Mooie foto's D_Aquote:
Ja ik had er echt wat anders van verwacht, in ieder geval een live band. Nu stond hij als veredelde dj achter zijn laptop wat door een microfoon te zingen, zag er niet uit. Ook betwijfel ik ten zeerste of alle zang wel live was. Dat er veel mensen wegliepen tijdens zijn optreden (waaronder wij) en de negatieve reacties op de Facebook van WTWTA geeft wel aan dat meer mensen het niets vondenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:15 schreef Norrage het volgende:
Jamie Lidell tegenvallend? Tsja...ik vind die suffe soulnummers maar saai. Live is hij een van de beste concerten die ik ooit heb meegemaakt. Lekker beatboxen, geniale samples, lekker electronisch. En een leuk soulnummertje af en toe er afwisseling maakt het helemaal af.
Geen idee of hij nu misschien niet in vorm was, maar ik kan me voorstellen dat je op basis van zijn platen (niet zijn huidige trouwens) iets anders had verwacht. Hij was iig een van de enige redenen dat ik wellicht nog overwogen had hier naartoe te gaan
Ik heb drie dagen lang foto's op de facebook zitten spammen, er moest een keer een belletje bij je gaan rinkelen lijkt mequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie foto's D_AAls je nou had gezegd dat je er ook was hadden we gelijk even kunnen meeten
Mail wel ontvangen?
De foto's zag ik zondagavond pasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb drie dagen lang foto's op de facebook zitten spammen, er moest een keer een belletje bij je gaan rinkelen lijkt me
Mail uiteraard ontvangen, maar zoals inmiddels bekend gaat het allemaal traaahaaag.
Omdat je in een bungalow zit en alle optredens binnen plaatsvinden was dat best goed te doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:41 schreef ranja het volgende:
Best een paar aardige namen en ook niet zo ver weg, maar zo in de winter al een festival?
Tenten / locaties waren verwarmd. Alleen het middenpleintje met eetstands was frisjes (als stonden er een paar heaters). Verder is een bungalow natuurlijk superchill en lekker warm + goed bed en douches.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:41 schreef ranja het volgende:
Best een paar aardige namen en ook niet zo ver weg, maar zo in de winter al een festival?
Ik merkte wel dat het in de grote tent steeds kouder werd maar als je een beetje bewoog was het goed te doen. Vond je het aanbod van eten ook wat matig? Misschien ook wel omdat veel mensen zelf ook eten mee hadden genomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tenten / locaties waren verwarmd. Alleen het middenpleintje met eetstands was frisjes (als stonden er een paar heaters). Verder is een bungalow natuurlijk superchill en lekker warm + goed bed en douches.
Ik at mee met de festivalcatering voor werknemers en bands enzo. Dus alleen zondag even een frietje gehaald 's nachts en die was primaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik merkte wel dat het in de grote tent steeds kouder werd maar als je een beetje bewoog was het goed te doen. Vond je het aanbod van eten ook wat matig? Misschien ook wel omdat veel mensen zelf ook eten mee hadden genomen
Het eten wat er was was overigens wel primaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik at mee met de festivalcatering voor werknemers en bands enzo. Dus alleen zondag even een frietje gehaald 's nachts en die was prima
En inderdaad, veel mensen gingen gewoon in hun eigen bungalow eten maken. Niet meer dan logisch ook.
Geen dankquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
En voor de rest wel genoten van Patchanka en van Balthazar. Maar vooral van mijn vrienden
Ja ga het proberen met wat vrienden. De electronische namen spreken mij erg aan!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:28 schreef Vatta het volgende:
Zijn er toevallig mensen die dit jaar gaan? Wil graag gaan aangezien de line-up best vet is.
Ben verder ook wel benieuwd naar dat hele bungalow/festival concept.
Leuk! zou ook graag willen maar helaas niemand in mijn omgeving die kan of wil.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja ga het proberen met wat vrienden. De electronische namen spreken mij erg aan!
Ik heb je een paar keer in de verte voorbij zien komen en dacht steeds dat ik je wel ergens anders tegen zou komen. Uiteindelijk niet gelukt dusquote:
Ongetwijfeld, maar ik herken zelfs m'n eigen vriendin niet als ik aan het schieten ben op zo'n weekend dus niet bewustquote:Op zondag 9 maart 2014 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb je een paar keer in de verte voorbij zien komen en dacht steeds dat ik je wel ergens anders tegen zou komen. Uiteindelijk niet gelukt dusMij nog gezien?
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik herken zelfs m'n eigen vriendin niet als ik aan het schieten ben op zo'n weekend dus niet bewust
Vette show maar ze hadden weinig zin na die flits. Was lang niet zo vet als in paradiso! Mede door het saai en onbegrijpend publiek. Ben 5x aangesproken of ik wat gebruikte (vaak door oudrre vrouwen) omdat ik beetjr danste op Moderat. Muzikaal gezien een goed weekend gehad. Maar het festival gevoel heeft me niet kunnen bereiken.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vette show maar ze hadden weinig zin na die flits. Was lang niet zo vet als in paradiso! Mede door het saai en onbegrijpend publiek. Ben 5x aangesproken of ik wat gebruikte (vaak door oudrre vrouwen) omdat ik beetjr danste op Moderat. Muzikaal gezien een goed weekend gehad. Maar het festival gevoel heeft me niet kunnen bereiken.
Nee 80% stond helaas stil op WTWTA (behalve bij Franz Ferdinand).quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan is er toch wel wat mis met je dansen geloof ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |