerderij![]()
Dan hoef je toch niet perse in zijn bed te liggen, als ie toch weg isquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben meestal bij mijn stiefpa thuis als hij weg is en ik vind het zo onbeleefd om over zijn bed te cummen.
maar even serieus ik word altijd zo onnoemelijk geil van ganja.
![]()
hoezo nu niet dan, ik ga je echt niet aanranden ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kookals ik gay was konden we meeten
![]()
![]()
oke, maar ik zit altijd onder in de huiskamer, en als mijn zus misschien eerder thuis is kun je door de achterdeur in de huiskamer kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet perse in zijn bed te liggen, als ie toch weg is.
![]()
![]()
nee maar ik bedoel om te neuken omdat je geil bent weet je als ik ook geil was konden we pik in pik weet je welquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan, ik ga je echt niet aanranden ofzo![]()
Inderdaad. Alleen laatst werd de rust verstoordquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook een fijne plek ja. Vooral als de geiten gaan schreeuwen. Prachtig.Netjes gewacht tot de laatste gasten weg waren, komt er zo'n stagiere van een jaar of 20, blond, blauwe ogen en fijn postuur het hok binnen.. Gatverdamme zeg, ik was net lekker in de stemming
![]()
![]()
ik snap jequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel om te neuken omdat je geil bent weet je als ik ook geil was konden we pik in pik weet je wel:P:P;p;p;p
![]()
Pics van je zusquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oke, maar ik zit altijd onder in de huiskamer, en als mijn zus misschien eerder thuis is kun je door de achterdeur in de huiskamer kijken![]()
Waarom zie ik dit hentai-stijl voor mequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel om te neuken omdat je geil bent weet je als ik ook geil was konden we pik in pik weet je wel![]()
![]()
![]()
tè stonedquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit hentai-stijl voor me![]()
![]()
![]()
dan maar lekker in de wc pot mikken hequote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oke, maar ik zit altijd onder in de huiskamer, en als mijn zus misschien eerder thuis is kun je door de achterdeur in de huiskamer kijken![]()
![]()
niet zitten als je faptquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dan maar lekker in de wc pot mikken he![]()
![]()
dan breekt ie togquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want als je zit kan je niet in de pot mikken? Gewoon naar beneden duwen dat ding.![]()
auquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Want als je zit kan je niet in de pot mikken? Gewoon naar beneden duwen dat ding.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dat echt iedere dag vijf keer als ik ook maar even verkeerd sta.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
net ineens tering erge kramp in mn voet![]()
![]()
Heb altijd teringkramp in m'n kuit na de sexquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:15 schreef Nestalgie het volgende:
net ineens tering erge kramp in mn voet![]()
![]()
ik moest net met mn handen mn tenen ombogen om t weg te krijgenquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb dat echt iedere dag vijf keer als ik ook maar even verkeerd sta.![]()
Met je hoofd op de grond en de voetjes in de lucht zekerquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jonge dan ga je toch omgekeerd op de pot zitten![]()
![]()
jajoh ik doe meteen er een handstand bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jonge dan ga je toch omgekeerd op de pot zitten![]()
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Met je hoofd op de grond en de voetjes in de lucht zeker![]()
![]()
Ik voel je bro..quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:56 schreef Murdera het volgende:
En doe me gvd een beetje meelevendheid wil je.Ik heb het zwaar.
Eindelijk thuis, moet morgen weer extra vroeg uit huis. We gaan een vrachtwagen grijs beplakken.
Het is met mij nog wel goed gekomen trouwens.
Ik werd hier heen gelokt, maar eigenlijk mag ik hier helegaar niet komen.
![]()
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
hsquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:06 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
![]()
![]()
je bent welkom hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:06 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
als je weleens blowt.
of als je ooit geblowd hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja hoi! Moira is er niet, dus je mag nu ook wel even nuchter hier komenquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:06 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
![]()
![]()
Take dat brown sugar ass bro.
Ik ga vanaf volgende week minder blowen. Nog wel elke dag maar minder en alleen nog s'avondsIk wil op een gegeven moment nog minder blowen doordeweeks (het liefst helemaal niet meer of alleen 1 goeie joint s'avonds)
[ Bericht 9% gewijzigd door Ama op 14-03-2013 00:41:54 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ik raad het zeker aan, je voelt je veel fitter/energieker en als je op een gegeven moment om de 2/3 dagen blowt is het veel leuker omdat je dan veel stoneder wordt. Je moet het speciaal houden, is beter voor je en maakt het leuker. (no offence iedereen hier die dagelijks blowt)quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga vanaf volgende week minder blowen. Nog wel elke dag maar minder en alleen nog s'avondsIk wil op een gegeven moment nog minder blowen doordeweeks (het liefst helemaal niet meer of alleen 1 goeie joint s'avonds)
Oh wat, hij heeft je al geprikt?quote:
Laat me het ff wetenquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:44 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, maar dat is me nog niet opgemerkt
Je weet het niet?!![]()
Deze manquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou niet al te verbaasd moeten zijn.
Ja sorry FOKprinses. Ik houd me niet constant bezig met FOK.quote:
Hoefde ook nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja sorry FOKprinses. Ik houd me niet constant bezig met FOK.Gewoon tc
![]()
Ja wat dan?quote:Als ik op tc zit ben ik ook afwezig. Het is een fucking choas in mijn edde.
Ik heb trouwens echt een verdomd rare droom over Mono gehad, en later zat ebah in mn droomDat mono in m'n huis was, maar het zag er niet uit als m'n huis, hij had een pilletje geslikt ofzo want z'n ogen waren aan het draaien en z'n kaken vlogen alle kanten op, opeens plunderde hij m'n koelkast en haalde er een bak tomaten uit die ie op wilde gaan eten waarop ik zei dat we die tomaten nog nodig hadden en hij die dus niet mocht hebben
Toen werd m'n moeder wakker van het lawaai en zag mono als een indringer en begon hem te achtervolgen met een mes.
![]()
Volgende droom met ebah: we zaten in een auto met heel veel drugs (figures) en ebah had een speciaal vakje in z'n portemonnee gemaakt waar hij GHB in kon schenken, ebah was trouwens de chauffeur en ik zat op de bijrijdersstoel, liet ie elke keer even degene achter hem vanaf de achterbank het stuur over nemen als ie z'n G ging doseren
!
![]()
kinky dromen welquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb trouwens echt een verdomd rare droom over Mono gehad, en later zat ebah in mn droomDat mono in m'n huis was, maar het zag er niet uit als m'n huis, hij had een pilletje geslikt ofzo want z'n ogen waren aan het draaien en z'n kaken vlogen alle kanten op, opeens plunderde hij m'n koelkast en haalde er een bak tomaten uit die ie op wilde gaan eten waarop ik zei dat we die tomaten nog nodig hadden en hij die dus niet mocht hebben
Toen werd m'n moeder wakker van het lawaai en zag mono als een indringer en begon hem te achtervolgen met een mes.
![]()
Volgende droom met ebah: we zaten in een auto met heel veel drugs (figures) en ebah had een speciaal vakje in z'n portemonnee gemaakt waar hij GHB in kon schenken, ebah was trouwens de chauffeur en ik zat op de bijrijdersstoel, liet ie elke keer even degene achter hem vanaf de achterbank het stuur over nemen als ie z'n G ging doseren
!
![]()
![]()
Hahaha godver..quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
!
Maar damn, je droomt over fokkers?
Ik weet niet wat ik grappiger vind.
Ja ik droom heel vaak over mensen die ik het laatst gezien/gesproken hebquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hahaha godver..Maar damn, je droomt over fokkers?
Ik weet niet wat ik grappiger vind.
![]()
![]()
Ik droom niet zo vaak als ik geblowd heb
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Tuurlijk wel, je onthoudt het alleen minder goed. Merk ik nu ook wel dat ik het beter onthoud, de details iig.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:29 schreef Olment het volgende:
Ik droom niet zo vaak als ik geblowd heb![]()
![]()
Vind het trouwens wel jammer dat ik jou niet had gedrogeerd om je te rapen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik droom heel vaak over mensen die ik het laatst gezien/gesproken heb![]()
Same here, heel af en toequote:Op donderdag 14 maart 2013 11:29 schreef Olment het volgende:
Ik droom niet zo vaak als ik geblowd hebYour beauty never ever scared me.![]()
Niet smoken vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jammer heyquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel jammer dat ik jou niet had gedrogeerd om je te rapen.![]()
![]()
![]()
Harteloosquote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Geil zo hoe je jezelf beschrijft.quote:
had het over jou hoor, weenie.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geil zo hoe je jezelf beschrijft.![]()
je zou is moeten horen hoe ik haar beschrijf.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geil zo hoe je jezelf beschrijft.![]()
![]()
laat maar horen danquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou is moeten horen hoe ik haar beschrijf.![]()
Ben geen sletje en dat weet je zelf ook.quote:Heb wel een probleem nu..
Lemme hear brother lovequote:Op donderdag 14 maart 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou is moeten horen hoe ik haar beschrijf.
Ik sta langer droog dan jij..quote:![]()
Geen idee.quote:Ik weet niet wanneer jij voor het laatst seks had hiervoor.
3 maanden geledenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geen idee.Ik weet niet wanneer jij voor het laatst seks had hiervoor.
![]()
Dan sowieso. Godver, in mei/juni 2012, weet niet meer zeker, voor het laatst.
Ja nogal, groot wtf momentje bij het ontwakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]_______! hahahaha wtf, zieke geest heb jij
![]()
![]()
Publiceer het en ik koop het sowieso.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er een keer voor gaan zitten om een episch epos te schrijven.
Mijn kindersquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
Aaaaiiiii Onze Moeder is weder gekeerd.![]()
Fuck the EBU.![]()
Zijn ook echt in die 2 dagen maar 3 pagina's opgeschotenwat moeten jullie toch zonder mij
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:31 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Publiceer het en ik koop het sowieso.![]()
Marquis de Sade zal er bleekjes bij afsteken.![]()
![]()
Het was zwaar.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
Zijn ook echt in die 2 dagen maar 3 pagina's opgeschotenwat moeten jullie toch zonder mij
Hey cutiequote:
Wie weet wat er in heel die kamer stond op de muren?quote:
Er zal toch vast wel iemand zijn die dat al heeft uitgezocht en heeft uitgetypt in alinea's enzulkfs![]()
Zware dag gehad, net eindelijk neergeploft op de bank en ik doe de rest van de avond niks anders meer dan stilzitten (behalve miss ff naar de shop). Wel weekend nu
Welkom terugquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:
Nu moet het goedkomen
ik wil wiet halen maar wil ook de lapo om mijn mixje in de OP te zetten. even snel posten allemaal.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: