SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in de woonkamer, dus dan wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Sowieso mensen die nu een broek aan hebben
Heb ik ook eens een keer een broek aan, beginnen ze zoquote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Post van de die-hard.quote:
Tsssquote:
Broek uit!quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens een keer een broek aan, beginnen ze zo
Dat kan de beste overkomen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik ook eens een keer een broek aan, beginnen ze zo
Hier niet meer. Het waait wel verschrikkelijk hard.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
godver het sneeuwt hier nog steeds
Hier sneeuwt het afwisselend, maar zo weinig dat het niet echt een sneeuwdek op straat vormtquote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Hier niet meerquote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef AldoTheApache het volgende:
En het is gewoon fucking koud hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier niet meer. Het waait wel verschrikkelijk hard.
Misschien moet je dan een broek aan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En het is gewoon fucking koud hier.
Kutland
Inderdaad, tranen in m'n ogen tijdens het fietsen. Snijdend gewoon, die wind.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kutland
Het wordt tijd dat Nederland gaat emigreren.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kutland
Ik wil emigreren naar Canadaquote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Nederland gaat emigreren.
Had ik ook, maar later bleek gewoon dat mn zadel gejat was.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad, tranen in m'n ogen tijdens het fietsen.
Zou dat helpen ja?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een broek aan doen.
Dat vind ik meestal wel lekker.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had ik ook, maar later bleek gewoon dat mn zadel gejat was.
Als al die Turken nu hierheen komen, gaan wij daarheen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil emigreren naar Canada![]()
CanadaCanadees weer
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als al die Turken nu hierheen komen, gaan wij daarheen.
Die zijn toch al allemaal hierquote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als al die Turken nu hierheen komen, gaan wij daarheen.
quote:
Dat is wel mijn droomfiets. Nooit meer hoeven vliegen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij zo'n fiets?
[ afbeelding ]
Ze bemoeien zich zelfs met ons jeugdzorgbeleid.quote:
Ja gek hoor op je werk.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Nee, drink ik zelf op.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Iemand zin om mij warme chocomelk te bezorgen?
Nou met dit weer draag ik echt geen rokje. Als het 1 graad warmer is wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof jij alleen maar broeken draagt.
Lijkt me vrij rot zitten wel, zo'n fiets.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel mijn droomfiets. Nooit meer hoeven vliegen.
Wordt eens heul rap warmerquote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou met dit weer draag ik echt geen rokje. Als het 1 graad warmer is wel.
Dat ligt er maar net aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me vrij rot zitten wel, zo'n fiets.
Jij bent er aan gewend, dat soort voorwerpen op die plekken. Ik niet.quote:
Ik las het ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze bemoeien zich zelfs met ons jeugdzorgbeleid.
In m'n kont heb ik nog nooit wat gehad.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent er aan gewend, dat soort voorwerpen op die plekken. Ik niet.
TMIquote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
In m'n kont heb ik nog nooit wat gehad.
Niet eens een vinger?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
In before: dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat met die gelovigen ben ik wel met je eens, maar homoseksuele stellen, dat moet gewoon kunnen. Kinderen zijn inderdaad bikkelhard, ze zullen altijd wel iets vinden om een ander mee te pesten. Ze pakken je op onzekerheid, of je nu homoseksuele, gescheiden, arme of lelijke opvoeders hebt. Dat maakt dan ook niets uit ... Er is altijd wel iets.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik las het ja.
Al ben ik er ook wel op tegen om kinderen te plaatsen bij streng gelovige mensen, of die nu christen, moslim, jehova of wat dan ook zijn.
En al heb ik niks tegen homo's of lesbische stellen, ook daar heb ik wat meer moeite mee, ook al zullen ze ongetwijfeld heel goed voor zo'n kind kunnen zorgen.
Ik vraag me altijd wel af of zo'n kind er geen last van gaat krijgen, sowieso al op school qua pesten enzo.
Kinderen zijn daar bikkelhard in.
+1quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
Al ben ik er ook wel op tegen om kinderen te plaatsen bij streng gelovige mensen, of die nu christen, moslim, jehova of wat dan ook zijn.
Nee. Daar moeten ze echt vanaf blijven.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou met dit weer draag ik echt geen rokje. Als het 1 graad warmer is wel.
Owja, dat is waar. Ach, dat ding kan vast wel versteld worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
maar 2 vaders hebben is op de basisschool toch wel een garantie voor pispaal worden denk ikquote:Op maandag 11 maart 2013 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat met die gelovigen ben ik wel met je eens, maar homoseksuele stellen, dat moet gewoon kunnen. Kinderen zijn inderdaad bikkelhard, ze zullen altijd wel iets vinden om een ander mee te pesten. Ze pakken je op onzekerheid, of je nu homoseksuele, gescheiden, arme of lelijke opvoeders hebt. Dat maakt dan ook niets uit ... Er is altijd wel iets.
Daar rekende ik wel op.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, dat is waar. Ach, dat ding kan vast wel versteld worden.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar 2 vaders hebben is op de basisschool toch wel een garantie voor pispaal worden denk ik
Twee moeders kan ook. Maar om puur en alleen daarom mensen te weigeren ...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar 2 vaders hebben is op de basisschool toch wel een garantie voor pispaal worden denk ik
daarom gaf ik alleen een +1 bij het gedeelte over gelovigen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee moeders kan ook. Maar om puur en alleen daarom mensen te weigeren ...
My dads can beat up your dad, 2 to 1quote:Op maandag 11 maart 2013 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Oké.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
daarom gaf ik alleen een +1 bij het gedeelte over gelovigen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
My dads can beat up your dad, 2 to 1
ik zie gene probleem
Ik vind ook niet dat je er mensen om moet weigeren, maar vind het wel een lastige discussie.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee moeders kan ook. Maar om puur en alleen daarom mensen te weigeren ...
Oh ja, wat gaan ze doen dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
My dads can beat up your dad, 2 to 1
ik zie gene probleem
neerknuppelenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, wat gaan ze doen dan?
Hem met hun roze handtas slaan?
Met gelovigen heb ik moeite omdat ik de ervaring heb dat het vaak gesloten mensen zijn. Zelf ben ik van mening om kinderen "open minded" op te voeden en ook de gelegenheid geven om te kiezen. Religie zal toch altijd wel invloed hebben. Ik vind het al erg dat mensen het hun eigen kinderen opdringen, laat staan die van iemand anders.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat je er mensen om moet weigeren, maar vind het wel een lastige discussie.
En nu vind ik van mezelf dat ik best ruimdenkend ben in dingen, dus als zelfs ik het dan al een lastig onderwerp vind....
Anaal? Ik mis er niets aan.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mist zo veel plezier daardoor.
Je moet kinderen gewoon sterk opvoeden zodat ze bestand zijn tegen pesten en een klap (waar nodig) uitdelen en/of van zich af kunnen bijtenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Met gelovigen heb ik moeite omdat ik de ervaring heb dat het vaak gesloten mensen zijn. Zelf ben ik van mening om kinderen "open minded" op te voeden en ook de gelegenheid geven om te kiezen. Religie zal toch altijd wel invloed hebben. Ik vind het al erg dat mensen het hun eigen kinderen opdringen, laat staan die van iemand anders.
Bij homoseksuelen lijkt het me vaak het tegenovergestelde, maar dat is misschien wel heel erg zwart-wit bekeken. Het is inderdaad lastig, maar de kwaliteit van de opvoeders lijkt me nog altijd het allerbelangrijkste. Dat het standaard pa-ma is wil nog niet zeggen dat het een gezonde huiselijke omgeving is en dat de kinderen niet worden gepest.
Dat heeft mijn moeder me wel altijd geleerd ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet kinderen gewoon sterk opvoeden zodat ze bestand zijn tegen pesten en een klap uitdelen en/of van zich af kunnen bijten
Dan zul je wel niet gepest zijn?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder me wel altijd geleerd ja.
van je af bijten en terug slaan.
En dat heb ik altijd gedaan ook.
True that. Dat is bij mij niet gebeurd en het heeft jaren gekost om te zijn wie ik nu ben.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moet kinderen gewoon sterk opvoeden zodat ze bestand zijn tegen pesten en een klap (waar nodig) uitdelen en/of van zich af kunnen bijten
Niet echt gepest nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zul je wel niet gepest zijn?![]()
ik deed dat ook altijdIk was veel te bijdehand om gepest te worden, had wel geduld, maar als iemand mij met 1 vinger aanraakte kreeg hij een vuist tussen de ogen
![]()
gek genoeg ben ik nooit gepest
Intuïtief. Maar ik hoef mijn gelijk niet te testen. Ik ga iets niet proberen om het proberen, er moet wel enige aanleiding voor zijn. Enige verwachting dat het misschien leuk gaat zijn. Die heb ik niet.quote:
Dus een dp zit er niet in?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Intuïtief. Maar ik hoef mijn gelijk niet te testen. Ik ga iets niet proberen om het proberen, er moet wel enige aanleiding voor zijn. Enige verwachting dat het misschien leuk gaat zijn. Die heb ik niet.
Dat sowieso niet.quote:
En nu ben je super tofquote:Op maandag 11 maart 2013 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
True that. Dat is bij mij niet gebeurd en het heeft jaren gekost om te zijn wie ik nu ben.
Vechten is nooit de oplossing, alleen als mensen fysiek worden moet je fysiek terug doenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet echt gepest nee.
Maar dat kwam mede doordat ik er bij het minste of geringste op los sloeg.
Ik was vroeger een klein mager scharminkel en dus dachten veel dat ik een gemakkelijke prooi was.
Viel ze meestal toch tegen.
Kinderen kunnen je met woorden vaak veel meer pijn doen dan dat ze ze daadwerkelijk fysiek doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En nu ben je super tofWas je vroeger vast ook wel
[..]
Vechten is nooit de oplossing, alleen als mensen fysiek worden moet je fysiek terug doen
Mijn ouders hebben mij in ieder geval zo opgevoed. Maar op school is er altijd een niet terug-sla beleidMoest ik van mijn ouders zeggen: Ja, van mijn ouders mag ik terugslaan, en als je ze niet gelooft moet je ze maar opbellen. Hier is het nummer.
1x daadwerkelijk zo bij de mentor gezeten
Dank je.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En nu ben je super tofWas je vroeger vast ook wel
[..]
Vechten is nooit de oplossing, alleen als mensen fysiek worden moet je fysiek terug doen
Mijn ouders hebben mij in ieder geval zo opgevoed. Maar op school is er altijd een niet terug-sla beleidMoest ik van mijn ouders zeggen: Ja, van mijn ouders mag ik terugslaan, en als je ze niet gelooft moet je ze maar opbellen. Hier is het nummer.
1x daadwerkelijk zo bij de mentor gezeten
Blij dat ik niet de weg op moet met zo'n ongeleid projectiel op de wegquote:
Niet bij jou want dan sla je me.quote:
Ik kan al best netjes rijden hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Blij dat ik niet de weg op moet met zo'n ongeleid projectiel op de weg
quote:
Als ze met drie man een meisje van tien vasthouden, kun je sowieso weinig vechten. Sowieso werd je dat niet ''geleerd'' als meisje, in ieder geval mij niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinderen kunnen je met woorden vaak veel meer pijn doen dan dat ze ze daadwerkelijk fysiek doen.
En bij ons op school werd er toch echt wel gevochten hoor.
Maar dan praat ik wel over de basisschool.
Middelbare ook wel, maar dan werd het buiten school geregeld.
Ik sla je trouwens toch wel en ik denk dat slaan dan het minst erge is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |