Leuk! zou ook graag willen maar helaas niemand in mijn omgeving die kan of wil.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja ga het proberen met wat vrienden. De electronische namen spreken mij erg aan!
Ik heb je een paar keer in de verte voorbij zien komen en dacht steeds dat ik je wel ergens anders tegen zou komen. Uiteindelijk niet gelukt dusquote:
Ongetwijfeld, maar ik herken zelfs m'n eigen vriendin niet als ik aan het schieten ben op zo'n weekend dus niet bewustquote:Op zondag 9 maart 2014 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb je een paar keer in de verte voorbij zien komen en dacht steeds dat ik je wel ergens anders tegen zou komen. Uiteindelijk niet gelukt dusMij nog gezien?
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik herken zelfs m'n eigen vriendin niet als ik aan het schieten ben op zo'n weekend dus niet bewust
Vette show maar ze hadden weinig zin na die flits. Was lang niet zo vet als in paradiso! Mede door het saai en onbegrijpend publiek. Ben 5x aangesproken of ik wat gebruikte (vaak door oudrre vrouwen) omdat ik beetjr danste op Moderat. Muzikaal gezien een goed weekend gehad. Maar het festival gevoel heeft me niet kunnen bereiken.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vette show maar ze hadden weinig zin na die flits. Was lang niet zo vet als in paradiso! Mede door het saai en onbegrijpend publiek. Ben 5x aangesproken of ik wat gebruikte (vaak door oudrre vrouwen) omdat ik beetjr danste op Moderat. Muzikaal gezien een goed weekend gehad. Maar het festival gevoel heeft me niet kunnen bereiken.
Nee 80% stond helaas stil op WTWTA (behalve bij Franz Ferdinand).quote:Op zondag 9 maart 2014 23:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan is er toch wel wat mis met je dansen geloof ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |