SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in de woonkamer, dus dan wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Sowieso mensen die nu een broek aan hebben
Heb ik ook eens een keer een broek aan, beginnen ze zoquote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Post van de die-hard.quote:
Tsssquote:
Broek uit!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens een keer een broek aan, beginnen ze zo
Dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens een keer een broek aan, beginnen ze zo
Hier niet meer. Het waait wel verschrikkelijk hard.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
godver het sneeuwt hier nog steeds
Hier sneeuwt het afwisselend, maar zo weinig dat het niet echt een sneeuwdek op straat vormtquote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Hier niet meerquote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
En het is gewoon fucking koud hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier niet meer. Het waait wel verschrikkelijk hard.
Misschien moet je dan een broek aan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het is gewoon fucking koud hier.
Kutland
Inderdaad, tranen in m'n ogen tijdens het fietsen. Snijdend gewoon, die wind.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kutland
Het wordt tijd dat Nederland gaat emigreren.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kutland
Ik wil emigreren naar Canadaquote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Nederland gaat emigreren.
Had ik ook, maar later bleek gewoon dat mn zadel gejat was.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad, tranen in m'n ogen tijdens het fietsen.
Zou dat helpen ja?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een broek aan doen.
Dat vind ik meestal wel lekker.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ik ook, maar later bleek gewoon dat mn zadel gejat was.
Als al die Turken nu hierheen komen, gaan wij daarheen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil emigreren naar Canada![]()
CanadaCanadees weer
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als al die Turken nu hierheen komen, gaan wij daarheen.
Die zijn toch al allemaal hierquote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als al die Turken nu hierheen komen, gaan wij daarheen.
quote:
Dat is wel mijn droomfiets. Nooit meer hoeven vliegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij zo'n fiets?
[ afbeelding ]
Ze bemoeien zich zelfs met ons jeugdzorgbeleid.quote:
Ja gek hoor op je werk.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, drink ik zelf op.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand zin om mij warme chocomelk te bezorgen?
Nou met dit weer draag ik echt geen rokje. Als het 1 graad warmer is wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof jij alleen maar broeken draagt.
Lijkt me vrij rot zitten wel, zo'n fiets.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel mijn droomfiets. Nooit meer hoeven vliegen.
Wordt eens heul rap warmerquote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou met dit weer draag ik echt geen rokje. Als het 1 graad warmer is wel.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me vrij rot zitten wel, zo'n fiets.
Jij bent er aan gewend, dat soort voorwerpen op die plekken. Ik niet.quote:
Ik las het ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze bemoeien zich zelfs met ons jeugdzorgbeleid.
In m'n kont heb ik nog nooit wat gehad.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent er aan gewend, dat soort voorwerpen op die plekken. Ik niet.
TMIquote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
In m'n kont heb ik nog nooit wat gehad.
Niet eens een vinger?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
In before: dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat met die gelovigen ben ik wel met je eens, maar homoseksuele stellen, dat moet gewoon kunnen. Kinderen zijn inderdaad bikkelhard, ze zullen altijd wel iets vinden om een ander mee te pesten. Ze pakken je op onzekerheid, of je nu homoseksuele, gescheiden, arme of lelijke opvoeders hebt. Dat maakt dan ook niets uit ... Er is altijd wel iets.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Al ben ik er ook wel op tegen om kinderen te plaatsen bij streng gelovige mensen, of die nu christen, moslim, jehova of wat dan ook zijn.
En al heb ik niks tegen homo's of lesbische stellen, ook daar heb ik wat meer moeite mee, ook al zullen ze ongetwijfeld heel goed voor zo'n kind kunnen zorgen.
Ik vraag me altijd wel af of zo'n kind er geen last van gaat krijgen, sowieso al op school qua pesten enzo.
Kinderen zijn daar bikkelhard in.
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
Al ben ik er ook wel op tegen om kinderen te plaatsen bij streng gelovige mensen, of die nu christen, moslim, jehova of wat dan ook zijn.
Nee. Daar moeten ze echt vanaf blijven.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou met dit weer draag ik echt geen rokje. Als het 1 graad warmer is wel.
Owja, dat is waar. Ach, dat ding kan vast wel versteld worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
maar 2 vaders hebben is op de basisschool toch wel een garantie voor pispaal worden denk ikquote:Op maandag 11 maart 2013 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat met die gelovigen ben ik wel met je eens, maar homoseksuele stellen, dat moet gewoon kunnen. Kinderen zijn inderdaad bikkelhard, ze zullen altijd wel iets vinden om een ander mee te pesten. Ze pakken je op onzekerheid, of je nu homoseksuele, gescheiden, arme of lelijke opvoeders hebt. Dat maakt dan ook niets uit ... Er is altijd wel iets.
Daar rekende ik wel op.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat is waar. Ach, dat ding kan vast wel versteld worden.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar 2 vaders hebben is op de basisschool toch wel een garantie voor pispaal worden denk ik
Twee moeders kan ook. Maar om puur en alleen daarom mensen te weigeren ...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar 2 vaders hebben is op de basisschool toch wel een garantie voor pispaal worden denk ik
daarom gaf ik alleen een +1 bij het gedeelte over gelovigen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee moeders kan ook. Maar om puur en alleen daarom mensen te weigeren ...
My dads can beat up your dad, 2 to 1quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oké.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
daarom gaf ik alleen een +1 bij het gedeelte over gelovigen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
My dads can beat up your dad, 2 to 1
ik zie gene probleem
Ik vind ook niet dat je er mensen om moet weigeren, maar vind het wel een lastige discussie.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee moeders kan ook. Maar om puur en alleen daarom mensen te weigeren ...
Oh ja, wat gaan ze doen dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
My dads can beat up your dad, 2 to 1
ik zie gene probleem
neerknuppelenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, wat gaan ze doen dan?
Hem met hun roze handtas slaan?
Met gelovigen heb ik moeite omdat ik de ervaring heb dat het vaak gesloten mensen zijn. Zelf ben ik van mening om kinderen "open minded" op te voeden en ook de gelegenheid geven om te kiezen. Religie zal toch altijd wel invloed hebben. Ik vind het al erg dat mensen het hun eigen kinderen opdringen, laat staan die van iemand anders.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je er mensen om moet weigeren, maar vind het wel een lastige discussie.
En nu vind ik van mezelf dat ik best ruimdenkend ben in dingen, dus als zelfs ik het dan al een lastig onderwerp vind....
Anaal? Ik mis er niets aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mist zo veel plezier daardoor.
Je moet kinderen gewoon sterk opvoeden zodat ze bestand zijn tegen pesten en een klap (waar nodig) uitdelen en/of van zich af kunnen bijtenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Met gelovigen heb ik moeite omdat ik de ervaring heb dat het vaak gesloten mensen zijn. Zelf ben ik van mening om kinderen "open minded" op te voeden en ook de gelegenheid geven om te kiezen. Religie zal toch altijd wel invloed hebben. Ik vind het al erg dat mensen het hun eigen kinderen opdringen, laat staan die van iemand anders.
Bij homoseksuelen lijkt het me vaak het tegenovergestelde, maar dat is misschien wel heel erg zwart-wit bekeken. Het is inderdaad lastig, maar de kwaliteit van de opvoeders lijkt me nog altijd het allerbelangrijkste. Dat het standaard pa-ma is wil nog niet zeggen dat het een gezonde huiselijke omgeving is en dat de kinderen niet worden gepest.
Dat heeft mijn moeder me wel altijd geleerd ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet kinderen gewoon sterk opvoeden zodat ze bestand zijn tegen pesten en een klap uitdelen en/of van zich af kunnen bijten
Dan zul je wel niet gepest zijn?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder me wel altijd geleerd ja.
van je af bijten en terug slaan.
En dat heb ik altijd gedaan ook.
True that. Dat is bij mij niet gebeurd en het heeft jaren gekost om te zijn wie ik nu ben.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet kinderen gewoon sterk opvoeden zodat ze bestand zijn tegen pesten en een klap (waar nodig) uitdelen en/of van zich af kunnen bijten
Niet echt gepest nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zul je wel niet gepest zijn?![]()
ik deed dat ook altijdIk was veel te bijdehand om gepest te worden, had wel geduld, maar als iemand mij met 1 vinger aanraakte kreeg hij een vuist tussen de ogen
![]()
gek genoeg ben ik nooit gepest
Intuïtief. Maar ik hoef mijn gelijk niet te testen. Ik ga iets niet proberen om het proberen, er moet wel enige aanleiding voor zijn. Enige verwachting dat het misschien leuk gaat zijn. Die heb ik niet.quote:
Dus een dp zit er niet in?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Intuïtief. Maar ik hoef mijn gelijk niet te testen. Ik ga iets niet proberen om het proberen, er moet wel enige aanleiding voor zijn. Enige verwachting dat het misschien leuk gaat zijn. Die heb ik niet.
Dat sowieso niet.quote:
En nu ben je super tofquote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
True that. Dat is bij mij niet gebeurd en het heeft jaren gekost om te zijn wie ik nu ben.
Vechten is nooit de oplossing, alleen als mensen fysiek worden moet je fysiek terug doenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet echt gepest nee.
Maar dat kwam mede doordat ik er bij het minste of geringste op los sloeg.
Ik was vroeger een klein mager scharminkel en dus dachten veel dat ik een gemakkelijke prooi was.
Viel ze meestal toch tegen.
Kinderen kunnen je met woorden vaak veel meer pijn doen dan dat ze ze daadwerkelijk fysiek doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En nu ben je super tofWas je vroeger vast ook wel
[..]
Vechten is nooit de oplossing, alleen als mensen fysiek worden moet je fysiek terug doen
Mijn ouders hebben mij in ieder geval zo opgevoed. Maar op school is er altijd een niet terug-sla beleidMoest ik van mijn ouders zeggen: Ja, van mijn ouders mag ik terugslaan, en als je ze niet gelooft moet je ze maar opbellen. Hier is het nummer.
1x daadwerkelijk zo bij de mentor gezeten
Dank je.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En nu ben je super tofWas je vroeger vast ook wel
[..]
Vechten is nooit de oplossing, alleen als mensen fysiek worden moet je fysiek terug doen
Mijn ouders hebben mij in ieder geval zo opgevoed. Maar op school is er altijd een niet terug-sla beleidMoest ik van mijn ouders zeggen: Ja, van mijn ouders mag ik terugslaan, en als je ze niet gelooft moet je ze maar opbellen. Hier is het nummer.
1x daadwerkelijk zo bij de mentor gezeten
Blij dat ik niet de weg op moet met zo'n ongeleid projectiel op de wegquote:
Niet bij jou want dan sla je me.quote:
Ik kan al best netjes rijden hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de weg op moet met zo'n ongeleid projectiel op de weg
quote:
Als ze met drie man een meisje van tien vasthouden, kun je sowieso weinig vechten. Sowieso werd je dat niet ''geleerd'' als meisje, in ieder geval mij niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen je met woorden vaak veel meer pijn doen dan dat ze ze daadwerkelijk fysiek doen.
En bij ons op school werd er toch echt wel gevochten hoor.
Maar dan praat ik wel over de basisschool.
Middelbare ook wel, maar dan werd het buiten school geregeld.
Ik sla je trouwens toch wel en ik denk dat slaan dan het minst erge is.quote:
Hou die smeerlapperij eens uit dit topicquote:Op maandag 11 maart 2013 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik sla je trouwens toch wel en ik denk dat slaan dan het minst erge is.
Nee jij dan.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hou die smeerlapperij eens uit dit topic
bij mij waren het allemaal kakkertjesquote:Op maandag 11 maart 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze met drie man een meisje van tien vasthouden, kun je sowieso weinig vechten. Sowieso werd je dat niet ''geleerd'' als meisje, in ieder geval mij niet.
En oudere jongens hadden nog wel eens een wapen (zakmes). Dan durf je ook weinig te beginnen.
Ja dat is al weer anders he.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ze met drie man een meisje van tien vasthouden, kun je sowieso weinig vechten. Sowieso werd je dat niet ''geleerd'' als meisje, in ieder geval mij niet.
En oudere jongens hadden nog wel eens een wapen (zakmes). Dan durf je ook weinig te beginnen.
Waar heb jij op school gezeten dan? Ik zat tussen de boeren.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij mij waren het allemaal kakkertjeshet ergste wat ze konden doen was je kraagje van je polo beetpakken
![]()
En een voorbinddildo, om de verkrachters terug te verkrachtenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is al weer anders he.
Mocht ik een dochter krijgen dan gaat ze trouwens wel zelfverdedigings les krijgen van papa.
En een zwaard
Nee, dat gaat dan weer te verquote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En een voorbinddildo, om de verkrachters terug te verkrachten
alleen maar kakscholenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar heb jij op school gezeten dan? Ik zat tussen de boeren.
Zwaarden.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is al weer anders he.
Mocht ik een dochter krijgen dan gaat ze trouwens wel zelfverdedigings les krijgen van papa.
En een zwaard
Pfff. Het is goed met jou. Altijd grote bek dit dat.quote:
Hoeft niet hoor, zit toch 150 km verder.quote:
Zou te mooi zijnquote:
Krav Maga is goed ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Zwaarden.
Krav Maga. Succes gegarandeerd. Ze hebben zelfs speciale programma's voor meiden en vrouwen, vooral in het geval van verkrachting of iets dergelijks.
Veel geld in de familie?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen maar kakscholen![]()
ik ben dan zelf ook misschien wel een beetje een kakker geweest
Wel eens aan Krav gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krav Maga is goed ja.
Maar ik geef ze Royco's program to kick ass
Heb jij op de Pax gezeten?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar heb jij op school gezeten dan? Ik zat tussen de boeren.
Mijn kickass techniek is gewoon jezelf volle vaart op iemand afrennen en stompen waar je kan, of anders zijn arm omdraaien en hem in de aula 10x laten blaffen als een hondquote:Op maandag 11 maart 2013 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Krav Maga is goed ja.
Maar ik geef ze Royco's program to kick ass
Had het gewoon over schoppen hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hou die smeerlapperij eens uit dit topic
Ja.quote:
Nee, maar niets dan het beste onderwijs voor de kleine Apachequote:
Totaal niet effectief en kost een berg energie. Maar het kan werken.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn kickass techniek is gewoon jezelf volle vaart op iemand afrennen en stompen waar je kan, of anders zijn arm omdraaien en hem in de aula 10x laten blaffen als een hond
Nijmegen toevallig?quote:
Vast met goede bedoelingen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar niets dan het beste onderwijs voor de kleine Apache
Dat laatste heb ik serieus een keer iemand laten doen omdat hij een broodtrommel naar mijn kop smeetquote:Op maandag 11 maart 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Totaal niet effectief en kost een berg energie. Maar het kan werken.
I know. Maar wel heel wat jaartjes eerder denk ik.quote:
Noem je mij nu oud?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Maar wel heel wat jaartjes eerder denk ik.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik serieus een keer iemand laten doen omdat hij een broodtrommel naar mijn kop smeeten dat was mijn broodtrommel wel te verstaan
![]()
Ah jammer, in Nijmegen ken ik er nog wel een paar.quote:
Alleen ouder.quote:
Maar ja, ik was de klas van '00quote:Op maandag 11 maart 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]Wel een strakke actie.
[..]
Ah jammer, in Nijmegen ken ik er nog wel een paar.
[..]
Alleen ouder.
Ik zat er van 2003 t/m 2008.quote:
pauper allochtonen xylofoonschool?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry Aldo, daar mogen we verder niet over praten.
Classified
First rule of Fightclub...quote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Classified
Dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Classified
Allochtonen kennen we hier amper.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pauper allochtonen xylofoonschool?
Maar je hebt twee vestingen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Potjandorie, als ik dus gewoon 3 keer was blijven zitten had ik bij jou op school gezeten.
Dat was na jouw tijd dan. Druten-Zuid, jwz.quote:
Smakelijk. Straks andijviestamppot.quote:
Inderdaad. Alleen net niet in dat mooie, nieuwe, paarse pand. Ik heb wat luxe gemist.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt natuurlijk eerst 2 jaar op de Klep gezeten.
Ach die paar turken, die waren best schattig als ze stoer probeerde te doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was na jouw tijd dan. Druten-Zuid, jwz.
Ik heb nog op de oude vestiging in lauwe gezetenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen net niet in dat mooie, nieuwe, paarse pand. Ik heb wat luxe gemist.
Altijd haten op mijn vriendje omdat hij een legerbroek droeg.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach die paar turken, die waren best schattig als ze stoer probeerde te doen.
haha je vriendje had een legerbroekquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd haten op mijn vriendje omdat hij een legerbroek droeg.
Zeiden we dat dan?quote:
Terecht.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd haten op mijn vriendje omdat hij een legerbroek droeg.
Waarom?quote:
quote:
Omdat dat anders is dan anders, dus moet er gehaat worden.quote:
Jij houdt van sletjes, ja?quote:
Ze haatten hem omdat ze dachten dat hij een racist was. Dat was hij niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat dat anders is dan anders, dus moet er gehaat worden.
Wie niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij houdt van sletjes, ja?
[..]
Ze haatten hem omdat ze dachten dat hij een racist was. Dat was hij niet.
Ik. Verse boterhammen zijn lekkerder.quote:
Maar vanaf welk punt is de boterham in kwestie afgelikt en wanneer is hij nog vers?quote:
Geen idee, ik lul ook maar wat. Ik zal vast ook niet heel erg vers meer zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar vanaf welk punt is de boterham in kwestie afgelikt en wanneer is hij nog vers?
He bahquote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul ook maar wat. Ik zal vast ook niet heel erg vers meer zijn.
Moet Rob Geus een keer komen controleren danquote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul ook maar wat. Ik zal vast ook niet heel erg vers meer zijn.
Kijken of hij er vrolijk van wordtquote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet Rob Geus een keer komen controleren dan
Plakt ie er een sticker op.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kijken of hij er vrolijk van wordt
Schijnt hij ook te zeggen al ie klaarkomt: Kijk, hier word ik nou vrolijk van
![]()
Zeg je nu.quote:
Liever iemand met een leukere kop.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet Rob Geus een keer komen controleren dan
Ik heb wel wat ervaring met HACCP enzoquote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg je nu.
[..]
Liever iemand met een leukere kop.
Ja he, als ik toen had geweten wat ik nu had geweten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij wilt te graag.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ervaring met HACCP enzoEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja he, als ik toen had geweten wat ik nu had geweten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij wilt te graag.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja he, als ik toen had geweten wat ik nu had geweten...Ik wil net zo graag als alle andere mannen, alleen ik durf het gewoon toe te gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jij wilt te graag.
Misschien iets vaker seks gehad.quote:
Tsssk. Ik zou nooit tussen een goede relatie willen komen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil net zo graag als alle andere mannen, alleen ik durf het gewoon toe te geven
Tsja, achteraf is altijd mooi wonen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien iets vaker seks gehad.
[..]
Tsssk. Ik zou nooit tussen een goede relatie willen komen.
Ik zal dat ook nooit doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien iets vaker seks gehad.
[..]
Tsssk. Ik zou nooit tussen een goede relatie willen komen.
Jij laat je niet benaderen voor een slippertje?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal dat ook nooit doen.
Zodra ze bezet zijn dan zijn ze off limits he
Dat is zeker waar. Maarja, 0 libido enzoquote:
Fera is bezet toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal dat ook nooit doen.
Zodra ze bezet zijn dan zijn ze off limits he
Het is zoals het is.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maarja, 0 libido enzo
[..]
Fera is bezet toch?
Nee, sorry maar dan moet ik je helaas teleurstellen, we gaan geen heftige seks hebben in de uiterwaarden zodra het weer mooi weer is.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij laat je niet benaderen voor een slippertje?
Vandaar dat ik hier ook gewoon alleen achter de laptop zit hequote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maarja, 0 libido enzo
[..]
Fera is bezet toch?
Wel laffe seks?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, sorry maar dan moet ik je helaas teleurstellen, we gaan geen heftige seks hebben in de uiterwaarden zodra het weer mooi weer is.
Beetje moodswings.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is zoals het is.Nog steeds zo, trouwens?
Ook nietquote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel laffe seks?
[..]
Beetje moodswings.
Zolang ik bezig ben met werk of studie heb ik 0 libido.
Als ik vrij heb daarentegen...
Hahaha. Ik vroeg het niet voor mij, maar ik was benieuwd of dat (in het algemeen) een soort principekwestie voor je is.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, sorry maar dan moet ik je helaas teleurstellen, we gaan geen heftige seks hebben in de uiterwaarden zodra het weer mooi weer is.
Hard knock life, bro.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hier ook gewoon alleen achter de laptop zit he
Zonde. Ik weet wat je mist.quote:
Dus werk en studie zijn bliksemafleiders?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel laffe seks?
[..]
Beetje moodswings.
Zolang ik bezig ben met werk of studie heb ik 0 libido.
Als ik vrij heb daarentegen...
Ja dat is wel een principe kwestie ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hahaha. Ik vroeg het niet voor mij, maar ik was benieuwd of dat (in het algemeen) een soort principekwestie voor je is.
Niemand waar je een uitzondering voor zou maken?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een principe kwestie ja.
Ik doe geen bezette vrouwen.
En ga er ook niet op "jagen" dan zeg maar.
Zo zou je het kunnen noemen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus werk en studie zijn bliksemafleiders?
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een principe kwestie ja.
Ik doe geen bezette vrouwen.
En ga er ook niet op "jagen" dan zeg maar.
Misschien een bepaalde stress die druk zet op jou, waardoor je libido een beetje naar de achtergrond verdwijnt. Te gespannen ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand waar je een uitzondering voor zou maken?
[..]
Zo zou je het kunnen noemen.
Een ex van me.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand waar je een uitzondering voor zou maken?
[..]
Zo zou je het kunnen noemen.
Of ik denk er gewoon niet aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien een bepaalde stress die druk zet op jou, waardoor je libido een beetje naar de achtergrond verdwijnt. Te gespannen ofzo.
Ja dat wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Hoewel ik van mening ben dat het altijd meer haar schuld is dan de jouwe.
Waarom is het ooit uit gegaan?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een ex van me.
Als ik het idee zou hebben dat ik daar nog een kleine kans bij zou maken dan zou ik het misschien wel doen.
Optelsom van dingetjes denk ik.quote:
O, dat is apart.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of ik denk er gewoon niet aan.
Ik merk wel nu ik zink tabletten slik, dat ik meer libido heb.
Dat komt doordat ze er voor zorgen dat je eikel een beetje tintelt. Op de een of andere manier.
Dat vind ik een goed streven.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Maar als je weet dat iemand bezet is dan ga je er gewoon geen werk van maken vind ik.
You haz it?quote:
Heel de dag eigenlijk wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is apart.
Voel je dat de hele dag door of alleen als je er iets mee doet?
[..]
Dat vind ik een goed streven.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik zou doen, ik heb nog nooit interesse gehad in een bezet persoon.
Dat verhaal ken ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel de dag eigenlijk wel.
Ik heb 1 keer werk gemaakt van een bezet persoon. Geen spijt van gehad.
Zou het alleen waarschijnlijk niet nog eens doen.
Hehe, dat ken ik wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik.
Het is mij gewoon nog nooit gebeurd. Misschien niet dezelfde types geweest of er is toch iets geweest wat diende als een mentale blokkade. Zoals dat het een vriend van een goede vriendin was, of zo. Maar ik ben vrij kieskeurig en vond hun vriendjes eigenlijk nooit aantrekkelijk.
I know that feel bro.quote:
Nooit had ik zoiets van: "Wauw meid, jij hebt het echt getroffen.".quote:Op maandag 11 maart 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ken ik wel.
Ik vind en vond de meisjes van mijn vrienden nooit echt aantrekkelijk.
Nouja, 1 is er wel knap, dat moet gezegd worden.
Wat doe jij in mijn huis?quote:
Mijn beste vriend heeft echt een superknappe vriendin, en is ook gewoon een hele aardige meid.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, dat ken ik wel.
Ik vind en vond de meisjes van mijn vrienden nooit echt aantrekkelijk.
Nouja, 1 is er wel knap, dat moet gezegd worden.
Alleen op meets.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
I know that feel bro.
Jij en Huppel zien elkaar niet meer?
[..]
Nooit had ik zoiets van: "Wauw meid, jij hebt het echt getroffen.".Vaak waren het nog eikels ook.
Hehehe. Ach, dat zeiden mensen ook over mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nooit had ik zoiets van: "Wauw meid, jij hebt het echt getroffen.".Vaak waren het nog eikels ook.
Herkenbaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn beste vriend heeft echt een superknappe vriendin, en is ook gewoon een hele aardige meid.
2 andere maten van me hebben ook een leuke vriendin, de andere zijn echt domme dozen waar ik echt niet aan moet denken om er mee samen in 1 huis te wonen.
Het vuur is gedoofd?quote:
Noez. De honger.quote:
Ik heb er nog niet naast gezeten tot nu toe, helaas.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ach, dat zeiden mensen ook over mij.
Het is soms niet makkelijk om het volledige beeld te krijgen.
[..]
Herkenbaar.
Alleen is het maar beter dat soort dingen voor je te houden. Met sommige mensen botst het nou eenmaal.
Ik had dat ook altijd met de vriendjes van mijn zusje. Wat een kneuzenkermis was dat zeg.
Welk vuur?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Het vuur is gedoofd?
[..]
Noez. De honger.
Ja, zij zijn er mee getrouwd, niet ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ach, dat zeiden mensen ook over mij.
Het is soms niet makkelijk om het volledige beeld te krijgen.
[..]
Herkenbaar.
Alleen is het maar beter dat soort dingen voor je te houden. Met sommige mensen botst het nou eenmaal.
Ik had dat ook altijd met de vriendjes van mijn zusje. Wat een kneuzenkermis was dat zeg.
Wat is dezen?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
I know that feel bro.
Jij en Huppel zien elkaar niet meer?
[..]
Het seksuele vuur natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk vuur?
Ik heb nog wel een pan over
Jullie hadden toch een soort seksrelatie?quote:
Was er vuur?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk vuur?
Ik heb nog wel een pan over
Dafuq.quote:
Ik was vroeger wat moeilijker.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet naast gezeten tot nu toe, helaas.
Maar dat mensen dat over jou zeiden kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen.
Ik heb personeel die houden FOK! voor mij in de gaten.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Damn, dat is snel.
Zit jij gewoon al de hele tijd mee te lezen of ging je alarm af?
Halen ze ook thee voor je?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb personeel die houden FOK! voor mij in de gaten.
Moeilijker, op wat voor manier? Als dat nog anders dan het socially awkward was.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vroeger wat moeilijker.
En nog meer social awkward.
Maar bij sommige dingen had ik alleen maar:![]()
Zo vond ik het bijvoorbeeld een beetje kansloos dat een vriendin van mijn toenmalige vriendin het met haar docent deed. Die meid had dus een hekel aan mij.
Thee, bier, pizza. Goed opgeleid personeel!quote:
Wie heb je daar voor weten te strikken?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thee, bier, pizza. Goed opgeleid personeel!
Betaling in natura?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thee, bier, pizza. Goed opgeleid personeel!
Een lucifer geeft nog meer vuur!quote:
Uiteraard!quote:
Dus jullie hadden seks, maar het was geen bal aan?quote:
Zeg ik niet, dadelijk pik je mijn personeel in!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie heb je daar voor weten te strikken?
Toen ze zwanger van hem werd, wat ik als eerste zag omdat ze ineens dik was geworden, moest ik echt mijn best doen om niet te lachen.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Moeilijker, op wat voor manier? Als dat nog anders dan het socially awkward was.
Mensen kunnen het vaak niet hebben als je eerlijk en direct bent.
Gelukkig zijn m'n ballen niet uit nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jullie hadden seks, maar het was geen bal aan?
Eerlijk delenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg ik niet, dadelijk pik je mijn personeel in!
Hadden wij seks?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus jullie hadden seks, maar het was geen bal aan?
Dat snap ik wel, die onzekerheid. Dat zijn echt dingen die moeten groeien. Ik was vroeger ook vrij jaloers en dramatisch, melodramatisch zelfs.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ze zwanger van hem werd, wat ik als eerste zag omdat ze ineens dik was geworden, moest ik echt mijn best doen om niet te lachen.Stoephoer was dat zeg.
Ik had geen ervaring met relaties en maakte eigenlijk overal een probleem van. Misschien door onzekerheid.
Zo vond ik het niet prettig dat ze al meer dan 5 partners had gehad, daar deed ik enorm moeilijk over.
Of dat haar ex zo vaak belde. Deed ik ook moeilijk over.
Dat ze zo vaak te laat was op afspraken. Dat soort dingen.
Ik denk dat het voornaamste probleem was dat ik dat niet goed uiten. Ik wist niet hoe ik dat normaal moest overbrengen.
Leuk joh, trollen.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens de posts toen deden jullie het als konijnen
Dat was ook wat ik begreep.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om mn bier te delen! En dank jij dat ik mn personeel wel ga delen?quote:
Ik deelde ook mijn bier met jouquote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om mn bier te delen! En dank jij dat ik mn personeel wel ga delen?
Kwaadheid. Zij maakte daar ruzie van.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, die onzekerheid. Dat zijn echt dingen die moeten groeien. Ik was vroeger ook vrij jaloers en dramatisch, melodramatisch zelfs.
Maar hoe uitte jij het dan wel? Kwaadheid, ruzie?
Daarom moet je exen ook meteen uit de weg laten ruimenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwaadheid. Zij maakte daar ruzie van.
Ik was alles aan het binnenvetten. En dan na een hele tijd werd ik dan boos.
Dan ging zij met haar vrienden praten en die bliezen het nog verder op. Alle kerels wilden in haar broekje komen en die vrouwen haatten mij.
Ik moest best lachen om de mensen die op zoek gingen naar een livestream ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest best lachen om de mensen die op zoek gingen naar een livestream ja.![]()
Maar nu weer einde onderwerp hoor.
Ik heb nog steeds een krat tegoed.quote:
Scott Pilgrim-style?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet je exen ook meteen uit de weg laten ruimen
Truequote:Op maandag 11 maart 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een krat tegoed.
Jullie gaan ook bij een derde plek feesten?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok.
Ik moet je nog te vriend houden want jij moet rijden naar de coolsingel
Oh. Nu hoef je wel minder lang te wachten op het nieuwe seizoenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ben er vorige week pas mee begonnen
Zelfs als we 3e worden vieren wij feest ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie gaan ook bij een derde plek feesten?![]()
Prima hoor, dwz als het op een andere dag is als ons kampioensfeest
Ik heb nu wel dorst!quote:
tot fucking septemberquote:Op maandag 11 maart 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Nu hoef je wel minder lang te wachten op het nieuwe seizoen
Jullie zijn idd wel lachwekkend.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs als we 3e worden vieren wij feest ja.
Als Feyenoorder is het hele leven 1 groot feest
En volgende maand Game of Thrones weerquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Dexter wel eerder, juni of juli of zo
Nee joh Feyenoord wordt gewoon kampioenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs als we 3e worden vieren wij feest ja.
Als Feyenoorder is het hele leven 1 groot feest
Wellicht dat ik dan ook kan bobben.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie gaan ook bij een derde plek feesten?![]()
Prima hoor, dwz als het op een andere dag is als ons kampioensfeest
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En volgende maand Game of Thrones weer
Ik neem aan dat je wil bobben naar de ArenA, als ik het mis heb dan...quote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wellicht dat ik dan ook kan bobben.
Zou echt enorm mooi zijn, Ajax en Feyenoord weer bovenaan. Weg met die enge koopclubs uit het oosten en zuiden.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gun jullie het kampioenschap wel als wij 2e worden hoor.
Zolang PSV maar weer niks heeft
Ik heb er een goed gevoel over.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh Feyenoord wordt gewoon kampioen
Ik vind het primaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wil bobben naar de ArenA, als ik het mis heb dan...
gaat druk worden, sparta die promoveert, wij kampioenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
De coolsingel moet ook weer gerenoveerd worden dus tijd voor een kampioenschap van Feyenoord
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
De coolsingel moet ook weer gerenoveerd worden dus tijd voor een kampioenschap van Feyenoord
Is Excelsior ook nog uitgenodigd? Of hebben die niets te vieren?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
gaat druk worden, sparta die promoveert, wij kampioen
Nee die hebben niks te vierenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is Excelsior ook nog uitgenodigd? Of hebben die niets te vieren?
Jammer anders was het natuurlijk groots feest in Rotterdamquote:
Heerlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hallo!...jij vuige winterliefhebbrrrr!
Je ouders zijn even een nummertje maken, is heel normaalquote:Op maandag 11 maart 2013 19:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
Moet ik pap even wat vragen, dus ik loop naar de woonkamer.. is iedereen ineens weg.
Nouja, ik had ze ook gevraagd me niet te storen tijdens het leren maar....![]()
!!
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je ouders zijn even een nummertje maken, is heel normaal
Samen met m'n broertje en vriend zeker?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je ouders zijn even een nummertje maken, is heel normaal
Zal je moeder wel op geilen danquote:Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Samen met m'n broertje en vriend zeker?
En nu ben je boos dat je niet mag meedoen zekerquote:Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Samen met m'n broertje en vriend zeker?
Vast wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal je moeder wel op geilen dan
Jaquote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nu ben je boos dat je niet mag meedoen zeker
Ah, op die manier. Binnenvetten is wel akelig, dat deed ik vroeger ook altijd. Nu laat ik het gewoon direct merken, dat is veel fijner. De opluchting.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwaadheid. Zij maakte daar ruzie van.
Ik was alles aan het binnenvetten. En dan na een hele tijd werd ik dan boos.
Dan ging zij met haar vrienden praten en die bliezen het nog verder op. Alle kerels wilden in haar broekje komen en die vrouwen haatten mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |