SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:VI.nl Lijngrafiek: verloop van de titelstrijd in de Eredivisie
De even onvoorspelbare als spannende titelstrijd in de Eredivisie kreeg afgelopen weekeinde een nieuwe wending. Ajax nam tijdens de 26ste speelronde de koppositie over van PSV en mag zich voor het eerst in deze jaargang lijstaanvoerder noemen.
De Amsterdammers verzamelden in 26 duels één puntje meer dan PSV, dat net als Feyenoord een tweede plaats bezet met 53 punten. De Eindhovenaren hebben wel een beduidend beter doelsaldo dan de Rotterdammers (+52 om +19) én de formatie van trainer Frank de Boer (+34).
Opvallend is dat het verschil tussen PSV en Ajax na de eerste dertien speelronden nog negen (!) punten in het voordeel van de Brabanders bedroeg. PSV stond toen - medio november 2012 - op 33 punten, terwijl Ajax slechts 24 punten op zijn conto had staan.
In de ontwikkeling van de titelstrijd is verder de vrije val van FC Twente opmerkelijk. De club uit Enschede won zeven van zijn eerste acht competitiewedstrijden van dit seizoen, maar is inmiddels al acht duels op rij zonder overwinning (vier remises, vier nederlagen).
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)in-de-Eredivisie.htm
het zal wel iets zijn dat we niet zien ofzo, ik vind het op dit moment echt helemaal niets.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja daar gaan we de Europese subtop wel mee bestormen hoor
Oh almachtige Mod, pas het aan!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef GGMM het volgende:
Je hebt in plaats van het uitroepteken per ongeluk een vraagteken gebruikt.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja daar gaan we de Europese subtop wel mee bestormen hoor
Het is niets en zal ook nooit wat worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zal wel iets zijn dat we niet zien ofzo, ik vind het op dit moment echt helemaal niets.
Ja hij is weer naar Barcelona. Valt toch wat tegen inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2013 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niets en zal ook nooit wat worden.
Klopt het trouwens dat Cuencatje alweer naar Barça is om te revalideren? Goeden huur in dat geval en precies wat ik voorspelt had
Valt toch wat tegen is wel een understatement.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hij is weer naar Barcelona. Valt toch wat tegen inderdaad
Ach je bent er niet zo heel geld mee kwijt. Maar is wel zonde ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt toch wat tegen is wel een understatement.
Ze hadden hem gewoon lekker daar moeten laten en aankomend seizoen moeten huren voor een heel seizoen dan had je er wat aan gehad.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je bent er niet zo heel geld mee kwijt. Maar is wel zonde ja.
Waarschijnlijk hebben ze het gedaan voor gewoon een extra optie. En dat ze volgend seizoen wel een heel seizoen een speler kunnen huren van Barca.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon lekker daar moeten laten en aankomend seizoen moeten huren voor een heel seizoen dan had je er wat aan gehad.
Maar goed dit zei ik al direct nadat het nieuws naar buiten kwam dat hij zou komen en toen verklaarde iedereen mij weer voor gek en moesten we god op de blote knieën bedanken dat hij bij ons kwam spelen.
Ik denk dat het vooral is als signaal naar Ajax Cape Town, zodat de jeugd daar wel een soort van succesmodel blijft zien, anders kan een échte topper misschien straks wel bedanken voor Ajax wegens gebrek aan band met de club.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zal wel iets zijn dat we niet zien ofzo, ik vind het op dit moment echt helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |