Ik zou zeggen, hoe lang zit er tussen jou en z'n vorige relatie.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Ziba het volgende:
Boe! Hoe weet je eigenlijk of je een rebound voor iemand bent?Of weet je dat simpelweg niet.
Als ze jou gaan vergelijkenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Ziba het volgende:
Boe! Hoe weet je eigenlijk of je een rebound voor iemand bent?Of weet je dat simpelweg niet.
Als ze afspreken en contact hebben.. tja ik weet niet maar het zou mij niet lekker zitten eerlijk gezegd. En dan druk ik me mild uit.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:22 schreef Ziba het volgende:
Dank! Vanaf november is het uit maar die twee zijn sinds kort wel met elkaar bezig/spreken af en hebben contact. Het was wel een lange relatie dus op zich begrijp ik het contact ook wel enzo. Maar eigenlijk vind ik het niet heel tof omdat ik echt veel tijd met hem spendeer enzo en het is verder gewoon fijnalleen hij zegt dat het verder niet zoveel is en dat hij allang over haar heen is. Maar waarom spreek je dan af en zoek je contact? Ik begin wel te denken dat ik een tijdelijke leuke 'opvulling' ben en dat hij mij begon te daten enzo om haar nog meer naar de achtergrond te plaatsen en omdat ik 'gewoon' gezellig ben voor het moment. En dat ik binnenkort krijg te horen dat hij weer voor haar gaat. Dat is mijn gevoel dan vooral, maarja
Da's kut.. maar dan is het in ieder geval duidelijk, je bent niet gek.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:48 schreef Babela het volgende:
Hij heeft een ander.. Daarom maakte hij het ook uit. Met zijn slap gelul over ik weet niet wat ik wil en als we bij elkaar horen komen we terug bij elkaar. Kusjes, knuffs aan het eind. Tering wat voel ik me kut. Ik ken haar ook wel en ze ziet er niet uit. Verdomme..
Ik ben echt kapot gewoon.. Ik snap het niet, Tuurlijk hadden we geen perfecte relatie, zeer zeker niet. Maar we waren wel gek op elkaar en hadden dezelfde interesses.. Snap om eerlijk te zijn ook niet hoe hij er bij komt dat hij altijd verliefd op haar was. Heeft genoeg kansen gehad dus ja.. Vraag me af of het lang stand houd maar misschien zeg ik dit allemaal ook wel omdat ik gewoon niet tegen het idee kan dat hij met haar de dingen gaat doen die hij met mij deed...quote:Op maandag 11 maart 2013 02:21 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
@Babela,
Wat een ongeloofelijke lul.
Ik weet hoe je je voelt, ik weet dus namelijk ook niet meer wat ik van de afgelopen 3 jaar met mijn ex nog mag geloven!
Je voelt je zo bedrogen! Hij of zij was de ware en je wereld draaide om hem heen en dan blijkt het allemaal een leugen te zijn geweest. En dat is een klap in het gezicht en een stomp in je maag tegelijk.
Ik moet ook om zeven op maar ik heb totaal geen puf om te gaan slapen. Hoewel ik nog niet wilde dat ik dood was, hoeft het voor mij ook even niet meer. Zeker niet op deze manier.
Over een tijdje ben je blij dat ze het zo doet. Ga jij ook harder door de verwerking.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:46 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan...zeker als je jaren van je leven hebt gespendeerd met elkaar.
Ik had net zo'n fijne droom over haar...en dan word je wakker en dan word je weer geconfronteerd met de waarheid.
Slapen kan ik wel vergeten voor vannacht.
Waarom praat ze niet met me?
Zie ze nou echt niet, door me overal te negeren/blocken dat ik door een hel ga? Hoe kun je dit doen terwijl deze persoon je 3 jaar lang door dik en dun heeft gesteund en zelfs dingen in zijn leven heeft opgegeven voor je?
Zo enorm smerig. Je blijft niet vijf jaar bij iemand terwijl je je gevoel wegstopt, dat zou behoorlijk labiel en onzinnig zijn. Hij zoekt gewoon rechtvaardiging voor zijn acties en wegens een gebrek tot empatisch vermogen produceert hij die bullshit..quote:Op maandag 11 maart 2013 01:58 schreef Babela het volgende:
Ik ben een wrak. Kan niet slapen. Ben boos, hij beweert dat hij zijn gevoel 5 jaar lang heeft weggestopt. Alles was een leugen.. Ik weet echt niet hoe ik verder moet. Ben compleet kapot gemaakt
Ja dat denk ik dus ook. Dan had hij niet voor me gekozen, of bij mij terug gekomen. Of voor me wou vechten wanneer het wat slechter ging..quote:Op maandag 11 maart 2013 08:47 schreef Tom84 het volgende:
[..]
Zo enorm smerig. Je blijft niet vijf jaar bij iemand terwijl je je gevoel wegstopt, dat zou behoorlijk labiel en onzinnig zijn. Hij zoekt gewoon rechtvaardiging voor zijn acties en wegens een gebrek tot empatisch vermogen produceert hij die bullshit..
Heel dikke knuffel.quote:Op maandag 11 maart 2013 02:01 schreef Babela het volgende:
Zoveel samen meegemaakt..en als hij haar echt al die tijd wou had hij het al veel eerder kunnen doen. Moet morgen verdomme ook nog naar school en kan me niet afmelden anders krijg ik gezeik met duo. Heb serieus het gevoel dat ik niet meer wil. Het liefst was ik dood, klaar. Hoefde ik dit niet meer mee te maken
Grr ik ook. Toen het net over was en ik er echt hysterisch over was (hij deed heel naar, bedreigde en schold, zelfs een topic hier erover geopend), droomde ik er niet over, maar nu ik er een beetje overheen begin te komen, droom ik er juist heftig over.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:04 schreef perfectsecret het volgende:
En natuurlijk weer over ex gedroomd. Grrrr 1 klein berichtje en hij zit weer in m'n hoofd. Hoop dat hij weer gauw verdwijnt en niets laat horen komende tijd want dit is niet leuk zo.
Nouja, een stiekeme crush misschien? Heel hard maar zo onwaarschijnlijk is dat toch niet? Je hebt een lange relatie, wordt verliefd op iemand anders en wil je relatie niet zomaar opgeven omdat je al zo lang met iemand samen bent en van alles hebt meegemaakt samen en blabla.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:26 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Heel dikke knuffel.
Waaschijnlijk spreekt hij niet eens de waarheid. Als je wel jaren op zo' n manier bij iemand blijft, spoor je echt niet. Maar grote kans dat hij dat doet om zijn eigen acties te kunnen aanvaarden en/of gewoon erg in de war is.
Veel sterkte.
dat verliefd worden kan inderdaad, maar de rest klinkt mij een beetje vreemd in de oren.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nouja, een stiekeme crush misschien? Heel hard maar zo onwaarschijnlijk is dat toch niet? Je hebt een lange relatie, wordt verliefd op iemand anders en wil je relatie niet zomaar opgeven omdat je al zo lang met iemand samen bent en van alles hebt meegemaakt samen en blabla.
Sinds mijn verjaardag eind vorig jaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef perfectsecret het volgende:
^ Hij stuurde: succes met je tentamens deze week x
Ik heb m bedankt verder niks gehoord maar vind het zo raar. 1.5 week geleden heb ik m volledig afgebekt en verder geen contact meet gehad. Hoelang is het bij jou al uit?
Wow heftig. Was zijn moeder erbij toen hij zo deed?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Babela het volgende:
Vandaag gelukkig nog even goed met zijn moeder gepraat. Zij voelde zich verschrikkelijk schuldig omdat zij zich een verrader voelde omdat het leek alsof ze doodleuk na een week met mijn ex en de vriendin uit eten ging.
Ik kwam er en ze kwam huilend naar me toe, vond het allemaal zo erg voor mij. Samen even flink gehuild.. Voelde goed..
Daarna alles even besproken en duidelijk gemaakt hoe de hele situatie in elkaar steekt.
Maar toen kwam mijn ex opeens thuis, terwijl zijn moeder had geappt dat ze met mij aan het praten was en dat hij misschien maar ergens anders heen moest gaan als hij het niet wou.
Gelijk mij proberen te raken en gemeen doen. Maar ik maakte me er niet druk om. Daarna met de deuren slaan en alles. Zucht.
Dus toen maar weggegaan. Ben nu moe, zo moe..
Ja maar die snapt ook wel dat hij mij gewoon wil raken. Dus die rolt wat met de ogen enzo, en probeert hem wat te sussen..quote:Op maandag 11 maart 2013 15:00 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Wow heftig. Was zijn moeder erbij toen hij zo deed?
Oquote:Op maandag 11 maart 2013 14:20 schreef kloon89 het volgende:
[..]
dat verliefd worden kan inderdaad, maar de rest klinkt mij een beetje vreemd in de oren.
Oh ja uiteraard gebeurt dat wel eens. Het is maar hoe je daar dan mee om gaat hè. Maar respect voor hoe je er tegen aan kijkt hoor. Ik weet niet of ik dat zou kunnen als ik in de situatie zat.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
O. Ik bedoel dus dat het soms moeilijk kan zijn om met een (lange) relatie te stoppen. Misschien had hij wel gehoopt dat de verliefdheid wegging en dat het niet zoveel voorstelde. Ik heb eens gelezen dat mensen binnen een relatie soms wel eens een tijdelijke crush krijgen op een ander en dat het wel normaal is.
Hij beweerde al verliefd te zijn op haar voordat hij met mij ging. Maar je kunt niet een relatie met iemand hebben van 5 jaar als je verliefd op een ander bent.. Toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
O. Ik bedoel dus dat het soms moeilijk kan zijn om met een (lange) relatie te stoppen. Misschien had hij wel gehoopt dat de verliefdheid wegging en dat het niet zoveel voorstelde. Ik heb eens gelezen dat mensen binnen een relatie soms wel eens een tijdelijke crush krijgen op een ander en dat het wel normaal is.
Eerlijk zijn en duidelijk zijn. Zoals je het hier zegt. Dat het je beter lijkt als jullie even geen contact hebben zodat jullie je weer even op je eigen leven kunnen focussen en dat weer op kunnen pakken. Dat je dat jammer vindt omdat je om haar geeft en graag zou willen weten hoe het met haar gaat etc., maar dat dat op dit moment even niet gaat. Dat het voor beide partijen beter is om even het contact te verbreken, en over een verloop van tijd weer eens kijken of jullie een vriendschap kunnen oppakken, of dat het helaas niet gaat.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:49 schreef Gasoline het volgende:
Zo, weer een weekje verder, ondertussen al bijna 2 maanden uit elkaar.
Merk toch wel, ondanks dat ik zelf het initiatief heb genomen, dat het me zwaarder valt dan verwacht. Niet omdat ik nog gevoelens heb, maar 8 jaar gaat je niet in de koude kleren zitten.
Alleen is er geen "aardige" manier om te zeggen, laat me even met rust en pak je eigen leven weer op voor zover dat kan? Aangezien hier nogal veel "gedumpte" mensen zitten. Ik wil haar geen extra pijn doen, maar voor mij is het zegmaar definitief over. Maar ik hou nog wel van d'r en wil ook echt niet met ruzie uit elkaar. En waar mogelijk op termijn gewoon als vrienden elkaar kunnen zien/spreken.
Nou, ik denk eigenlijk van wel. Je hoort wel vaker dat mensen jarenlang partners bedriegen of al jarenlang een crush op iemand anders hebben, helaas. Het kan natuurlijk zijn dat hij haar altijd al 'gewoon' leuk heeft gevonden; ook toen hij met jou ging en dat het recentelijk 'meer' is geworden en dat het voor hem voelt alsof hij allang verliefd is op haar. Misschien is het inderdaad vluchtgedrag, tsja.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Babela het volgende:
[..]
Hij beweerde al verliefd te zijn op haar voordat hij met mij ging. Maar je kunt niet een relatie met iemand hebben van 5 jaar als je verliefd op een ander bent.. Toch?
Anders zou t allemaal een dikke leugen zijn..
Maar heb hem zonet een allerlaatste sms gestuurd met al mijn gevoelens erin, dat ik altijd alles voor hem gedaan heb en betaald.. Dat hij er nu wel achter zal komen dat het leven duur is nu ik het niet meer betaal en dat hij mij kwijt is, voor altijd en hij het maar uit moet zoeken met die ander..
Kreeg als reactie : beste.
En daar heb je 5 jaar mee gedeeld..
Maar zijn moeder en ik denken allebei dat het vlucht gedrag is. Dat meisje had altijd wel gevoelens voor hem maar wij allebei dachten nooit dat zij de nieuwe vriendin zou worden. Hij heeft wel vaker dit gedrag vertoont, 2 keer vreemdgaan en dan gelijk met die ander in een relatie stappen. Maar na een maand erachter komen dat hij dit niet wou en alleen mij wou..
Daarom denk ik dus ook dat het nu zo is. Hij kan moeilijk alleen zijn. Als we uitelkaar gingen zonder een ander in het spel was hij snel weer bij me.
Hij heeft nu wel de aandacht van de ander, hij is niet alleen. Ik wel, ik heb niks en krijg alles over me heen. Hij heeft het een stuk gemakkelijker..
Misschien is het verborgen hoop, of zeg ik het om mijzelf beter te laten voelen.. Ik weet het niet..
Maar het gaat allemaal zo snel en zijn verhaal klopt van geen kant.. Zelfs zijn eigen moeder denkt het.,
Ik kan niet wachten tot ik zo over hem denk. Werd zonet wakker en dacht gelijk aan zijn armen om me heen, zijn knuffels, kusjes, hoe hij maar me keek en rook.. Zucht..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou, ik denk eigenlijk van wel. Je hoort wel vaker dat mensen jarenlang partners bedriegen of al jarenlang een crush op iemand anders hebben, helaas. Het kan natuurlijk zijn dat hij haar altijd al 'gewoon' leuk heeft gevonden; ook toen hij met jou ging en dat het recentelijk 'meer' is geworden en dat het voor hem voelt alsof hij allang verliefd is op haar. Misschien is het inderdaad vluchtgedrag, tsja.
Nou, echt helemaal niet leuk dat hij op zo'n manier met jou omgaat. Persoonlijk begrijp ik ook niet dat mensen zo omgaan met gevoelens van mensen. Aan de andere kant zegt deze situatie echt wel genoeg over hem. Helaas.
Sowieso denk ik dat je hem écht moet vergeten aangezien hij dit vaker heeft geflikt (heel vreemd van hem trouwens) en ik denk dat je zoiets maar één keer moet 'pikken' en als het daarna weer plaatsvindt, jij knopen moet doorhakken, door moet gaan met jezelf en dan komt ooit iemand die wel normaal met jou en jouw gevoelens kan omgaan zodra jij blij bent met jezelf.
Overigens denk ik ook dat hij wel weer terugkomt naar jou zodra deze relatie stuk loopt, dan hoop ik voor jou dat je de boot afhoudt want zodra hij dan weer een 'beter' (in zijn ogen dan) meisje kan krijgen zal hij het weer uitmaken, een relatie aangaan met haar en zodra die relatie stukloopt, weer naar jou toe komen. Jammer en jij verdient het niet om zo behandeld te worden, toch?
Zodra je eindelijk van hem af bent en hij uit je gedachten is (moeilijk, maar dat komt heus wel) zul je vanzelf merken dat hij simpelweg een dikke loser is en jij veel en veel beter kan krijgen: iemand die wel normaal met jou omgaat en jou respecteert.
M'n ex iig niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Wanneer jullie all contact afkappen met jullie ex, vertellen jullie dit eigenlijk?
Dus stel, relatie gaat uit, je voelt je kut en je gaat hier lekker venten maar je hebt haar bijv. nog wel op linkedin, facebook, want ja, vrienden blijven eh. Zijn er hier mensen die dan toch de knoop hebben doorgehakt en gewoon letterlijk alles hebben verwijderd, zonder het haar of hem verteld te hebben? Daar zit ik namelijk over te denken
Mijn vorige ex (waar ik nu weer samen mee ben) deed dat ook en ik kan je zeggen dat dat het niet makkelijker voor me gemaakt heeft. Het voelde voor mij als een flinke trap na, helemaal omdat we vantevoren afgesproken hadden elkaar gewoon nog op facebook te houden etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Wanneer jullie all contact afkappen met jullie ex, vertellen jullie dit eigenlijk?
Dus stel, relatie gaat uit, je voelt je kut en je gaat hier lekker venten maar je hebt haar bijv. nog wel op linkedin, facebook, want ja, vrienden blijven eh. Zijn er hier mensen die dan toch de knoop hebben doorgehakt en gewoon letterlijk alles hebben verwijderd, zonder het haar of hem verteld te hebben? Daar zit ik namelijk over te denken
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Babela het volgende:
[..]
Hij beweerde al verliefd te zijn op haar voordat hij met mij ging. Maar je kunt niet een relatie met iemand hebben van 5 jaar als je verliefd op een ander bent.. Toch?
Anders zou t allemaal een dikke leugen zijn..
Maar heb hem zonet een allerlaatste sms gestuurd met al mijn gevoelens erin, dat ik altijd alles voor hem gedaan heb en betaald.. Dat hij er nu wel achter zal komen dat het leven duur is nu ik het niet meer betaal en dat hij mij kwijt is, voor altijd en hij het maar uit moet zoeken met die ander..
Kreeg als reactie : beste.
En daar heb je 5 jaar mee gedeeld..
Maar zijn moeder en ik denken allebei dat het vlucht gedrag is. Dat meisje had altijd wel gevoelens voor hem maar wij allebei dachten nooit dat zij de nieuwe vriendin zou worden. Hij heeft wel vaker dit gedrag vertoont, 2 keer vreemdgaan en dan gelijk met die ander in een relatie stappen. Maar na een maand erachter komen dat hij dit niet wou en alleen mij wou..
Daarom denk ik dus ook dat het nu zo is. Hij kan moeilijk alleen zijn. Als we uitelkaar gingen zonder een ander in het spel was hij snel weer bij me.
Hij heeft nu wel de aandacht van de ander, hij is niet alleen. Ik wel, ik heb niks en krijg alles over me heen. Hij heeft het een stuk gemakkelijker..
Misschien is het verborgen hoop, of zeg ik het om mijzelf beter te laten voelen.. Ik weet het niet..
Maar het gaat allemaal zo snel en zijn verhaal klopt van geen kant.. Zelfs zijn eigen moeder denkt het.,
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 07:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mijn vorige ex (waar ik nu weer samen mee ben) deed dat ook en ik kan je zeggen dat dat het niet makkelijker voor me gemaakt heeft. Het voelde voor mij als een flinke trap na, helemaal omdat we vantevoren afgesproken hadden elkaar gewoon nog op facebook te houden etc.
Van de een op de andere dag werd ik geblokt, ik had geen idee waarom en ze reageerde uiteraard ook niet meer op vragen van mijn kant uit. Had echt het gevoel alsof ik aan de kant werd gezet als een stuk oud vuil. Achteraf vertelde ze me dat ze dat uit zelfbescherming gedaan had, omdat ze zich niet kon beheersen en op mijn fb rond bleef spoken. Als ze me dat gewoon gezegd had, dan had dat veel ellende gescheeld kan ik je vertellen.
Voor jullie allemaal geldt hetzelfde....quote:Op maandag 11 maart 2013 14:31 schreef Babela het volgende:
Vandaag gelukkig nog even goed met zijn moeder gepraat. Zij voelde zich verschrikkelijk schuldig omdat zij zich een verrader voelde omdat het leek alsof ze doodleuk na een week met mijn ex en de vriendin uit eten ging.
Ik kwam er en ze kwam huilend naar me toe, vond het allemaal zo erg voor mij. Samen even flink gehuild.. Voelde goed..
Daarna alles even besproken en duidelijk gemaakt hoe de hele situatie in elkaar steekt.
Maar toen kwam mijn ex opeens thuis, terwijl zijn moeder had geappt dat ze met mij aan het praten was en dat hij misschien maar ergens anders heen moest gaan als hij het niet wou.
Gelijk mij proberen te raken en gemeen doen. Maar ik maakte me er niet druk om. Daarna met de deuren slaan en alles. Zucht.
Dus toen maar weggegaan. Ben nu moe, zo moe..
Sorry maar wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor jullie allemaal geldt hetzelfde....
http://www.aan-de-basis.n(...)weermechanismen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |