SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
Sorry, had niet door dat ik de lapo had gemaakt en ging ff pissen
Zegt die tjappie nu "haha 2 maar"
Pleur op, als of ik maar 2 bedpartners heb gehad, ik zeg 2 in de afgelopen 4 jaar
Fuck the EBU.![]()
maar?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
haha maar 2 in 4 jaar tijdWat een sletje ben je dan.
![]()
hoeveel heb jij gehad dan junkyskank![]()
Nogsteeds 1/3 van wat jij gehad hebt ofzo, sletje.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar?![]()
hoeveel heb jij gehad dan junkyskank![]()
Maar je kan toch niet maar 1/3e man neuken?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogsteeds 1/3 van wat jij gehad hebt ofzo, sletje.
Fuck the EBU.![]()
alleen een kerel gerukt?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nogsteeds 1/3 van wat jij gehad hebt ofzo, sletje.
Doen alsof ik een sletje ben.![]()
![]()
Tuurlijk wel, alleen het topje erin.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet maar 1/3e man neuken?![]()
Niet dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen een kerel gerukt?
Doen alsof ik een sletje ben.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Whehequote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen het topje erin.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Of je hebt glashard gelogenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen een kerel gerukt?
Doen alsof ik een sletje ben..
![]()
Als jij je topje bij haar naar binnen ramt scheur je haar baarmoederhals sowieso kapot.quote:
Kutje.quote:Neger, het is Lex Steele niet. Doe normaalquote:Op maandag 11 maart 2013 19:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als jij je topje bij haar naar binnen ramt scheur je haar baarmoederhals sowieso kapot.![]()
![]()
wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Neger, het is Lex Steele niet. Doe normaal![]()
![]()
Stoned mixje is af, uploaden voor de liefhebbers van chill/rustig/spacemuziekHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Vind je dat niet jammer dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kutje.
[..]
Neger, het is Lex Steele niet. Doe normaal![]()
Jij digt blanke tollies he? Ik heb een filmpje waarbij het meisje helemaal kapot gaat.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Die zou mn baarmoeder pas pijn doenWel jammer dat die gast zo'n pussy is en niet gewoon door ramt.
Impliceer je nu dat mijn leuter je baarmoeder al pijn doet?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Die zou mn baarmoeder pas pijn doen![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat mijn leuter je baarmoeder al pijn doet?
Sweet Jesus, ga je dit nou menen?
Het interesseert Henk niet of we nou een relatie hebben (ja stiekem wel een beetje, zeidie), maar hij wil me alleen maar helpen om m'n leven beter te maken. Oftewel het is meer een vader-dochter relatie, ik ben een liefdadigheids-actie en een soort adoptiekindje ofzo. Dat hij me alleen plezier geeft omdat hij het met me te doen heeft.
Voelt hij al zo sinds dat gedoe met Piet, waar ik hem zo veel pijn mee heb gedaan maar het lullig vond om me in de shithoop die mijn leven is achter te laten. En natuurlijk voelt hij wel wat voor me maar hij 'voelde zich zo genaaid'.
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Het interesseert Henk niet of we nou een relatie hebben (ja stiekem wel een beetje, zeidie), maar hij wil me alleen maar helpen om m'n leven beter te maken. Oftewel het is meer een vader-dochter relatie, ik ben een liefdadigheids-actie en een soort adoptiekindje ofzo. Dat hij me alleen plezier geeft omdat hij het met me te doen heeft.
Voelt hij al zo sinds dat gedoe met Piet, waar ik hem zo veel pijn mee heb gedaan maar het lullig vond om me in de shithoop die mijn leven is achter te laten. En natuurlijk voelt hij wel wat voor me maar hij 'voelde zich zo genaaid'.
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...for real?
Ah fuck Moir, dat vind ik wel echt kut voor je!![]()
![]()
Thanks, ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]for real?
Ah fuck Moir, dat vind ik wel echt kut voor je!
Jammer dat sommige dingen me nu zo vreselijk pijnlijk duidelijk gemaakt worden.Fuck the EBU.![]()
Zou je een knuffel geven..quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...
Wat een oprechte kneusquote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...Jou een beetje aan het lijntje houden en je laten denken dat ie serieus was. Wtf is dat nou
![]()
Vorige week had hij nog wel gezegd dat hij echt wel verder met me wou en potentie zag enzo als ik m'n leven nou eenmaal weer op de rit had. En hij zei net dat hij dat ook meende. En er is niks anders sinds vorige week behalve dat hij in een depri-bui ineens alles losbarst op mij. Dus ga er vanuit dat hij dat diep van binnen wel nog steeds meent. En dat hij mij niet expres aan het lijntje heeft gehouden ofzo, maar zelf gewoon volledig in de knoop zit met zichzelf (wel mede door dat gebeuren met Piet, dat is wel m'n eigen schuld).quote:Op maandag 11 maart 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een oprechte kneusJou een beetje aan het lijntje houden en je laten denken dat ie serieus was. Wtf is dat nou
Maar om dit zo nu allemaal even te horen daar breekt mijn tere hartje toch wel een beetje van...
Ben benieuwd of er nog een gesprek aan te knopen valt als we allebei weer wat afgekoeld zijn en wat voor conclusies we daaruit trekken.
Wil op deze manier zelf al niet eens een relatie meer, maar wil hem niet uit mijn leven.Fuck the EBU.![]()
Hij zal het vast menen maar zoals ik het eerder al zei. Dat soort dingen blijven hangen in zijn achterhoofd dus het zal niet meer goed komen. Hoe hard het ook klinkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige week had hij nog wel gezegd dat hij echt wel verder met me wou en potentie zag enzo als ik m'n leven nou eenmaal weer op de rit had. En hij zei net dat hij dat ook meende. En er is niks anders sinds vorige week behalve dat hij in een depri-bui ineens alles losbarst op mij. Dus ga er vanuit dat hij dat diep van binnen wel nog steeds meent. En dat hij mij niet expres aan het lijntje heeft gehouden ofzo, maar zelf gewoon volledig in de knoop zit met zichzelf (wel mede door dat gebeuren met Piet, dat is wel m'n eigen schuld).
Maar om dit zo nu allemaal even te horen daar breekt mijn tere hartje toch wel een beetje van...
Ben benieuwd of er nog een gesprek aan te knopen valt als we allebei weer wat afgekoeld zijn en wat voor conclusies we daaruit trekken.
Wil op deze manier zelf al niet eens een relatie meer, maar wil hem niet uit mijn leven.
Moeilijk jaquote:Op maandag 11 maart 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige week had hij nog wel gezegd dat hij echt wel verder met me wou en potentie zag enzo als ik m'n leven nou eenmaal weer op de rit had. En hij zei net dat hij dat ook meende. En er is niks anders sinds vorige week behalve dat hij in een depri-bui ineens alles losbarst op mij. Dus ga er vanuit dat hij dat diep van binnen wel nog steeds meent. En dat hij mij niet expres aan het lijntje heeft gehouden ofzo, maar zelf gewoon volledig in de knoop zit met zichzelf (wel mede door dat gebeuren met Piet, dat is wel m'n eigen schuld).
Wil op deze manier zelf al niet eens een relatie meer, maar wil hem niet uit mijn leven.En vooral die afstand dat je niet ff naar m toe kan voor een face to face gesprek, lijkt me echt enorm frustrerend
![]()
![]()
True, hoewel ik moet zeggen dat ik vind dat we nu toch wel weer aardig quitte staan...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hij zal het vast menen maar zoals ik het eerder al zei. Dat soort dingen blijven hangen in zijn achterhoofd dus het zal niet meer goed komen. Hoe hard het ook klinkt.
Maar een relatie met hem heeft mijn grootste prioriteit ook niet meer, wil hem gewoon in m'n leven houdenIs het ook, hoewel ik gok dat hij ergens deze week hier 's avonds ineens op de stoep staat om z'n spullen te halen. Hoop dat dat gewoon een goed gesprek wordt en we normaal tegen elkaar kunnen doen en hij niet gelijk weer weghaast.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijk jaEn vooral die afstand dat je niet ff naar m toe kan voor een face to face gesprek, lijkt me echt enorm frustrerend
Fuck the EBU.![]()
Het gaat niet om het quitte staan. Ik vind dat je het dan sowieso verkeerd bekijkt als ik eerlijk mag zijn. Hij is belangrijk voor jou maar ik denk dat het beter is als jullie het contact verbreken. Hij gaat je sowieso missen en dingen verwerken op zijn eigen manier. Misschien komt 'ie wel op een punt dat hij gaat inzien hoe onzinnig het eigenlijk is over hoe het gelopen is vanuit beide kanten. Jullie zullen elkaar sowieso weer vinden als alles is verwerkt. Zo niet, dan houdt het gewoon echt op.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, hoewel ik moet zeggen dat ik vind dat we nu toch wel weer aardig quitte staan...
Maar een relatie met hem heeft mijn grootste prioriteit ook niet meer, wil hem gewoon in m'n leven houden
[..]
Is het ook, hoewel ik gok dat hij ergens deze week hier 's avonds ineens op de stoep staat om z'n spullen te halen. Hoop dat dat gewoon een goed gesprek wordt en we normaal tegen elkaar kunnen doen en hij niet gelijk weer weghaast.
[ Bericht 0% gewijzigd door E.B.A.H. op 11-03-2013 21:38:53 ]My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Weet ik ook wel hoor, en hoe het loopt met het contact moeten we idd maar even zin. Sowieso op een zo laag mogelijk pitje. Hij gaat binnenkort een week vrij nemen dat hij z'n telefoon en facebook uit laat enzo en gewoon even op zichzelf is en tot rust kan komen en na kan denken zonder andere dingen aan z'n hoofd (ik ben niet het enige). Even afwachten of dat wat oplevertquote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het quitte staan. Ik vind dat je het dan sowieso verkeerd bekijkt als ik eerlijk mag zijn. Hij is belangrijk voor jou maar ik denk dat het beter is als jullie het contact verbreken. Hij gaat je sowieso missen en dingen verwerken op zijn eigen manier. Misschien komt 'ie wel op een punt dat hij gaat inzien hoe onzinnig het eigenlijk is over hoe het gelopen is vanuit beide kanten. Jullie zullen elkaar sowieso weer vinden als alles is verwerkt. Zo niet, dan houdt het gewoon echt op.Very true, normaal zou ik daar een joint voor roken. Maar nu even nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Moira. Het komt wel goed!
Zet je koppie ff lekker op andere gedachtePiekeren helpt niet.
Ga zo slapen zelfsVan een hele dag lang gezeik word je wel moe
Fuck the EBU.![]()
Geniet ervanquote:Op maandag 11 maart 2013 22:22 schreef Monopoly het volgende:
Lekker je rust pakken ja!
Ik heb nu wat GOA opstaan, biertje en ik chill lekker!
I'm out
Fuck the EBU.![]()
ai dies pijnlijk. Wat deze man zei:quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
Ik geloof serieus dat ik hier aan het doodgaan ben...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef Monopoly het volgende:
Moira. Het komt wel goed!
Zet je koppie ff lekker op andere gedachtePiekeren helpt niet.
![]()
Ik ben wel benieuwd Studeur. Heb je een linkje oid?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Studeur het volgende:
Stoned mixje is af, uploaden voor de liefhebbers van chill/rustig/spacemuziek![]()
https://soundcloud.com/daan789/for-the-space-continuousquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:11 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd Studeur. Heb je een linkje oid?Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: