abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124129344
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Waarom tot maandag wachten.. de testen die ik heb gebruikt op de foto zijn ook van kruidvat en ik deed deze testen al met 3 weken :Y Zeker als het toch niet positief is en je ongesteld moet worden kan je lichaam dat ook vasthouden juist door verwachtingen etc..
Omdat ik dan een duidelijker streepje hoop te zien. Ik verwacht mijn menstruatie pas dinsdag op zn vroegst ;)
Grote kans dat ik niet eens tot maandag kán wachten hoor :D maar vind het een mooi streven
pi_124129614
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 14:28 schreef Mabawa. het volgende:
Raar dat het nu dan wel ineens zo laat is zeg.
Hoevaak ben je nu bij de magnetiseur geweest? Wat gebeurt er tijdens een sessie? Als je dat kwijt wilt tenminste ;) Ik had, op mijn oude werk, een collega die met energie-overdrachten kon werken en dat was ideaal toen ik tijdens en stressvolle periode vaak hoofdpijn had.
Ik ga er nu ongeveer 8 weken heen. Zij doet ook iets met de energie banen. Eigenlijk is t ook geen magnetiseur maar een paranormale genezer. Dat klinkt nog waziger. Maar ze werkt met straling van uit haar handen en druk punten. Lijkt op reiki. Vorige week heeft ze mn blaas en nieren te pakken gehad. Ik heb een blaasontsteking en ik werd daar helemaal draaierig van...
pi_124133145
@Martine wat raar als je altijd een zelfde periode hebt. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Hier nog steeds geen test in huis! ik ga het wachten gewoon volhouden.
Vandaag wel een aanval van misselijkheid in de auto, maar dat had denk ik gewoon met mijn bloedsuikerspiegel te maken.
pi_124133208
Mabawa, ik had in december ook schaduw van een streep, maar was toch echt zwanger. Hoop voor jou op duidelijker posi op maandag!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124133246
@mabawa over 2 dagen is hij vast duidelijker!
pi_124137756
Mabawa, bij mijn eerste zwangerschap deed ik ook een test die zo licht was dat het alleen in het licht te zien was en op de foto lukte zeker niet. De KV test diezelfde dag was veel duidelijker en weer een paar weken later hadden we een echo met knipper. Dus.. Ik zou zeggen dat je zwanger bent maar ik begrijp je slag om de arm nog, zeker omdat je vrij vroeg bent. Ik duim :*
E.
pi_124139228
Jullie zijn lief! Ik ben vooral heel benieuwd hoe het nu verder zal lopen. Word altijd zenuwachtig van iets waar ik geen grip op heb.
Tijd om dat los te laten want dat zal nog veel vaker voorkomen!
pi_124140985
Cholula je houdt het nog even spannend.

Martine wat balen dat je nog steeds geen menstruatie hebt en de test wit blijft. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Mabawa ben benieuwd wanneer je opnieuw gaat testen. Het klinkt wel hoopvol hoor.
pi_124148671
Mabawa, wat spannend! Ik duim voor je!!!

Ik post wat minder de laatste dagen, maar lurk nog wel altijd met jullie mee. Succes voor de meiden die het nodig hebben!

Vandaag (dag 32) bloed. Balen... deze maand hoopte ik er echt op :{
(gemiddelde cyclus van 34 dagen tot nu toe, dus had nog niet getest)
pi_124155387
Kon het natuurlijk niet laten om vanmorgen te testen, met als resultaat wederom een heel licht roze streepje. Voor ons een stuk duidelijker, dus zelfs met dichte gordijnen en van een afstandje zichtbaar hahaha :D

SPOILER: Op foto nog niet zo heel goed te vangen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124155409
Nou zeg Dyre, wat ontzettend jammer. -O-

Cholula??? O-)
pi_124155434
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 09:43 schreef Mabawa. het volgende:
Kon het natuurlijk niet laten om vanmorgen te testen, met als resultaat wederom een heel licht roze streepje. Voor ons een stuk duidelijker, dus zelfs met dichte gordijnen en van een afstandje zichtbaar hahaha :D

SPOILER: Op foto nog niet zo heel goed te vangen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie ook een tweede streepje! Jij bent gewoon zwanger hoor, gefeliciteerd! *O*
pi_124155458
Gefeliciteerd!! *O*
  zondag 17 maart 2013 @ 09:54:47 #114
57497 happyme28
I'm so happy
pi_124155540
Ja hoor, ik zie 'm! Je bent zwanger *O*
pi_124155612
Gefeliciteerd Mabawa, ik zie ook een streep! *O* *O* *O*
pi_124155680
Dyre wat balen dat je ongesteld bent geworden!
*O* Mabawa dat is een echte! *O*
Een stuk beter dan die schaduw van een streep die ik net pieste... er was even wat te zien, en nu alleen nog een soort van schaduw. Morgen weer proberen dus
pi_124155814
Mabawa! Gefeliciteerd! *O*

Cholula, voor jou nog even spannend, dus!
pi_124155888
Is het echt?? Ik kan het niet geloven. Dit is natuurlijk maar 1 van de weet-ik-veel-hoeveel stappen(die ik zelf niet in de hand heb). Maar wel een hele belangrijke!

Cholula, wat een spanning nog. Hopelijk morgen ook een iets duidelijker lijntje!!!
pi_124156272
Ik zie hem ook! Gefeliciteerd!! *O*
E.
pi_124156297
Dyre wat een bummer naast dat geweldige nieuws van Mabawa!

Cholula ik hoop dat het ook bij jou een kwestie van geduld is voor een mooie tweede streep.
pi_124156320
*O* Jaaaa ik zie hem ook Mabawa! Gefeliciteerd! En hier ook de allereerste streepjes, nog voor de nod, die dan echt nauwelijks zichtbaar waren. Maar met een paar dagen worden ze steeds donkerder O+
pi_124156393
Woehoeee, je bent echt zwanger! *O* Je wordt mama O+ Gefeliciteerd!!
pi_124156426
Jeetje Bellelena, wat lees ik nou zomaar tussendoor. Jij bent ook een streepjesplasser! Wat super.
pi_124156449
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 10:49 schreef Purple010 het volgende:
Jeetje Bellelena, wat lees ik nou zomaar tussendoor. Jij bent ook een streepjesplasser! Wat super.
M'n babytje komt er zelfs al bijna aan! :o
pi_124156560
O, dan had ik het verkeerd begrepen O+

Jullie gaan ook allemaal zo hard, dat ik het niet allemaal bij kan houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')