http://answers.ea.com/t5/(...)epletion/td-p/710696quote:Yes putting a sewage treatment plant next to you water pump will provide you with unlimited water. If your sewage overflows you can palce the water filtration station on you water pump and it will clean the water for you.
Dus een treatment plant naast je water pumpquote:Op maandag 11 maart 2013 10:33 schreef STING het volgende:
De manier om unlimited water te krijgen schijnt te zijn dat je je water filtration station naast je sewage zet:
http://answers.ea.com/t5/(...)epletion/td-p/710696
Vanavond maar eens uittestenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:36 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Dus een treatment plant naast je water pump
quote:Failed to connect to SimCity servers, due to work.
Filtration pumpquote:Op maandag 11 maart 2013 10:37 schreef ThamfBeast het volgende:
Dat zou ik niet doen, tenzij je een filtration pump gebruikt
Fully upgraded kost een pump 64k + 5x60k met filter of 64k + 5x30k zonder. Das 150k voor het geval dat je je poepstroom niet onder controle hebt, das best veel.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:37 schreef ThamfBeast het volgende:
Dat zou ik niet doen, tenzij je een filtration pump gebruikt
Ik keek verkeerd, thanksquote:Op maandag 11 maart 2013 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Upgrade van water gebouw, 30k zonder filter, 60k met filter.
eigenlijk moet ik nu mijn pomp verplaatsenquote:Op maandag 11 maart 2013 10:33 schreef STING het volgende:
De manier om unlimited water te krijgen schijnt te zijn dat je je water filtration station naast je sewage zet:
[..]
http://answers.ea.com/t5/(...)epletion/td-p/710696
Dat betekend dat je aan het werk meot gaatquote:Op maandag 11 maart 2013 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Vanavond maar eens uittesten
Kan nu niet inloggen, krijg een error.
[..]
Tweede zuivering plaatsen?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik nu mijn pomp verplaatsen
ik mis wel nog een hoge capaciteits rioolzuivering, ik heb met 200k inwoners de zuivering helemaal uitgebouwd en nog kom ik af en toe te kort
Dit is wel redelijk onthutsend inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Pathfinding.
http://community.simtropo(...)g-inherently-broken/
Ik wil de argumenten wel eens horen voor die pathfindingkeuze jaquote:Op maandag 11 maart 2013 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is wel redelijk onthutsend inderdaad.
Zoiets moet in de loop van de ontwikkel periode toch duidelijk worden bij een developer?
Dit is één van de fundamentele functionaliteiten van Sim City!
Het is wel degelijk te doen. Als je een sewage treatment plant hebt, pompt die schoon drinkwater rechtstreeks de grond in... Als je hiernaast een waterpomp plaatst kun je zonder limiet water blijven pompen, het donkerblauwe zal nooit lichter worden doordat de sewage treatment continu vers schoon drinkwater de grond in blijft pompen..quote:Op maandag 11 maart 2013 10:13 schreef STING het volgende:
Wat betreft dat water inderdaad, raakt dat nou gewoon op net zoals coal/iron/oil, dat je dus op een gegeven moment het uit een andere stad moet gaan importeren?
Op een gegeven moet dan toch het water in de hele regio op zijn?
1 stad inrichten met alleen maar zuivering, garbage, water en elektriciteit (laatste mag wel als je great work solar bouwt), en dat gebruiken om de rest van de nasty dingetjes af te helpen.quote:
dat path finding kaput was was al duidelijk met dat eerste experiment.. maar dit drukt het er nog even bovenopquote:Op maandag 11 maart 2013 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit is wel redelijk onthutsend inderdaad.
Zoiets moet in de loop van de ontwikkel periode toch duidelijk worden bij een developer?
Dit is één van de fundamentele functionaliteiten van Sim City!
Let even op hoe, bij het wederom aanleggen van de Dirt Road, sommige auto's die al op de Avenue rijden omdraaien en achteraan de file sluiten bij de al verstopte Dirt Road.
"Aren't problems like these what the $19.99 "Streets and Rails" addon that you just know will be coming will allegedly remedy?"quote:Op maandag 11 maart 2013 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat path finding kaput was was al duidelijk met dat eerste experiment.. maar dit drukt het er nog even bovenop
Echt he.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Aren't problems like these what the $19.99 "Streets and Rails" addon that you just know will be coming will allegedly remedy?"
en amount of traffic natuurlijk..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Terwijl de oplossing zo simpel is he. length_of_road*roadtype (sand=2.0, low= 1.8, medium=1.6, etc), laagste uitkomst = route.
voor services is het toch wel nodig denk ik.. niet alle auto's heoven dat te doen, maar zeker toch een paar. Anders krijg je het probleem dat er geen mensen meer over de zandwegen oid rijden... terwijl je daar ook wel wat verkeer wil hebben..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:11 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Het moet niet te makkelijk worden he
Schijnt (tijdelijk) niet te kunnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:12 schreef murphyjenkins het volgende:
Hoe kun je een regio zoeken als je deel wilt nemen aan een spel ?
Ik krijg alleen de volle regio's te zien als ik een nieuw spel wil starten.
en wat doet dat voor de serverload, aangezien elke agent apart berekend moet worden?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Terwijl de oplossing zo simpel is he. length_of_road*roadtype (sand=2.0, low= 1.8, medium=1.6, etc), laagste uitkomst = route.
ja jammer genoeg moet je online zijn. Je moet inloggen op de servers om singleplayer te kunnen spelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef Elvi het volgende:
Is het echt nodig om online te spelen of kan ik het nu al kopen en wachten met online gaan tot de servers werken?
je moet online spelen en de servers werken vrij aardig inmiddels al zeg ik het zelfquote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef Elvi het volgende:
Is het echt nodig om online te spelen of kan ik het nu al kopen en wachten met online gaan tot de servers werken?
In tegenstelling tot het zeer nuttige spelen van een computerspel wat je in de echte wereld niks oplevert waar het wel goed wordt opgeslagenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die rollbacks...![]()
Start ik mijn stad op: Rollback naar ouder tijdstip dan waar ik had afgesloten. Op zich niet erg want ik kon nu wat problemen verhelpen met het verkeer enzovoorts. Na 2 uur spelen: Simcity connectie bullshit faalt, rollback naar oorspronkelijk punt waar ik gister had afgesloten maar die hij schijnbaar vanochtend de eerste keer niet kon laden en een rollback moest doen.![]()
2 uur voor nop gespeeld weer.
Ik hoop nog steeds dat we een stukje DLC krijgen met Bruine Hemden en speciale douches om het zwerverprobleem op te lossen.quote:
Nu wordt duidelijk gekeken wat het minste aantal stukjes kost, dan minste aantal stukjes * een simpel getal. Dat is echt niet veel extra load.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat doet dat voor de serverload, aangezien elke agent apart berekend moet worden?
Ik ben bang dat dat het niet wordt.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat we een stukje DLC krijgen met Bruine Hemden en speciale douches om het zwerverprobleem op te lossen.
Een DLC waarbij je een bus kan laten rondrijden met 'In Region XXX of City XXX is het een paradijs voor zwervers'quote:Op maandag 11 maart 2013 11:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat we een stukje DLC krijgen met Bruine Hemden en speciale douches om het zwerverprobleem op te lossen.
Alsof dat soort dingen op de server berekend worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat doet dat voor de serverload, aangezien elke agent apart berekend moet worden?
Ja dat probeert iedereen je steeds wijs te makenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsof dat soort dingen op de server berekend worden.
dat weet je niet zeker, maar als het op de client berekend wordt zal een complexere berekening (die echt nodig is om het in goede banen te leiden denk ik) wel voor een zwaardere load zorgen en dus mogelijk dat gamers met minimale systeemeisen het helemaal niet meer kunnen draaien...quote:Op maandag 11 maart 2013 11:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alsof dat soort dingen op de server berekend worden.
Weet het niet precies maar het zijn sowieso niet echt superkaarten. Overigens apart dat je een AMD én Intel kaart hebt.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Florissant het volgende:
Heeft er toevallig iemand ervaring met SimCity 5 op Bootcamp? Ik draai het nu op m'n MacBookPro early 2011 15". Maar het lijkt alsof mn videokaart het niet helemaal trekt. Er zit een AMD Radeon HD 6490M 256 MB en een Intel HD-video 3000 384 MB in. Qua videokaarten heb ik nergens verstand van maar zouden deze videokaarten het aankunnen?
In de wereld van Apple kan alles.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Weet het niet precies maar het zijn sowieso niet echt superkaarten. Overigens apart dat je een AMD én Intel kaart hebt.
Iets meer dan 512mb geheugen is ook niet echt veel. Weet niet hoe hoog je de settings hebt in-game?
er wordt altijd maar 1 kaart gebruikt, dus die 6490m zal wel gebruikt worden... en die is nauwelijks sneller als de HD5450 en die wordt als simcity gezien als trager als minimum spec, maar je mag het proberen..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Weet het niet precies maar het zijn sowieso niet echt superkaarten. Overigens apart dat je een AMD én Intel kaart hebt.
Iets meer dan 512mb geheugen is ook niet echt veel. Weet niet hoe hoog je de settings hebt in-game?
Daar is niets apart aan. Intel onboard, AMD erbij geprikt. Zo te kopen.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zal niet geniaal lopen, daarom wacht ik ook op de native Mac-versie. Deze moet je later apart kopen. Uitgesteld tot nadere instructies. Gezien ze als een malloot deze game nog moeten patchen zal dat nog wel even durenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Florissant het volgende:
Heeft er toevallig iemand ervaring met SimCity 5 op Bootcamp? Ik draai het nu op m'n MacBookPro early 2011 15". Maar het lijkt alsof mn videokaart het niet helemaal trekt. Er zit een AMD Radeon HD 6490M 256 MB en een Intel HD-video 3000 384 MB in. Qua videokaarten heb ik nergens verstand van maar zouden deze videokaarten het aankunnen?
Ja snap ik ook niet helemaal.. Weet dan ook niet welke videokaart BootCamp gebruikt aangezien er maar 1 tegelijkertijd kan worden gebruikt.. (?)quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Apple heeft om een 'gamepc' te maken een betere videokaart erin gestopt dan dat er al op het moederbord standaard aanwezig is. Om zuinig te blijven werkt je Apple standaard op je Intel-video, omdat die veel minder energie vreet, en als het wat zwaarder wordt, gamen bv, dan wordt de AMD aangezet. Niet dat die hevig snel is, maar tov de Intel is alles snelquote:Op maandag 11 maart 2013 11:35 schreef Florissant het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet helemaal.. Weet dan ook niet welke videokaart BootCamp gebruikt aangezien er maar 1 tegelijkertijd kan worden gebruikt.. (?)
Ik draai alles op medium maar wil ik alles soepel hebben draaien moet ik mn "light" op none hebben. Maar dan ziet het er echt niet uit..
Jij hebt liever dat ze een Pear-versie uitbrengen gebaseerd op het brakke product en dan allebei gaan fixen?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is niets apart aan. Intel onboard, AMD erbij geprikt. Zo te kopen.
[..]
Het zal niet geniaal lopen, daarom wacht ik ook op de native Mac-versie. Deze moet je later apart kopen. Uitgesteld tot nadere instructies. Gezien ze als een malloot deze game nog moeten patchen zal dat nog wel even duren
ik denk niet dat dat gaat lukken.. De grootste die ik gezien heb zijn rond de 270Kquote:Op maandag 11 maart 2013 11:40 schreef Rezania het volgende:
Iemand die al een stad met meer dan 500k inwoners voor elkaar heeft gekregen? Of gaat dat gewoon niet op deze maps?
daarom wacht ik op de OSX versie. mijn 16gig retina vreet simcity met gemakquote:Op maandag 11 maart 2013 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple heeft om een 'gamepc' te maken een betere videokaart erin gestopt dan dat er al op het moederbord standaard aanwezig is. Om zuinig te blijven werkt je Apple standaard op je Intel-video, omdat die veel minder energie vreet, en als het wat zwaarder wordt, gamen bv, dan wordt de AMD aangezet. Niet dat die hevig snel is, maar tov de Intel is alles snel
Mac en gamen, mwoa, het gaat, maar verwacht geen wonderen met high-end settings bv, dat gaat never nooit niet.
Oke bedankt voor de opheldering! Raar ook dat je dan nog een keer moet gaan betalen voor de Mac-versie.. Aangezien ik hem gewoon heb gedownload vio Origin.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple heeft om een 'gamepc' te maken een betere videokaart erin gestopt dan dat er al op het moederbord standaard aanwezig is. Om zuinig te blijven werkt je Apple standaard op je Intel-video, omdat die veel minder energie vreet, en als het wat zwaarder wordt, gamen bv, dan wordt de AMD aangezet. Niet dat die hevig snel is, maar tov de Intel is alles snel
Mac en gamen, mwoa, het gaat, maar verwacht geen wonderen met high-end settings bv, dat gaat never nooit niet.
Ik zelf niet, maar wel al screens gezien.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:40 schreef Rezania het volgende:
Iemand die al een stad met meer dan 500k inwoners voor elkaar heeft gekregen? Of gaat dat gewoon niet op deze maps?
Speel het hier op een mid 2010 iMac met een ATI HD 4850 kaart op 2560 x 1440. Textures op high, rest op medium en de schaduwen heb ik uitstaan. Speelt best ok eigenlijk voor zo'n oude kaart uit 2008. Had verwacht dat de performance minder zou zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Florissant het volgende:
Nee, maar ik snap wel dat ze niet tegelijkertijd aan deze twee items gaan werken. En dat is jammer, want mijn WIndows-laptop trekt dit spel niet zo heel soepel. Die is ook niet gemaakt om te gamenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat ze een Pear-versie uitbrengen gebaseerd op het brakke product en dan allebei gaan fixen?
Je Apple ook nietquote:Op maandag 11 maart 2013 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap wel dat ze niet tegelijkertijd aan deze twee items gaan werken. En dat is jammer, want mijn WIndows-laptop trekt dit spel niet zo heel soepel. Die is ook niet gemaakt om te gamen
Ik zat aan de 450K, maar helaas, Maxis vond het nodig om die dood te maken. En ik kon nog makkelijk groeien.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:40 schreef Rezania het volgende:
Zelf heb ik nog niet eens hoger dan 200k gezien.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:42 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat gaat lukken.. De grootste die ik gezien heb zijn rond de 270K
Ik zit nu op 160k, maar er kan echt helemaal niet meer bij.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar wel al screens gezien.
Zelf zit ik met een stad op 110k, en daar zit nog meer dan genoeg uitbreidingsruimte. Maar 20% van de groene zones is skyscraper.
Aub weer niet een anti-apple discussie graag, die kleutertijd zijn we wel voorbij mag ik hopen.quote:
Tering.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat aan de 450K, maar helaas, Maxis vond het nodig om die dood te maken. En ik kon nog makkelijk groeien.
Goed die was flauw, maar je moet toegeven dat Apples nou niet bekend staan als game-pc's.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aub weer niet een anti-apple discussie graag, die kleutertijd zijn we wel voorbij mag ik hopen.
Ik draai het ook op de Macbook Pro via bootcamp. Zelfde videocard. Wel nog even de drivers geupdate. Al was dat ook niet per se nodig. Heb alle settings op normaal staan en draait prima.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:29 schreef Florissant het volgende:
Dan nog, denk niet dat het je gaat lukken zonder andere steden.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Low wealth, high density moet je een aardig eind komen.
Dat zeg ik toch ook hierboven. Dat zijn ze nietquote:Op maandag 11 maart 2013 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed die was flauw, maar je moet toegeven dat Apples nou niet bekend staan als game-pc's.
Zie gamepc tussen quotes en het laatste zinnetjequote:Op maandag 11 maart 2013 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is je maximale bouwgrond? Dat wordt niet groter oid?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit is een stad waarvan ik de hoop bijna had opgegeven hè.
Nee.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat is je maximale bouwgrond? Dat wordt niet groter oid?
Ik had vooral educatie (uni etc) en dan high density. Alleen geen commercial, daarvoor gingen ze naar een andere stad. Dan kom je best wel hoog de lucht in en weinig vervuiling. Alleen die godzilla en grondstoffentekort deden me de das om. En Global Market deed het niet om ze te krijgen, anders was ik nog redelijk ver richting half miljoen en een volle city hall met uitbreidingen gekomenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Low wealth, high density moet je een aardig eind komen.
de kaarten zijn even groot, de bebouwbare grond verschilt wel per map door heuvels enzoquote:Op maandag 11 maart 2013 11:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Heb ook niet echt het idee dat de ene kaart groter is dan de andere of zo.
damnquote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had vooral educatie (uni etc) en dan high density. Alleen geen commercial, daarvoor gingen ze naar een andere stad. Dan kom je best wel hoog de lucht in en weinig vervuiling. Alleen die godzilla en grondstoffentekort deden me de das om. En Global Market deed het niet om ze te krijgen, anders was ik nog redelijk ver richting half miljoen en een volle city hall met uitbreidingen gekomen
Grotere maps komen er wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja zo zat ik ook. Gieb oil, gieb oilquote:Op maandag 11 maart 2013 11:53 schreef mschol het volgende:
[..]
damn
dat ga ik in een volgende regio proberen..
Ook geen industrie dus? Alleen hoogopgeleide mensen in flats?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had vooral educatie (uni etc) en dan high density. Alleen geen commercial, daarvoor gingen ze naar een andere stad. Dan kom je best wel hoog de lucht in en weinig vervuiling. Alleen die godzilla en grondstoffentekort deden me de das om. En Global Market deed het niet om ze te krijgen, anders was ik nog redelijk ver richting half miljoen en een volle city hall met uitbreidingen gekomen
Niet op high, en zeker niet op native resolutie.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
daarom wacht ik op de OSX versie. mijn 16gig retina vreet simcity met gemak
Hoe ging je de 'moving out, we need places to shop' tegen?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel industrie, maar mens die geleerd hebben gaan in de high tech zitten en dat vervuilt minder.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook geen industrie dus? Alleen hoogopgeleide mensen in flats?
Hmm, even proberen vanmiddag dan maar.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, wel industrie, maar mens die geleerd hebben gaan in de high tech zitten en dat vervuilt minder.
Tweede stad vol op commercie. En een winkelstraatje in de stad ergens, om die jankerds wat te sussen. En een casino blij te maken, anders komt er geen hontquote:Op maandag 11 maart 2013 11:54 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Hoe ging je de 'moving out, we need places to shop' tegen?
Ik ben het aan het proberen, maar de pomp klaagt de hele tijd dat er geen water onder zit (zit er op de kaart dus ook niet). Terwijl hij pal naast de sewage plant staatquote:Op maandag 11 maart 2013 10:55 schreef DeeCruise het volgende:
Even hierop terugkomen:
[..]
Het is wel degelijk te doen. Als je een sewage treatment plant hebt, pompt die schoon drinkwater rechtstreeks de grond in... Als je hiernaast een waterpomp plaatst kun je zonder limiet water blijven pompen, het donkerblauwe zal nooit lichter worden doordat de sewage treatment continu vers schoon drinkwater de grond in blijft pompen..
Regen is idd fucked, werkt totaal niet, maar bovenstaande oplossing functioneert. Ik voorzie met 1 sewage treatment plant met 4 slots en daarnaast 3 waterpompen mijn 115.000 mensen van water zonder dat het ooit opraakt..
Overigens kun je een waterpomp ook naast een rivier zetten voor hetzelfde effect, maar dan moet je natuurlijk wel een rivier hebben op je map
-edit-
Zie dat je het al gevonden had.. polution is overigens geen issue als je zorgt dat je sewage treatment altijd genoeg capaciteit heeft... Op tijd bassins bijplaatsen dus
Als de OSX versie er is. dan kan ik m moeiteloos op uber high speulen.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet op high, en zeker niet op native resolutie.
OSX kun je misschien wel iets op gamen maar de hardware is gewoon niet zo krachtig. En die osx versie gaat niet beter performen dan een bootcamp dat doet. Verschil van maximaal 5% in fps, positief of negatief.
Die 650m die erin zit is opzich wel aardig maar die resolutie vermoord je fps gewoon.
daarom 11 of 12% taxes..quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Pheno het volgende:
Grootste probleem is de zorg, dat ziekenhuis kost echt belachelijk veel. Dus een groot ziekenhuis op operaties en meuk en dan wat kleine in de uithoeken van de stad om snel te kunnen blijven reageren. Maar dat is echt bizarIk weet dat onze zorgkosten veel zijn, maar die in SImCity rijzen de pan uit
Ik wil zorgpremies kunnen instellen, dat betalen de inwoners ook maar
Die heb ik nog nooit veranderdquote:
9% en als je je stadhuis uitschakelt (en je taxes hebt verhoogd) schieten ze weer terug naar 9%quote:Op maandag 11 maart 2013 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit veranderdWat is standaard?
Bugsquote:Op maandag 11 maart 2013 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
9% en als je je stadhuis uitschakelt (en je taxes hebt verhoogd) schieten ze weer terug naar 9%
Nog steeds veel minder dan wat wij betalen. Net de gemeente belasting aanslag gekregen. Die is 11% omhoog gegaanquote:
Dat dus... en ik vind het wel kut dat je maximaal 20% kunt vragen. Gisteren kon ik alleen verder door alle diensten uit te schakelenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog steeds veel minder dan wat wij betalen. Net de gemeente belasting aanslag gekregen. Die is 11% omhoog gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |