quote:
ruggestekersquote:
er staar overal nelly furtado etc in de OPquote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
ruggestekers
en nog steeds mij niet in het plaatje doenik weet wel weer waar ik aan toe ben met jullie zeg
Nelly Furtado is goed wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er staar overal nelly furtado etc in de OPhoe kan je dat niet vekracht vinden.
Tevens heb ik dat plaatje niet gemaakt
Nieuwe mensen? Wie waar wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben echt blij met die nieuwe mensen, want dan kan ik nieuwe vrienden maken en voel ik me sociaal.
nelly furtado waar?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er staar overal nelly furtado etc in de OPhoe kan je dat niet vekracht vinden.
Tevens heb ik dat plaatje niet gemaakt
Ah sterkte.quote:
Ken je wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ken haar niet, wil ik ook niet.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en daarom moet ze maar de OP verneuken?
Dat deed Nelly Furtado niet :Squote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en daarom moet ze maar de OP verneuken?
nee srry te koud!!!! binnen playstationnen?quote:
maak dan eens een screenshotje voor me met wat je precies bedoelt, ik zie niks tussen de tekst??quote:
okéquote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee srry te koud!!!! binnen playstationnen?
quote:JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over goede muziek zoals Beyonce, Nelly Furtado en Rihanna, discussiëren over andere muziek, wat in andere topics niet toegestaan is. Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee en stel je voor, iedereen is hier welkom! Wij nodigen je van harte uit, iedereen is welkom en voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze lieve users! NELLY FURTADO IS COOL
watquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over goede muziek zoals Beyonce, Nelly Furtado en Rihanna, discussiëren over andere muziek, wat in andere topics niet toegestaan is. Ben, of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee en stel je voor, iedereen is hier welkom! Wij nodigen je van harte uit, iedereen is welkom en voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze lieve users! NELLY FURTADO IS COOL
Was mijn plaatje sorry bietsjquote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
ruggestekers
en nog steeds mij niet in het plaatje doenik weet wel weer waar ik aan toe ben met jullie zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |