Interessante link Perr! Ik heb vooral naar nederland gekeken, maar wat me daar opvalt, is dat de meerderheid van de lijntjes die omhoog gaan (dus wat meer impact heeft dan 20 jaar geleden) verschillende soorten kanker zijn.. Best raar idee. Dus in de afgelopen 20 jaar is er iets veranderd waardoor we statistisch meer kanker krijgen of hebben. Of het is beter meetbaar.. Lastig om erachter te komen wat die toename veroorzaakt.. Je zou zeggen dat voeding een grote rol speelt. Ik had juist het gevoel dat mensen nu gemiddeld gezien gezonder aten dan 20 jaar geleden.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:58 schreef Perruche het volgende:
Vette website:
http://www.guardian.co.uk(...)orld-data-visualised
Per ongeveer 1 januari 2011 is het niet meer gratis.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef MarMar het volgende:
Gehuurd? Kan je ze niet meer lenen tegenwoordig? En omruilen kan vast weliig voorzichtig met je polsen anders zit je daar ook nog mee straks.
Ik heb inderdaad het idee dat ik er wel sterk van word. Nog een poosje zo doorhobbelen en ik verander in een Pippi Langkous. Paard optillen enzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef the85mc het volgende:
Ik kreeg van veel kruklopen last van de botten waar je duim aan je hand vast zit. Dat bot dat vanaf je pols naar je duim loopt zeg maar. Kruklopen is wel goed voor je triceps, dat dan weer wel
Roodvonk? Het heerst.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Kaarsjes aan, kachel hoog, sfeerverlichting... kortom het is kerstsfeer in huize Uniek
Vakantie
Snotneus, zere keel, tintelende lippen, rillerig.. Hmmmmmmmmmmmm
Maar over 36 uur is het 22 graden warmer
Heb jurkje gekocht bij action, leuk ding
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Die derde was dus weer een quote/edit-faal.![]()
Ik heb er drie thuis zitten. Met roodvonk. Dacht zelf aan een gewone verkoudheid, maar dat was het dus niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Roodvonk?? Nah, zal wel niet
Ben mijn keel aan het ontsmetten met een lekkere cola-berenburg.
Ja hoor!quote:
Onderzoeken uit het VK en Italië wijzen vooral naar de verhoogde suikerinname door frisdranken als oorzaak van overgewicht.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat er nu wel meer bagger geproduceerd en verkocht wordt dan 20 jaar geleden MC.. Ik weet in elk geval zeker dat obesitas veel meer voorkomt, dat linkt zeker al aan ongezonder eten en minder bewegen ergo een slechtere gezondheid. Diabetes komt daardoor ook veel meer voor en van bijvoorbeeld alvleesklierkanker weet ik dan weer dat het gelinkt wordt aan diabetes; oftewel, dat je er dan veel gevoeliger voor bent.
Het zou wel interessant zijn om te weten welke kankervormen het omgaat en waardoor die pieken inderdaad..
Mjah, eten en of drinken danquote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Onderzoeken uit het VK en Italië wijzen vooral naar de verhoogde suikerinname door frisdranken als oorzaak van overgewicht.
Dank voor de tip! Heb er inmiddels een paar gevonden en ben er al mee bezig.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:08 schreef An24 het volgende:
Op youtube vond ik pols-opwarm-oefeningen voor turners. Dat hielp.
Als je genoeg Duvel drinkt dan vergeet je dat je extra kcal drinkt.. komt er dan ook niet aanquote:Op maandag 11 maart 2013 20:27 schreef minilot het volgende:
Lijstje was bij nader inzien niet definief, want toch nog een flesje Duvel straks.
Nog zo'n 140 kcals erbij dus? Even geen zin om het op te zoeken.
En met krukken lopen wordt er vast ook dolle pret van!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je genoeg Duvel drinkt dan vergeet je dat je extra kcal drinkt.. komt er dan ook niet aan
Goed ideequote:Op maandag 11 maart 2013 20:41 schreef minilot het volgende:
[..]
En met krukken lopen wordt er vast ook dolle pret van!Ik zet er meteen nog een paar koud.
Fijn!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de tip! Heb er inmiddels een paar gevonden en ben er al mee bezig.
Sigme!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:52 schreef sigme het volgende:
Ja hoi. Ik ben er weer. Het was mooi, de mensen waren aardig en gastvrij, het weer lekker en de auto total loss. We overwegen een landrover.
Minilot op krukken? Watwatwat?
Uniekhoorn lost me af in het betere weer zie ik, geniet ervan, mede namens mij!
Nog wat belangrijks gebeurd afgelopen drie weken?
quote:uniekhoorn
Sigme!
Kunnen wij ergens teruglezen hoe jullie het hebben gehad afgelopen 3 week?? Ben zo nieuwsgierig
De auto kreeg 150 kilometer voordat we thuis waren een hartaanval. Eerst een tia (de multiriem en een poelie eraf), daarna een dodelijk infarct (distributieriem). Mijn vader heeft ons naar huis gesleept. Door sneeuw en koude. Weten jullie dat het op 1 dagreis rijden 20 graden is?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:59 schreef Phaidra het volgende:
Wat is er gebeurd met de auto sigme? En zelf nog heel? Welkom thuis in de tweede winter van 2013!
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:52 schreef sigme het volgende:
Ja hoi. Ik ben er weer. Het was mooi, de mensen waren aardig en gastvrij, het weer lekker en de auto total loss. We overwegen een landrover.
Minilot op krukken? Watwatwat?
Uniekhoorn lost me af in het betere weer zie ik, geniet ervan, mede namens mij!
Nog wat belangrijks gebeurd afgelopen drie weken?
^^ !quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef MarMar het volgende:
Hadie Sig, het was hier heel even lente, hier zijn wel krokusjes, maar nu ondergesneeuwd heel zielig, en gecondoleerd met de auto!
1 1/2 dagquote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef MarMar het volgende:
Hadie Sig, het was hier heel even lente, hier zijn wel krokusjes, maar nu ondergesneeuwd heel zielig, en gecondoleerd met de auto!
Misschien dat mensen minder doodgaan aan "andere ziekten" zeg maar en men nu oud genoeg wordt / lang genoeg leeft om aan kanker dood te gaan... althans, zoiets heb ik eens gelezen.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:00 schreef the85mc het volgende:
[..]
Interessante link Perr! Ik heb vooral naar nederland gekeken, maar wat me daar opvalt, is dat de meerderheid van de lijntjes die omhoog gaan (dus wat meer impact heeft dan 20 jaar geleden) verschillende soorten kanker zijn.. Best raar idee. Dus in de afgelopen 20 jaar is er iets veranderd waardoor we statistisch meer kanker krijgen of hebben. Of het is beter meetbaar.. Lastig om erachter te komen wat die toename veroorzaakt.. Je zou zeggen dat voeding een grote rol speelt. Ik had juist het gevoel dat mensen nu gemiddeld gezien gezonder aten dan 20 jaar geleden.
Maar goed, interessant om dit soort trends eens te zien.
Dat speelt vast ook een rol, maar de levensverwachting is toch niet heel drastisch veranderd de afgelopen 20 jaar? Of vergis ik me daarin?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien dat mensen minder doodgaan aan "andere ziekten" zeg maar en men nu oud genoeg wordt / lang genoeg leeft om aan kanker dood te gaan... althans, zoiets heb ik eens gelezen.
Klopt. Wellicht zijn andere ziektes beter te genezen waardoor we daar niet meer aan doodgaan. Ik weet het ook nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat speelt vast ook een rol, maar de levensverwachting is toch niet heel drastisch veranderd de afgelopen 20 jaar? Of vergis ik me daarin?
Als mensen niet ergens anders aan dood gaan voor de tijd, krijgen ze vroeg of laat allemaal kanker idd.. al moeten sommigen daar dan 150 voor worden en halen ze dat nooit
Cheater!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef Perruche het volgende:
WB sigme! klinkt als een avontuurtje met je auto. Ben benieuwd naar een verslag als je dat gaat doen!
Eindstand:
O: bircher muesli
T: cappuccino, peer
L: wit broodje forel, salade met gekookt ei, komkommer, olijf, dressing, croutons
T: 3 paaseieren, 4 paranoten ( livin on the edge!!), 150 gr tomaten
B: 40 min fietsen
D: couscous, pompoen, feta, tomaat
T: klein bakje yoghurt met hagelslag (), 2 el pindakaas
Poeziequote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Je weet toch, uniekje, virtueel leef ik op fok, niet in faceboeken ofzo, en mijn eerste teken van leven was die post van daarnet. Verslag uitwerken - en de foto's zelfs eerst eens zelf bekijkenmoet nog. Afgelopen dagen voor zover op internet doorgebracht heb ik besteed aan emigratieplannen en uitzoeken van nieuwe nieuwe dan wel oude nieuwe auto's.
Maar ik heb gister een schaap tussen de poten begrabbeld en er komen wel lammetjes. Insh' Allah.
quote:Op maandag 11 maart 2013 22:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sigme, welkom terugBen ook benieuwd naar een verslag!
Def. lijstje:
O: omelet
L: broodje met ham, broodje met worst, melk
T: koekje bij een vriendin op bezoek
D: veel (verse) boontjes, aardappeltjes, kipfilet
T: yoghurt
T: rozijntjes
Oh! Vergeten op te schrijven. Heb nog een appeltje gehad. Wel maar 1 stuk fruit dus.quote:
door de zwangerschap?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge, ik lust nog steeds geen koffie meer.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:53 schreef _aurum_ het volgende:
En ik doe zojuist een LoveliMet bonuspunten want koffie op kleding en bureaustoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik heb 'm voor je gespoilert!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:56 schreef Perruche het volgende:
Viz mijn blackberry kan je plaatje niet aan!
ehm, in mijn salade? En bij mijn avondeten? En bij mij na de sportmaaltijd?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:54 schreef Perruche het volgende:
Aurum! Waar is je groenvoer?
Ik kan geen planning want onderweg en niets bij me.
Mailadres wel goed gespeld, plusje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
Pijnlijk dagje CV's lezenmanman hoe kun je nu een mail plus CV sturen bol van de spelfouten
quote:
Die delete je dan toch direct?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
Pijnlijk dagje CV's lezenmanman hoe kun je nu een mail plus CV sturen bol van de spelfouten
Nee, die beantwoord je en gooi je in een mapje afgewezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die delete je dan toch direct?
Maar, als je dan een web based mail programma gebruikt zoals Gmail, dan moet je het nog steeds copy pasten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]dat zijn bij mij maar drie letters, een @ en de bedrijfsnaam.
Plus dat de meeste website dat zelf linken.
Geachte ***,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee, die beantwoord je en gooi je in een mapje afgewezen
Is dat net zoiets als POP?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:31 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij kun je gmail ook instellen als je "mailto" applicatieMoet je wel chrome gebruiken dacht ik...
POP is dat je je gmail in outlook kunt gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Geachte ***,
Wegens gebrekkige spelling bent u bij dezen afgewezen.
Met vriendelijke groeten, Ml-etje
Oi! Dat rijdt wat lastig ja. Maar gelukkig geen ongelukken, dat is een hele geruststelling.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Je weet toch, uniekje, virtueel leef ik op fok, niet in faceboeken ofzo, en mijn eerste teken van leven was die post van daarnet. Verslag uitwerken - en de foto's zelfs eerst eens zelf bekijkenmoet nog. Afgelopen dagen voor zover op internet doorgebracht heb ik besteed aan emigratieplannen en uitzoeken van nieuwe nieuwe dan wel oude nieuwe auto's.
[..]
De auto kreeg 150 kilometer voordat we thuis waren een hartaanval. Eerst een tia (de multiriem en een poelie eraf), daarna een dodelijk infarct (distributieriem). Mijn vader heeft ons naar huis gesleept. Door sneeuw en koude. Weten jullie dat het op 1 dagreis rijden 20 graden is?
Ik had lammetjes en krokusjes gewenst, thuis. Beide zijn er nog niet.
Maar ik heb gister een schaap tussen de poten begrabbeld en er komen wel lammetjes. Insh' Allah.
Na het uitgebreid loven en prijzen van onze auto totdat het ding halverwege de lofzang in stukken uiteenviel gooi ik Deo volente en ijs en weder en allah d'r maar voor de zekerheid achterna.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Positief geluidje: voor het eerst in 2,5e week de hele nacht doorgeslapen. Ik werd pas om zes uur wakker vanochtend..
Hoop dat doorslapen snel weer een gewoonte mag worden, lijkt me slopend dit!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]ik zou ook zo graag. Doorslapen is hier al zeker een maand of 5 niet aan de orde.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Phaidra, je moet proberen wat wij geprobeerd hebben. stofzuiger bij die baby in de kamer, en zodra de baby maar geluid maakt, stofzuiger aan. Leert ie het vanzelf wel af!
Wat fijn!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:58 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, wij gaan misschien verhuizen, naar een flink groter appartement, dat ook nog goedkoper is!
Ik ben helemaal opgewonden erover! Dat zou ruimte betekenen, ideaal!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:
Phaidra, je moet proberen wat wij geprobeerd hebben. stofzuiger bij die baby in de kamer, en zodra de baby maar geluid maakt, stofzuiger aan. Leert ie het vanzelf wel af!
we doen het nog steeds, elke avond. Vannacht begon ze weer om 5 uur te miauwen...maar, na de stofzuiger was ze stil. Ze vond me vanmorgen alleen niet zo lief, geloof ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]Hielp het bij de kat?
Li, het went tot op zekere hoogte. Het ging wat beter, maar sinds hij ziek is geweest is het weer drama.
Sommige dingen worden onrijp aangeleverd en met hulp van gassen gerijpt (bananen), spul wat minder lang houdbaar is wordt ingevlogen. Durf niet met zekerheid te zeggen dat bessen worden ingevlogen, maar het lijkt me plausibel. Sperzibonen komen ook door de lucht, uit Egypte of Ethiopie. Nog even (als de sneeuw weg isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:24 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Zeurende katten kunnen echt irritant zijn ja. Meestal als ie te veel zeurt dan mag ie van mij lekker buiten spelen![]()
Ik vroeg me net af: ik at net wat besjes als tussendoortje. Die komen uit chili blijkbaar. Nu vraag ik me af: hoe vers zijn die dingen nog? Ze zijn hier waarschijnlijk per schip vliegtuig naar toe gebracht. Vers of ingevroren? Ik koop ze als vers maar of dat echt zo is..
Ja echt per vliegtuig? Dan snap ik wel beter waarom bessen in de winter een stuk duurder zijn.quote:
Erg he. Ik verbaas me er ook steeds weer overquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
Nou, vorige week kocht ik toevallig op de markt bakjes met bosbessen voor een euro per bakje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja echt per vliegtuig? Dan snap ik wel beter waarom bessen in de winter een stuk duurder zijn.
Pfff lijkt me echt heel zwaar...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]Hielp het bij de kat?
Li, het went tot op zekere hoogte. Het ging wat beter, maar sinds hij ziek is geweest is het weer drama.
Krijg je volume in je haar van bessenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou, vorige week kocht ik toevallig op de markt bakjes met bosbessen voor een euro per bakje.
Which reminds me dat Loveli nog even tegen de kapster moet zeggen dat ik nu wel een soort van volume in mijn haar heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Murning![]()
Eindelijk meer rust in de donder, dus nog effe nieuwe desigual dingetjes showenDat jurkje is leuk!! Die libelles zijn echt apartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Surf 'n turfquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef Skoap het volgende:
haha het reactie veld was even weg uit de layout
Lijstje
O: 250ml volle kwark
T: blokje pure chocolade
T: koffie verkeerd
L: kip curry (koud) + kikkererwten
T: babybel, rauwkost salade
D: uit eten bij Red Amsterdam voor mijn man zijn dochter haar verjaardag.
(Die hebben "alleen" Kreeft en Tournedos)
Oeeeeh veel plezier!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Koffer binnen een kwartier gepaktZin in
Oeh waarheen? ^^quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef _aurum_ het volgende:
Veel plezier Uniek! Ik mag over minder dan 2 maanden weer
Ze lijkt ook zo lief he, maar ondertussen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oeeeeh veel plezier!![]()
Efficiënte eenhoorn jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier alvast gewenst uniekske!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
we hebben nu 41 m2. Dat is echt te klein. Dit zou een drie kamer appartement zijn, dus met plaats voor een studeerkamer. Maar eens kijken of het wat wordt.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ze lijkt ook zo lief he, maar ondertussen...Heu die film heb ik toevallig afgelopen zaterdag gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier alvast gewenst uniekske!![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
[..]
Ze lijkt ook zo lief he, maar ondertussen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier alvast gewenst uniekske!Ja doei.
[..]
Ze lijkt ook zo lief he, maar ondertussen...Cool!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier alvast gewenst uniekske!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ik had de aandachtsspanne van een amoebe. Alles waarbij ik me goed moest concentreren lukte amper, omdat ik continu met mn been hoog moest zitten en daardoor weer last van mn heup kreeg (oude wandelblessure) en gewoon nooit lekker zat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef minilot het volgende:
Wie van jullie nog meer in het gips heeft gezeten: klinkt dit bekend? -> Ik had me voorgenomen om deze periode te gebruiken om een hele berg achterstallige boeken te lezen en goede films te bekijken, maar in plaats daarvan zit ik vooral onderuitgezakt (en licht gefrustreerd) naar 24Kitchen te loeren en onzinnig te gamen op een Wii-emulator.![]()
Ha, herkenbaar! Ik neem me al dagen voor om even wat van mijn werk thuis op te pakken, maar ik kan me er niet toe zetten omdat ik steeds gehinderd wordt door intern gemekker á la 'meeeeeh, mijn been doet pijn' / 'meeeeeeeeh, mijn knie is stijf' / 'meeeeeh, mijn kont raakt beurs van het zitten'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik had de aandachtsspanne van een amoebe. Alles waarbij ik me goed moest concentreren lukte amper, omdat ik continu met mn been hoog moest zitten en daardoor weer last van mn heup kreeg (oude wandelblessure) en gewoon nooit lekker zat.
Da's wel erg weinig inderdaadquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we hebben nu 41 m2. Dat is echt te klein. Dit zou een drie kamer appartement zijn, dus met plaats voor een studeerkamer. Maar eens kijken of het wat wordt.
Ik denk dat dat sowieso steeds opnieuw moet, omdat je andere cellen in de formule moet hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
heeft er iemand verstand van excel? Ik wil iets opzetten, en waarschijnlijk is het heel simpel, maar het lukt me niet.
In column A heb ik de namen van groepen. In column B heb ik getallen, en in column C wil ik moving averages van die getallen per 6 observaties. Ik weet hoe ik dat met de hand moet doen, maar dan moet ik na elke groep het opnieuw invoeren. Kan ik dit makkelijk met een formule doen?
Dus ik wil dat de moving average bij elke groep weer opnieuw begint.
Gewoon de goede maat kopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef meisjetochhh het volgende:
Ahh ik moet echt afslanken want ik wil supergraag in deze bikini passen hihi http://www.fringed.nl/fri(...)-bikini-normaal.html dus hartstikke fijn zo'n eetpatroon hihi. En ik heb echt nu al superveel zin in lekker warm weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-03-2013 14:56:59 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh dat is balen! Blij dat ik niet had.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
@aurum: jep door de zwangerschap. Ik vind koffie Echt Heel Vies sinds ik zwanger ben.
Nou ik had zoiets bedacht voor mijn zwangerschapsverlof. Is ook echt helemaal niks van terecht gekomen. Was erg moe en had vaak nergens zin in. Dus zat ook een beetje nutteloos op de bank tv te starenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:25 schreef minilot het volgende:
Wie van jullie nog meer in het gips heeft gezeten: klinkt dit bekend? -> Ik had me voorgenomen om deze periode te gebruiken om een hele berg achterstallige boeken te lezen en goede films te bekijken, maar in plaats daarvan zit ik vooral onderuitgezakt (en licht gefrustreerd) naar 24Kitchen te loeren en onzinnig te gamen op een Wii-emulator.![]()
Nee dat is sowieso niet waar, excel heeft daar hele slimme oplossingen voor bedacht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso steeds opnieuw moet, omdat je andere cellen in de formule moet hebben.
Kan ook gewoon met slepen denk ik?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:07 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nee dat is sowieso niet waar, excel heeft daar hele slimme oplossingen voor bedacht.
@Jagar, zal even aan mijn man vragen, die heeft de meest ingewikkelde rapportages in excel ontwikkeld.
Kan je met dit antwoord iets: gebruik de array operator ={} (ctrl+shift+enter aan het einde)
Ja, dat doe ik nu. Maar, ik heb 70 groepen over 4000 observaties, en moet dit voor 4 variabelen doen, dus het is nogal wat werk...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met slepen denk ik?
Als dit het is:
GROEP - WAARDES - MAVG
A - w1 -
- w2 -
- w3 -
- w4 -
- w5 -
- w6 - MAVG(w1:w6)
Dan maak je er 2 en dan met de selectie van die 2 in kolom C (MAVG) sleep je hem onderuit naar de hoeveelheid dat je wilt hebben.
Nou het kan in 1x. Maar ja hoe leg je zoiets uitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Het aantal waarden zijn per groep ook variabel?
Anders is het inderdaad gewoon heel veel slepen
jup, de waarden zijn per groep variabel. Helaas. Ik ben veel aan het slepen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef V1z0R het volgende:
Het aantal waarden zijn per groep ook variabel?
Anders is het inderdaad gewoon heel veel slepen
Ik baal er alleen van als ik duf ben en nog iets moet. Maar dan neem ik een glaasje gewone cola. Ik drink nu meestal cola zero decaf. Schijnt een soort autoprotect van je lijf te zijn omdat cafeïne niet zo goed is tijdens de zwangerschap. Ik hoop wel dat ik het na de bevalling wel weer lustquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:04 schreef Skoap het volgende:
[..]
Oh dat is balen! Blij dat ik niet had.
Had wel andere dingen die ik inderdaad opeens ook niet meer lekker vond.
Het blijft raar wat zo'n zwangerschap allemaal met je doet
Poehquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jup, de waarden zijn per groep variabel. Helaas. Ik ben veel aan het slepen!
Tnx, hoop het ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:35 schreef Skoap het volgende:
[..]
Pfff lijkt me echt heel zwaar...
Luc slaapt hier sinds dag 1 's nachts door. Heb nu 2x een nacht gehad dat er wat was en dat vond ik al vermoeiend. Hoop echt dat jullie uk snel door gaat slapen
Klopt ja, ik weet nog dat ik (witte) wijn echt gigantisch vond stinken en daardoor voelde ik (gelukkig) ook helemaal de behoefte niet meer om het te drinken. Terwijl ik echt een witte wijn fan benquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik baal er alleen van als ik duf ben en nog iets moet. Maar dan neem ik een glaasje gewone cola. Ik drink nu meestal cola zero decaf. Schijnt een soort autoprotect van je lijf te zijn omdat cafeïne niet zo goed is tijdens de zwangerschap. Ik hoop wel dat ik het na de bevalling wel weer lust.
Iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:54 schreef Jagärtrut het volgende:
koffie...Net een kopje gehaald.![]()
Heb het voor elkaar met de variabels, trouwens. Bedankt allemaal!Slankies zijn lief!
Ik had ook kaarten, maar heb ze terug gegeven. Niet fit genoeg.quote:
Ben jij overal zo soepel in je gewrichten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kon niet langer binnenzitten snotteren, dus ben maar buiten gaan snotteren![]()
Heb 9km door de bagger heen gebaggerd:
[ afbeelding ]
Was echt lekker
Je balletposequote:
is dit al soepel dan? Hm maar mijn enkels zijn ook wel wat hypermobiel volgens mijn vorige fysioquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:09 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ben jij overal zo soepel in je gewrichten?
Haha, dat zijn vrouwen over het algemeen meer dan mannen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
is dit al soepel dan? Hm maar mijn enkels zijn ook wel wat hypermobiel volgens mijn vorige fysioOverigens zijn bijvoorbeeld mijn heupen weer gigantisch stijf, raar eigenlijk.
fatal attractionquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mind blown.
Is géén lief/romantisch lied, maar sinister & creepy
Ik kan de andere kant opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
Oh! Dat valt nog wel mee, ze kunnen nog verder, sta dan nog net niet met m'n voeten de andere kant opmaar was de manier om ook de blubber op de achterkant van m'n benen te laten zien
Ik mis vooral groente en fruit. Sla is geen groentequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijne vakantie Uniek! En klinkt als een lekker rondje rennen motorbloempje!
Mijn lijstje v vandaag:
O: 2 spelt bth met tonijnsalade
T: pruim en sla (200gr)
L: 1 spelt bth met tonijnsalade
T: 1 spelt bth met pindakaas met stukjes noot
S: uur kickfun
T: 1 spelt bth met pindakaas, snelle jelle
S: 45min vetverbranding fietsen
T: zacht wit bolletje met plakje ham en plakje kaas
S: uur zumba
D: 4 spelt bth met tonijnsalade
Beetje veel brood, dus. Baalde beetje van het witte bolletje, maar had het idee dat ik nog wat eten nodig had voor zumba en had mn speltbth en snelle jelle al op, en dit was het enige wat ik op de sportschool zo snel kon halen. Volgende keer weer gewoon warm lunchen op dinsdag, maar lukte vandaag niet. Volgens voedingscentrum wel goede hoeveelheden koolhydraten/eiwit/vet/vezels binnen gekregen en 2000kcal. Dus wat dat betreft wel tevreden
^^quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:31 schreef loveli het volgende:
Toffe vakantie voor een inmiddels gelande uniek
...rokjes!quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:35 schreef Perruche het volgende:
Loveli; tof weer?? In januari ja, maar het is Maart... Ik wil lammetjes en krokussen en en en!!
Ik had de lift genomenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:20 schreef the85mc het volgende:
Best aardig lijstje vlindertje. Als ik iets zou veranderen zou ik nog wat meer fruit nemen ipv een snelle jelle.
Misschien zou iets meer eiwit geen kwaad kunnen denk ik (afhankelijk van hoeveel tonijn er in die salade zit).
Ik heb mijn krachttraining weer gehad. TV was kapot aan het gaan. En de aanmoedigende tikken werden steeds harder om em aan de gang te houden. Uiteindelijk zo hard dat ik bang was dat ik met mijn hand in de tv zou eindigen
Dus andere van MP geregeld, eerst 2 trappen af, thuis 6 trappen op. En dat met een 82cm breedbeeld. Toch nog best zwaar apparaat..
Dus: iemand nog belang bij een tv waarvan de onderste helft van het scherm nog perfect werkt?![]()
we hebben communale wasmachines, dus als je op tijd bent heb je er zelfs 8 tot je beschikking. Vanmorgen had ik aan 4 genoeg...quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:47 schreef V1z0R het volgende:
4 ladingen? Heb jij 2 wasmachines
[..]
Ik had de lift genomen
Rot-, kut-, konijntjes fietsende scholierenHad niet moeten remmen met z'n rotkop....
Oh zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we hebben communale wasmachines, dus als je op tijd bent heb je er zelfs 8 tot je beschikking. Vanmorgen had ik aan 4 genoeg...
Handig!quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
we hebben communale wasmachines, dus als je op tijd bent heb je er zelfs 8 tot je beschikking. Vanmorgen had ik aan 4 genoeg...
Oh, daar zou ik echt schijt aan hebben, zoveel lawaai maakt dat nou ook weer niet (maar mijn wasmachine staat niet tegen een muur die direct contact heeft met de buren).quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oh zoik dacht al, die's vriendelijk voor de buren om rond 6u al te gaan lopen wassen
tis niet zo handig als je niet om 7 uur opstaat om te wassen. De rest van de dag kan het er echt druk zijn, dan moet je wachten om te kunnen wassen. Waar we misschien straks gaan wonen kun je intekenen, electronisch. Dat lijkt me het allerbeste systeem!quote:
Zo'n communale is waarschijnlijk ook in de kelder of op de begane grond...quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik echt schijt aan hebben, zoveel lawaai maakt dat nou ook weer niet (maar mijn wasmachine staat niet tegen een muur die direct contact heeft met de buren).
Mijn buren hadden een klusprojectje de afgelopen paar maanden en die klusten vooral 's avonds vanaf 8 uur en in de weekenden. En ze stofzuigen ook altijd rond tien uur 's avonds. Niet echt last van, maar dan houd ik ook niet speciaal rekening met ze.
Ik dacht ook al! Honderd boterhammen met tonijnsalade, maar waar zijn de groenten en waar is het fruit?! Dan kun je qua kcals/vet/koolhydratem/eiwitten volgens het Voedingscentrum wel goed zitten, maar wat betreft de pitamientjes red je het dan niet. Vlindermeisje: vandaag een beetje extra groente!quote:
Ik ben er redelijk van overtuigd dat je daar op dit moment nog de enige in bent.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:30 schreef loveli het volgende:
Tof weer. Eigenlijk een dag te vroeg, wat mij betreft blijft het nog een week of wat snerpend koud en wit.
Dat zouden meer mensen moeten doen!quote:
Sterkte!!quote:B: Buiten op krukken! In de sneeuw. Ik duim dat ik niet nóg een keer onderuit ga.
Ik heb eens een poosje (een week of twee, toen was ik het beuquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen!
[..]
Sterkte!!
Ja verdorie, jij post dit terwijl Rudolph net op 24Kitchen paddestoelenrisotto onder een bladerdeegdakje heeft lopen maken, terwijl ik vanavond niet in de gelegenheid ben om mijn lief met een fles witte wijn en een pak arborio-rijst de keuken in te schoppen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
D: risotto met champignons, gecaramelliseerde rode uien in port en gepocheerde zalm
Heb je nou nog steeds geen barkruk ofzo geregeld voor in de keuken?!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja verdorie, jij post dit terwijl Rudolph net op 24Kitchen paddestoelenrisotto onder een bladerdeegdakje heeft lopen maken, terwijl ik vanavond niet in de gelegenheid ben om mijn lief met een fles witte wijn en een pak arborio-rijst de keuken in te schoppen.![]()
*zucht*
he gatver, dat zou ik echt niet wegkrijgen om 7 uur s morgens. Ik kan dan eigenlijk ook alleen wat zoets verdragen...quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb eens een poosje (een week of twee, toen was ik het beu) ontbeten met grote, goed gevulde salades en daar zie ik nog steeds de voordelen van. Het bevat een hoop vocht, en dat is na een nacht slapen heel lekker en vooral zit je meteen al geramd voor je ADH aan groenten, wát er de rest van de dag ook gebeurt. Reuze handig, en je voelt je al heel vroeg op de dag al meteen zo goed bezig.
Die bitterheid krijg je vaak goed weg met een beetje (wittewijn)azijn en/of citroensap.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik doe de laatste tijd weer salade maken voor de hele week, dan krijg ik elke dag in ieder geval genoeg groente binnenBen echt niet van die grote porties groente bij m'n D als uniek
En ik ben dol op saladesal zou ik de vorige niet snel weer maken
niet heel verkeerd maar beetje bitter...
Heeft nu nog geen zin - ik moet nog met mijn been omhoog. Zodra -ie naar beneden hangt doet het erg zeer en gaat het zwellen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds geen barkruk ofzo geregeld voor in de keuken?!
Ben je bekend met salades-in-een-pot?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik doe de laatste tijd weer salade maken voor de hele week, dan krijg ik elke dag in ieder geval genoeg groente binnenBen echt niet van die grote porties groente bij m'n D als uniek
En ik ben dol op saladesal zou ik de vorige niet snel weer maken
niet heel verkeerd maar beetje bitter...
Wow, lekker!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Heeft nu nog geen zin - ik moet nog met mijn been omhoog. Zodra -ie naar beneden hangt doet het erg zeer en gaat het zwellen.
Komt bij dat mijn lief wél belachelijk lekker kookt en het ook heel leuk vindt, dus ik ga niet onnodig moeilijk doen.
We aten de afgelopen anderhalve week al:
- Pittige rijstsalade met spinazie en gerookte makreel
- Homemade tomaten met chorizo en adobochili
- Broodjes peperige, gestoofde zuurkool met piepkleine braadworstjes en zachte mosterdsaus
- Gegrillde knoflookgarnalen met pasta in gerookte paprika-wodkasaus
Ik voel dat mijn keukenheerschappij een beetje ondermijnd begint te raken..
Ik zie maar driehonderd gram!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Voor vandaag staan er ook weer veel groentjes op het menu!
Zittend op een kruk ging het bij mij redelijk, maar echt uitgebreid koken doe je dan niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Heeft nu nog geen zin - ik moet nog met mijn been omhoog. Zodra -ie naar beneden hangt doet het erg zeer en gaat het zwellen.
Komt bij dat mijn lief wél belachelijk lekker kookt en het ook heel erg leuk vindt, dus ik ga niet onnodig moeilijk doen.
We aten de afgelopen anderhalve week al:
- Pittige rijstsalade met spinazie en gerookte makreel
- Homemade tomatensoep met chorizo en adobochili
- Broodjes peperige, gestoofde zuurkool met piepkleine braadworstjes en zachte mosterdsaus
- Gegrillde knoflookgarnalen met pasta in gerookte paprika-wodkasaus
Ik voel dat mijn keukenheerschappij een beetje ondermijnd begint te raken..
Is eigenlijk eerder 4dagen en dan is het wel opquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:40 schreef the85mc het volgende:
Viz, hoe hou je een salade een week lang lekker en vers? Ik vind gesneden groentes na 1 dag al minder worden.
Mjah, was beetje foute planning en zo. Lag voornamelijk aan de ingrediënten die nog wel goed waren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:41 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die bitterheid krijg je vaak goed weg met een beetje (wittewijn)azijn en/of citroensap.
maar de vraag is wordt het dan ook echt schoon?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:48 schreef loveli het volgende:
Siemens heeft machines met een wasprogramma van 15 minuten!!! Helaas heb ik geen Siemens.
Zou het graag voor je uittesten. Heb nu een Whirlpool met 30 minuten progje, gebruik het vrij vaak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar de vraag is wordt het dan ook echt schoon?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:21 schreef _aurum_ het volgende:
ok, ik zet 'm meestal gewoon 's nachts aan om het 's ochtends op te hangenMijn vaatwasser is geinstalleerd
Ik heb 'm al volgeramd met vaat en hij draait
Op mobiel, anders McD of iets anders met wi-fi in de buurt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef loveli het volgende:
Potverrrr internetstoring net nu ik het nodig heb voor andere dingen dan fok
quote:
In de Scheldestraat zitten wel leuke tentjes!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Amsterdamse slankies, hebben jullie nog leuke lunch suggesties in de buurt van de RAI?
Hier ook zon trouwens. En geen sneeuw.
Als ze thuis was, dan was ik bij Co op de koffie gegaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:44 schreef V1z0R het volgende:
Oh
Scheldestraat, is dat niet bij Co in de buurt? Komt me bekend voor namelijk. Ja dus
Ik heb een programma op mijn wasmachine die doet er 20 minuten over. Het is dan wel echt schoon.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar de vraag is wordt het dan ook echt schoon?
Ik ook. verschrikkelijk.quote:
volgens mij ben jij mijn brothersister from another motherquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik ook. verschrikkelijk.
Maar ik heb eigenlijk een hekel aan alles wat met huishouden te maken heeft
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij ben jij mijn brothersister from another mother
Goed dat je het er even bij zegtquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:02 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik heb een programma op mijn wasmachine die doet er 20 minuten over. Het is dan wel echt schoon.
Maar als ik een was heb met poepvlekken van Luc , of echte vet vlekken ofzo, dan kies in niet voor het korte programma.
Hier ook zon, en ik zit ook te dneken een rondje te lopen. Er ligt hier alleen zoooveel ijs dat het niet zo verantwoord is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Zon hierheel veel
zou bijna vanmiddag nog een rondje gaan rennen. Echt geweldig. Maar het is zó koud
(niet dat dat me tegenhoudt om te gaan hardlopen, meer dat ik m'n rust moet nemen)..
Zo maar 's aan de studie als 't ontbijt klaar iszin in!
ik heb zoooo'n hekel aan wasopvouwen..quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef loveli het volgende:
Was opvouwenAlle andere huishoudelijke klusjes
^^quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb zoooo'n hekel aan wasopvouwen..
True, maar ik stofzuig zo'n beetje alles. We hebben vaste punten in de hoeken en onder tafels en stoelen waar zich vooral stof verzamelt. Met mijn systematiek is stof nergens meer veilig, zelfs in het donkerquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap het 's avonds stofzuigen nooit zo goed. Ik vind dat echt veel fijner (voor zover je van fijn kunt spreken in combinatie met stofzuigen) als het licht is. Dan zie je het toch veel beter?
quote:
hehe ja je weet maar nooit of er verwarring gaat ontstaan hequote:
een open kast? krijg je dan ook niet veel stof op je kleren?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook een hekel aan was opvouwen, maar het resultaat is wel altijd mooi (ik heb een open kast, dus ja).
Niet dat ik merk. Maak mijn kast ook wel iets vaker schoon dan gemiddeld, denk ik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een open kast? krijg je dan ook niet veel stof op je kleren?
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
True, maar ik stofzuig zo'n beetje alles. We hebben vaste punten in de hoeken en onder tafels en stoelen waar zich vooral stof verzamelt. Met mijn systematiek is stof nergens meer veilig, zelfs in het donker
/Telsell
Ik krijg ook altijd commentaar dat ik zo weinig licht aan heb in huis, dus dat zou er ook wel iets mee te maken kunnen hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
True, maar ik stofzuig zo'n beetje alles. We hebben vaste punten in de hoeken en onder tafels en stoelen waar zich vooral stof verzamelt. Met mijn systematiek is stof nergens meer veilig, zelfs in het donker
/Telsell
Gewoon systematisch banen trekken met de stofzuiger, tot je je hele woonkamer hebt gehad. Snelste methode en geen licht voor nodig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik snap het 's avonds stofzuigen nooit zo goed. Ik vind dat echt veel fijner (voor zover je van fijn kunt spreken in combinatie met stofzuigen) als het licht is. Dan zie je het toch veel beter?
Ah, ik zal het vanmiddag eens proberen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon systematisch banen trekken met de stofzuiger, tot je je hele woonkamer hebt gehad. Snelste methode en geen licht voor nodig.
Ermagherd!!!!!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:31 schreef V1z0R het volgende:
Ev0l ev0l man you!
[..]
Je hebt ook dustbunny handschoenen waarmee je dus kunt afstoffen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |