Dit ja. Lekker boeiend wie de raket afschoot. Er is een baby door overleden, misselijk zat..quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat mij betreft is zo'n foto ook geen aanklacht tegen Israel, maar tegen het eeuwigdurende conflict van Israel vs de Palestijnen.
Daar verandert deze foto niks aan. Dit betekent niet dat Israël nooit kinderen heeft gedood.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:10 schreef truthortruth het volgende:
Ja, dat is lekker makkelijk zeggen nu. 'Het maakt niet uit door wie". Ik kan me de enorme hetze en jodenhatende uitlatingen nog wel herinneren door deze foto.
Deze foto werd nogal gebruikt in het conflict, misbruikt dus.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar verandert deze foto niks aan. Dit betekent niet dat Israël nooit kinderen heeft gedood.
Dit is niet de enige foto die werd gebruikt. Maar de ophef in het algemeen ging niet enkel om deze baby, maar om het hele conflict, snap dat nou.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Deze foto werd nogal gebruikt in het conflict, misbruikt dus.
Deze foto werd gebruikt om een hetze te creeren, snap dat nouquote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dit is niet de enige foto die werd gebruikt. Maar de ophef in het algemeen ging niet enkel om deze baby, maar om het hele conflict, snap dat nou.
Dus zonder deze foto was er niks aan de hand? Want behalve deze baby zijn er nog +-160 Palestijnen omgekomen. Dat ze nu niet weten wie de raket afschoot maakt geen ruk uit.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Deze foto werd gebruikt om een hetze te creeren, snap dat nou
Het maakt zeker uit, zo creëer je een vals beeld van de werkelijkheidquote:Op maandag 11 maart 2013 19:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus zonder deze foto was er niks aan de hand? Want behalve deze baby zijn er nog +-160 Palestijnen omgekomen. Dat ze nu niet weten wie de raket afschoot maakt geen ruk uit.
Ja en hoe, het kostte die Palestijnen maar liefst 160 extra doden tegen 0, lol_wereldquote:Op maandag 11 maart 2013 19:14 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Deze foto werd nogal gebruikt in het conflict, misbruikt dus.
Ah want er was nog niks aan de hand bedoel je? :Lquote:Op maandag 11 maart 2013 19:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Deze foto werd gebruikt om een hetze te creeren, snap dat nou
Het bericht gaat toch om deze foto. Niet over het conflict maar over het misbruik van deze foto.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dus zonder deze foto was er niks aan de hand? Want behalve deze baby zijn er nog +-160 Palestijnen omgekomen. Dat ze nu niet weten wie de raket afschoot maakt geen ruk uit.
Je hebt gelijk, het is niet creeren maar verder opstoken.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah want er was nog niks aan de hand bedoel je? :L
Een foto?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:44 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is niet creeren maar verder opstoken.
Je bent imo wel erg naief als je denk dat het tegenovergestelde ook niet gebeurtquote:Op maandag 11 maart 2013 19:10 schreef truthortruth het volgende:
Ja, dat is lekker makkelijk zeggen nu. 'Het maakt niet uit door wie". Ik kan me de enorme hetze en jodenhatende uitlatingen nog wel herinneren door deze foto.
Eigenlijk is Hamas de schuldige, als die geen raketten afvuren moest Israël niet ingrijpenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je bent imo wel erg naief als je denk dat het tegenovergestelde ook niet gebeurt
Beredeneer eens een paar stappen terug (of verder, mag ook).quote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef miera het volgende:
[..]
Eigenlijk is Hamas de schuldige, als die geen raketten afvuren moest Israël niet ingrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |