Dat heb ik pas ook gedaan, alle 5 afleveringenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:20 schreef JK het volgende:
[..]
Ja maar dan kijk ik 'm liever dan dat ik 'm speel. Maar daarvoor kan ik gewoon op Youtube een walkthrough volgen.![]()
Hahaha, doet me denken aan m'n jongere broer. Die speelde eens een enge FPS game.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook gedaan, alle 5 afleveringen
Ben begonnen met spelen, maar binnen een paar minuten was ik me een keer of 5 zo lam geschrokken dat ik maar niet verder ging en het op Youtube ging kijken
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:54 schreef TC03 het volgende:
[..]Anders spoiler je jezelf ook even. Ik snap dat je het niet expres doet, maar het is een beetje contraproductief om te klagen over een spoiler en in je klacht zelf de spoiler te verklappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Dat doet mijn neefje van 6 voor engere games dan TWDquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik pas ook gedaan, alle 5 afleveringen
Ben begonnen met spelen, maar binnen een paar minuten was ik me een keer of 5 zo lam geschrokken dat ik maar niet verder ging en het op Youtube ging kijken
E14quote:Op maandag 18 maart 2013 07:40 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is nu de nieuwste aflevering, die van gisteren ?
S03E15 toch ?
Hier is alles mee gezegd!quote:
Zijn al twee weken op rij geen fillers...quote:Op maandag 18 maart 2013 08:12 schreef Bot13 het volgende:
Vond er geen klap aan deze aflevering. Vorige aflevering was een overduidelijke filler maar was gewoon mooi in beeld gebracht. En da's best lastig, echt wegkomen met een filler. Wat doen ze deze week? Nog een filler! Met het meest onsympathieke karakter in de hoofdrol. Super.
Ik heb ook het gevoel dat Milton dat heeft gedaan. Die brede neger heeft denk ik de ballen niet om zoeits te doen omdat hij pas nieuw is (ja, klinkt naïef maar goed).quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond het wel een toffe aflevering, en had wel gehoopt dat Andrea het kamp had gehaald
Gaan we trouwens weer filosoferen wie die zombies in de fik had gezet of is iedereen het wel eens dat dat Milton was???
Tijdens Talking Dead klapte de actrice die Andrea speelt er ineens iets uit in de zin van "Het was toch wel duidelijk dat dat Milton was, toch?"quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
Gaan we trouwens weer filosoferen wie die zombies in de fik had gezet of is iedereen het wel eens dat dat Milton was???
Dat vind ik juist de enige goede aflevering dit seizoenquote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zijn al twee weken op rij geen fillers...
Die daarvoor met de supplyrun met Rick en Michonne kun je wel een filler noemen, dit is allemaal gewoon opbouw naar een season finale
Ik vond het wel een toffe aflevering, en had wel gehoopt dat Andrea het kamp had gehaald
Ik vond m ook tof hoor, filler is niet negatief bedoeld, maar dat was een redelijk op zichzelf staande ep...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de enige goede aflevering dit seizoen. Juist omdat het eens niet dat eeuwige slome gezeik was op dezelfde plaats, maar iets nieuws en verfrissends.
Was ook een toffe aflevering. Een filler is toch ook niet perse negatief. Vind ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat vind ik juist de enige goede aflevering dit seizoen. Juist omdat het eens niet dat eeuwige slome gezeik was op dezelfde plaats, maar iets nieuws en verfrissends.
Ik kom het eigenlijk nooit in positieve zin tegen, want dan wordt het gewoon als "goed" of iets dergelijks bestempeld.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
Ah oké, ik dacht dat filler per definitie negatief was.
Wat bedoel je, dat je niks hoort en wanneer eentje haar vastpakt beginnen ze ineens wel allemaal geluid te maken?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
Kijk nu de aflevering van vandaag terug, die ninjazombies in het bos met Andrea weer, fascinerend.
Ja, belachelijk, ook dat ze zichzelf blijkbaar verstoppen. Doen ze enorm vaak, zelfde categorie als deze legendarische scene:quote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat je niks hoort en wanneer eentje haar vastpakt beginnen ze ineens wel allemaal geluid te maken?
haha ja echt he. Vanuit het niets komen er weer een stuk of vijf tevoorschijnquote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef Gorzalka het volgende:
Ah oké, ik dacht dat filler per definitie negatief was.
Kijk nu de aflevering van vandaag terug, die ninjazombies in het bos met Andrea weer, fascinerend.
Tyreese was het sowieso niet, toen de Governor hem vroeg waar hij de benzine vandaan had reageerde hij verbaasd, toen wist de Governor meteen al dat Tyreese er niks mee te maken had.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Tijdens Talking Dead klapte de actrice die Andrea speelt er ineens iets uit in de zin van "Het was toch wel duidelijk dat dat Milton was, toch?"
Ik kon eigenlijk maar aan 2 personen denken; Milton of Tyreese. Maar aangezien die laatste net nieuw in Woodbury is, gok ik dat hij niet zo snel een truck ergens kan lenen.
Dit en uiteindelijk denk ik dat Tyreese en Sascha nog wel overstappen naar de kant van Rick als ze erachter komen wat er gaat gebeuren.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tyreese was het sowieso niet, toen de Governor hem vroeg waar hij de benzine vandaan had reageerde hij verbaasd, toen wist de Governor meteen al dat Tyreese er niks mee te maken had.
Noem het wat je wilt. Ik vond de aflevering van vorige week in ieder geval een behoorlijke zijtak en niet essentieel voor het verhaal (de uitkomst is immers bekend, we werken niet een heel seizoen naar een wapenstilstand) maar die was goed te doen omdat de aflevering zelf gewoon goed in beeld gebracht was.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zijn al twee weken op rij geen fillers...
Die andere dude begon met vechten bij de walkerspit.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:42 schreef psychedelicate het volgende:
> stierneger klaagt over dat het ziek en onmenselijk is om mensen aan walkers te voeren
> hangt halve minuut later zelf die dude boven de container met walkers
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:19 schreef andreas612 het volgende:
weer een kutaflevering
ben begonnen met 'the wire'... daar zitten tenminste wél negers in die wat kunnen..
Huh, omdat je de uitkomst al weet is het een zijtak? Komt het daar nou op neer? De belangrijkste verhaallijn van dit seizoen is "Woodbury vs. The Prison" en daar hoort zo'n meeting tussen Rick en de Governor volledig bij.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Noem het wat je wilt. Ik vond de aflevering van vorige week in ieder geval een behoorlijke zijtak en niet essentieel voor het verhaal (de uitkomst is immers bekend, we werken niet een heel seizoen naar een wapenstilstand) maar die was goed te doen omdat de aflevering zelf gewoon goed in beeld gebracht was.
Dan moet je niet je geluk gaan pushen en weer maar 1 schaakstuk verzetten. Andrea rebelleert tegen de Governor en hij gooit haar op de martelbank. Meer was het eigenlijk niet.
Maar ieder z'n ding. Er zaten betere stukken tussen maar bovenal begint die Gov wat op een karikatuur van zichzelf te lijken en dat vind ik wat lomp en goedkoop.
In het Supernatural topic worden filler afleveringen regelmatig als positief beschouwd. Filler zegt meer over de rol van de aflevering binnen het seizoen dan over de kwaliteit. Al is het vaak wel zo dat als de rode draad heel erg spannend is dat fillers als onderbreking, en dus als vervelend, worden beschouwd.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik kom het eigenlijk nooit in positieve zin tegen, want dan wordt het gewoon als "goed" of iets dergelijks bestempeld.
Net zoals dat bij een CD review tracks als "filler" worden bestempeld, dat zijn meestal niet de beste nummers van een album..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |