quote:
ruggestekersquote:
er staar overal nelly furtado etc in de OPquote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
ruggestekers
en nog steeds mij niet in het plaatje doenik weet wel weer waar ik aan toe ben met jullie zeg
Nelly Furtado is goed wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er staar overal nelly furtado etc in de OPhoe kan je dat niet vekracht vinden.
Tevens heb ik dat plaatje niet gemaakt
Nieuwe mensen? Wie waar wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben echt blij met die nieuwe mensen, want dan kan ik nieuwe vrienden maken en voel ik me sociaal.
nelly furtado waar?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er staar overal nelly furtado etc in de OPhoe kan je dat niet vekracht vinden.
Tevens heb ik dat plaatje niet gemaakt
Ah sterkte.quote:
Ken je wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ken haar niet, wil ik ook niet.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en daarom moet ze maar de OP verneuken?
Dat deed Nelly Furtado niet :Squote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en daarom moet ze maar de OP verneuken?
nee srry te koud!!!! binnen playstationnen?quote:
maak dan eens een screenshotje voor me met wat je precies bedoelt, ik zie niks tussen de tekst??quote:
okéquote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee srry te koud!!!! binnen playstationnen?
quote:JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over goede muziek zoals Beyonce, Nelly Furtado en Rihanna, discussiėren over andere muziek, wat in andere topics niet toegestaan is. Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee en stel je voor, iedereen is hier welkom! Wij nodigen je van harte uit, iedereen is welkom en voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze lieve users! NELLY FURTADO IS COOL
watquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over goede muziek zoals Beyonce, Nelly Furtado en Rihanna, discussiėren over andere muziek, wat in andere topics niet toegestaan is. Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee en stel je voor, iedereen is hier welkom! Wij nodigen je van harte uit, iedereen is welkom en voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze lieve users! NELLY FURTADO IS COOL
Was mijn plaatje sorry bietsjquote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
ruggestekers
en nog steeds mij niet in het plaatje doenik weet wel weer waar ik aan toe ben met jullie zeg
neenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef Dientje12 het volgende:
Beach zet in de op.
Dientje is de beste user van fok
Omdat het kan
Dank u
ofcoursequote:
Ik kan dat niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Beach waarom paint je het plaatje dan niet zodat jij er ook in staat
jouw tumblr in de opquote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iedereen verneukt ook altijd die OPMijn naam is eruit gehaald
ik verneuk de OP nooitquote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Iedereen verneukt ook altijd die OPMijn naam is eruit gehaald
Nee gewoon nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Voor 1 topic lang maar want ik weet haters halen weer weg
quote:
ja shit happensquote:
goeden intro van enfiladequote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoogtepunten zijn toch wel one-armed scissor, invalid litter dept, enfilade en cosmonaut
nah daar kijkt niemandquote:Op maandag 11 maart 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
Post je muziek lekker in het muziektopic gvd!!!
Hoi
Ook halloquote:Op maandag 11 maart 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
Hoi
vertel me godverdomme niet wat te doen gvdquote:Op maandag 11 maart 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
Hoi
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:14 schreef Taexon het volgende:
Hoi
quote:JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over goede muziek, discussiėren over andere muziek, wat in andere topics niet toegestaan is. Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee en stel je v
Hier klikt ook niemand op je muziek dus het effect is hetzelfdequote:
Hoiquote:
JAWEL GVD BBY BOY, MOT JE KLAPIES DAN?! WOLLAH!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
vertel me godverdomme niet wat te doen gvd
als je met 4 man in dat topic post waar niemand kijkt of je doet het hier waar niemand een neuk geeft wat is het verschil?quote:
Jullie hebben ook een andere definitie van 'muziek luisteren'quote:Op maandag 11 maart 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
Hoi
Volgens mij erger jij je ook alleen maar aan die muziek maarja
er is hier meer potentieel publiekquote:Op maandag 11 maart 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je met 4 man in dat topic post waar niemand kijkt of je doet het hier waar niemand een neuk geeft wat is het verschil?
nahja ik vind dat hier overal gepraat over mag worden tbhquote:Op maandag 11 maart 2013 17:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jullie hebben ook een andere definitie van 'muziek luisteren'
Doe dat maar in SEX
Maar ergens over praten is wat anders dan gewoon een liedje neergooienquote:Op maandag 11 maart 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
nahja ik vind dat hier overal gepraat over mag worden tbh
dat mag ookquote:Op maandag 11 maart 2013 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar ergens over praten is wat anders dan gewoon een liedje neergooien
Jij dan een ander soort benen denk ikquote:
deze en nee ik zit niet onder de plakquote:Op maandag 11 maart 2013 17:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar ergens over praten is wat anders dan gewoon een liedje neergooien
Haha lolquote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
CRE / Karikaturen
deze man is echt een baas
Suarezquote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
CRE / Karikaturen
deze man is echt een baas
Kom morgen kanaleneiland 10 uurquote:Op maandag 11 maart 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier klikt ook niemand op je muziek dus het effect is hetzelfde
[..]
Hoi![]()
Volgens mij erger jij je ook alleen maar aan die muziek maarja
[..]
JAWEL GVD BBY BOY, MOT JE KLAPIES DAN?! WOLLAH!
Deze soortquote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij dan een ander soort benen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kom morgen kanaleneiland 10 uur
je bent niks
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deze soortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofNummer 2, soberzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Moet jij zeggen met je plotselinge adoratie van netquote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een random opmerking weer
Maar ik mag datquote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je plotselinge adoratie van net
CRE / Karikaturenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een random opmerking weer
terechtquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
NWS / Meisje (16) 90 keer verkracht in weekend
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
dat is een wereldrecord toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
WTFquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dan wordt het tonlijm
Gvd
geweldigquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Al gelezen, misselijkmakend al die mannen verdienen stuk voor stuk de doodstraf imo.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
oh ik wilde even melden dat david bowie op radio 2 en ik weet dat hij daar van houdt dus dat wou ik even melden nou groetjes aan de hont grquote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee je zult het met ons moeten doensorry
ja maar dit is geteld, de rest vast nietquote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je het artikel leest helaas niet.
waarschijnlijk is het niet eens gebeurdquote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zijn jullie voor walgelijke personen ook eigenlijk, dat jullie dat bericht zo 'grappig' vinden en er zo nonchalant over doen.Zieke geesten.
gebeuren wel ergere dingenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zijn jullie voor walgelijke personen ook eigenlijk, dat jullie dat bericht zo 'grappig' vinden en er zo nonchalant over doen.Zieke geesten.
Watquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het niet eens gebeurd
Oh dan moeten we het maar normaal vinden dat dit gebeurd, toppie.quote:
alsof er een ambtenaar bij zat te tellen hoe vaak ze verkracht is, gewoon weer zo'n opgeblazen verhaalquote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gooi jezelf weg jaquote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het niet eens gebeurd
Dit ja, dankje dat je het even zegt, wordt er misselijk vanquote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja mensenhandel bestaat natuurlijk niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
alsof er een ambtenaar bij zat te tellen hoe vaak ze verkracht is, gewoon weer zo'n opgeblazen verhaal
zie ook broodjeaap.nl
NOU enquote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
alsof er een ambtenaar bij zat te tellen hoe vaak ze verkracht is, gewoon weer zo'n opgeblazen verhaal
zie ook broodjeaap.nl
Wacht maar tot een van je naasten of iets vergelijkbaars zoiets meemaakt, dan piep je wel anders.quote:
Dit ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan schakel ik hulp in vanaf mijn kantquote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wacht maar tot een van je naasten of iets vergelijkbaars zoiets meemaakt, dan piep je wel anders.
[..]
Dit ja.
ja het is wel erg jaquote:Op maandag 11 maart 2013 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOU enManmanman. Je mist mn punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms moet je dingen doen om je kinderen en jezelf te laten eten...quote:Op maandag 11 maart 2013 17:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mensenhandel bestaat natuurlijk niet.
De aantallen hoef je niet precies te nemen, maar het feit dat zulke dingen gebeuren is er. Al is dit specifieke feit niet eens gebeurd. Dit soort dingen gebeuren en ik ben er goed stil vanquote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zie ook broodjeaap.nl
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
waarom raakt dit jullie? het kan niet eens waar zijn
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja het is wel erg ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
30x verkracht per dagg? volgens mij is daar geen eens tijd voorquote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren zo te zien.
Alsnog dan is het al gebeurt, en als je het grappig had gevonden had je geen hulp ingeschakeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dan schakel ik hulp in vanaf mijn kant
In principe moet het kunnen toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
30x verkracht per dagg? volgens mij is daar geen eens tijd voor
maak je lekker druk op het viva forum dit forum met name dit topic is om te ouwehoeren en je te vervelen als je niks te doen heb(voor sommige is dit de hele dag)quote:Op maandag 11 maart 2013 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Oh dan moeten we het maar normaal vinden dat dit gebeurd, toppie.
Nou al is het één keer, elke keer is te veel.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Daar is dus wel tijd voor.., een dag heeft 24 uur.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en hoelang doe je over verkrachting(binnendringen van het lichaam)quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daar is dus wel tijd voor.., een dag heeft 24 uur.
OH ja ohja hier kun je alleen maar ouwehoeren ohja xd waar heb ik het ook over xDD gkekke kindjes hier nou grgrgrrg oioiquote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
maak je lekker druk op het viva forum dit forum met name dit topic is om te ouwehoeren en je te vervelen als je niks te doen heb(voor sommige is dit de hele dag)
Niet door dezelfde man dat is onmogelijk.quote:
Inderdaad, het aantal keer doet er niet toe ook al is het misschien opgeblazen het gaat om het feit dat het gebeurt.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
N
[..]
Nou al is het één keer, elke keer is te veel.
jij bent echt raarquote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OH ja ohja hier kun je alleen maar ouwehoeren ohja xd waar heb ik het ook over xDD gkekke kindjes hier nou grgrgrrg oioi
Verkrachting is seks hebben met iemand zonder dat diegene dat wil.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ligt er aan wat ze tot verkrachting regelen maar 90x lijkt me wat opgeblazen
Sorry maar hier ga ik geeneens antwoord op geven.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en hoelang doe je over verkrachting(binnendringen van het lichaam)
nou jij trekt volle zalen inderdaadquote:
ik weet niet hoelang een sex duurtquote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verkrachting is seks hebben met iemand zonder dat diegene dat wil.
90 keer in 72 uur? Moet kunnen...
No shitquote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet door dezelfde man dat is onmogelijk.
Het gaat ook om verschillende mannen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet door dezelfde man dat is onmogelijk.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik weet niet hoelang een sex duurt
ben nog jong
Daar ben je toch ook op het totaal verkeerde topic voor?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou jij trekt volle zalen inderdaad
Wel jammer dat hier ook niet normaal te discussiėren valt dan.
wat.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
90 mannen 1 lekker wijf AANVALLEN
O heb het artikel geeneens gelezen, soms haal je de 3x klaarkomen wel maar bij de laatste keer komt er alleen nog maar water uit en gaat het ook pijn doenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
No shit
Het waren toch ook meerdere mannen.
Hoezo? Er kan hier prima gediscussieerd worden hoor. Je hoeft niet altijd dom te posten.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Daar ben je toch ook op het totaal verkeerde topic voor?
Ik hoop dat jij verkracht woordquote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef ChesterPerry het volgende:
sommige vrouwen horen verkracht te worden
Ik weet niet wat er met je aan de hand is maar vind het knap als jij puur water uit je lul laat komenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
O heb het artikel geeneens gelezen, soms haal je de 3x klaarkomen wel maar bij de laatste keer komt er alleen nog maar water uit en gaat het ook pijn doen
Er valt toch vrij weinig over te discussiėren?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Er kan hier prima gediscussieerd worden hoor. Je hoeft niet altijd dom te posten.
Ja geen idee, zo noemde hij het.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Er valt toch vrij weinig over te discussiėren?
Nou ja weet je nog een paar weken geleden toen ik bij jou thuis was en dat het te vaak was en allesquote:Op maandag 11 maart 2013 17:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Verkrachting is seks hebben met iemand zonder dat diegene dat wil.
90 keer in 72 uur? Moet kunnen...
Daar ben ik het mee eens het gaat hier altijd over sex, games of autisten die fokprofielen met een meisjesicoon proberen te versierenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo? Er kan hier prima gediscussieerd worden hoor. Je hoeft niet altijd dom te posten.
Bijna verkocht.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Van deze groep worden veel mannen bijna als slaven verkocht.
Wut?
door een vrouw of man?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij verkracht woord
Ik doe toch niets?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja geen idee, zo noemde hij het.Reken mij er maar weer op af, whatever.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja weet je nog een paar weken geleden toen ik bij jou thuis was en dat het te vaak was en alles
Kenker dan gewoon op.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens het gaat hier altijd over sex, games of autisten die fokprofielen met een meisjesicoon proberen te versieren
idiootquote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
dat bepaal jij toch niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kenker dan gewoon op.
jij voegt namelijk geen fuck meer toe aan deze slowchat
stone island vriendquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kenker dan gewoon op.
jij voegt namelijk geen fuck meer toe aan deze slowchat
nee, zij bij mij, ze is mn hosselquote:
dat kan snel gaan, vergis je daar niet inquote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en hoelang doe je over verkrachting(binnendringen van het lichaam)
Nee maar ik kom wel uit voor wat ik denk.quote:
wauw manquote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee maar ik kom wel uit voor wat ik denk.
Je loopt te janken dat je deze slowchat niet leuk vind
donder dan gewoon op ik vind jou ook niet leuk namelijk
Ik vind je UI tof trwns.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee maar ik kom wel uit voor wat ik denk.
Je loopt te janken dat je deze slowchat niet leuk vind
donder dan gewoon op ik vind jou ook niet leuk namelijk
Als ik hem was had ik dat gedaan jaquote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik een tr gestuurd
voel me wel erg bedreigd ja, dit is toch niet normaalquote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik doe het wel voor hemquote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Als ik hem was had ik dat gedaan ja
Laat het nou lekker lopen en ga je er niet mee bemoeienquote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pinga.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dankje
Lompehork productions enzo
Jepquote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pinga.Toch? Dat is het broertje van Pingu toktoock?
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Een ban meer of minder interesseert me geen fuck hoor
dat keek ik vroeger altijdddquote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pinga.Toch? Dat is het broertje van Pingu toktoock?
Ga weg met je faggotshitquote:
Heldquote:Op maandag 11 maart 2013 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik nog steeds.
Jan heeft laatst heel veel afleveringen op dvd gebrand voor me![]()
ging meer om de titel wousquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga weg met je faggotshit
luister dit
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Een ban meer of minder interesseert me geen fuck hoor
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik nog steeds.
Jan heeft laatst heel veel afleveringen op dvd gebrand voor me![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zijn die online nog ergens te vinden dan?
Op youtube staan er een hoopquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zijn die online nog ergens te vinden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt grappig als mensen dat zeggen, ofdat er mensen zijn die wel wakker liggen van een banquote:
Ja, ik zou dan echt niet meer kunnen slapen !!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:52 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Echt grappig als mensen dat zeggen, ofdat er mensen zijn die wel wakker liggen van een ban
wat ga jy my vertellequote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeg haantjes doe eens niet zo opgefokt.
Tfoe, heb anders al heel lang niet meer zitten rellen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh nu jij er bent zal dat niet zo moeilijk meer zijn.
[..]jij.
Ik zat al een beetje te trollenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Trek je cheerleaderpakje aan schat, we gaan wild
juncturae zygapophysiales?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tfoe, heb anders al heel lang niet meer zitten rellen.
Ik een rozequote:Op maandag 11 maart 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik zat al een beetje te trollen![]()
Het groene cheerleaderpak?
https://en.wikipedia.org/wiki/Zygapophysial_jointquote:Op maandag 11 maart 2013 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit staat in de powerpoint![]()
Google weet het ook niet.
Dat ik asian ben betekent nog niet dat ik alles weet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit staat in de powerpoint![]()
Google weet het ook niet.
JA OKE maar niet zoals ik het wilquote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Zygapophysial_joint
Meisje, ik ben booooos.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat ik asian ben betekent nog niet dat ik alles weet.
Wollah, moet ik je klappenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA OKE maar niet zoals ik het wilNormaal heb je altijd van die hobbysites waarin ze het leuk uitleggen enzo.
[..]
Meisje, ik ben booooos.
k hoorde hetquote:Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, moet ik je klappen
PS: ik heb je IRL gezien omg
doe hetquote:Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef Conflict het volgende:
Nu weer gezeik in de SC? Misschien moet 'ie maar eens een weekje op slot!
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef Conflict het volgende:
Er werd iemand boos omdat we 'discussieerden'.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef Conflict het volgende:
vecht sammen lekker je discussie op een normale manier uit in plaats van tig TR's te plaatsen waardoor ik een SC moet gaan doorlezenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er werd iemand boos omdat we 'discussieerden'.Voed dit tuig eens op Conflict!
ik heb niks gedaanquote:Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef Conflict het volgende:
Ik heb geen TR's geplaatstquote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef Conflict het volgende:
[..]
vecht sammen lekker je discussie op een normale manier uit in plaats van tig TR's te plaatsen waardoor ik een SC moet gaan doorlezen
nee, maar anderen welquote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb geen TR's geplaatstBen je gek.
JHa nou ik zal je eens vertellen hoe het gegaan is. Twee mensen waren het niet met elkaar eens, en toen bemoeide een ander persoon zich er mee en toen begon het gescheld en en enquote:
Misschien.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:08 schreef Conflict het volgende:
Nu ga ik weer iets anders doen, lief zijn he?
Goedemiddag, nee een discussie moet kunnen, neequote:Op maandag 11 maart 2013 18:08 schreef nodig het volgende:
Goedemiddag, lees dat er ruzie is. Gezellig.
leugenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JHa nou ik zal je eens vertellen hoe het gegaan is. Twee mensen waren het niet met elkaar eens, en toen bemoeide een ander persoon zich er mee en toen begon het gescheld en en en![]()
;O!
Ik wacht tot ik $50 aan coins heb bij buyincoinsquote:Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
'Ola
Net bericht gekregen dat ze een product niet op voorraad hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |