abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124000051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

En als PSV het wordt, was het beleid top?
Vertel eens, wat moeten wij er aan doen?
pi_124000065
Die timing was ook echt te debiel voor woorden. De gemeente gaat akkoord en gelijk daarna gaat Marcel Brands glunderend vol trots vertellen dat ze Strootman en Mertens hebben gekocht.
En iedereen maar zingen: Singing Tiny Sanders, we worden kampioen!
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_124000082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

25 jaar vind ik wel wat overdreven, laten we zeggen sinds begin van deze eeuw
Daarvoor toch ook wel hoor. Sinds '85 zijn toch aardig wat kampioenschappen binnen gehaald.
pi_124000092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Wat een gestress hier... PSV kan gewoon nog kampioen worden.
Zie ik echt niet gebeuren hoor. Sterker nog. Ik denk dat ze geen CL halen.
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:14:35 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124000098
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Vertel eens, wat moeten wij er aan doen?
Naar het gemeentehuis

Mag er niet meer over gepraat worden nu?
pi_124000119
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Die timing was ook echt te debiel voor woorden. De gemeente gaat akkoord en gelijk daarna gaat Marcel Brands glunderend vol trots vertellen dat ze Strootman en Mertens hebben gekocht.
En iedereen maar zingen: Singing Tiny Sanders, we worden kampioen!
Dat was zo fout dat het grappig werd. Ik heb dat toen live bekeken en heb me de ballen uit mijn broek gelachen.
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:16:13 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124000152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Daarvoor toch ook wel hoor. Sinds '85 zijn toch aardig wat kampioenschappen binnen gehaald.
Dat is wat anders, maar tot eind jaren 90 was PSV geen "alleenheerser" in NL
pi_124000206
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is wat anders, maar tot eind jaren 90 was PSV geen "alleenheerser" in NL
Wel beduidend meer titels dan de grootste concurrent. Dus de meest succesvolle club. Ik verzin het niet hè.
pi_124000229
quote:
Onvrede bij technische staf PSV over niveau verdediging
13/03/2013 12:13

De technische staf van PSV heeft al in augustus vorig jaar bij de clubleiding aangegeven dat de selectie specifieke kwaliteiten ontbeerde. In de laatste lijn ontbrak een speler die, indien nodig, spijkerhard kon ingrijpen, was de conclusie. Met dat advies werd niets gedaan.

Vlak voor de winterstop gaf de technische staf opnieuw aan dat er een meedogenloze verdediger aan de selectie toegevoegd moest worden. Technisch manager Marcel Brands leek dit keer wel de ernst van het probleem te beseffen en droeg een kandidaat voor: voormalig AZ-speler Héctor Moreno, die ongelukkig zou zijn bij Espanyol.

Het voorstel werd met gejuich ontvangen in de trainerskamer. De Mexicaans international was in veler ogen beter dan wat PSV op dat moment tot zijn beschikking had. Brands bracht een bezoek aan Barcelona, sprak met Moreno (foto), maar de centrale verdediger keerde uiteindelijk niet terug naar Nederland.

Dat de verdediging van de Eindhovenaren wel vers bloed kan gebruiken blijkt wel uit de dramatische prestaties in uitduels. In de Eredivisie slaagde PSV er pas één keer (de 6-0 zege bij VVV-Venlo, red.) om buiten het Philips Stadion zonder tegendoelpunten af te sluiten. (Thijs Slegers)
:{

Tekenend weer. Hiljeheld dan maar halen.
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:18:43 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_124000246
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Naar het gemeentehuis

Mag er niet meer over gepraat worden nu?
Davy kan alleen maar met one-liners komen, inhoudelijk is hij nog nooit geweest.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat was zo fout dat het grappig werd. Ik heb dat toen live bekeken en heb me de ballen uit mijn broek gelachen.
Vond ik ook wel ja _O-

Maar dat in de jaren erna nu pas een beetje kritiek op Brands komt vind ik wel vreemd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:24:58 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124000418
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wel beduidend meer titels dan de grootste concurrent. Dus de meest succesvolle club. Ik verzin het niet hè.
Ik ga dan liever nog wat verder terug ;)
pi_124000452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Klopt, maar men pakt natuurlijk altijd een tijdsspanne dat het voor jezelf het beste uitkomt.
PSV is de beste club van de afgelopen 25 en 10 jaar, Ajax weer van de afgelopen 5 en 35 jaar.
pi_124000554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:21 schreef tammepiet het volgende:
Psv geen cl.
Mega-eis EU.
Heel die club kapot.
Laten we het hopen.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  FOK!fotograaf woensdag 13 maart 2013 @ 12:29:50 #239
842 Zorro
Z
pi_124000570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Je slaat nu toch wel makkelijk een generatie over, de UEFA cup niet serieus genoeg?

Kopen is ook niets mis mee, het gaat erom of je met alleen kopen nog een behoorlijk elftal neer kan zetten wat binnen het budget past, dat blijkt dus al een paar jaar niet meer te lukken, ondanks dat gaat PSV gewoon nog op die weg verder, dat kan je op zijn minst bedrijfsblindheid noemen, de tijden zijn toch echt wel veranderd en daar hoort dus ook een ander beleid bij.
De UEFA cup is wel serieus, maar dat was nog op de ouderwetse manier, veel eigen of regionale spelers. Het succes daarvan werkte verslavend of zo, want daarna is het veel professioneler geworden.

Overigens was mijn post ook een beetje cynisch bedoeld, vandaar het kwasi achteloze laatste zinnetje.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_124000574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 05:32 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Klopt. Er is helemaal geen sprake van een marktconforme transactie. De EU zal daarom deze deal zeker terugfluiten. PSV zal al haar contractspelers en talentvolle jeugdspelers moeten verkopen om niet failliet te gaan.
Jij denkt serieus dat ze een boete krijgen van 100 miljoen miljard ja? :')
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:11 schreef Lastpost het volgende:

Waar volgens mij de grootste irritatie zit is het feit dat je in die tijd constant verhalen hoorde over het begroten van de CL, flinke begrotingstekorten én schulden, ze wat deals maken met sponsoren én de gemeente en dan doodleuk voor vele miljoenen gaan inkopen.

Natuurlijk, hun goed recht. Maar het klinkt zo heerlijk fout. Als ik m'n werk verlies, de schuldsanering in moet en nog voor ik er goed en wel uit ben alweer voor duizenden euro's aan teringzooi koop zonder te weten of m'n jaarcontract wordt verlengt. :D
Nee dat is niet hun goed recht en dat is juist waar ik een probleem mee heb, niet met die subsidie an sich. WMB valt dit niet onder de begrotingsdiscipline die de gemeente als eis heeft gesteld.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

:{

Tekenend weer. Hiljeheld dan maar halen.
Best wel bizar, als je staf zulke duidelijke signalen aangeeft dat je dan niet verder komt dan eens speler waarvan elke halve zachte kan bedenken dat hij echt niet gaat komen.

Hiljemark vind ik opzich geen slechte aankoop, lijkt zijn geld meer dan waard. Wel een wat ongelukkige timing, maar misschien konden ze geen risico lopen voor een zomertransfer.
Dit had natuurlijk echter nooit ten koste van een verdediger mogen gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Davy kan alleen maar met one-liners komen, inhoudelijk is hij nog nooit geweest.

[..]

Vond ik ook wel ja _O-

Maar dat in de jaren erna nu pas een beetje kritiek op Brands komt vind ik wel vreemd.
Ach, de kritiek op Bronckhorst/Makaay/Hofland/De Cler kwam ook pas na een tijdje op gang. Wel eerder, en het was bij ons niet zozeer duidelijk hoe bizar veel dat wel niet ging kosten (kosten zaten bij ons vooral in onbekende salarissen ipv bekende transfersommen).
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124000829
quote:

Vond ik ook wel ja _O-

Bij mij speelt het sinds hij besloot Wijnaldum te halen.

Brands had ook bewezen bij AZ leuke spelers te kunnen halen en goed te kunnen verkopen. Dus het leek een win-win situatie. Helaas weten we inmiddels beter.
pi_124000852
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ga dan liever nog wat verder terug ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:26 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, maar men pakt natuurlijk altijd een tijdsspanne dat het voor jezelf het beste uitkomt.
PSV is de beste club van de afgelopen 25 en 10 jaar, Ajax weer van de afgelopen 5 en 35 jaar.
Dit kwam mij wel het beste uit ja. :D
pi_124000938
Is natuurlijk ook niet handig om op een kritiek punt in de competitie je vertrouwen in je verdediging op te zeggen. Het toch al broze zelfvertrouwen zal daardoor nog een extra knauw krijgen.
pi_124000972
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Is natuurlijk ook niet handig om op een kritiek punt in de competitie je vertrouwen in je verdediging op te zeggen. Het toch al broze zelfvertrouwen zal daardoor nog een extra knauw krijgen.
Wel knap dat ze zich zo lang hebben ingehouden.
  woensdag 13 maart 2013 @ 12:42:16 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_124000975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bij mij speelt het sinds hij besloot Wijnaldum te halen.

Brands had ook bewezen bij AZ leuke spelers te kunnen halen en goed te kunnen verkopen. Dus het leek een win-win situatie. Helaas weten we inmiddels beter.
Toen werkte Brands nog volgens systeem Van Gaal
pi_124000991
quote:
Jij bent een user die veel in dit topic mee leest. Vreemd dat je zegt dat er nu pas kritiek begint te komen, op een stel opportunisten na die bij elke aankoop lopen te juichen zijn er in dit topic ook al jarenlang users die hun vraagtekens zetten bij de keuzes van Brands en kritisch zijn.
Land of the free. Home of the brave.
pi_124001018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:
Onvrede bij technische staf PSV over niveau verdediging

De technische staf van PSV heeft al in augustus vorig jaar bij de clubleiding aangegeven dat de selectie specifieke kwaliteiten ontbeerde. In de laatste lijn ontbrak een speler die, indien nodig, spijkerhard kon ingrijpen, was de conclusie. Met dat advies werd niets gedaan.

Vlak voor de winterstop gaf de technische staf opnieuw aan dat er een meedogenloze verdediger aan de selectie toegevoegd moest worden. Technisch manager Marcel Brands leek dit keer wel de ernst van het probleem te beseffen en droeg een kandidaat voor: voormalig AZ-speler Héctor Moreno, die ongelukkig zou zijn bij Espanyol.

Het voorstel werd met gejuich ontvangen in de trainerskamer. De Mexicaans international was in veler ogen beter dan wat PSV op dat moment tot zijn beschikking had. Brands bracht een bezoek aan Barcelona, sprak met Moreno (foto), maar de centrale verdediger keerde uiteindelijk niet terug naar Nederland.

Dat de verdediging van de Eindhovenaren wel vers bloed kan gebruiken blijkt wel uit de dramatische prestaties in uitduels. In de Eredivisie slaagde PSV er pas één keer (de 6-0 zege bij VVV-Venlo, red.) om buiten het Philips Stadion zonder tegendoelpunten af te sluiten.
Dit heeft toch niets meer met beleid te maken. Moreno was alleen damage control voor Brands. Om te laten zien dat hij wel iets heeft geprobeerd. Dat hij natuurlijk volstrekt onhaalbaar is slikt men maar weer voor zoete koek.
pi_124001024
quote:
Ola Toivonen heeft sinds zijn zware hamstringblessure nog geen volledige wedstrijd voor PSV gevoetbald. Toch heeft bondscoach Erik Hamren hem opgeroepen voor de WK-kwalificatiewedstrijd van Zweden tegen Ierland op 22 maart in Solna.

Toivonen vervangt Johan Elmander, die wegens een blessure niet inzetbaar is. De speler van de club uit Eindhoven bewaart geen goede herinneringen aan zijn laatste uitverkiezing voor de Zweedse ploeg. Hij raakte vorig jaar op de training van zijn nationale elftal zwaar geblesseerd aan een hamstring.

Toivonen maakte anderhalve week geleden tijdens het thuisduel van PSV met VVV-Venlo als invaller zijn rentree op het speelveld. Op eigen verzoek had hij afgelopen zaterdag tegen sc Heerenveen ook nog geen basisplaats.
Dit bedenk je overigens ook niet _O-
Wat een achterlijke gladiolen die zweden. Zal Dickie blij mee zijn.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_124001082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 12:43 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit bedenk je overigens ook niet _O-
Wat een achterlijke gladiolen die zweden. Zal Dickie blij mee zijn.
Lekker die hamstrings flink aanspannen daar in het koude Zweden. :D
pi_124001091
quote:
Jij denkt serieus dat ze een boete krijgen van 100 miljoen miljard ja? :')

Als de constructie daadwerkelijk 'ongegrond' blijkt, dan lijkt het me eerlijk gezegd niet meer dan normaal dat de hele deal wordt teruggedraaid.

Als ik in een winkel een TV zie van 500 euro, die ik niet kan betalen, dus dan maar steel, zeggen ze als ik achteraf gepakt wordt toch ook niet 'oké, je zat fout, maar je mag hem voor 200 meenemen'?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')