Weet niet wat het is en wil het waarschijnlijk ook niet weten.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef garriej het volgende:
honey boo boo is best wel leuk om te kijken
Nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef valek het volgende:
Maar hebben vrouwen dan werkelijk geen enkele smaak op tv-gebied?
Waar kijkt je moeder naar?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef valek het volgende:
Maar hebben vrouwen dan werkelijk geen enkele smaak op tv-gebied?
Gaat over een jong, dik heel vervelend kind, een soort vrouwelijke cartman.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef valek het volgende:
[..]
Weet niet wat het is en wil het waarschijnlijk ook niet weten.
Mijn moeder heeft een goede smaak. Ze moet daar niets van hebben.quote:
TS heeft geen vriendin, zn moeder kijkt naar deze programma's hij wil gewoon niet zielig overkomen.quote:
Ik vind heel eerlijk gezegd dat ze nog redelijk normaal is gezien de familie waar ze in opgroeit.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef garriej het volgende:
[..]
Gaat over een jong, dik heel vervelend kind, een soort vrouwelijke cartman.
Klopt!, neemt niet weg dat dat kind echt brutaal is.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind heel eerlijk gezegd dat ze nog redelijk normaal is gezien de familie waar ze in opgroeit.
Het lekkerste wat mams kan koken is spaghetti met boter en ketchup. In een plastic bakje.
Dat zou het gemiddelde niveau omhoog halen.quote:
Op kanaal 225 heb je die zender ja. Heb al regelmatig op het punt gestaan om naar UPC te bellen om dat kanaal er bij mij uit te laten halen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef Pharkus het volgende:
Ach gelukkig kan je altijd doorzappen naar AJAX-TV.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef valek het volgende:
[..]
Op kanaal 225 heb je die zender ja. Heb al regelmatig op het punt gestaan om naar UPC te bellen om dat kanaal er bij mij uit te laten halen.
Heb je wat te doen tijdens TLC.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef valek het volgende:
[..]
Op kanaal 225 heb je die zender ja. Heb al regelmatig op het punt gestaan om naar UPC te bellen om dat kanaal er bij mij uit te laten halen.
Zit wat in ja. Maar heb geen zin om weer met UPC te bellen. Heb ze vandaag al gebeld omdat ik nog steeds problemen heb met mijn mediabox en met internet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |